dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...
"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."
Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .
Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .
Všem co nejkratší zimu , Whites
Fugo píše: pokud by někdo měl vážný tzn. vážný zájem o 8er mohu dát kontakt na kamaráda který by asi uměl pomoci s dovozem z JAP, sám má 840i bratru tuším za 140tis kč sakum prdum.
kdysi byly na bmw klubu inzeraty kde nakej clovek tahal z jap. Mka - E36, E30 hlavne... to by asi dotycnej dokazal taky ne? tak kdybych nahodou nechutne zbohatl tak dam nejdriv vedet jestli jeste neni sance :) vypadaly totiz dost zachovale....
Fugo píše: zde záleží na vkusu, já kdyby mě to ještě táhlo, tak bych momentálně zvolil Talbot Matra Murena, v serii žádná krasavice, vyměnit agregát za něco Vmoc, motor vzadu, kastle bakelit.... ale koníčky už jsou jiné
to vypadá jak hranatá 944
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
Fugo píše: zde záleží na vkusu, já kdyby mě to ještě táhlo, tak bych momentálně zvolil Talbot Matra Murena, v serii žádná krasavice, vyměnit agregát za něco Vmoc, motor vzadu, kastle bakelit.... ale koníčky už jsou jiné
jo na tohle tema by se dalo vymejslet kde co.. ono treba datsun 240 s V8 z vette ma taky neco do sebe.... ale jak rikas..
BTW to je ta matra jak ma tri mista vepredu vedle sebe ne? to mel nekdo u nas kdyz sem byl malej smrad a taky sem z toho nechapal:)
Naposledy editováno 14.11.2011 13:03:44
Z japonska se dá dovézt téměř cokoliv, mám i kontakt na člověka v Tokyo který má pár kousků ve sbírce, má přehled a s nad by s tím i pomohl, včetně zjištění stavu stroje, ale to už by šlo mimo mě, my jsme si jen psali, v německu jsme se o pár hodin minuli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
Bavím se nyní o Mazdě RX8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
WhiteS píše: Když už jsme u těch kupátek - jak je vůbec možné, že někdo vydoluje z motoru 1.3 170 kW - bez přeplňování!!!???
Bavím se nyní o Mazdě RX8.
mazda RX8 ma motor s takzvanym rotacnim pistem - wankel... tenhle motor za jednu otacku zapali trikrat (beznej ctyrtakt jednou za dve otacky) takze je jasny ze porovnavat vykon dosazenej z pracovniho objemu je mimo, protoze ten motor je konstrukcne uplne jinej:
Naposledy editováno 14.11.2011 14:18:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
assassin píše: na cisla jsou zajimavejsi ty starsi mazdy.. RX7 .. ty maji 1,3 s preplnovanim a po "tunningu" se tam objevuji zajimave cifry.. treba higgy co sem chodi na forum ma v RX7 400-700koni podle nastaveni :)
Těch 170 kW z 1.3 motoru bez turba mě zajímalo jen pro informaci. Né, že by RX7(8) nebylo hezký auto, ale vzhledem k tomu, že občas potřebuji převézt bicí, tak musím mít něco praktičtějšího.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
VlastíkPlamínek píše: hele, neučil se wankel v 7mý třídě?
zbytecna otazka po tom tematu se scitanim....
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
auto na cestování a velmi často praha a dálnice
Xdrive ..??
WhiteS píše: Proč třílitr, když dvoulitr dopovaný turbem bude mít takřka stejné výkonové hodnoty (né-li vyšší)?!
a co průběh výkonu, kultivovanost,a hlavně zvuk?
hlavně odpadaj starosti s turbem a hádám ,že i s dalšíma vymoženostma který na atmosféře nenajdeš...
Naposledy editováno 14.11.2011 16:36:01
pokud budeš kupovat M-paket, tak se připrav, že podvozek stojí raketu, to samý ty zkurvený lízatka v podběhu, který žerou kola (já mam "naštestí" klasickej nárazník, tak jsou levnější)...mam kombajna, takže navíc ještě řešim nefunkční zadní stěrač a nivo. Sem tam se objeví problémy automatickýho zvedání kufru. Někdy se stane, že udělá pa i komfortní jednotka (pamět sedadel, senzor stěračů...) všechno tohle nejsou stokorunový opravy
jinak motor, kdybych si mohl vybrat, tak 4,4i, ne 4,0i
benzínovej třilitr je zlej motor, oproti V8 je brutálnější, vé osma je taková klidná síla...a v trojce to pojede velmi
X-drive se mi líbí, co se konstrukce týká (zadek furt, připojuje se předek), ale zkušenost s tim nemam žádnou, ale asi jim to, fešákům, bude fungovat, když zašlapali audi s jejich quattrem
Scrappy.Bored píše: assasin, selkie, fugo....E39 540i, automat, v případě častějšího požívání lpg , max 250 000kč vs 330i,xi? názory?myšlenky? zkušenosti?
auto na cestování a velmi často praha a dálnice
Xdrive ..??
mno 5er vs 3er .. slozitost, drazsi dily v pripade 5er... zas mi prijde ta e39 jako vyrazne povedenej model.. ta 330i bude sportovnejsi ten motor jede jako das, ale slysel sem na nej i nakou kritiku.. ze uz to neni takovej drzak jako starsi sestivalce a ty slozitosti navic se semtam sypou ... LPG snasej dobre oba ty motory, u V8 bude o neco drazsi zastavba. ad ta ctyrkolka.. je to na principu mechanickejch spojek ala haldex, mam za to ze je tam nakej pomer nastavenej trvale... tzn ciste na zadek to nejede.. prijde mi to opet kurvitko navic.. na slusnejch pneu 3er vyjede celkem dost, je tam dobre rozlozena hmotnost.. do nakejch oblasti vecneho snehu a ledu ..nebo proste kdo je z hor tak bych asi koukal po necem jinem nez bmw se ctyrkolkou.. na cestovani bude 5er urcite pohodnlnejsi, mpaket podvozek a zvlast v e46 drnca jako prase...
hele asi bych se rozhodoval podle toho jestli spis tihnes k tomu sportovnimu svezeni nebo k luxusu... taky zalezi co se ti podari sehnat v dobrym stavu... 5er bude asi celkove drazsi co se provoznich nakladu tyka... mno a tak jako tak bych chtel manual.. jo a asi bych prezil ten sestivalec i v petce :)
3 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
M-paket neřešim nechci sportáka ale cestáka.
A že automat žere dost výkonu? Jak moc to poznáš při běžném ježdění? kor s timhle motorem když sem zvyknutý na maloobjemové motory
Celkem bych aut. chtěl pač příští rok budu v prahe a s manuálem ty zasraný křižovatky, světla....nevim nevim..i když zase po městě budu jezdit mhd..alespon si to myslim co je lepší ? autem nebo mhd ?pač to je jedna z věcí která o tom rozhoduje.
Zábava s automatem ? co lehké drifty? jen tak se nechat bokem vyvezt z kruháče?
báwo v zimě ? kapitola sama o sobě....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
K tomu Xdrivu....koukal sem na náký videa(v cizim jazyku) a znich sem pochopil ,že je to trvalý awd...pokud awd tak mám ve výběru Outbacka 3,0 h6 nebo gt ale ta už zase ztrácí cestovní komfort...
je to zapeklitá situace strašně moc bych chtěl awd(subaru) ale zase ten motor 4.4 ve spojení s manuálem a pohonem na prdel musí bejt něco úžasnýho ale zase spojka do prahy
potřebuju dvě auta