Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 10:59 | Nahoru | #5941
Nik.333> Přesně Kapalina, aspoň mě se zdálo, pomohla dost a společně se spínačem není co řešit

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 12:30 | Nahoru | #5942
Nik.333> jak uz psali Dafitaci a podle toho co pises bys to mel vyresit termostat. Mel jsem loni podobnej problem na litru i na sestce. Na sestce to bylo tesnenim, ale chovalo se to jinak a u litra presne, jak pise. Nez jsem vyjel, nebo kdyz jsem prijel vyletla teplota neskutecne vysoko a jeste to vyhazovalo vodu ven, ale za jizdy ok. Bylo to vadnym termostatem. Po vyjmuti vse fungovalo opet, tak jak melo.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 12:39 | Nahoru | #5943
Nik.333> I já mám vyhozený termostat

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 14:16 | Nahoru | #5944
Nik.333> mám R1 04 a s chlazenim mám uplně stejnej problém.
pokud se problém objevil až po pádu, je dost pravděpodbný že máš teď špatně spasovaný kapoty. R1 je na to dost citlivá, stačí cenťák a prostoru na víc mezi blatníkem a kapotou a hned se teplota mění..

Já to řešil nejjednodušším způsobem a to solo spínačem větráku.. Obyčejnej přepínač za pár stovek, stačí ho paralelně připojit, aby si mohl spínat jak ručně tak automaticky při překročení vyšší tepltoty (103 nebo na kolika to spíná) stačí jeden drát na kostru a druhej myslim k relátku co je vlevo vedle chladiče - k jakýmu drátu přesně bych se musel podivat, z hlavy nevim



chladící soustavu mám jinak v sérii, bez zásahů, klasickou chladící od motulu a funguje to bez problému.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 15:58 | Nahoru | #5945
a co takhle demontovat ventilator at ma proud vzduchu vetsi sanci na chlazeni a taky demontovat termostat-to pomuze v rychlejsim proudeni pres system chlazeni.Ja to tak udelal a pomohlo to o cca 5 stupnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 16:17 | Nahoru | #5946

Milagros píše: a co takhle demontovat ventilator at ma proud vzduchu vetsi sanci na chlazeni a taky demontovat termostat-to pomuze v rychlejsim proudeni pres system chlazeni.Ja to tak udelal a pomohlo to o cca 5 stupnu



a jak to pak chladíš když to přehřeješ?
toho snížení si podle mě dosáhl jen tím termostatem..
ventilátor je za chladičem tak nevidim důvod proč ho sundavat... nejdůležitější je postor pro přívod vzudchu před chladičem.. svez se někdy bez přední kapoty nebo jen bez blatníku a uvidíš ten rozdíl..

Naposledy editováno 20.12.2011 16:21:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 16:28 | Nahoru | #5947
Corela91> No neřikej, že ty kapoty hrajou takovou roly? Každopádně mi tím spadl kámen ze srdce, že to neni žádná bifikundace typu čidlo nebo chladící okruh.

Vyzkouším termostat a ten spínač jsem měl stejně v plánu.

Díky moc kluci za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 19:02 | Nahoru | #5948
Nik.333 je to úplně normální. Dělalo to i mě (pro ostatní je to má bývalá motorka) a určitě to není způsobeno pádem. Chtěl jsem ten vypínač dodělat, ale už jsem to nestihl. I stupně kdy to spíná, jak píšeš, jsou stejné.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 21:07 | Nahoru | #5949
Nik.333> Kapoty hrajou až moc... Jezdil jsem Motoforzu a pak jsem přešel na Bikeplast a to slícování sundalo několik stupňů... Prostě teď ten vzduch "neutíká" jinam než na chladič a to hodně pomůže... Ještě když jsem řešil přehřívání na svém fárošovi, tak jsem koukal jak poslední brambor ze sklepa, když mi rychlíci radili abych předělal uchycení pancířů z boku vidle dozadu... Ten centimetrová hadice v tom proudění dokáže udělat cca 5 cm "hluchého" místa na chladiči a máš další stupně navíc ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.12.2011 v 22:22 | Nahoru | #5950
PepaRMZ450> Tak koukám, že jsem to po tom pádu začal až moc řešit na druhou stranu chci mít motorku 100% připravenou a v pořádku, tak radši řešim, než abych byl na začátku sezóny vykulenej. To mi dáte asi všichni za pravdu.

Jinak při jízdě je vše ok. Je tedy pravda, že nové lamináty od Motoforzy mi přijdou jak velikost L na motorku XL

Naposledy editováno 20.12.2011 22:22:42

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.12.2011 v 00:17 | Nahoru | #5951
Měl bych dotaz. Kde se dají sehnat, nebo pod jakým názvem hledat závodní podsedlovky. Mám na mysli takové ty z trubek. Na okruhu jsem viděl na spoustě moto. Já konkrétně sháním na R1 05. dík za tip. Jestli to tady někde je, tak se omlouvám.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.12.2011 v 01:06 | Nahoru | #5952
PepaRMZ450> Zdar skorosousede, když se podíváš na stránky výrobců kapotáží (motoforza, bikeplast atd.), tak u některých modelů je najdeš v nabídce... Bohužel u 05 R1 jsem je nenašel ... Zkus zkontaktovat buď Oňase z OKracing.cz nebo ti pošlu kontakt na jiného borce, který je vyrábí... Cenově se to pohybuje cca kolem 3500,-

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.12.2011 v 07:27 | Nahoru | #5953

Prasouš píše: Nik.333> Kapoty hrajou až moc... Jezdil jsem Motoforzu a pak jsem přešel na Bikeplast a to slícování sundalo několik stupňů... Prostě teď ten vzduch "neutíká" jinam než na chladič a to hodně pomůže... Ještě když jsem řešil přehřívání na svém fárošovi, tak jsem koukal jak poslední brambor ze sklepa, když mi rychlíci radili abych předělal uchycení pancířů z boku vidle dozadu... Ten centimetrová hadice v tom proudění dokáže udělat cca 5 cm "hluchého" místa na chladiči a máš další stupně navíc ...



..už před lety na "BigBang" veliké problémy...a Meklau "překopal" celý předek kvůli proudění vzduchu..a i ty brzdové hadičky ..a i další hadice chlazení nahrazoval různými doplňky a změnou materiálu!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.12.2011 v 11:13 | Nahoru | #5954
PepaRMZ450> podsedlovky dělá motoholders ale po republice je hodně šikovnejch lidí co to dokážou vyrobit.. za cenu kolem 3500,- Myslim že Boudík s tim má zkušenost ale nejsem si 100% jistej jestli jsem si jeho jméno nespojil s něčim jinym..

Nik.333> termostat ven jsem nezkoušel, ale ten spínač určitě udělej, já myslim že to bude stačit.. připomeň se mi o víkendu ať ti najdu to schéma zapojení.. mrknu do garáže a dám ti přesně vědět k jakýmu drátu to píchnout..

Jinak kdybyste někdo potřeboval mám doma jedny vidle na R1 04-06, byly padlý ale jsou srovnaný a 100% funkční, nový gufera atd.. na ceně se dohodnem..

a jedny jetý nahřejváky tyrex červený nechám za 4t.

stačí napsat do PM kdyby měl někdo zájem

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.12.2011 v 14:10 | Nahoru | #5955

Prasouš píše: Nik.333> Kapoty hrajou až moc... Jezdil jsem Motoforzu a pak jsem přešel na Bikeplast a to slícování sundalo několik stupňů... Prostě teď ten vzduch "neutíká" jinam než na chladič a to hodně pomůže... Ještě když jsem řešil přehřívání na svém fárošovi, tak jsem koukal jak poslední brambor ze sklepa, když mi rychlíci radili abych předělal uchycení pancířů z boku vidle dozadu... Ten centimetrová hadice v tom proudění dokáže udělat cca 5 cm "hluchého" místa na chladiči a máš další stupně navíc ...



Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.12.2011 v 19:29 | Nahoru | #5956
Díky za rady, kouknu na to.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.12.2011 v 17:27 | Nahoru | #5957
Možná by šlo použít něco z MX od p.Grosskopfa.
http://steelpro.cz/shop/node/86
Lepší než pouze AL trubka vložená do hadic...



ROZMĚRY: délka 70mm, šířka 39,5mm, šířka ústí na hadici 19,5mm

Za 325,-Kč Hmm

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.12.2011 v 19:58 | Nahoru | #5958
DavidH> mam na 4kolce...zadny rozdil :). Sice rikaji kolem 1-2C ale to je chyba mereni :D.
Problem je v tom, ze ten kus hliniku ma jen malou plochu kterou se dotyka s chlad. kapalinou (je tam proste vyvrtana jen dira). Nestiha to prakticky skoro nic uchladit. I kdyz kazda desetina je taky dobra :). Kolega toho nadelal nekolik kusu, se ho muzu zeptat kolik by byla cena. Pokud by byl zajem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.12.2011 v 20:16 | Nahoru | #5959
DavidH> dobry business co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.12.2011 v 22:41 | Nahoru | #5960

SPIJKER píše: kluci, jak je to s nahrejvakama?
U nas vsichni chvalej Tyrex, jasna vec. Jak je to treba s TTSL? Muze nekdo rict proti Tyrexum jak si stojej? Nemci je velmi chvalej, ale treba neznaj Tyrex... Anebo je Tyrex slusnej nahrivak za penize ktery stoji, protoze TTSL je treba jeste lepsi ale taky drazsi...? ..tedy vyplati se koupit TTSL v zajmu rovnomerneji nebo lepe zahratejch gum za ca. 450,-- Eurobonů, nebo jsou Tyrexi opravdu taky v pohode...?



TTSL = kopie Tyrexu. (Dříve origo Tyrex prodávaný pod značkou TTSL)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.12.2011 v 22:56 | Nahoru | #5961
Nik.333> U R1 04 - 06 zcela normální. Ideální řešení je přídavný chladič. S ním jezdím cca 85, max 90. Když Ti po vjezdu do boxů stoupne teplota o cca 15 je taky zcela normální - proto hodně závodníků vypíná motor ještě na pitlane. Zkus jeden z větráků odstranit - zlepšíš proudění vzduchu chladičem za jízdy a jeden bohatě stačí. Pokud seženeš přídavný chladič, můžeš v zásadě vyhodit oba.

Naposledy editováno 23.12.2011 03:59:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.12.2011 v 23:44 | Nahoru | #5962

radi5 píše: TTSL = kopie Tyrexu. (Dříve origo Tyrex prodávaný pod značkou TTSL)



je to prokazatelny? ..docela rad bych chlapce z rise poucil ze TTSL je čechiš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 00:04 | Nahoru | #5963
[quote=Dafitaci]Nik.333> UPLNE NORMALNI U R1 ja mel 05 ,pomuze ti ven termostat,jina specialni kapalina(ja pouzival denikol),nechat vetrak kterej spina,popripade si ho udelej na solo vypinac,na tvoje jezdeni to musi stacit ,odzkouseno

Ptám se asi úplně laicky, ale co přesně řeší(čím pomůže) vyndání termostatu?? A je to termostat na chladící okruhy motoru nebo na ventylátor??

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 03:57 | Nahoru | #5964
SPIJKER> Zavolej Rosťovi (majitel Tyrexu). On Ti tu historii rád osvětlí...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 07:57 | Nahoru | #5965

Dawe02 píše: DavidH> dobry business co?



cece tak me to zas neprijde tak zly, ja uz bych to za tyhle prachy asi pro "ciziho" nedelal...

Jako CNC jich naseka kopu, ale tolik lidi to nekoupi a zas ta masina ma jiny rezie... a ruco na klasice to dost mozna s pripravou a vsim okolo hodina bude... a 300hrubyho na hodinu.. uz neni nic moc...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 08:47 | Nahoru | #5966

Nik.333 píše:
Ptám se asi úplně laicky, ale co přesně řeší(čím pomůže) vyndání termostatu?? A je to termostat na chladící okruhy motoru nebo na ventylátor??



Termostat nahrazeny trubkou -> lepsi proudeni chladici kapaliny. Alespon se to rika.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 08:55 | Nahoru | #5967
když sepne termostat tak ti pustí ochlazenou kapalinu přímo do hlavního okruhu. vyplej běhá pouze po malym okruhu.. když ho vyndáš běží ti chlazení pořád na velkej okruh.

pokud to řikám blbě opravte mě..

co to jezdíte za ten DENICOL?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 09:04 | Nahoru | #5968
Corela91> Nevim co ostatní, ale já jezdím DENICOL Sub-Zero

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 09:04 | Nahoru | #5969

Corela91 píše: když sepne termostat tak ti pustí ochlazenou kapalinu přímo do hlavního okruhu. vyplej běhá pouze po malym okruhu.. když ho vyndáš běží ti chlazení pořád na velkej okruh.

pokud to řikám blbě opravte mě..

co to jezdíte za ten DENICOL?



jo presne tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.12.2011 v 09:11 | Nahoru | #5970

AldaK7 píše: Corela91> Nevim co ostatní, ale já jezdím DENICOL Sub-Zero



kde ji kupuješ? ředí se nebo ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35849 Dnes v 22:28 oxygen
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist