na přání stewa přidán boxer, hlasujte tedy znovu, hlavně pro pro V4
Naposledy editováno 07.12.2011 12:26:25
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Mr.Palda píše: Mad_Cat> Copak tu někdo má Herkula??
Ř4-ale jenom z duvodu že ho mam,jinak takovej sen např. Magna takže V4 :D
a co třeba tohle
Mad_Cat píše: a co třeba tohle
Ten Wankel je hodně zajímavý. Hlavně má zajímavé hodnoty. V Mazdě RX8 je motor o obsahu 1308ccm, točit ho jde až do 9000ot/min a výkon má 170kW a to je bez jakéhokoliv přeplňování!
Problémem bylo ze začátku především těsnění vrcholů rotoru, které se velmi rychle opotřebovávalo, ale soudruzi z Japonska (Mazdy) si s tím dokázali poradit. Nicméně i tak je doporučeno po xxx km provést jakousi generální kontrolu resp. přetěsnění motoru a na svůj objem má tento motor celkem vysokou spotřebu (teda aspoň ten v té Mazdě). A z těchto důvodů už ho nebude Mazda vyrábět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Naposledy editováno 07.12.2011 15:32:07
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
mateSAS píše: proc tak malo lidi pise R3? :(
Protoze TO nikdy nezkusili ?
Hele, ale ja todle kastovani nemam rad. Jsou dvouvalce na kterejch se mi jede fantasticky, a takovy na kterejch se mi jede nahovno. Jsou vysavacoidni ctyrvalce, a uzasny nasrany ctyrvalce. A Urcite to bude platit i o trivalcich atd ... proste bych motory rozdeloval na povedeny a nepovedeny :) Kolik maj valcu a jak usporadanejch je fuk ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
kolos píše: Zdenek.FZS600> Klikovky podobně obludných rozměrů jsem občas potkával v práci, když jezdily na vagonech z Vítkovic do přistavu v Polsku. Byly to myslím kliky pro šestiválce se zdvihem přes 2,5 metrů. Vždy jsem si říkal, jak asi vypadá ten motor, pro který jsou určeny. Tak teď už to vím. Tam snad ani nejsou vstřikovací trysky. U každého válce asi stojí chlap a v určený okamžik tam vleje kýbl nafty a bum
no a potom bum to musí bejt děsný otřesy, vibrace, rány, to aby byl ten motor zalitej v gumě, aby svým provozem neohrožoval svoje okolí ...Ozzy_ píše: Protoze TO nikdy nezkusili ?
asi jak rikas, treba kdyz jsem se vozil na Shiveru s ladakama, tak to oproti Street Triplu ukrutne nejelo, ale byla to jednoduse receno "zabava" a bavilo me to daleko vic, nez FZ8, ktera jede daleko vic nez ta aprilka
Zdenek.FZS600 píše: Sice to s motorkou už nemá nic společného, ale jen tak na okraj:
Lodní diesel z Japonska!!!
Každý válec má vrtání 96,5 cm a zdvih 2,49 metru. Objem jediného válce činí těžko představitelných 1820 litrů a výkon 7780 koní, což u čtrnáctiválcové verze představuje celkový objem 25 480 litrů. Výkon tohoto motoru, stojícího na vrcholu nabídky, je 108 920 koní při 102 otáčkách za minutu. Ještě fantastičtěji ale působí hodnota točivého momentu 7 603 861 Nm při 102 ot/min. To je ekvivalent 71 735 motorů ze Škody Fabia 1,2 HTP.
Hmotnost motoru je 2 300 tun, přičemž samotná kliková hřídel váží 300 tun. Respektuhodná je i délka přes 27 m a výška 13,5 metru. Soucit s majiteli lodě vyvolává spotřeba. Čtrnáctiválec zkonzumuje za hodinu provozu při nejhospodárnější zátěži 6 283 litrů topného oleje.
a to je ještě ta malinkatá verze
1 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
2 reakcí na tento příspěvek V2 nebo Ř2, Ř3, Ř4?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |