Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77> kuurna ty budeš vyfešákovanej
brejle jezdím progrip, umijou x skel za pár kč mají i orange dvojité což je na pološero a kosu jak je ted ideal , delaj i dvojsklo čiré, výborný brejle za par kaček, k tomu quick strap na zavěšení brýlí na přilbu doporučuju vřele
brejle jezdím progrip, umijou x skel za pár kč mají i orange dvojité což je na pološero a kosu jak je ted ideal , delaj i dvojsklo čiré, výborný brejle za par kaček, k tomu quick strap na zavěšení brýlí na přilbu doporučuju vřele
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
storeman> gratulace ke kacene
taky by se mi libilo kdyby mi jezuch nosil motorky a novou vybavu
taky by se mi libilo kdyby mi jezuch nosil motorky a novou vybavu
Jirka77 píše:
Nemáte nějakej typ na brejle? Něco co se nemlží. Mám oblíbený SCOTT, ale klidně vyzkouším něco novýho.
Mne se osvedcily pro NEmlzeni brejle s dvojitymdvojitymsklem,pac se v lese "potim i vocima"
Znacku pouzivam Smith,uz mam druhe a stojej do litru
Kdyz se tu resej teda nahradni dily jako loziska a pod, ja se pripomenu: budu na prisi sezonu potrebovat nejspis trmen predni brzdy, sice ten starej asi neni uplne v riti ale sehnat ho za rozumnou cenu budu mit raci novej. Tak to pisu sem, kdybyste nekdo vedel o predni brzde na 640 r.v. 2001, dejte prosim vedet. Diky
A tipy na brejle taky supr
A tipy na brejle taky supr
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ložiska jsme už snad dořešili, tak teď něco o volnoběžce . Až se vám vykaká volnoběžka, počítejte s částkou cca 7 500,-. Mě odešla v cca 30tkm. Dá se tomu předejít, no spíš oddálit používáním dekompresoru při chcípání (radil Míca) a taky při startování (radil týpek v servisu. Toš asi tak.
Petr 11 - dík za tip. Podívám se na ně.
Petr 11 - dík za tip. Podívám se na ně.
scathe> Jeste jsem mu to tam nedával, ale počítám maximálně s 5 tisícema (bude mi dělat jestě pár věcí). Muj servisák je bombovej, nemá to jako práci ale dělá to proto ze ho to baví ... takze treba za vyměnu spojky si za práci vzal 400 kč coz se mi zdá dobré
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77> starter s dekompem? dyt to nechyti tak rychly ruce nemam jak to myslis, jakoze mam protocit starter treba 2x s dekompem a pak ho pustit aby zacal teprv startovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
scathe> startovat s dekompresorem a pomalu ho pustit. Časem získáš grif .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
scathe> Pokud sháníš ten třmen, zkus se juknout na starej dobrej e-bay nejlíp ".de" tady toho tam je spousta jak nové tak jeté a plno dalších serepetiček za daleko lepší ceny než tady. Sám jsem už pár věcí na LC4 kupoval a vše došlo v pohodě, teďkom tam budu kupovat novou spojku (u nás 8tis,- tam cca 4000,-).
Jó a brýle řeším taky a jdu do těchto (+ levná skla 160,-)
www.mxtech-eshop.cz/mxtech-eshop/eshop/18-1-BRYLE/1099-2-THOR/5/29132-Motokrosove-bryle-THOR-ENEMY-SAND-BLACK
Jó a brýle řeším taky a jdu do těchto (+ levná skla 160,-)
www.mxtech-eshop.cz/mxtech-eshop/eshop/18-1-BRYLE/1099-2-THOR/5/29132-Motokrosove-bryle-THOR-ENEMY-SAND-BLACK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
pawko> na ebay.de koukam, akorat ze hodne aukci co sem tam videl tak pusou ze dil posilaj jen v ramci nemecka, ale snad to s nekym pude domluvit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77> no hele, ne ze bych tomu teda nejak extra rozumnel, ale tohle ma mit nastarost automatickej dekompresor ne ?
misterjohnny píše: Jirka77> no hele, ne ze bych tomu teda nejak extra rozumnel, ale tohle ma mit nastarost automatickej dekompresor ne ?
Slysel sem teda ruzny nazory, ale dekomp je na motorce primarne kvuli nakopavani ne? S mensi kompresi lip seslapnes, takze se to rychlejc protoci se stejnou silou - samozrejme teda za predpokladu z to pak pustis
Stejne tak ulehcis starteru pri tom prvnim protoceni?
No a na chcipani se vyvarujes takovymu tomu cvaknuti (volnobezky?) co je slyset kdyz otocis klickem.
Ale prdlajs tomu rozumim, spis je tohle takovej muj lajckej vyklad toho co sem kde cet a slysel.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Ona má LC4 nějaký "automatický" dekompresor?
Koukal jsem jak startovat bývalý majitel:
Zmačknul dekompresor a prakticky ze zmačknutím el.starteru ho pustil.
a také jsem ještě neslyšel, že by se měl zmačknout dekompresor při chcípání.
Děláte to?
Koukal jsem jak startovat bývalý majitel:
Zmačknul dekompresor a prakticky ze zmačknutím el.starteru ho pustil.
a také jsem ještě neslyšel, že by se měl zmačknout dekompresor při chcípání.
Děláte to?
scathe> ebay.de koukam, akorat ze hodne aukci co sem tam videl tak pusou ze dil posilaj jen v ramci nemecka, ale snad to s nekym pude domluvit
To sice píšou, ale domluva je možná. Teď nám domů zrovna jde z Anglie pumpa zadní brzdy brembo na LC4, a to psal, že doručuje jen v rámci UK. Ceny jsou hodně zajímavý
To sice píšou, ale domluva je možná. Teď nám domů zrovna jde z Anglie pumpa zadní brzdy brembo na LC4, a to psal, že doručuje jen v rámci UK. Ceny jsou hodně zajímavý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Proč vypínat s dekompresorem?
Motor při chcípnuti klíčkem nebo chcípákem zastaví kompresní tlak a ještě píst o kus vrátí. Klika se tim otočí o kus zpátky a volnoběžka zabere do startéru, protože z principu své funkce zabrat musí. Čím méně válců a větší písty, tím je to výraznější.
Takže asi tak.
Motor při chcípnuti klíčkem nebo chcípákem zastaví kompresní tlak a ještě píst o kus vrátí. Klika se tim otočí o kus zpátky a volnoběžka zabere do startéru, protože z principu své funkce zabrat musí. Čím méně válců a větší písty, tím je to výraznější.
Takže asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
a hned další dotaz:
Má někdo zkušenosti z montáží hydraulické ovládání spojky na model 2002 který ho z výroby neměl?
Někdo už jsem dával odkaz že se dá sehnat, ale ve vyjmenovaných modelech na které pasuje LC4 640 není.
Má někdo zkušenosti z montáží hydraulické ovládání spojky na model 2002 který ho z výroby neměl?
Někdo už jsem dával odkaz že se dá sehnat, ale ve vyjmenovaných modelech na které pasuje LC4 640 není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman> U nás na netu jsem taky našel nějaký univerzální do 2000,- , ale tomu bych nevěřil. To radši lanko .
Janek>
Já dal tip na OEM part KTM, takže žádný univerzál. A ty odkazy jsou na opravné sady (tj pístek+těsnění). Magura dělá konverzní sady, jen vytipovat tu pro LC4. Odkazy jsou "ilustrační".
konverzní sady
a trochu povídání i na dané téma...
Naposledy editováno 11.12.2011 00:56:09
Já dal tip na OEM part KTM, takže žádný univerzál. A ty odkazy jsou na opravné sady (tj pístek+těsnění). Magura dělá konverzní sady, jen vytipovat tu pro LC4. Odkazy jsou "ilustrační".
konverzní sady
a trochu povídání i na dané téma...
Naposledy editováno 11.12.2011 00:56:09
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
dnesni vymena loziska v rozete skoncila nezdarem, proste nechce ven nema nekdo nakej figl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny> mlátil jsem to ořechem z gola sady. Ale už nevím velikost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77> ja do toho rezal perlikem pres topurko od dalsiho kladiva a ani milimetr nechci to rozstipat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny> já to vzal v práci lisem - a o pár desítek stran zpátky bys viděl výsledek - sice ne v rozetě, ale v kole roztržený náboj. Každopádně Jirkova metoda se ukazuje jako nejšetrnější, obzvláště v kombinaci s horkovzdušnou pistolí a ohřátím rozety na krajích (náby v případě kola) a pak už jen větší kladivo a kulatina jen o fous menší než je ložisko. Dřevo je špatně ! - ideálně bronz a podobně. Hodně zdaru !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |