Téma: Trialové motocykly
 
21.8.2010 v 08:09
Je na čase, založit téma o trialových motocyklech.

Trialové motocykly

22.9.2011 v 09:43 | Nahoru | #331
já bych počkal tak 25 let.... Já to tak nenávidim tyhle rádoby eco věci... Je fakt, že na slovo eco už jsem alergickej... tohle slovo zničilo auta, a ničí i trialový motorky.. to je fakt moc... pro mě dobrej duvod, proč bych s tim třeba skončil,ale to si ty továrny asi neuvědomujou.. tak, jak jsem skončil s bmw...

(reakce na) Trialové motocykly

22.9.2011 v 10:19 | Nahoru | #332

mototrial69 píše: Snad budeme.... , Ty v Modleticích a já v Blansku.

Já to vidím tak na rok 2013 až 2014.



Máš tam chybu! Místo nuly tam má být jednička

Trialové motocykly

22.9.2011 v 10:47 | Nahoru | #333

Trialové motocykly

8.10.2011 v 11:36 | Nahoru | #334
Tak trochu čísel k tomuto tématu. Žebříček značek a počtu motocyklů co se zůčastnily závodů za sezónu 2011 je následující:

Gas-Gas 40
Montesa 21
Beta 16
Sherco 14
OSSA 2
Scorpa 1
OSET 1

Naposledy editováno 09.10.2011 10:38:25

Trialové motocykly

9.11.2011 v 06:59 | Nahoru | #335
OSSA už má i enduro

Trialové motocykly

9.11.2011 v 07:02 | Nahoru | #336
Dlouhoočekávaný JTG






Trochu mi to přijde jako klon Bety a Gase

Trialové motocykly

9.11.2011 v 07:04 | Nahoru | #337
No a ještě trochu jisker




1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

21.11.2011 v 15:27 | Nahoru | #339
Jiskry podruhé a tentokrát z Francie.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

21.11.2011 v 16:22 | Nahoru | #340
mototrial69> jak dlouho to může vydržet ?? hodinu??

(reakce na) Trialové motocykly

23.11.2011 v 12:34 | Nahoru | #341
Zil> Hodina stačí, a pro dlouhou výdrž má s sebou rovnou 2! :)

(reakce na) Trialové motocykly

8.12.2011 v 07:17 | Nahoru | #343
nespor> Moc pěkná studie, jen aby to nebylo jako loni na Todotrialu s představením nové Montesy, které se ukázalo jako fór, na který nalíly skoro všechny trialový servery. Nalít jsem samozřejmě i já a hned uvažoval, jak by se to dalo sehnat

Jinak opravdu spousta parádních vychytávek, trochu mne ale odrazuje ten řemen. Konečně aspoň nějaká rozumná úprava klasické motorky v záplavě nových "jisker pana Křižíka"

2 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

8.12.2011 v 08:29 | Nahoru | #344
Jirko, František Křížik by se v hrobě obracel. Dokážeš si, ale představit bytový vysavač na spalovací motor ?

(reakce na) Trialové motocykly

8.12.2011 v 09:33 | Nahoru | #345
mototrial69> Jestli to půjde takhle dál, tak si za chvíli můžu otevřít servis na motorky, zkoušky z vyhlášky 50 si pravidelně obnovuji a kabelů mám doma většinou několik kilometrů

1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

8.12.2011 v 11:36 | Nahoru | #346
Vy toho naděláte,ja už dva roky na závody vezu jen 50 metrovej prodlužovák,tři nabíječky,pět sad baterek na dvě motorky a tod vše.Má to jedno velké plus alespon si za startovné natankuju elektriku do baterek,takže provoz platí pořadatel pak taky odpadá tahání se s kandakem a nákup benálu a žádne drbání se s mícháním benalu do smrdutého dvoutaktu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

8.12.2011 v 21:47 | Nahoru | #347
TP70> proto mám 4T abych nemusel míchat benal a za "jiskru" ho asi nevyměním, páč baterku aby utahla 120 kilo ještě nevymysleli

(reakce na) Trialové motocykly

8.12.2011 v 22:14 | Nahoru | #348
wert> Souhlas,když jsem jel motocross,byla v Praze zvlášt kategorie čtyrtaktů a tu já jezdil.Když jsem pak jel nakej jinej kraj pohromadě s dvoutaktama bylo vždy takového smradu na startu až bolela hlava Jinak neboj,baterka tě uveze,když mě bolej nohy sednu na Oseta,Matu si dám na klín a jedem natom ve dvou z lesa k autu.Já má 105 Mates přes 20 tak ono by to klaplo

1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

9.12.2011 v 06:08 | Nahoru | #349
No a z toho plyne, že se nemusíš Jirko o vánocích tolik hlídat a můžeš si to cukroví náležitě užívat až do max. +5kg !!!

(reakce na) Trialové motocykly

9.12.2011 v 09:41 | Nahoru | #350

mototrial69 píše: Jirko, František Křížik by se v hrobě obracel. Dokážeš si, ale představit bytový vysavač na spalovací motor ?



Možná centální vysavač by ještě šel, ale ženskou s fénem na 2T motor asi těžko. I kyž nějaký modelářský motorek by se tam vešel. Na druhou stranu by ženský v koupelně netrávili tolik času

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

9.12.2011 v 22:35 | Nahoru | #351
mototrial69> Jsi mě přivedl do rozpaku,ted jde oto jak to udělat u nás,bud nebudu to cukroví moct já a nebo Mata.Hmmm to je těžke rozhodování už to mám dáme si ho oba a do nového roku pošoupnem tu váhovou unosnost Oseta zas o kousek vejš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

10.12.2011 v 13:58 | Nahoru | #352
... do nového roku pošoupnem tu váhovou unosnost Oseta zas o kousek vejš

tady pro rok 2012 TP70 něco naznačuje...

Naposledy editováno 10.12.2011 14:00:52

(reakce na) Trialové motocykly

10.12.2011 v 14:05 | Nahoru | #353
mototrial69> No jasně,mám dostat Oseta na velkejch kolech,kdo jinej by ho měl u nás dostat první než zakladetel elektrifikace trialu v CZ

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trialové motocykly

10.12.2011 v 14:29 | Nahoru | #354

Zil píše: mototrial69> jak dlouho to může vydržet ?? hodinu??



Tak Zil měl pravdu...

Dany perdone por la resupuesta tan tarde,

el peso de la moto es de 74kg
tiempo de carga es de 100 minutas mas o menos.
tiempo de utilisation en position trial puro 1hora, en position excursion 40 minutas y en position economica 1h15. es con 3 curvas de potente.
potencia del motor es de 5kw y 7kw en pico
en precio estara mas o menos 5400 euros cliente.

un saludo ELECTRIC MOTION

(reakce na) Trialové motocykly

10.12.2011 v 15:54 | Nahoru | #355
mototrial69>Hmm jsem to přelouskal asi takhle,váží to 74kg,dokáže to jezdit 100minut stoho v pozici trial 1hodku,v pozici exkursion 40minut a v ekomonice 1h15min.Má to tři polohy a motor bud 5KW nebo 7KW,cena 5400eček mě přijde slušná.Bo nejsem Španěl tak mě Dane někde oprav,když jsem něco přelouskal špatně.Je fakt že Quatiaci maj motor 15KW,tak těch 5-7kw mě přijde malo,zas když jsem viděl to video tak tam jim to jelo pěkně.Na druhou stranu Quatia stojí přes 10000eček.Když budou baterky lipolky jako že tady nejpíš jsou mělo by to jít nabít za 15-20min.do plna.Tak na trialu po každém kole trošku pauza a pak hurá do dalšího kola.

Trialové motocykly

10.12.2011 v 18:15 | Nahoru | #356
takže cena vlastně srovnatelná s klasickým gasem nebo shercem...

(reakce na) Trialové motocykly

11.12.2011 v 14:19 | Nahoru | #357
mototrial69> Přidávám jednoho jiskřícího zombika,ty ho budeš znát otázka kdo to je je určena ostatním
Přidám stránky WWW.ETA-MOTORS.COM,ta motorka už tu je,jedná se o ten elektro GASGAS,dělaj to Němci a když tu byla předváděčka ta konstruktér tvrdil že už chystaj kuplung a že bude elektroniš.Pan pilot říkal že to jede jako 125.Kolega nato má zastoupení pro ČR,cenu neznam.

1 reakcí na tento příspěvek Trialové motocykly

11.12.2011 v 14:46 | Nahoru | #358
Marek Matoušek??

(reakce na) Trialové motocykly

11.12.2011 v 14:52 | Nahoru | #359
Zil> Mára takhle hubenej neni(když by to náhodou četl,tak Máro sorry)ale jeto ten druhej pán co spolu před lety prodával oleje

Trialové motocykly

11.12.2011 v 14:55 | Nahoru | #360
JO ještš přidám cenu za tu elekto Etu,ted mě kolega psal že to prodává za 7900e což je za tralku už dost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist