(pozn. vulgární, zesměšňující příspěvky a příspěvky mimo téma mohou být odstraněny- děkuji za pochopení)
Uzavřeno 14.10.2012 v 22:39 uživatelem Marex
1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
VeFeRák píše: Kov> Doporučená cena: 334 900,- Kč + kufry...
Jo,pokud ti stačí verze s horním kufrem 35litrů, bez ASB,bez hlavního stojanu,bez vyhřívaných rukojetí,bez padacího rámu,bez.... No a když sečteš to co potřebuješ do verze adventure,tak jsi hrubo přes 400. Na varadero.cz je taky něco v tom smyslu:...můžeš začít šetřit, dneska jsem dostal info z hondy ohledně ceny crosstoureru,přesně jak jsem předpokládal cena je v základu holátko,doplňky vše dokoupit zde cenovky.
moto základ 335000kč
-s abs 359000kč
-kufry uchycení systém VFR + cca 54000kč
-hefty orig.honda + 8000kč
-hlavní stojan nevěděli asi bude taky za příplatek jako u varana
Cena moto s abs,kuframa,heftama 421000kč no nevím jak se to bude prodávat
SuperSic58 píše: Yamahu DT 125R má kámoš a jeho nejčastější věta, když ho my čajna offrajdeři lákáme na projížďku do přírody, je "kurva nejedu, už se tam zas něco vysralo" a to do toho nasypal už ranec, o přemrštěných cenách dílů ani nemluvim... Jako, pokud je DT v pucu, tk upaluje pěkně, na to čína nemá, ale zas ta spotřeba dvoutaktu... V terénu přes 10l na sto, kdo to má živit??
v rodine mame TDR, motor ma rovnaky s DT. Furt sa na tom cosi serie a treba nonstop cistit priveru co je stale zasrana. Momentalne je na nej vyhoreny alternator. Vykonu to na 125 veru ma dost ak je odblokovana. Odkedy sa odblokoval na tej nasej motor, tak sa furt cosi na nej kazi. Ono asi vedeli inzinierkovia v Yamahe, preco bol ten motor blokovany
Naposledy editováno 21.12.2011 19:55:39
3 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Kov píše: Jo,pokud ti stačí verze s horním kufrem 35litrů, bez ASB,bez hlavního stojanu,bez vyhřívaných rukojetí,bez padacího rámu,bez.... No a když sečteš to co potřebuješ do verze adventure,tak jsi hrubo přes 400. Na varadero.cz je taky něco v tom smyslu:
...můžeš začít šetřit, dneska jsem dostal info z hondy ohledně ceny crosstoureru,přesně jak jsem předpokládal cena je v základu holátko,doplňky vše dokoupit zde cenovky.
moto základ 335000kč
-s abs 359000kč
-kufry uchycení systém VFR + cca 54000kč
-hefty orig.honda + 8000kč
-hlavní stojan nevěděli asi bude taky za příplatek jako u varana
Cena moto s abs,kuframa,heftama 421000kč no nevím jak se to bude prodávat
a kdo tvrdí, že musíš mít ausgerechnet origo kufry za 54 tisíc, když stejný od SW Motech jsou min. o polovinu levnější; navíc ti každej řekne, že ABS do terénu je kravina pokud není vypínatelný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
většina GS se do terénu nikdy nepodívá, nová Tenerka má tu silnici prostě přiznanou a to samé Crosstourer...ne každý se chce hrbit na VFR1200...
šindy píše: No, měl jsem na každodenní dojíždění do práce (36km) Jawu, ale už mne nebavilo se v tom pořád vrtat, mýt ruce od šmíru, tak jsem to vyměnil za zánovní Kentoyu Trigger 200. Jede to asi tak stejně, ale s menší spotřebou jak benzínu, tak oleje, tak i ND. Za ten rok jsem na ní najel víc jak na své Africe cca 7tis.km a to vše s jednou závadou, která byla prasklé spojkové lanko. Můj názor je takový, že podvozkově to je úplně na hovno, motorově super, ale pořád lepší než naše dvoutaktní Jawky. A teď mne kamenujte
hele,já to mám dost podobně. napřed jsem měl Triggera jako doplněk k Jawce. Jawka stála a Trigger se točil. Tak šla Jawkaz domu. Pak jsem neodolal a pořídil Hondu FMX. výsledek je,že Trigger má za sezónu asi tak 5x víc najeto....
nemá výkon, podvozek nic moc, nevylepšuje image, ale má v sobě něco sakra zábavnýho...
VeFeRák píše: Kov> počítat budu- 334 900,- , ABS nechci, vyhřívané- radši zase Oxfordy, dají se vyměnit, 3x hliníkáč od milánka po 3000,-, hlavní stojan jsem z motorky sundával, mrtvá zátěž...takže 350 000,-
většina GS se do terénu nikdy nepodívá, nová Tenerka má tu silnici prostě přiznanou a to samé Crosstourer...ne každý se chce hrbit na VFR1200...
Měl jsem na mysli porovnání ceny Crosstourera a GS v plné výbavě. Je téměř stejná cena.
Jo,máme každý jiné představy. Na ABS jsem si zvykl,minmálně dvakrát mi zachránilo motorku. Je to jen taková polemika. Stejně zůstanu u svojeho varánka. Když si vezmu co získám a kolik budu muset doplatit,tak ani omylem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Scrappy.Bored píše: trochu offtopicu....dneska jsem si koupil pohorky Made in EU...! krásnej pocit....
Takže polský
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Scrappy.Bored píše: trochu offtopicu....dneska jsem si koupil pohorky Made in EU...! krásnej pocit....
neverim.. nebo to polsko:) ja mam na rozpadajicich se martenech jeste made in UK, novy uz jsou taky cajna nebo nakej jinej asijskej drak...
2 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Kov píše: Kdo dnes nevyrábí v Číně, tak téměř nemá šanci přežít.
seriova vyroba.... v zakazkovy je to v poho
assassin píše: neverim.. nebo to polsko:) ja mam na rozpadajicich se martenech jeste made in UK, novy uz jsou taky cajna nebo nakej jinej asijskej drak...
si tipnu, že to budou AKU nebo ASOLA a ty jsou made in EU...mají výrobu v Rumunsku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Scrappy.Bored píše: trochu offtopicu....dneska jsem si koupil pohorky Made in EU...! krásnej pocit....
Wau! Gratulace! Skoro bych ani nevěřil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
assassin píše: seriova vyroba.... v zakazkovy je to v poho
Jo, s tím se dá souhlasit. Jenže většina toho, co se tu kupuje, je právě ze sériové výroby a tu mají Číňani zmáklou. Co vyrábíš?Kov píše: Jo, s tím se dá souhlasit. Jenže většina toho, co se tu kupuje, je právě ze sériové výroby a tu mají Číňani zmáklou. Co vyrábíš?
ja se podilim na vyvoji software.. ale otec ma "zamecnictvi" a dela v ramci moznosti zakazkovou kusovou vyrobu, ja tam sem tam fusuju v dilne ruzny dily na auto-moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
šindy píše: No, měl jsem na každodenní dojíždění do práce (36km) Jawu, ale už mne nebavilo se v tom pořád vrtat, mýt ruce od šmíru, tak jsem to vyměnil za zánovní Kentoyu Trigger 200. Jede to asi tak stejně, ale s menší spotřebou jak benzínu, tak oleje, tak i ND. Za ten rok jsem na ní najel víc jak na své Africe cca 7tis.km a to vše s jednou závadou, která byla prasklé spojkové lanko. Můj názor je takový, že podvozkově to je úplně na hovno,
motorově super, ale pořád lepší než naše dvoutaktní Jawky. A teď mne kamenujte
Jawa je ale 3O let stará a ta čína z okopčenym Japoncem z 80 let je nová.Nechápu jak se jich muže nekdo zastávat všichni nato doplatíme.Ještě v devadesátých letech je evropa podporovala jako rozvojovou zem a oni nás zato sežerou amen.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
RUDA píše: Jawa je ale 3O let stará a ta čína z okopčenym Japoncem z 80 let je nová.Nechápu jak se jich muže nekdo zastávat všichni nato doplatíme.Ještě v devadesátých letech je evropa podporovala jako rozvojovou zem a oni nás zato sežerou amen.
ale no tak, ty to tu nectes, dneska je podporujes koupi temer jakyhokoliv zbozi.. protoze se tam vyrabi uz temer vse, tzn bojovat zrovna proti tem levnejm cajkum co se tu prodavaj s cinskou znackou moc smysl nema....
assassin píše: ale no tak, ty to tu nectes, dneska je podporujes koupi temer jakyhokoliv zbozi.. protoze se tam vyrabi uz temer vse, tzn bojovat zrovna proti tem levnejm cajkum co se tu prodavaj s cinskou znackou moc smysl nema....
Nesouhlasím s tvojím názorem a jsem rád, že na to nejsem sám. Být "Jiráskem" v tomto boji by jistě nemělo žádný význam.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
danny355 píše: Uvažuji o nějaké motce nebo skůtru,malý objem,na ježdění do práce a okolo komína .. Ze začátku jsem uvažoval nad nějakou třindou,ale asi to vyhraje jeden ze 3 asiatů : Kymco,Yuki,Maxon .. Sice z Čín'any,přesně z čínskými mobily,mám tragické zkušenosti ,ale zase mě dostává ta cena u motorek .. Pár měsíců už to tady čtu a je to dost o tom jak se kdo o co stará , jak se k tomu chová a taky jaké má štěstí při koupi .. Ještě nevím,nejsem rozhodnutý .. A koneckonců,za pár dnů se bude slavit Nový rok,teda jestli je vůbec co slavit,stačí si 2.1.2012 koupit noviny a hned budou kyselé ksichty .. Zdražení čehokoliv a zvýšení DPH,bude hned na prvních stránkách a bohužel se to nevyhne ani motorkám .. No,tak všem veselé vánoce a št'astný nový rok ...
Tak hooodně štěstí. Budeš ho potřebovat.
assassin píše: ale no tak, ty to tu nectes, dneska je podporujes koupi temer jakyhokoliv zbozi.. protoze se tam vyrabi uz temer vse, tzn bojovat zrovna proti tem levnejm cajkum co se tu prodavaj s cinskou znackou moc smysl nema....
Tomně právě sere koupim drahou značkovou věc naposled páteřák Knox a jeto pin ponk.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské jednostopé stroje? Hmmmm. Proč?
Přesně,to je ono .. Koupil bych origo,ale mám za to,že je to neuměrně předražené a navíc,spoustu motorek od "high class" světových výrobců,je bud' komplet nebo většina dílů stejně dělaná v Čajna Town .. Možná jen ta výstupní kontrola je lepší .. Jenže to nemám šanci změnit,jediné co jde ,je snad najít rozumnou volbu někde mezitím,ale to je dost mazec .. Navíc jak tu čtu ,jak jsou některé " TOP " značky a typy neuvěřitelně zmršené a nahradní díly stojí ranec jak svin'a .. Ale to je ve všem ne jen u mašin ...