globalmoto_kveten





Téma: Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....
 
9.10.2007 v 11:04
Ahoj motorkáři, potřeboval bych poradit, nevím si s tím už rady. Mám R6 r.v. 2003 - stříkačku. Jezdila v poho, dal jsem KN, pak laďák (Scorpion), jezdil jsem dál úplně v poho, asi po necelých 2.měsíců od toho laďáku jsem to umyl, lehce projel a uskladnil na tři týdny. Pak jsem to vyndal a asi po 20 km mi po vymačknutí spojky zhasnul motor. Vypnu zapnu klíček, natočim a vše je ok. Ujedu třeba 100 km a zas po vymačknutí spojky zhasne motor. Prostě někdy to udělá např. po 15 km po startu, jindy třeba až po50km. Měl jsem to už i v servisu a tam mi řekli, že jsem měl suchý kontakty na spojce a u stojánku. Ale vyjedu a zas to udělalo po nějakých 25km. Vrátil jsem tam origo výfuk, ale dělá to pořád, už mě napadá je ten filtr, ale podle mě je blbost aby to dělalo KN. Tak co mi poradíte........budu moc rád, za každou rozumnou radu. Díky moc
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 11:07 | Nahoru | #1
máš takovej ten sprej na kontakty?Je to prasný ale zkus je tím prostříknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 11:13 | Nahoru | #2
BlackRideR6>no to mi právě dělali v tom servisu, ono to právě jede např. těch 20 km úplně v poho, můžu mačkat spojku jak chci a nezhasne a po těch 20 třeba zastavuji a najednou to zhasne. Jindy se mi to zas stane při jízdě, když ji zkusím vymačknout,.....

Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 11:25 | Nahoru | #3
Podle mě to nemá se spojkou nic společného..bude tam někde blbý kontakt..začni od baterky..zkontroluj kontakty (mrkni i na té baterce..může být napolo utrhlý-můj případ..taky mi to zhasínalo) ..jinak zkontroluj elektriku

Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 11:38 | Nahoru | #4
co špatnej spínač na stojánku?Mohlo by to tam nějak haprovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 11:40 | Nahoru | #5
m@cik>Otázka je, jestli ti to v tom servisu udělali. Je možný, že ne, ale prachy si vzali.

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 12:01 | Nahoru | #6
no já to to projedu ještě celý znova, zkouknu ty kontakty i ten spínač,.....ale je to divný, stane se to jen když ji vymáčknu a čekám až to zhasne, ale při řazení nic a při jízdě taky nic,.....

Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 12:08 | Nahoru | #7
blbá shoda náhod? :/

1 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 12:19 | Nahoru | #8
ber to z te lepsi stranky ! Tady se resi furt jak vypinat motor a tyto muzes delat i spojkovou packou - to se jen tak nevidi. Dost velka frajerinka *yes* :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 15:01 | Nahoru | #9
LadaOva>tak dík chlape :lol: , ale potřeboval bych přijít na to, jak to vypínat sám a jen když chci...... jo a stává se mi, že to před tím i trochu víc střelí do výfuku, tak už poznám, že jak ji vymačknu, tak to zhasne,......

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 15:47 | Nahoru | #10
m@cik>

cus hele podle me hledej pricinu v tom mytí!!!kdyz si motorku umyl nastartoval si motor aby se odparila voda z motoru a okolí elektriky???

podle me tam mas orezlej nekde nejalekj kontakt a po zahrati to zvysi vnitrni odpor a motorka zhasne!

tot muj nazor proste nejakej přechodák :)

1 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 15:48 | Nahoru | #11
mě dělá něco podobnýho Dominator. občas střelí do výfuku (žádnej negativní dopad), ale pokud zrovna chci podřadit, tak to při tom střelení do výfuku rovnou chcípne a při puštění spojky se mnohdy i zablokuje zadní kolo. napadlo mě, že bych třeba moch nechat seřídit ventily.........ale nemusí to s tvým problémem mít žádnou souvislost.

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 17:25 | Nahoru | #12
no zkusím projít tu elektriku, projel jsem to trochu, ale asi se moc neprohřála a pak mi ty 3 týdny stála. Tak uvidím, snad na to přijdu, docela mi to se.... :D

1 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 18:31 | Nahoru | #13
Hledej chybu jak tu p2íšou u baterky,motka ti chcípne když zmáčkneš spojku a maš tam tedy málo otáček a alternátor dává mín proudu. :)

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

9.10.2007 v 21:09 | Nahoru | #14
vencaRR>ale kdyby blbnul ten altík, tak bude pořád dávat baterka, a dělalo by to buď v nějakých pravidelných intervalech nebo pořád. A byla by asi vybitá baterka, ale já vypnu zaonu klíček a jede úplně normálně dál, bez problému......

1 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

10.10.2007 v 13:38 | Nahoru | #15
:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

10.10.2007 v 13:41 | Nahoru | #16
m@cik>co se culíš? už ti to šlape?

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

10.10.2007 v 17:17 | Nahoru | #17
Chabra>ještě ne, budu to dělat až o víkendu, ale napsali mi dost rad, tak to budu zkoušet, pak dám určitě vědět,.... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

10.10.2007 v 17:43 | Nahoru | #18
jasně altík i baterka jsou v pohodě,ale jestli ti to zkorodovalo-tak po ujetí několika km se koroze ohřeje a zvýší se odpor-který ti tam odebírá proud.Když jedeš a máš 8000 otáček tak ti altík dává mnohem víc proudu než když vymáčkneš spojku a máš kolem 1000otáček,tak máš mín proudu a ten ti spotřebuje ta ohřátá koroze a motka chcípne.

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

10.10.2007 v 21:47 | Nahoru | #19
vencaRR>to jo, ale pak jde hned úplně v poho natočit a neudělá to nic třeba 100 km ( mám vyzkoušeno, když jsem jel do Prahy, tam jsem to vyp, pak cesta domů a udělalo mi to až když jsem byl doma ) - co jsem jezdil naposled, ale je fakt, že jsem to většinou měl v otáčkách. Tak díky, pořádně to s kámošem skouknem..... :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

10.10.2007 v 22:16 | Nahoru | #20
na odporu se ztrácí pouze napětí a ne proud - tzn. cim vetsi odpor tim vic napeti se na nem ztrati. Spis bych hledal nejakej spatnej kontakt a ne korozi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

12.10.2007 v 21:46 | Nahoru | #21
pazduch> :D není to náhodou obráceně?? Napětí snížíš jen odporovým děličem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

12.10.2007 v 22:45 | Nahoru | #22
Chabra> Ne je to takto protoze pokud mas napriklad voltmetr s rozsahem 1V a chces s nim merit napeti 12V, pak se pred nej musi dat predradny odpor na kterem se ztrati 11V.. Mereni pak funguje tak ze pri na napeti na meraku 1V je napeti zdroje 12V a pokud je na meraku napeti 0.5V, pak je napeti zdroje 6V.. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

16.10.2007 v 14:12 | Nahoru | #23
Tak jsem to měl o víkendu rozhozený a na nic jsme s kámošem nepřišli. Je fakt, že jsme to nerozebírali "až do šroubku" hlavně kolem motoru - pač, tam by se voda snad nedostala a kdyby, tak se musí odpařit. Tak jsem to projel a dělalo to zas. Když jsem to natočil studený, tak lehce kolísal zvýšený volnoběh - to dřív nědělala, když se ohřála, tak v poho. Pak jsem ujel nějakých 15km a vymáčknu spojku a zhasla. Ale už jsem před tím cítil, když jsem přidával, tak ze začátku nechtěla, jak kdyby se dusila a najednou vystřelila. A taky to párkrát víc střelilo do výfuku. Napadlo mě jestli by to nemohlo být nějaký čidlo, nebo svíčky-ty bych měl taky teď vyměnit - podle servisky. Tak už fakt nevim,........... :(

Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

16.10.2007 v 15:05 | Nahoru | #24
projdi ten spínač... zrovna v neděli jsme na kámošově motorce měli problém se spínačem světla brzdy, někdy šel a někdy ne, podle nálady, třeba to je podobnej problém. Viděl bych to teda na spínač toho stojánku, zkus ho odpojit, kontakty dej tak, jak jsou při sklapnutým stojánku a zkus projet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

16.10.2007 v 15:15 | Nahoru | #25
m@cik>

Ty hele myslim ze by bylo asi vhodný vyndat svicky a zkouknout je a pokud je mas stejne na vymenu tak je rovnou vymen.je mozny ze jedna nedava pravidelne a dela tito to kolísání!!!

R6 je pomerne narocna na kvalitu svicek a nejsou zrovna nejlevnejsi ale zkus je vyndat uz pri vyndaní bys to na ní mel poznat.

je mozny ze jak si to umyl tak ke svičce natekla voda pak chvilku nešla nez to vyschlo a na ten aut. sytič se zalpeskala a už se prostě nperobere pokud uz ma neco vic najeto-ale to jsou jen domenky-vyndej svicky *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

17.10.2007 v 21:23 | Nahoru | #26
TomR1>ty svíčky určitě měnit budu, má najeto necelých 20000km, tak nevim, myslim že by měli vydržet snad i dýl, ale zkusím to, ještě prozkouším i ten stojan, na to mi každý odkazuje,....

(reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

18.10.2007 v 08:38 | Nahoru | #27
m@cik>

Svicky se meni presne po 20.000km je hranice maximalni hranice.Ale ze zkusenosti je lepsi je delat po 12.000km jako to bejvalo u starsich modelu do roku 2001.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

18.10.2007 v 11:25 | Nahoru | #28
já bych spíš zčouhnul kontakty čerpadla stříkačky a vůbec okolí stříkačky.......a ty svíce určo vyměň....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

18.10.2007 v 12:26 | Nahoru | #29
a jaký mi poradíte ty svíčky, nějaký dobrý, abych nekupoval žádný sr..... :thmubup: R6 2003 - stříkačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zhasnutí motoru na R6 r.v. 2003....

18.10.2007 v 12:44 | Nahoru | #30
m@cik>

patri tam origo NGK CR10EK cena cca 340kč/ks ale myslim ze se to bude ruzně lišit ta cena,ale rozhodně bych tam dal tyhle! *yes*
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist