Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Davv píše: Dotaz, scháním "oko" s unibalem na tlumič řízení öhlins, popř. dá se napasovat z jiného tlumiče? je nutný kvůli výměně tlumič rozdělat, nebo to de i bez demontáže pístnice?
no stejny jako je na ohlinsu budes shanet blbe, ale daj se sehnat podobny, treba mcgillmotorsports.co.uk .. nebo z jinyho tlumice.. ohlins bude mit nakej obyc metrickej zavit, M8 tusim.
rozebirat tlumic kvuli tomu nemusis, ale je to na lepidle tzn povolit to jde dost blbe, pistnici to chce zavrit do nejake specialni klestiny , abys ji neznicil az to budes povolovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: no stejny jako je na ohlinsu budes shanet blbe, ale daj se sehnat podobny, treba mcgillmotorsports.co.uk .. nebo z jinyho tlumice.. ohlins bude mit nakej obyc metrickej zavit, M8 tusim.
rozebirat tlumic kvuli tomu nemusis, ale je to na lepidle tzn povolit to jde dost blbe, pistnici to chce zavrit do nejake specialni klestiny , abys ji neznicil az to budes povolovat
No stejný být nemusí, jde v podstatě o funkčnost... už sem to zkoušel nahřívat a povolovat přes "hadr" ale vždycky to klouzne, a kov na kov to udělat nemůžu...
No ještě to zkusím a kdyžtak sem dám foto jak to vypadá a jaký oko by se tam hodilo...
ze zahraničí se mě to moc obědnávat nechce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
matuS píše: Ahoj Assassin,
takze mam to doma dokonca ani grip nieje treba prevliekat, lebo tam uz je :)
v nedelu montujem, snad bude pocasie aby som to skusil aspon na ulici...dam vediet.
tak v nedelu som to nahodil a bol sa previest - po ceste. No, je to citelne lepsie, ale nie som presvedceny, ci je to dostatocne. Musim s tym ist na okruh, na ceste som nemohol dat plny plyn :) Takze uvidim na jar po prvych jazdach, prinajhorsom to este niecim podlozim, ale fakt nechyba vela - mozno o 10% keby to este bolo kratsie tak ideal.
Inak, pri normalnom jazdeni som nemal absolutne vobec horsi pocit z kontroly nad vykonom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Davv píše: No stejný být nemusí, jde v podstatě o funkčnost... už sem to zkoušel nahřívat a povolovat přes "hadr" ale vždycky to klouzne, a kov na kov to udělat nemůžu...
No ještě to zkusím a kdyžtak sem dám foto jak to vypadá a jaký oko by se tam hodilo...
ze zahraničí se mě to moc obědnávat nechce...
ja to chytam kov na kov, ale do klestiny v soustruhu. kouknu se doma nejaky to oko mit asi budu...
matuS píše: tak v nedelu som to nahodil a bol sa previest - po ceste. No, je to citelne lepsie, ale nie som presvedceny, ci je to dostatocne. Musim s tym ist na okruh, na ceste som nemohol dat plny plyn :) Takze uvidim na jar po prvych jazdach, prinajhorsom to este niecim podlozim, ale fakt nechyba vela - mozno o 10% keby to este bolo kratsie tak ideal.
Inak, pri normalnom jazdeni som nemal absolutne vobec horsi pocit z kontroly nad vykonom.
jo na te R1 by to sneslo jeste trochu vic, ale lepsi nez nic:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: assassin> právě jsem si na bramboru pořídil rychloplyn Accossato, je to kompletní, moc pěkně vymyšlený i vyrobený a ani ta cena nezabije: za 2250Kč. eště menší řetězový kolečko a uvidíme, esli ta lenora ožije
jasny jasny, tyhle cely hefty jsou jinde... tak pro nekoho ty 2000navic delaj uz velkej rozdil.. jo na nizsi kvalty to ozije urcite.. ses blazen no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: ja to chytam kov na kov, ale do klestiny v soustruhu. kouknu se doma nejaky to oko mit asi budu...
Tak to je jiná, ta pístnice je dost tvrdá, takže otlaky by se neměly udělat a sklíčidlo na soustruh jde stáhnout dostatečně aby se neprotočila... já to zkouším klasicky kleštěma...
každopádně dík za tip, skusím se dostat k soustruhu...
Davv píše: Tak to je jiná, ta pístnice je dost tvrdá, takže otlaky by se neměly udělat a sklíčidlo na soustruh jde stáhnout dostatečně aby se neprotočila... já to zkouším klasicky kleštěma...
každopádně dík za tip, skusím se dostat k soustruhu...
cece sklicidlo jako takovy taky neni uplne ok, dotyka se to v celkem maly plose, to otlaceni od paken tam pak videt je, nedej boze kdyz to protocis... jako neni to jako od klesti a maka to, ale uplne cisty to taky neni...
ja to upinam do podobne klestiny:
kdyby se ti chtelo to posilat tak ti to prehodim.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
pokud by se ti do toho chtělo tak bychom se asi domluvily, nerad bych to zkurvil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Davv píše: Tak v takovýhle kleštině bych to mohl taky udělat, v podstatě přesně týhle z velký fortuny, ale chtěl sem to řešit bez rozdělání tlumiče protože ta kleština je "nedělená" a rozříznout ji nemůžu...
pokud by se ti do toho chtělo tak bychom se asi domluvily, nerad bych to zkurvil...
ohlinse sem drzel tusim za ten druhej-volnej konec.. ta pistnice je myslim vcelku... jeste se dnes podivam jestli mam ten kloubek...
assassin píše: jasny jasny, tyhle cely hefty jsou jinde... tak pro nekoho ty 2000navic delaj uz velkej rozdil.. jo na nizsi kvalty to ozije urcite.. ses blazen no
nene, tohle jsou naopak levný úpravy motorky a podle mně podstatný, oproti třeba např. mnohem dražším laďákům, apod.
assassin píše: ohlinse sem drzel tusim za ten druhej-volnej konec.. ta pistnice je myslim vcelku... jeste se dnes podivam jestli mam ten kloubek...
nebyl sem si jistej jestly je pístnice v celku, ale díky za radu, už sem to povolil pomocí druhýho konce... je to jak říkals na normal zavitu M8... nicméně pokud máš náký ten kloubek navíc tak bych ho odkoupil... díky moc1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
IDM Superbike KTM RC8 R
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
čtvrtý rok chudinka stojí, dycky jen navrčet, popojet a vypnout, občas dobít baterku a vyměnit olej...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ale je pravda, že na maximálce mám ještě rezervu.. Takže by to sneslo i kratší převod.
Co byste doporučovali pro ještě lepší akceleraci? 16/47 nebo 15/48?
Naposledy editováno 13.11.2011 12:29:52
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
VlastíkPlamínek píše: v době internetu se spoléhat na dovozce... ty milkový maj chlupy asi centimetr dlouhý, jo, bude to dělat bordel, zadělá se to ale je to dobrý
Přes dovozce jsem to řešil kvůli případné reklamaci...tu by řešil on. Prodává to Vangelas moto v Brně.
Stejně jsi to posral...teď je uvidí přítelkyně a budu to mít měsíc na talíři, že máme "blbý" tyrexy a né "cool" IRC.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pavel_R1 píše: Tom_L> Jezdim R1 04 a letos jsem měnil standarní prevod 17/45 na 16/46 a rozdíl ihned patrnej a pro mě a moje časy ((2,29 Brno) zatím myslím ideální. V Brně řadím 3,4,5 a kdybych při výjezdu na cílovku měl větší koule, tak tam dám i tu šestku na chvíli...
Ale je pravda, že na maximálce mám ještě rezervu.. Takže by to sneslo i kratší převod.
Co byste doporučovali pro ještě lepší akceleraci? 16/47 nebo 15/48?
I kdybys měl megakoule, tak s převodem 16/46 v Brně šestku nedáš. Osvědčený převod na Brno je 15/47 (pokud chceš jezdit šestikvalt).
Naposledy editováno 14.11.2011 00:35:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35974 | Dnes v 07:01 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |