Téma: Tak jsem to dnes prodal, WhiteS
 
12.11.2011 v 21:41
Zdravím všechny příznivce jedné stopy ,

dnes byl pro mě a mojí Suzanku den loučení...

"Byla můj sen, který se stal díky mým úžasným rodičům v 17-ti letech skutečností. Sen, který jsem snil až doposud. Ale jako každý - i ten můj musel někdy skončit. Probudil jsem se z něj dnes, kolem 11 hodiny ráno."

Suzuki GSX-R 600 K7 - dělala mi jen samou radost. Snad se o ni budoucí majitel bude starat alespoň tak, jako já, a bude mu dlouho a bezproblémově sloužit .

Pro adminy: Klidně mi to smázněte, považujete-li téma jako absolutně zcestné. V opačném případě nechte ostatní pořešit skutečnost, že Whites s motorkami nyní na nějakou dobu končí .

Všem co nejkratší zimu , Whites


(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 12:59 | Nahoru | #121

Fugo píše: pokud by někdo měl vážný tzn. vážný zájem o 8er mohu dát kontakt na kamaráda který by asi uměl pomoci s dovozem z JAP, sám má 840i bratru tuším za 140tis kč sakum prdum.



kdysi byly na bmw klubu inzeraty kde nakej clovek tahal z jap. Mka - E36, E30 hlavne... to by asi dotycnej dokazal taky ne? tak kdybych nahodou nechutne zbohatl tak dam nejdriv vedet jestli jeste neni sance :) vypadaly totiz dost zachovale....

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:00 | Nahoru | #122

Fugo píše: zde záleží na vkusu, já kdyby mě to ještě táhlo, tak bych momentálně zvolil Talbot Matra Murena, v serii žádná krasavice, vyměnit agregát za něco Vmoc, motor vzadu, kastle bakelit.... ale koníčky už jsou jiné


to vypadá jak hranatá 944

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:02 | Nahoru | #123

Fugo píše: zde záleží na vkusu, já kdyby mě to ještě táhlo, tak bych momentálně zvolil Talbot Matra Murena, v serii žádná krasavice, vyměnit agregát za něco Vmoc, motor vzadu, kastle bakelit.... ale koníčky už jsou jiné



jo na tohle tema by se dalo vymejslet kde co.. ono treba datsun 240 s V8 z vette ma taky neco do sebe.... ale jak rikas..

BTW to je ta matra jak ma tri mista vepredu vedle sebe ne? to mel nekdo u nas kdyz sem byl malej smrad a taky sem z toho nechapal:)

Naposledy editováno 14.11.2011 13:03:44

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:03 | Nahoru | #124

Fugo píše: u e38 si skutečně nejsem až tak jist, takže se fakt nehádám


já myslel ty motory...že dělali dva typy, ale osobní zkušenost nemam, jenom co jsem se kde vyptával lidí, co se v tom hrabou denně

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:04 | Nahoru | #125
je to možný, svého času se mě to moc líbilo a hlavně poloha agregátu.

Z japonska se dá dovézt téměř cokoliv, mám i kontakt na člověka v Tokyo který má pár kousků ve sbírce, má přehled a s nad by s tím i pomohl, včetně zjištění stavu stroje, ale to už by šlo mimo mě, my jsme si jen psali, v německu jsme se o pár hodin minuli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:04 | Nahoru | #126

assassin píše: jo na tohle tema by se dalo vymejslet kde co.. ono treba datsun 240 s V8 z vette ma taky neco do sebe.... ale jak rikas..

BTW to je ta matra jak ma tri mista vepredu vedle sebe ne? to mel nekdo u nas kdyz sem byl malej smrad a taky sem z toho nechapal:)


to vypadá krutě

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:05 | Nahoru | #127
jo 3 sitze v předu, vzduchem vyklápěný lampy a bídnej motor 1,6 a 2,2

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:06 | Nahoru | #128
mě by se líbila Vette, ale stojej nesmysl

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:07 | Nahoru | #129

selkie píše: to vypadá krutě



hele a docela to i jede... ikdyz tady je teda supercharged verze no:


Naposledy editováno 14.11.2011 13:08:02

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 13:11 | Nahoru | #130
ty kokso, jak to začlo hrabat v asi kilu to je boží, takovýhle auta na hraní můžu

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:13 | Nahoru | #131
Když už jsme u těch kupátek - jak je vůbec možné, že někdo vydoluje z motoru 1.3 170 kW - bez přeplňování!!!???

Bavím se nyní o Mazdě RX8.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:16 | Nahoru | #132

WhiteS píše: Když už jsme u těch kupátek - jak je vůbec možné, že někdo vydoluje z motoru 1.3 170 kW - bez přeplňování!!!???

Bavím se nyní o Mazdě RX8.



mazda RX8 ma motor s takzvanym rotacnim pistem - wankel... tenhle motor za jednu otacku zapali trikrat (beznej ctyrtakt jednou za dve otacky) takze je jasny ze porovnavat vykon dosazenej z pracovniho objemu je mimo, protoze ten motor je konstrukcne uplne jinej:



Naposledy editováno 14.11.2011 14:18:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:24 | Nahoru | #133

assassin píše: mazda RX8 ma motor s takzvanym rotacnim pistem - wankel... tenhle motor za jednu otacku zapali trikrat (beznej ctyrtakt jednou za dve otacky) takze je jasny ze porovnavat vykon dosazenej z pracovniho objemu je mimo, protoze ten motor je konstrukcne uplne jinej:



Díky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:29 | Nahoru | #134

WhiteS píše: Díky .



na cisla jsou zajimavejsi ty starsi mazdy.. RX7 .. ty maji 1,3 s preplnovanim a po "tunningu" se tam objevuji zajimave cifry.. treba higgy co sem chodi na forum ma v RX7 400-700koni podle nastaveni :)

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:31 | Nahoru | #135

assassin píše: na cisla jsou zajimavejsi ty starsi mazdy.. RX7 .. ty maji 1,3 s preplnovanim a po "tunningu" se tam objevuji zajimave cifry.. treba higgy co sem chodi na forum ma v RX7 400-700koni podle nastaveni :)



Těch 170 kW z 1.3 motoru bez turba mě zajímalo jen pro informaci. Né, že by RX7(8) nebylo hezký auto, ale vzhledem k tomu, že občas potřebuji převézt bicí, tak musím mít něco praktičtějšího.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:34 | Nahoru | #136
k novy kare, nove bici :

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:43 | Nahoru | #137

assassin píše: k novy kare, nove bici :



Já chci dva basové bubny!!!

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 14:44 | Nahoru | #138

WhiteS píše: Já chci dva basové bubny!!!



to je vec software

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 15:27 | Nahoru | #139
hele, neučil se wankel v 7mý třídě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 15:39 | Nahoru | #140

VlastíkPlamínek píše: hele, neučil se wankel v 7mý třídě?



zbytecna otazka po tom tematu se scitanim....

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 15:44 | Nahoru | #141

assassin píše: zbytecna otazka po tom tematu se scitanim....



máš pravdu, došlo mi to až po odeslání příspěvku.

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 15:55 | Nahoru | #142

Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 16:11 | Nahoru | #143
Čéče tobě byla zima?! Nevěřím....

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 16:28 | Nahoru | #144
assasin, selkie, fugo....E39 540i, automat, v případě častějšího požívání lpg , max 250 000kč vs 330i,xi? názory?myšlenky? zkušenosti?
auto na cestování a velmi často praha a dálnice
Xdrive ..??

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 16:34 | Nahoru | #145

WhiteS píše: Proč třílitr, když dvoulitr dopovaný turbem bude mít takřka stejné výkonové hodnoty (né-li vyšší)?!



a co průběh výkonu, kultivovanost,a hlavně zvuk?
hlavně odpadaj starosti s turbem a hádám ,že i s dalšíma vymoženostma který na atmosféře nenajdeš...

Naposledy editováno 14.11.2011 16:36:01

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 16:40 | Nahoru | #146
Scrappy.Bored> automat "sežere" dost výkonu, navíc pětka má podvozek spíš na manuál lpg nevim, někdo ho zatracuje, druhej vychvaluje, čert ví, kde je pravda
pokud budeš kupovat M-paket, tak se připrav, že podvozek stojí raketu, to samý ty zkurvený lízatka v podběhu, který žerou kola (já mam "naštestí" klasickej nárazník, tak jsou levnější)...mam kombajna, takže navíc ještě řešim nefunkční zadní stěrač a nivo. Sem tam se objeví problémy automatickýho zvedání kufru. Někdy se stane, že udělá pa i komfortní jednotka (pamět sedadel, senzor stěračů...) všechno tohle nejsou stokorunový opravy

jinak motor, kdybych si mohl vybrat, tak 4,4i, ne 4,0i

benzínovej třilitr je zlej motor, oproti V8 je brutálnější, vé osma je taková klidná síla...a v trojce to pojede velmi

X-drive se mi líbí, co se konstrukce týká (zadek furt, připojuje se předek), ale zkušenost s tim nemam žádnou, ale asi jim to, fešákům, bude fungovat, když zašlapali audi s jejich quattrem

(reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:01 | Nahoru | #147

Scrappy.Bored píše: assasin, selkie, fugo....E39 540i, automat, v případě častějšího požívání lpg , max 250 000kč vs 330i,xi? názory?myšlenky? zkušenosti?
auto na cestování a velmi často praha a dálnice
Xdrive ..??



mno 5er vs 3er .. slozitost, drazsi dily v pripade 5er... zas mi prijde ta e39 jako vyrazne povedenej model.. ta 330i bude sportovnejsi ten motor jede jako das, ale slysel sem na nej i nakou kritiku.. ze uz to neni takovej drzak jako starsi sestivalce a ty slozitosti navic se semtam sypou ... LPG snasej dobre oba ty motory, u V8 bude o neco drazsi zastavba. ad ta ctyrkolka.. je to na principu mechanickejch spojek ala haldex, mam za to ze je tam nakej pomer nastavenej trvale... tzn ciste na zadek to nejede.. prijde mi to opet kurvitko navic.. na slusnejch pneu 3er vyjede celkem dost, je tam dobre rozlozena hmotnost.. do nakejch oblasti vecneho snehu a ledu ..nebo proste kdo je z hor tak bych asi koukal po necem jinem nez bmw se ctyrkolkou.. na cestovani bude 5er urcite pohodnlnejsi, mpaket podvozek a zvlast v e46 drnca jako prase...

hele asi bych se rozhodoval podle toho jestli spis tihnes k tomu sportovnimu svezeni nebo k luxusu... taky zalezi co se ti podari sehnat v dobrym stavu... 5er bude asi celkove drazsi co se provoznich nakladu tyka... mno a tak jako tak bych chtel manual.. jo a asi bych prezil ten sestivalec i v petce :)

3 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:06 | Nahoru | #148
selkie... Servis bych ani tak řešit nemusel to by mi dělal kamarád co dělá v origo bmw servisu a díly taky sežene levnějc.
M-paket neřešim nechci sportáka ale cestáka.
A že automat žere dost výkonu? Jak moc to poznáš při běžném ježdění? kor s timhle motorem když sem zvyknutý na maloobjemové motory
Celkem bych aut. chtěl pač příští rok budu v prahe a s manuálem ty zasraný křižovatky, světla....nevim nevim..i když zase po městě budu jezdit mhd..alespon si to myslim co je lepší ? autem nebo mhd ?pač to je jedna z věcí která o tom rozhoduje.
Zábava s automatem ? co lehké drifty? jen tak se nechat bokem vyvezt z kruháče?
báwo v zimě ? kapitola sama o sobě....?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:08 | Nahoru | #149
Scrappy.Bored> mhd vs auto v praze, nejvíc záleží odkud kam budeš jezdit, já to mám přes celou prahu a i když mám služebáka tak jezdím převážně mhd, šetří to nervy, čas, i peníze. Navíc velkej motor na pojíždění do prahy je blbost, to žere jak tank.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem to dnes prodal, WhiteS

14.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #150
assasin...chtěl bych spíš cestovní auto ,5r AUT
K tomu Xdrivu....koukal sem na náký videa(v cizim jazyku) a znich sem pochopil ,že je to trvalý awd...pokud awd tak mám ve výběru Outbacka 3,0 h6 nebo gt ale ta už zase ztrácí cestovní komfort...
je to zapeklitá situace strašně moc bych chtěl awd(subaru) ale zase ten motor 4.4 ve spojení s manuálem a pohonem na prdel musí bejt něco úžasnýho ale zase spojka do prahy
potřebuju dvě auta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist