globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Navýšení výkonu u GSX650F
5.10.2011 v 08:50
Ahoj. Zajímalo by mě jestli někdo zvás se pokoušel navýšit výkon tohoto motoa. A jakým způsobem. Je třeba i nechat přenastavit řídící jednotku?
Prováděl někdo i vizuální úpravy a jaké.
FOTO VÍTÁNO


Naposledy editováno 05.10.2011 09:16:36

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 08:57 | Nahoru | #1
Máš ji pěknou! Taky to byl jeden z mejch favoritů.

K tématu ti moc neporadim, ale neni to neekomický ve smyslu "nebylo by jednodušší přesedlat", jestli ti ten výkon nějak zásadně nestačí? I když rozumim tomu, že sis s ní vyhrál k obrazu svému.

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 08:57 | Nahoru | #2
Zkusil bych toto

a nebo

Naposledy editováno 05.10.2011 09:05:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 09:03 | Nahoru | #3
OlafCZ> motorka jako taková mi stačí. Silnější(obsah) nechci. Cesťáček to je slušnej, jen když na ni sednou dva + plný kufr, tak už je to znát. Laďák mám obědnaný,ale co dál? SVODY OD VÁLCŮ? FILTR?

(reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 09:06 | Nahoru | #4
magorvkleci.com> o TOMHLE MANŽELKA NECHTĚLA ANI SLYŠET.

(reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 09:22 | Nahoru | #5
Fantom40> Nejsem expert, ale když tam jen tak práskneš laďák a třeba K&N filtr, můžeš průběh výkonu rozhodit. Chtělo by to asi doladit power commanderem a na brzdě. Pohledej na fóru.

Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 10:08 | Nahoru | #6
nebo upravit řetězovku

Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 10:17 | Nahoru | #7
Určitě to bude chtít doladit i v řídící jednotce,
Takže filtr, koncovku a na brzdu. Pokud pujde přehrát palivová mapa ve stávající jednotce, tak o.k., jinak ještě power commander.
Svody nejsou nutné, pouze pokud je někde mezi válcema a koncovkou katalyzátor, tak pryc s ním, ale ten bude spíš v koncovce samotné.
Rozhodně to nebude za pár korun a co se týká výkonu a krouťáku, nárůst bude dle mého skromného odhadu max. + 5 u obojího.
Další plus bude, že to vyhladí křivky a průběh motoru, odpadnou výkonové díry a propady, většinou ve středních otáčkách.
Změna převodového poměru bude daleko levnější a pokud nehoníš maximálku tak s podobným efektem.
Pokud máš penize, udělej nejdriv variantu cislo jedna a převody měň až potom.

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 10:24 | Nahoru | #8
Respektive to doladění na brzdě úplně nutné není a vyrojí se tu spoustu příspěvků at vyměniš filtr, koncovku a jezdíš.
Ale já osobně bych neriskoval chudou směs a potencionálně podpálený ventily, navíc se to bez té brzdy může chovat ještě hůř než ted, co se výkonu a spotřeby týká.

(reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 11:05 | Nahoru | #9
dva_hrnce> DÍK a neznáš někoho na severu moravy kdo by tyto úpravy udělal? O katylyzátoru jsem se u tohoto mota nesetkal,lépeřečeno nečetl. Je to stříkačka takže lambda ve výfuku je a ta by měla ošetřit poměr vzduch a směs. A jak naložit s power commandrem? Je to záležitost vsazení před řídící jednotku?

Naposledy editováno 05.10.2011 11:07:22

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 12:31 | Nahoru | #10
Nejjednoduší a nejlevnější je pořídit o jeden zub menší řetězové kolečko u motoru.
Za cenu cca 350 kc, bude mit motorka vetsi silu a bude takova zivejsi, sece to misto 220 pojede je 200, ale to taky staci ne ?
Úprava svodů, výfuku, filtru a řídící jednotky se pohybuje v troci jiných cenových sférách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 14:51 | Nahoru | #11

Marvel17 píše: Nejjednoduší a nejlevnější je pořídit o jeden zub menší řetězové kolečko u motoru.
Za cenu cca 350 kc, bude mit motorka vetsi silu a bude takova zivejsi, sece to misto 220 pojede je 200, ale to taky staci ne ?
Úprava svodů, výfuku, filtru a řídící jednotky se pohybuje v troci jiných cenových sférách.



Zas na druhou stranu bude mít při stejný rychlosti vyšší otáčky než před úpravou... Takže při delších přesunech už to nebude tak pohodlný...

(reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 15:22 | Nahoru | #12
Danke> Zvednou se asi o 1500, takze to neni takovy rozdil. Pokud mu vadi, ze to ve dvou nejede, tak stejne bude muset mit vetsi otacky aby to tahlo. Kdyz pojede sam, tak nebude muset tolik radit, protoze motor pobere i mensi rychlosti.
Todle je nejlevnejsi a nejrychlejsi zpusob. Dalsi moznosti jsou narocnejsi, vyfuk je dobrej, ale to chce vykuchat katlik, jehoz cast ma pod motorem (rezani svodu), vyfuk sam o sobe prida spise ve vyssich otackach a ve strednich zase ubere. Pořídit Powercomander za 10t, aby to pridalo 6 koni je dost zbytecne, ne?

Navýšení výkonu u GSX650F

5.10.2011 v 15:50 | Nahoru | #13
Kromě různejch tuzingů je možnmost i nechat si převrtat motor. Nevím na kolik by to vyšlo u tvojí motorky, ale obecně se generálky motorů všetně výbrusdů (je už pak jedno o kolik víc ti to vybrouxsej, cena je stejná) kolem 20 000 Kč. Rozhodně by to zvětšilo krou´ták, což je důležitější údaj jak výkon. Dozvěděl jsem se, že na mojí er-5tce by to šlo převrtat na 550tku, což by byl nárůst všech parametrů o 10%. Zkus si to pozjistit i u svojí mašiny.

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u GSX650F

6.10.2011 v 10:05 | Nahoru | #14
Dík za informace. Spousta jich je v obecné rovině, možná to a možná tamto. Tak jsem se rozhodl že budu dělat kroky postupně a snad se dostanu tam kam chci.Někdo tady psal o možnosti podpálení ventilu při výměně tlumiče. ? Tomu nerozumím? Proč? Ventil se múže podpálit pouze: při špatném seřízení ventilů, snad při nastavení směsi (palivo) i když tohle odpadá, jelikož motor má lambda sondu, která tuto funkci vykonává, snad změnou časování a to změněno nebude. Jen mně nestrašte. Jinak se do toho vůbec pouštět nebudu. Ale s motem na brzdu - to je dobrej nápad. Tam by mohl být vidět každý byť sebemenší krok vpřed.
A nikdo zvás GSX650F nemá. Nějakou fotku bych uvítal.

(reakce na) Navýšení výkonu u GSX650F

6.10.2011 v 10:44 | Nahoru | #15
Fantom40> psal jsem o potencionálním problému při výměně hlavně vzduchového filtru. Ty "tunningové" mají větší propustnost než origo = ochudíš směs a potencionálně může vzniknout problém.
Koncovka výfuku je to nejmenší zlo, sám mám jinou + kat. pryč a zatím o.k.
Dále jsem pak dodal, že spousta lidí tohle vůbec neřeší, vymění oboje, jezdí a nic se neděje.

Ohledně lambdy ařídící jednotky, která by si měla směs po zásahu do sání a výfuku upravit tu bylo napsáno spoustu názorů, 100 lidí tvrdí že ano, 100 lidí tvrdí že ne, tak si vyber

K Tvému dotazu zda znám někoho na severu moravu - bohužel ne, ale určitě tam v okolí někdo takový bude.

Jen dodám, že kdyby toto forum aspoň trochu fungovalo, tak se tu nechá spousta věcí dohledat, ale realita je taková že to tu můžeš pročítat do jara a dozvíš se vše, jen ne to co potřebuješ.

Ale je tu jedno vlákno kde se řešila lambda a vše s tím spojené, docela se i drželo tématu, zítra bych měl mít dost času, tak zkusím pohledat.

Navýšení výkonu u GSX650F

6.10.2011 v 12:48 | Nahoru | #16
Jo a to co jsem tu napsal je pouze má teoretická zkušenost a znalost, nejlépe udeláš když se obrátíš na někoho kdo má brzdu, zkušenosti a zabývá se tím.

Navýšení výkonu u GSX650F

6.10.2011 v 16:28 | Nahoru | #17
Asi to nebudeš chtít slyšet, ale já bych do toho moc peněz nevrážel, kup si koncovku, bude to mít aspoň lepší zvuk, to taky taky udělá hodně, když to nejede, tak to bude aspoň řvát. Kdyby si to chtěl trochu oživit, tak menší kolečko, případně větší rozetu. Víc bych s tim nedělal, efko je super stroj ale je to prostě cestovní mašina, navíc dost těžká, a jen šestka, teďka do toho akorát vysypeš prachy ale rozhodně počítej s tím, že cesta k větší kubatuře, když tě to už teď nebaví je nevyhnutelná.

Navýšení výkonu u GSX650F

6.10.2011 v 17:55 | Nahoru | #18
když tohle téma založí kluk se 125cou 4T tak se mu všichni vysmějou, bohužel tyhle úpravy jsou úplně stejně nah*vno i u takovýho stroje. Vejfuk Ti nic nepřidá, a zbytek úprav do kterejch nasypeš nesmyslný prachy Ti přidaj 3 koně, který stejně nepoznáš, navíc budou otáčku před omezovačem. V*ser se na ladění, prodej to, kup silnější lehce položenou, vymazli si jí podle sebe a uděláš 100xlíp.

Navýšení výkonu u GSX650F

19.10.2011 v 08:13 | Nahoru | #19
Tak Vám všem díky za rady.

Navýšení výkonu u GSX650F

30.12.2011 v 20:57 | Nahoru | #20
Můžu říct, že jedinou úpravu co jsem udělal bylo to , že jsem dal laďák. A jsem spokojen. Když někdo chce více tak doporučím jen něco jiného a silnějšího. Třeba tu 1250.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava středové plošky na zadní pne... [1 ... 16, 17] Suzuki GSX 650 F Fantom40 491 25.9.2023 v 09:38 FiZzeR
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
výkon dynama Suzuki GSX 650 F radunahk 19 25.11.2021 v 13:44 odgin
Suzuki GSX 650 F sklíčko blinkru Suzuki GSX 650 F Lisus 0 21.4.2021 v 14:16 Lisus
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC


TOPlist