5 Kolář Petr Ap CZ
7 Chlíbek Radek Ap CZ
9 Turna Martin Ca CZ
11 Slanec Vašek Ap CZ
13 Fojtík Pavel Ca Cz
15 Bičiště Petr Ap CZ
17 Hanák Olda Ap CZ
18 Pluhař Štěpán Ca CZ
19 Jančík Roman Ca CZ
21 Svobodová Anežka Ap CZ
23 Svoboda David Ap CZ
24 Vojtíšek Jakub Ca CZ
26 Slanec Martin Ap CZ
27 Klička Jindra Ap CZ
28 Vrána Marek Ca CZ
32 Kubišta Jirka Ap CZ
34 Jelínek Luboš Ca CZ
35 Staniš Vojta Ap CZ
37 Poláková Tereza Ap CZ
39 Radim Břenek Ca CZ
44 Vítů Zdeněk Ap CZ
47 Lamich Radek Ap CZ
48 Hanzalík Milan Ap SK
53 Nečesaný Petr Ap CZ
57 Raszka Libor Ap CZ
58 Matuš Pavel Ca CZ
62 Vajdl Martin Ca CZ
64 Korejs Michal Ap CZ
66 Karafiát Petr Ap CZ
71 Svoboda Martin Ap CZ
74 Horna Marek Ap CZ
73 Mazura Radek Ap CZ
77 Chlíbek Josef Ap CZ
78 Němec Laďa Ap CZ
81 Šlezar Michal Ap CZ
82 Křivohlávek Martin Ca CZ
84 Holoubek Martin Ap CZ
85 Hankocyová Veronika Ca CZ
86 Škoda Jan Ca CZ
90 Staš Brunek Ca CZ
91 Čadek Petr Ca CZ
92 Pospíšil Jan Ap CZ
94 Průcha Jirka Ca CZ
98 Langhammer Jan Ca CZ
99 Hanzalík David Ca SK
444 Sedlo Mira Ca CZ
555 Vochoč Aleš Ca CZ
Lux Rosťa Ap CZ
Matuš Karel jun. Ap? CZ
Naposledy editováno 25.07.2011 09:58:02
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
petridas píše: presne ! prece nekdo nebude do toho rvat prachy a cas a treba jezdit dve tri sezony vzadu aby vsechno vychytal a pak prijde nekdo jiny a chtel by vsechno zadara a hned!! a hodne se mi libi ti co chcou vyhravat ale koupi vrak za dvacet litru!!
..mě jeětě nikdo nevysvětlil,a nechci technologická a konstrukční "tajemství",co teda do "seriové" motorky musí investovat a co tedy musí "vychytat" zadvě,tři sezony,,aby měla o 30% větší výkon a jela o 30 km/hod.rychleji než ta "produkční",a při tom to bylo vše "legální" ,a ten "rychlík" měl čisté svědomí!..jak to "vychytat" nečestně a nelegálně,to vím,to žádné tajemství není,to se "koupit" dá!
Naposledy editováno 20.12.2011 06:51:20
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
L&B píše: koonovJAN> Jakápak rodina? To je všude stejné Na oko všichni kamarádi a stejně si každý hrabe jen na sebe a kope sám za sebe. A diskuze při osobním setkání? To jsem se vás taky ptal, co v tom máte a stejně jsem se nic nedozvěděl
Tak přijeď a můžeme to rozebrat někde jinde, ale ne, tam kde jsme se potkali. To by ta schůze byla jen o problému Aprilka. Cinkni, a je to.
Naposledy editováno 20.12.2011 21:59:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
2LEKO píše: ..mě jeětě nikdo nevysvětlil,a nechci technologická a konstrukční "tajemství",co teda do "seriové" motorky musí investovat a co tedy musí "vychytat" zadvě,tři sezony,,aby měla o 30% větší výkon a jela o 30 km/hod.rychleji než ta "produkční",a při tom to bylo vše "legální" ,a ten "rychlík" měl čisté svědomí!..jak to "vychytat" nečestně a nelegálně,to vím,to žádné tajemství není,to se "koupit" dá!
Zeptej se u Puškárů v Košicích jak se to posunuje na hraně regulí. Že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
koonovJAN píše: Zeptej se u Puškárů v Košicích jak se to posunuje na hraně regulí. Že?
již v 2009 vyloučili jezdce stejného jména, protože po dojetí cílem na Hungáči, podváděl s palivem. Asi již tehdy mu to nefungovalo na povolený benzín. No jo, není to dobré když se někdo pokouší dohánět jezdecké umění .....jinak![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
koonovJAN píše: Zeptej se u Puškárů v Košicích jak se to posunuje na hraně regulí. Že?
..ten jejich "Výzkumný ústav" sleduji již delší dobu...a komentovat to asi nemá cenu!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
IvoTregr píše: již v 2009 vyloučili jezdce stejného jména, protože po dojetí cílem na Hungáči, podváděl s palivem. Asi již tehdy mu to nefungovalo na povolený benzín. No jo, není to dobré když se někdo pokouší dohánět jezdecké umění .....jinak
a ty jsi delal komisaře ne ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
aprilialibor píše: a ty jsi delal komisaře ne ?
Tak nám Libore, prosím, napiš reportík, nebo jak to vlastně všechno bylo kolem toho problému s palivem.
Potom, ti - mu, nebude nikdo ubližovat!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 20.12.2011 23:08:25
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
aprilialibor píše: ja teda nevim jak to s palivem bylo pač sem u toho nebyl, ale ivo dregr hoa asi delal kdyz vsechno tak vi , radeji bych poprosil ho aby se vyjadřil
byl jsem na Hungáči osobně a po dojezdu SP jak jeli kolo do depa, tak Puškár zastavil. Vytáhl z pod kombošky lahvičku a doléval něco do nádrže. Měl smůlu, že ho viděl traťák a nahlásil to. Okamžitě ho vyloučili. Najdi si výsledky a uvidíš, že byl vyloučen.
Škoda, že někteří neuvědomují, že se tím ničí poslání SP.
Naposledy editováno 20.12.2011 23:18:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
zasadne sa nezapajam do diskusii,az ked som bol upozorneny ze sa moje meno prebera na tomto fore. Tesi ma ze som taka celebrita, ze mate potrebu o mne diskutovat.Je zabavne citat niektore zarucene spravy ako som udajne bol diskvalifikovany za palivo. Myslim si ze clovek,ktory takuto vec napise,vobec netusi ze oktanove cislo sa da zistit len laboratornym rozborom,co trva niekolko dni. Nikdy som nebol ani ja ani nikto iny v 125 SP diskvalifikovany za palivo!!! Pocas poslednych sezon,takmer na kazdom podujati bol nas motocykel rozoberany a kontrolovany,nemozme si dovolit aby vzniklo co i len podozrenie na moznu diskvalifikaciu.!!!VSETKY UPRAVY SU REALIZOVANE V RAMCI PLATNEHO REGLEMENTU!!!
Vyskumne centrum:
http://motoride.sk/c...rocneho-triumfu.html
Co sa tyka vyskumneho centra,momentalne pracuje okrem mna na vyvoji moj otec Ing.Michal Puskar absolvent katedry spalovacich motorov Slovenskej Technickej Univerzity v Bratislave, dvaja inzinieri,absolventi Strojnickej fakulty v KE,ktori skoncili s cervenym diplomom a su odbornikmi na prudenie kvapalin a plynov.Za posledne 3 roky sme publikovali viac ako 40 povodnych vedeckych prac,z ktorych 4 vysli v databazach CURRENT CONTENT,ak to niekomu nieco hovori,jedna sa o diela,ktore musia byt novum a su recenzovane napr Univerzitou v Oxforde( nas pripad) a publikovane svetovymi vydavatelstvami.V CURRENT CONTENT nema vacsina profesorov z Ciech alebo Slovenska v oblasti Strojarstva ani JEDNU PUBLIKACIU!!! To hovori samo za seba aj napriek tomu ze univerzita ziskava kazdou taktou publikaciou prestiz,financie a ponuka odmenu aj 5000 EURO za jeden clanok pre autora.Myslim ze vsetko dolezite bolo povedane,prajem vam vela zdaru vo vasich dalsich plodnych diskusiach.
S pozdravom
Ing.Michal Puskar,PhD.
Naposledy editováno 20.12.2011 23:24:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
IvoTregr píše: byl jsem na Hungáči osobně a po dojezdu SP jak jeli kolo do depa, tak Puškár zastavil. Vytáhl z pod kombošky lahvičku a doléval něco do nádrže. Měl smůlu, že ho viděl traťák a nahlásil to. Okamžitě ho vyloučili. Najdi si výsledky a uvidíš, že byl vyloučen.
