A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.
Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto
Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
dejf. píše: GRASSEL>
tak ale musis si uvedomit ze jedes na sestikuli a ne na litru. A jinak co se tyce vzhledu tak to se mi zas naopak prave v Nku nelibi. Kdyz uz tak kapoty. Ale to je vec vkusu
No děkuju za objasnění
zátah litra nebo litrovýho 2V bych od toho ani nečekal a vzhledem k tomu že čas od času lítám i na nějakejch šestkách včetně naháčů vím tak nějak co bych od toho měl čekat
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
dejf. píše: moto-buda-> tak jasny. Ale on psal ze uz nechce litat.
edit: Mimochodem ta tvoje R1 je brutalni luxus
Když někdo nechce jezdit rychle tak je to jen ve člověku, ne v motorce. Já když sednu na cokoliv tak tahám, i když je to chopper a naopak když budu chtít jezdit pomalu budu zas jezdit pomalu na čemkoliv.....
Chápal bych motarda nebo něco takovýho. Nehledě na to že si nedokážu představit bejt zvyklej na nějakej zátah kterej tam najednou nebude.
Když někdo nechce jezdit rychle tak jezdit rychle prostě nemusí, i přesto ale může mít nějakej ten krouťák, obsah, výkon k dispozici i třeba na naháčovi.
adosmoto píše: Ahá takže jsem uplný hovno co si koupí motorku pro baby, supr. Já se neřídím tím čí mám víc koní tím mám větší péro. Cagiva rapror je taky dobbrá, možná se mě líbí víc ale na inzerci jsou asi 2 kusy v roku výtoby 2007 a z oho jedná bouchlá
A co seš hned vztahovačnej?! To ty si tady založil vlákno
Mimochodem nikdo se tu nebaví o výkonu
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
adosmoto píše: A to je právě to že já nemůžu mít žádnýho litra protože bych to zas zkoušel a někdě bych se zrakvil. Já když chci jet pomalu tak tak prostě nejedu, neumím to. Proto si kupuju motorku co nejede nad 200 km/h. A mít třeba supe nakeda 1000 ccm a 160 koní a jezdit pomalu pro mě postrádá zase smysl
Hele já nevím, já myslím a jak tak koukám nejsem sám komu ten smysl nějak uniká. Já bych pochopil teda nějakýho motarda nebo tak něco....
adosmoto píše: vztahovačnej né, ale zaráží mě že řekneš že je sv 650 chcíplina, včerá jsem jel i na gsr 600 a ta jela až od 9000 ot a sv už od 4 tis. Tak pak nevím.
Hele nevím jak GSR, nebudu se bavit o něčem na čem jsem nejel.
Nicméně třeba hornet jede krásně.
Zátah ano, třeba od 4tis.ot. ale hooooodně vlažnej
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Naposledy editováno 14.01.2012 15:26:47
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
A po mých zkušenostech se starýma mašinama chci něco max 3-4 roky starýho
Naposledy editováno 14.01.2012 15:40:17
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
No a sv 1000 už je taky stará. Našel jsem pěkný sv 650 rok 2009 v N-ku za 89 tis, jde mě i hodně o rok výroby. čím novější tím lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
pylot píše: adosmoto> Ja moc nechapu tohle bazirovani na roku vyroby. Moje SV je dneska uz 13 let stary a slape jako hodinky. Leju jen benzin a menim naplne a gumy. A verim ze litrovy SV bude spolehlivy skoro stejne.
Neříkám že starší kusy nejsou spolehlivy a jsou horší. To ne! ale je tam velký riziko že se to bude srat a budu do toho sypat prachy. a TO NECHCI
K tomu roku vyroby: Rekl bych ze u tech nahacu/cestaku je situace mozna o neco lepsi. Nez u sportu. Ty byvaji domlacene vic. Za 90 by neco mohlo jit koukni sem .
Yamaha FZS 1000 Fazer, 89000kc, 105kw, 14000km
dovoz Itálie, servisní knížka ( poslední servisní prohlídka 03/2011 při 10 000 km ), manuál, kompletní dokumentace pro přihlášení, doplňkové plexi FABBRI, nehavarovaný motocykl, bez koroze a oxidace, nevyužitý motocykl ( najeto pouze 14 000 km!!! ), bez dalších investic, TOP stav, nutno vidět!!!
Naposledy editováno 14.01.2012 17:21:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 1 | Včera v 19:57 Kohlstein |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36863 | Včera v 19:17 assassin |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |