paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
6.12.2011 v 11:38
Ani jedno. Jedině V4!

na přání stewa přidán boxer, hlasujte tedy znovu, hlavně pro pro V4


Naposledy editováno 07.12.2011 12:26:25
Anketa: Jaký typ uspořádání válců motoru obecně preferujete?
BOXER
5%
8
V4
10%
17
V2
39%
65
Ř2
4%
7
Ř3
4%
7
Ř4
26%
43
SIROTEK
11%
18

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 13:03 | Nahoru | #61
Zdenek.FZS600> jaký můžou být provozní otáčky toho motoru?

1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 13:19 | Nahoru | #62
Píšou tam výkon i krouťák i při jedněch a těch samých otáčkách, tak jestli to vůbec má nějaké jiné otáčky než jenom těch udávaných 102ot/min... takže netuším... zkusím pohledat

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 13:24 | Nahoru | #63
Zdenek.FZS600> no právě si myslím, že to budou otáčky s nejvyšším výkonem, čili někde navrcholu křivky...ta teda bude asi rovná jak EKG mrtvoly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 14:07 | Nahoru | #64

Mr.Palda píše: Mad_Cat> Copak tu někdo má Herkula??
Ř4-ale jenom z duvodu že ho mam,jinak takovej sen např. Magna takže V4 :D


a co třeba tohle

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 14:35 | Nahoru | #65

Mad_Cat píše: a co třeba tohle



Ten Wankel je hodně zajímavý. Hlavně má zajímavé hodnoty. V Mazdě RX8 je motor o obsahu 1308ccm, točit ho jde až do 9000ot/min a výkon má 170kW a to je bez jakéhokoliv přeplňování!
Problémem bylo ze začátku především těsnění vrcholů rotoru, které se velmi rychle opotřebovávalo, ale soudruzi z Japonska (Mazdy) si s tím dokázali poradit. Nicméně i tak je doporučeno po xxx km provést jakousi generální kontrolu resp. přetěsnění motoru a na svůj objem má tento motor celkem vysokou spotřebu (teda aspoň ten v té Mazdě). A z těchto důvodů už ho nebude Mazda vyrábět.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 15:00 | Nahoru | #66
Zdenek.FZS600> Klikovky podobně obludných rozměrů jsem občas potkával v práci, když jezdily na vagonech z Vítkovic do přistavu v Polsku. Byly to myslím kliky pro šestiválce se zdvihem přes 2,5 metrů. Vždy jsem si říkal, jak asi vypadá ten motor, pro který jsou určeny. Tak teď už to vím. Tam snad ani nejsou vstřikovací trysky. U každého válce asi stojí chlap a v určený okamžik tam vleje kýbl nafty a bum

Naposledy editováno 07.12.2011 15:32:07

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 15:08 | Nahoru | #67
kolos> Nevím jestli by ten kýbl na objem jednoho válce což je 1820litrů stačil

edit: někde tam i psali, že plnění obstarávají dvě čerpadla Common-rail a jedno turbodmychadlo

Naposledy editováno 07.12.2011 15:11:20

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 15:13 | Nahoru | #68
našel jsem foto turba

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 15:13 | Nahoru | #69
když jsme u těch wankelů...Suzuki RE-5 1974

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 18:11 | Nahoru | #70
Za mě plochý dvouválec s protilehlými písty na jedné klikové hřídeli.A hned za ním dvouválec do V,s jakýmkoli úhlem válců,kromě nesmyslu z Milwuakee co má 45°.

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 18:17 | Nahoru | #71
Do pejči já se uklep,to se mi zas budou kluci smát. Mělo to být z Muiwelkýč.

1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 18:40 | Nahoru | #72
proc tak malo lidi pise R3? :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 18:48 | Nahoru | #73

mateSAS píše: proc tak malo lidi pise R3? :(



Protoze TO nikdy nezkusili ?

Hele, ale ja todle kastovani nemam rad. Jsou dvouvalce na kterejch se mi jede fantasticky, a takovy na kterejch se mi jede nahovno. Jsou vysavacoidni ctyrvalce, a uzasny nasrany ctyrvalce. A Urcite to bude platit i o trivalcich atd ... proste bych motory rozdeloval na povedeny a nepovedeny :) Kolik maj valcu a jak usporadanejch je fuk ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 18:58 | Nahoru | #74

kolos píše: Zdenek.FZS600> Klikovky podobně obludných rozměrů jsem občas potkával v práci, když jezdily na vagonech z Vítkovic do přistavu v Polsku. Byly to myslím kliky pro šestiválce se zdvihem přes 2,5 metrů. Vždy jsem si říkal, jak asi vypadá ten motor, pro který jsou určeny. Tak teď už to vím. Tam snad ani nejsou vstřikovací trysky. U každého válce asi stojí chlap a v určený okamžik tam vleje kýbl nafty a bum

no a potom bum to musí bejt děsný otřesy, vibrace, rány, to aby byl ten motor zalitej v gumě, aby svým provozem neohrožoval svoje okolí ...

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 19:16 | Nahoru | #75
...
se spojkou

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 19:25 | Nahoru | #76
Mad_Cat> ono to není tak hrozný- jeden válec potřebuje za minutu 7,5 litru paliva, to není tak hrozný...
Ruslan potřebuje na jeden motor a minutu 500 kg let. paliva...

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 19:39 | Nahoru | #77
V2 s klikou podél, Ř2 s klikou napříč

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 20:33 | Nahoru | #78
Zdenek.FZS600> Tohle je můj šampión !

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 20:33 | Nahoru | #79
Teda ten motor, né ty !

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 20:34 | Nahoru | #80

Ozzy_ píše: Protoze TO nikdy nezkusili ?



asi jak rikas, treba kdyz jsem se vozil na Shiveru s ladakama, tak to oproti Street Triplu ukrutne nejelo, ale byla to jednoduse receno "zabava" a bavilo me to daleko vic, nez FZ8, ktera jede daleko vic nez ta aprilka

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 21:33 | Nahoru | #81
Už tu bylo všechno možný a tak co tohle ?No není to paráda? To jsou ovšem "zlatý český ručičky" a co realita,náš motor (v6) - MIDALU ?

Naposledy editováno 07.12.2011 21:34:45

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

7.12.2011 v 21:40 | Nahoru | #82

Zdenek.FZS600 píše: Sice to s motorkou už nemá nic společného, ale jen tak na okraj:
Lodní diesel z Japonska!!!



Každý válec má vrtání 96,5 cm a zdvih 2,49 metru. Objem jediného válce činí těžko představitelných 1820 litrů a výkon 7780 koní, což u čtrnáctiválcové verze představuje celkový objem 25 480 litrů. Výkon tohoto motoru, stojícího na vrcholu nabídky, je 108 920 koní při 102 otáčkách za minutu. Ještě fantastičtěji ale působí hodnota točivého momentu 7 603 861 Nm při 102 ot/min. To je ekvivalent 71 735 motorů ze Škody Fabia 1,2 HTP.

Hmotnost motoru je 2 300 tun, přičemž samotná kliková hřídel váží 300 tun. Respektuhodná je i délka přes 27 m a výška 13,5 metru. Soucit s majiteli lodě vyvolává spotřeba. Čtrnáctiválec zkonzumuje za hodinu provozu při nejhospodárnější zátěži 6 283 litrů topného oleje.



a to je ještě ta malinkatá verze

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

8.12.2011 v 00:06 | Nahoru | #83
V4

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

8.12.2011 v 10:47 | Nahoru | #84
za me V2 ma to koule ctyrvalce jsou pro deti..

1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

8.12.2011 v 22:35 | Nahoru | #85
spagetackej V2 pac je to kundolap

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

9.12.2011 v 00:50 | Nahoru | #86

knedlo píše: spagetackej V2 pac je to kundolap



to je, a nejen kundolap, na hořící Futury se dost lepěj i hasiči...

V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

9.12.2011 v 11:13 | Nahoru | #87
Veferák:

Naposledy editováno 11.12.2011 22:41:29

2 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

9.12.2011 v 20:08 | Nahoru | #88
Víte jaký je nejlepší čtyřválec? no přeci tříválec!

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

9.12.2011 v 22:19 | Nahoru | #89
Klouda> neboj, třeba ti jeden válec ještě doroste

(reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?

10.12.2011 v 11:49 | Nahoru | #90

Klouda píše: Víte jaký je nejlepší čtyřválec? no přeci tříválec!



:D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kontrolky Honda VFR 1200F kokoto 17 27.5.2024 v 15:16 kuzmič
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer sydy 17 3.4.2024 v 23:23 Deadman
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F kuzmič 72 16.1.2024 v 21:38 motodiag
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F Piwell 27 12.10.2023 v 15:06 Piwell
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F ohlin 7 27.5.2022 v 23:24 Richardpa


TOPlist