1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
XTeZeto píše: mm-art-airbrush> já narazil na opravdu superlakýru.Nastříkal mi blatník na autě asi o dva odstíny světlejší barvou a prej to stářím dojde. Tak takhle asi ne,co?
Tak to sis vybral opravdu Super lakýru3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
myslím si , že lakýrníkům je uplně jedno jeslti si někdo hodí kola do laku nebo do komaxitu pač jak psal mm-art šikovná lakovna nemá problém s práci
mm-art> mojeho dvorního lakýrnika znáš a víš, že by mi nikdy nedoporučil šmejd nebo neprovedl špatnou práci proto u něj už otravuje 3x motorka
xtezeto> v tom případě jsi nenarazil na lakýrnika nýbrř na nemanda... mám auto stříkané snad už ze všech stran a nikdo to nepozná... hold záleží na člověku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
MajklSX píše: mm-art-airbrush> Mory me je jedno kolik mas prace.Ja se tady taky nechlubim.Ja jen zminuji ze me zatim zadnej lakyra (az na jednoho)neprekvapil se svoji praci.a hlavne pomerem cena/kvalita.neze bych ti to vycital ale jsem zvedavej jak dlouho vydrzi nalakovane brzdice,kdyz uz se okraje odlupovali co jsem to privezl do garaze.
ja kdyz jsem resil lakovani nebo komaxit na kola tak jsem sahnul po komaxit diky cene a zkusenosti vsech kamaradu.Nerozumim tomu asi jako vy (profici),ale ja si myslim ze lak se loupne stejne jak komax na kole kdyz ti tam nejakej sikula sahne montpakou pri nazouvani.A taky hodne zalezi na tom kdo to udela jak je lak pruznej atd.
Něco podobného jsme už spolu jednou řešili a nemínim to opakovat co se loupalo nevím- leda přetah na dosedací ploše, kde není nástřik žádaný jinak bylo vše připraveno, základováno dle požadavků, s přídavkem příměsi pro tepelnou roztažnost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Nicméně pleteš se v jedný věci a tou je marketing. Pokud bude někdo dobrej ale drahej a příjde někdo kdo bude stejně dobrej a levnější tak bez problémů stáhne zákazníky prvnímu.
nehodlám to tady matlat znova ale vaše argumentace jak už tu bylo řečeno je celkem nedostatečná, plácáte se tady argumentama o laku zo vyleze z výroby ale z vás to takhle nikdo nestříkne...
Ono je potom docela nahovno když tady mudrcujete kolik molekul je v pixle od jogurtu s lakem, to je každýmu u prdele jaký jsou druhy laků.
Lajk k tobě příjde, ty mu poradíš a on čeká kvalitní výsledek. Doteď mi nebylo odpovězeno na spousty otázek, respektive osiris odpovídá jen na to co chce a pak couvá a hází to do outu.
Nebylo řečeno proč je ten lak vlastně lepší, proč se má lajk (zákazník) rozhodnout pro lak a ne komaxit?! Ono je mi totiž celkem k hovnu hezký kolo který bude hezký tak tejden a pak bude omlácený od kamínků jak velikonoční vajíčko a to mě neutěší ani to že je to opravovatelný.
Mě je to úplně šumák ale místo posranejch arogantních keců buď mlčte a nebo řekněte důvody proč ne. Máte oba tak stoprocentní práci že s arogancí koukáte na ostatní?!
Máš Mori motorky tak vymazlený že bys s opovrhnutím kouknul na Busu s rámem v komaxitu?! Jako si popsal ve vedlejším vlákně?! Odpověz si sám, třeba tě trkne že je něco špatně konečně......
Ale když jsem měl géčko s tím rámem, mohl ses mi klidně vysmát. To si měl říct že se ti chce hrozně smát
HornisGSX píše: GRASSEL>
xtezeto> v tom případě jsi nenarazil na lakýrnika nýbrř na nemanda... mám auto stříkané snad už ze všech stran a nikdo to nepozná... hold záleží na člověku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Hele a proč si měl teda na motorce pneu který jsou starý tak 20let?!
Proč si kdy jezdil autobusem který jezděj na protektorech který se dělaj v peci?!
Proč si měl řetězovku na motorce úplně v hajzlu (páč je originální a stará jak ta motorka) a přesto si s tím jezdil nemálo + sprint.
Takže ta busa i kdyby letěla 1000kmh s rámem v komaxitu je to relativně bezpečný oproti tomuhle.
Naposledy editováno 23.11.2011 21:48:29
mm-art-airbrush píše: Už bych se měl na ty internety vyprdnout, nebo nic neudělám a na jaře nebudu mít ani jednu z mých motorek hotovou
Ono stačí když si každej den odpustíš zprávy o tom jak je moc práce, jak kašleš, jak jdeš spát a uvidíš co najednou bude času
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
GRASSEL píše: mm-art-airbrush> Napsal si že by sis o tom myslel svoje, což je asi jasný jak si to myslel. Takže já bych v první řadě koukal na sebe, pak kdyžtak k druhým.
Hele a proč si měl teda na motorce pneu který jsou starý tak 20let?!
Proč si kdy jezdil autobusem který jezděj na protektorech který se dělaj v peci?!
Proč si měl řetězovku na motorce úplně v hajzlu (páč je originální a stará jak ta motorka) a přesto si s tím jezdil nemálo + sprint.
Takže ta busa i kdyby letěla 1000kmh s rámem v komaxitu je to relativně bezpečný oproti tomuhle.
Protože to tam bylo, když jsem jí rozhejbal pár hodin předtim, než jsem na ní vyjel Holt ležela minimálně 20 let na boku někde ve stodole s origo obutím z továrny A na sprinty další den jsem jí přehodil loňské pneu i s kolama ze 750 na těch puchejřích bych tam nejel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Mimochodem otázkou bezpečnosti se tady asi my dva zabívat nebudeme že ne?!
To je to o čem mluvím, je to to samý jakobych se smál sousedovi že má nový boty z výprodeje od Deichmana a sám měl na sobě 20let starý prestige.
Tvoje audina taky nebyla zrovna reklama na bezpečnost provozu nebo řidiče
No a co ty motorky?! Já myslím že vlastnosti těch GS nejsou zrovna zdárnej příklad, o technickým stavu nemluvě....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
a na moje Prestige mi nesahej Nemohu za to, že mi narostlo péro a timpádem i noha do velikosti špičkových černých basketbalistů
.
.
.
.
ba ne, je to jen dvakrát přelakovaná obyčejná nádrž běžnym levnym lakem
Naposledy editováno 24.11.2011 00:11:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Nicméně kdyby 90% motorkářský populace vidělo ten stav tak s radostí skočej na hayabusu s turbem která má rám z jawky 350 a pojedou 300kmh jen v trenkách
všechno tu bylo asi řečeno a ty se koukej probrat z tý diskotéky a když už chceš radit, koukej nejdřív k sobě a pak argumentuj proč to že komaxit se dává jen na věšák je fakt nicneříkajíc.
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
.
.
10 lidí, 10 názorů.
.
Já za sebe bych si komaxitem nechal udělat třeba zimáky plecháče- to potvrzuji z pohledu jednoduchosti a hlavně bez práce a ztráty mého času- ale nejspíše nenechám, protože pro mě je přijatelnější si je sám stříknout-nalakovat.
.
NIKOMU - opakuji NIKOMU nechci bránit použití práškové techniky se zapečením na cokoliv, co chce. Ani ho přesvědčovat o tom, že to je správné, či nesprávné a tedy UZNÁVÁM (Zbynďo ) , že tomu nerozumim jako tomu, co mě živí.
.
Já komaxit nedělám a tudíž s tim nemám nic společného a ani takový díl nepřijímám na opravu z důvodů několikrát uvedených. Jelikož není problém ten díl znovu dát na opískování a znovuzalití- zapečení Je to vždy jen a jen volba zákazníka což je jeho právo.
._________________________________________________________________________________________
.
Lakování je asi drahé ( relativní pojem ) a žádáno především pro dosažení originální techniky jaká byla použita u výrobce opravovaného dílu, nebo s požadavkem na originální zakázkový vzhled,který nejde dosáhnout jiným způsobem, než lakováním a dodržením technologie.
Kde byl v originále použit komaxit, doporučim ho i já s radostí při opravě a pošlu ke konkrétním firmám v okolí, které se tim živí.
.
.
.
.
.
Já to tak vidím a nikomu se nepodaří mě přesvědčit o jiném pohledu na věc
.
.
Lak má své využití
Komax má své využití
.
Kdyby to tak nebylo, tak funguje pouze jedna z technologií. Ale fungují obě a obě živí velkou spoustu lidí na celém světě. Zda je to či ono vhodné na tu či onu věc, už my nevyřešíme, jen si každej může říct svuj vlastní názor, ať je to profík z oboru, či laik či kdokoliv jiný.
.
Je to snad srozumitelné
Takže ve finále.....
lak z výroby je super a vydrží stejně nebo víc jak komaxit....
lak od vás bude sice taky lak ale to je tak jediný co bude mít společnýho s tím od výrobce...
takže co si tam dá jedinec je jen na něm, komaxit bude držet stejně ale v případě poškození (to by musela bejt mrda jako kráva) nejde opravit, nebo lak kterej sice bude lak kterej jde opravit (nevím jak) ale za rok bude kropenatej jak velikonoční vajíčko.
ať si každej odpoví sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
GRASSEL píše: mm-art-airbrush>........................
nehodlám to tady matlat znova ale vaše argumentace jak už tu bylo řečeno je celkem nedostatečná, plácáte se tady argumentama o laku zo vyleze z výroby ale z vás to takhle nikdo nestříkne...
Ono je potom docela nahovno když tady mudrcujete kolik molekul je v pixle od jogurtu s lakem, to je každýmu u prdele jaký jsou druhy laků.
Lajk k tobě příjde, ty mu poradíš a on čeká kvalitní výsledek. Doteď mi nebylo odpovězeno na spousty otázek, respektive osiris odpovídá jen na to co chce a pak couvá a hází to do outu.
Nebylo řečeno proč je ten lak vlastně lepší, proč se má lajk (zákazník) rozhodnout pro lak a ne komaxit?! Ono je mi totiž celkem k hovnu hezký kolo který bude hezký tak tejden a pak bude omlácený od kamínků jak velikonoční vajíčko a to mě neutěší ani to že je to opravovatelný.
Mě je to úplně šumák ale místo posranejch arogantních keců buď mlčte a nebo řekněte důvody proč ne. Máte oba tak stoprocentní práci že s arogancí koukáte na ostatní?!.
...a co bys chtěl prosímtě slyšet, selským rozumem jsem tady něco popsal a asi je potřeba aby jsi to chtěl pochopit (jiný to i rozvedli a zopakovali co jsem psal v jinejch vláknech; do určitý míry neovlivnitelná křehkost, po narušení vzlínání vlhkosti pod povrch a skrytá koroze, extrémně silná vrstva nežádoucí u lícovanejch dílů, omezená koloristika, stupeň lesku nižžší o minimálně 14%)
...co házím do autu? jen už nemám sílu opakovat pořád dokola příměry aby jsi buď pochopil nebo chtěl pochopit co píšu
...řekl bych že určitou dávku arogance naopak předvádíš ty
...odmítáš to co si nechceš připustit a taky bez argumentů, totiž že tobě někdo nedokázal udělat dobrej lak na kolech neznamená, že druhej ho neudělá dobře, nebo že to automaticky nejde
GRASSEL píše: mm-art-airbrush>..................
Takže ve finále.....
lak z výroby je super a vydrží stejně nebo víc jak komaxit....
lak od vás bude sice taky lak ale to je tak jediný co bude mít společnýho s tím od výrobce...
takže co si tam dá jedinec je jen na něm, komaxit bude držet stejně ale v případě poškození (to by musela bejt mrda jako kráva) nejde opravit, nebo lak kterej sice bude lak kterej jde opravit (nevím jak) ale za rok bude kropenatej jak velikonoční vajíčko.
...............
...k tomuhle už jsem ti psal, nešiř bludy, když o tom nic nevíš a děláš závěry ze svýho úzkýho okruhu;
...totiž je normální, že si lidi stěžujou, už míň běžný je psát že je něco normální a že s tím nemáš problém
1 reakcí na tento příspěvek komaxit na kola
Třeba PPG dodává několika automobilkám všechen materiál, Glasurit zase jinejm, stejně tak Lechler používají výhradně zase jiné automobilky. Když se bavíme třeba o kolech, mám tu v regále plechovku s matrošem, který se v origu používá na kola luxusnějších BMW. Plechovka 1Litr stojí 4.700,- a to je čistý materiál, z toho na ty kola dáš třeba jen 2 dcl, pod to jsou další danné materiály doporučené, na to je doporučený vrchní lak, který taky není zrovna nejlevnější,ale je to dle originálu. k tomu hodiny práce, energie na box, atd... Pak jde "snadno" dosáhnout kvality originálu. Ale dáš za kolo 5.000,- ? 4x je to dvacka i víc.... na BMW za mega je to odpovídající částka a dělá se to, vyjímečně,ale dělá.
Pak 95% lidí hledá alternativu podobného vzhledu za zlomkovou cenu a nakonec je to uplně jinde. Na auto za kilo jde na kola komaxit a jsme tam vidim to dnes a denně...
takže tvrzení "lak od vás bude sice taky lak ale to je tak jediný co bude mít společnýho s tím od výrobce.." je opravdu názor uplně špatný. Ještě letos mě čeká třetí návštěva továrny v Como v Itálii, kde se tim zabývá denně velká hromada lidí, každodenní spolupráce s automobilkama, atd...
Ale to málokdo vidí, i já občas zírám,co vše se řeší a jak dlouho, než je výsledek pro obě strany perfektní.
Nejde srovnávat nesrovnatelné.
Naposledy editováno 24.11.2011 09:25:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
Co chci slyšet?! Tak například ses furt oháněl tím že všechno co jde z výroby je jen to nejlepší a že věc na náklady stejně drahá nemůže fungovat líp, že kamínek se ti nemůže dostat do kola..... když ti to bylo vyvráceno tak ses oháněl zas něčím jiným a nebo si začal couvat s frází "je to marný".
Pořád tu pláčeš jen jak jsou češi vychcaný, jinak nic.
To je hezký, napsal si nevýhody tak co kdybys to napsal i u laku?! Samozřejmě že oboje má výhody i nevýhody.
Arogance?! Koukni se co tady předvádíš, co tady meleš. A pleteš se, už asi po stopadesátý říkám že kdyby ste zvládli lak jako z výroby kterej vydrží to samý tak si ho rád nechám udělat radši než komaxit...
Což jsem vám i nabídnul že si to nechám udělat, místo toho si zas couval a nějaký kecy o tom že bych chtěl vrátit prachy kvůli odstínu. Prosím tě prober se a když už ze sebe děláš znalce a nebo tomu rozumíš tak argumentuj místo toho abys tady od začátku jen výsměšně psal o tom co si nechá udělat druhej...... to se týká i MMART jak už jsem psal.
Rád uvidím vaše kola třeba po dvou rokách provozu a rád uznám že fakt oba dva máte lak kterej nějakej komaxit strčí do kapsy. Ono je to s tím leskem pravda a je to hezký ale k čemu bude lak lesklej ale domrdanej od kamínků a bordelu?!
-----------------
jaký moje blízký okolí?! Já ti tady říkám od začátku že můžeš ukázat jak zvládneš lak na kolech, potřebuješ to napsat asbukou?! Spíš to vypadá že ty seš zhrzenej lidma když opět píšeš jak si lidi stěžujou a jak jsou vychcaný furt dokola.
Běžnýho jedince nezajímá co co obsahuje a kdo co používá a jestli je to PPG nebo bůhví co, od toho jsou tu profíci co maj poradit. Kdybych tohle dělal v práci já tak moc nepochodím!!!!!! A nedělej ze sebe zas intelektuála......
Naposledy editováno 24.11.2011 09:41:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) komaxit na kola
...ano marný to je a teď už konkrétně asi jen s tebou (promiň ale jak ty ke mě, tak já k tobě), protože jsi jak tupan (myslím ten příměr bez urážky )
...proboha proč já ti mám psát nevýhody laku? ty o nich mluvíš
...o špatným nebo změněným odstínu já jsem nic nepsal, psal jsem že když ty si vzpomeneš že chceš jinej odstín (jinou barvu kol)
...blbej třeba jsem, ale ne tolik abych přistoupil na tvoji "hru" kdy po tom s jakou vervou se tady prezentuješ a brojíš proti, tak zničíš i nezničitelný abys dokázal svoje, a to i kdybys do toho měl mydlit svářečským kladívkem abys dokázal jak je to na hovno, víš? takhle to vidím