Škoda, že někteří neuvědomují, že se tím ničí poslání SP.
nemohu vyvratit ani potvrdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
michal-puskar píše: Dobry vecer pani,
zasadne sa nezapajam do diskusii,az ked som bol upozorneny ze sa moje meno prebera na tomto fore. Tesi ma ze som taka celebrita, ze mate potrebu o mne diskutovat.Je zabavne citat niektore zarucene spravy ako som udajne bol diskvalifikovany za palivo. Myslim si ze clovek,ktory takuto vec napise,vobec netusi ze oktanove cislo sa da zistit len laboratornym rozborom,co trva niekolko dni. Nikdy som nebol ani ja ani nikto iny v 125 SP diskvalifikovany za palivo!!! Pocas poslednych sezon,takmer na kazdom podujati bol nas motocykel rozoberany a kontrolovany,nemozme si dovolit aby vzniklo co i len podozrenie na moznu diskvalifikaciu.!!!VSETKY UPRAVY SU REALIZOVANE V RAMCI PLATNEHO REGLEMENTU!!!
Vyskumne centrum:
http://motoride.sk/c...rocneho-triumfu.html
Co sa tyka vyskumneho centra,momentalne pracuje okrem mna na vyvoji moj otec Ing.Michal
Puskar absolvent katedry spalovacich motorov Slovenskej Technickej Univerzity v Bratislave, dvaja inzinieri,absolventi Strojnickej fakulty v KE,ktori skoncili s cervenym diplomom a su odbornikmi na prudenie kvapalin a plynov.Za posledne 3 roky sme publikovali viac ako 40 povodnych vedeckych prac,z ktorych 4 vysli v databazach CURRENT CONTENT,ak to niekomu nieco hovori,jedna sa o diela,ktore musia byt novum a su recenzovane napr Univerzitou v Oxforde( nas pripad) a publikovane svetovymi vydavatelstvami.V CURRENT CONTENT nema vacsina profesorov z Ciech alebo Slovenska v oblasti Strojarstva ani JEDNU PUBLIKACIU!!! To hovori samo za seba aj napriek tomu ze univerzita ziskava kazdou taktou publikaciou prestiz,financie a ponuka odmenu aj 5000 EURO za jeden clanok pre autora.Myslim ze vsetko dolezite bolo povedane,prajem vam vela zdaru vo vasich dalsich plodnych diskusiach.
S pozdravom
Ing.Michal Puskar,PhD.
Vážený pane Puškáre,
děkujeme vám za plodný odkaz, do plodné diskuze.
Pavel Pospíšil
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
To není můj výmysl, ale výsledek konzultace s technickými komisaři.
Rovněž platí, že v případě nejasností je směrodatný anglický originál technických předpisů.
Druhá věc je ovšem realita. Již ani na Alpe Adria nejezdí pravé dakšny tak, jak to bylo při zakládání této třídy myšleno. U nás se vnitřek motoru už neřeší u přejímek vůbec. Sice si zajezdíme všichni, ale zákonitě pak vznikají takovéhle nervózní a ublížené diskuze. S dakšnami to dopadlo stejně jako s každým jiným pokusem o "levnou" třídu. Kdo do toho nacpe víc chechtáků a vlastního umu a dokáže si to obhájit u technických komisařů, ten je zkrátka na koni.
Otázka tedy zní spíše: Má smysl zakládat tzv. "levné" třídy?
Naposledy editováno 22.12.2011 00:37:08
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
Počet a veľkosť kanálov vo valci musí zostať ako bolo u originálu.
Veľkosť, tvar výfukového kanálu, odsávania a vstupných kanálikov je ľubovoľný.
prosim nastudujte si original řady at tydy nedochazi k dohadum pač me to tu už nebavi
Co tedy platí?
"Počet a veľkosť kanálov vo valci musí zostať ako bolo u originálu "
nebo
"Veľkosť, tvar výfukového kanálu, odsávania a vstupných kanálikov je ľubovoľný ."
Tenhle případ je ale zrovna dost jednoduchý. Pes je zakopaný právě v tom, že jsou nekvalitní překlady. Chyba je i v tom slovenském. Originál totiž zní:
1. řádka
The number of the cylinder ports must remain as original.
čili ani zmínka o velikosti
2. řádka - přidaná jako dodatek (čili dříve to tam nebylo) - už nevím v kterém roce
The size, shape of the Exh.port,scavening and inlet ports are free.
Překládat "scavening port" jako odsávání (místo přepouštění) hovoří o kvalitě překladu samo za sebe. Rovněž výraz "vstupné kanáliky" jsem pro sací kanály nikde jinde neslyšel.
O řádku: "The cylinders can be rebuilt only on constructor’s limits." se nemá smysl bavit, protože pod tím si v praxi každý může představit (a taky představuje) cokoli. Limitem konstruktéra můžou být taky čtyři piva a osm rumů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Přitom to v těch řádech je a my bychom se tím měli řídit. Ale nikdo neví přesně jak....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Pak se tady jenom hádáme, místo toho, abychom se těšili na novou sezónu.
Kurva já bych už zase jezdííííl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Naposledy editováno 22.12.2011 23:52:02