Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Mezi náma, nechci mít nikoho na svědomí... Ale na šestce určitě 100 m...
Ono nejdůležitější je, pořádně si to srovnat v hlavě . Aspoň u mě je to tak, že jak začnu moc tlačit na pilu, tak dělám chyby. Mnohdy je lepší brzdit o 20 m dřív, s tím, že pak parádně trefím výjezd, ten je klíčový. Na brzdách uděláš desetinky, ale dobrý výjezd ti dá vteřinky... promluvil Kolda profesionál...
no jo.. ja vim co jezdis za casy tak posloucham co rikas a pak zkousim overovat nebp porovnavat.. zatim v brne ale moc prilezitosti nebylo.. ja sam v tom jeste nemam uplne jasno co kde a jak.. jeste mam na ty trati dost otevrenejch otazek, a v nekterych mistech jedu proste naslepo to co musim.. podle jak jsem to zrovna trefil..
dela mi problem premejslet o dve zatacky dopredu apod... ono tohle je ale o treningu ze...takze jezdit vic a nechat si poradit pokud mozno od opravdu sikovnejch, resp soudruh filátor.... ..no pevne doufam ze se potkame az budu nekde pekne rozjezdenej a Ty taky..
Jiřina97 píše: Snad mne za to neukamenujete Nějaké věci na prodej, měl-li by někdo zájem radiální pumpa Accossato a lap timer AIM
Tak laptimer zadán pro jednoho místního hustokrutostřelce
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER píše: kazdopadne na setsce Petr Biciste taky brzdi na 100 a jezdi o dost horsi casy nez kolda, ale na sestce - 2:18-19
Nebrzdi. Na Acku to proste na kilu na normalni motorce ubrzdit nejde. Pretoc to na sedmou minutu. Tady brzdim ja a staci abych to posral treba o pet metru a jsem v pici .
SPIJKER píše: no jo.. ja vim co jezdis za casy tak posloucham co rikas a pak zkousim overovat nebp porovnavat.. zatim v brne ale moc prilezitosti nebylo.. ja sam v tom jeste nemam uplne jasno co kde a jak.. jeste mam na ty trati dost otevrenejch otazek, a v nekterych mistech jedu proste naslepo to co musim.. podle jak jsem to zrovna trefil..
dela mi problem premejslet o dve zatacky dopredu apod... ono tohle je ale o treningu ze...takze jezdit vic a nechat si poradit pokud mozno od opravdu sikovnejch, resp soudruh filátor.... ..no pevne doufam ze se potkame az budu nekde pekne rozjezdenej a Ty taky..
Já nejsem žádný přeborník a Michal Filla ze mě určitě nikdy nebude. Ale prošel jsem si cestu, jako většina z nás tady, kdy jsem slintal nad Perňovými časy a říkal si, že takhle rychle nikdy nepojedu. Ale ono je to jako každý sport a člověk se, když chce (a má na to finance) naučí. Michal Filla mně pomohl pochopit základní principy litrového ježdění a nejen mně. Pro mě byl vždycky cíl umět jezdit rychle, ale kontrolovaně (i když to někdy nevypadá) a to se mi celkem daří Ťuk, ťuk na dřevo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 29.11.2011 18:56:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: Doufy> hezky to jedes
Jedu to spis dost na hovno, ale ty nesmyslny chyby ve stope nastesti zatim kompenzuju agresivitou . Pristi rok uz na tom ale budu muset zamakat, jinak se gumach nedoplatim .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Sem ti to aji psal na Tubu. Ale už to tam není. Ne že by to bylo důležitý .
Zbytek na hovno, jak řikáš
Tohle za chvíli editnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH píše: Doufy> Se mi líbí v tvým podání první levá na stadionu. Pěkně trefíš vnitřek na výjezdu
Sem ti to aji psal na Tubu. Ale už to tam není. Ne že by to bylo důležitý .
Zbytek na hovno, jak řikáš
Tohle za chvíli editnu
ne ne ne... žalovat se nemá... ale hlásit se tomusi..
..a kdyz nemuzu pomoct.. aspon uskodim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH píše: Doufy> Se mi líbí v tvým podání první levá na stadionu. Pěkně trefíš vnitřek na výjezdu
Jo jo, souhlasim, ta jedina by sla . Ona tahle zatacka je v Brne snad jedina zmena rytmu, vzdycky mi prijde, ze se tam clovek uplne zastavi .
DavidH píše: Sem ti to aji psal na Tubu. Ale už to tam není. Ne že by to bylo důležitý .
Tak to vubec nevim, ja nic urcite nemazal...
DavidH píše: Zbytek na hovno, jak řikáš
Hele, hele, zase brzdi, Davide. To ze ja o sobe napisu, ze jedu na hovno, neznamena, ze to o me muze psat jeste nekdo jinej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Znovu jsem koukal na celý video. Tobě jdou líp levý zatáčky. Tam jsi fakt silnej.
Ale celou jízdu se lepšíš a úsek od 10min do 11:30 ti sed skvostně. Ten nájezd na stadion (2pravý v lesíku) a celý stadion krásně
Schwantz (mlčím )
Ale pak 18 trefíš nejlíp za jízdu. Úplně cítím jak jedeš do kopce vpřed. Prvně ve videu tě to nevynáší do strany.
No a nájezd na cílovku je jak ten Schwantz (mlčím ).
To hovno je v dobrým. Já jinak nepíšu
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak na první dojem ta šestka jede moc pěkně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH píše: Doufy> jj. To je nejpomalejší zatáčka v Brně. Aspoň mi tak přijde.
Znovu jsem koukal na celý video. Tobě jdou líp levý zatáčky. Tam jsi fakt silnej.
Ale celou jízdu se lepšíš a úsek od 10min do 11:30 ti sed skvostně. Ten nájezd na stadion (2pravý v lesíku) a celý stadion krásně
Schwantz (mlčím )
Ale pak 18 trefíš nejlíp za jízdu. Úplně cítím jak jedeš do kopce vpřed. Prvně ve videu tě to nevynáší do strany.
No a nájezd na cílovku je jak ten Schwantz (mlčím ).
To hovno je v dobrým. Já jinak nepíšu
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1. Pravá za cílovkou - jedeš moc daleko od obrubníků, na brzdách už musíš sklápět abys to dobře trefil, pak se nechat klidně vynést, ale na konec zase utáhnout, abys dal co nejdřív full gas (úplně na konci videa to bylo nejlepší), brzdy na 100 m
2. Áčko - brzdy daleko od pravé strany (platí obecně pro skoro celou trať), snažit se maximálně využívat dráhu hlavně v Brně, opět uvnitř zatáčky daleko od obrubníků, koleno musí klepat obrubník (taky s tím mám pořád problémy ) jinak tě to pak víc vynáší a nemůžeš tolik gasovat...
3. Stadion - pravá, pravá, levá výborné (levá obzvlášť, tu nemám rád, je nekonečná) v další levé to musíš víc utáhnout doleva, abys pak mohl skoro po přímce na výjez do švonce...
4. Švonc - moc daleko od vnitřního obrubníku, paktě to tahá ven z dráhy na výjezdu a to tě zpomaluje...
5. 17, 18 - parádně zmáknuté, tak to má vypadat!!!
6. Nájezd na cílovku - stejný jako u Švonce, nalepit se víc na obrubník, výrazně dřív pak můžeš gasovat...
P.S. koukal jsem od desáté minuty...
Naposledy editováno 30.11.2011 10:08:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Tak jsem to přemaloval vy pacholci... áčko na 150... Teď se podívám na celé Doufyho video a nezůstane na něm nit (dvojitá kevlarová) suchá!!!!
Tohle ma clovek za svoji dobrotu .
.Kolda. píše: Jinak na první dojem ta šestka jede moc pěkně...
Je to CeBRo, navic bez uprav na motoru, takze to prave moc nejede . Trochu me mrzi, ze jsem tam mel blbou rozetu, chtelo by to jeste o zub min, protoze ji v nekterejch pasazich a zejmena na cilovce dost pretacim. Ale co uz, uvidime pristi rok.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MaxxExtreme píše: oxygen: ja myslim, ze Doufymu jsou prevody ukradene a jede na jakemkoliv, bo ta motorka vlastne veze jenom kombu s botama a prilbou a ta vypln uvnitr ma maximalne vahu musek, ktere vozi na predni kapote druhym rokem (sry Dfy )
Ja nemuzu za to, ze kdyz se zhluboka nadechnes, tak priberes tri kila .
Naposledy editováno 30.11.2011 13:56:51
oxygen píše: Doufy> to cebro šestku si zrovna stavim - neprozradíš, jakej převod jsi tam zrovna měl?
Jel jsem to s 15:45, vzadu Dunlop 190. Tj. rekneme 15:44 pri klasickym rozmeru gumy. Chtelo to urcite prinejmensim jeste o zub min.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: 6. Nájezd na cílovku - stejný jako u Švonce, nalepit se víc na obrubník, výrazně dřív pak můžeš gasovat...
Se vsim souhlasim, akorat s tim vyjezdem na cilovku si nejsem jistej. Gasuju tam hned od okamziku, kdy si vzpomenu na plyn . Prece jenom je to sestka. Ale na par desetinek by se k obrubniku chtelo podivat, to je jasny. Spis to ale chce ubrat par zubu na rozete, protoze tam musim po preklopeni z levy radit nahoru, jinak jsem na vyjezdu hned v omezovaci a to me rozptyluje. Az budu mit lepsi prevod, budu moct podrzet trojku do pulky zatacky a hned to bude cely vypadat jinak. Dokonce si myslim, ze mi to pomuze ubrat rekneme pul vteriny dolu .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Dnes v 17:47 Kamikadze-Ace |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |