vyrobce motocyklu vlastne neni vyrobce- je to pouze organizator vyroby,kterou dodava externo.. sedi tam par pilnejch ajtaku s kompjutrem pred ocima a drti od rana do vecera vypocty v proe a vykresovou dokumentaci rozesilaj do sveta..
jinak prasklinka pěkná :) zalepil bych to sekunďákem :))
Naposledy editováno 01.07.2008 11:19:46
stejny udelalo velky gs kdyz boural ale tehdy mu praskl stejne krehkym lomem bazmek co drzi rizeni (brejle).. v cca 60 prejel objekt asi jako 15cm klada a rizeni se poroucelo do vecnych lovist, kdyby vydrzely brejle tak by to ustal.. ale rizeni se stalo neovladatelne a na novym gs skoda za 290 000..
celkem smesne- kvuli usetrenejm par korunam misto vykovku udelali odlitek a takhle to dopadlo.. do afriky bych s tim nejel ani za zlaty prase, to samy se totiz muze stat kdyz clovek nabere nejakou vetsi diru..
Nevím kolik německého na BMW 450 je......, možná rám a sváry na něm. Motor je KYMCO China, tlumiče švédské OHLINS, plasty italské Acerbis, kola Excel japan atd.
To jsem nevěděl, že motory si nechávají dělat v Asii,bohužel globalizace a úspory dorazili už i do Bavorska a jak píšeš-dělají jim i motory 800GS,tak to asi tak špatné motory nebudou...
Yamaha dává do XT660R/X a XT660Z Tenéré motory vyrobené v Itálii značkou Morini,kterou myslím Yamaha vlastní.
To je holt dnešní doba...
jinak k tematu: TE410 mame doma... zatim se na ni asi za 3-4 roky nic nerozbilo (r.v.2000) ale je fakt ze se jezdi velmi malo... jestli to da 20mth za rok:)
jinak kamos jezdi 2007SMR a zatim vysypana prevodovka, regulator nabijeni, a nove rozskubly zapalko... motorka jezdi ale zavodne OPENY supermoto... dily se shanej pres Kvasnicku.
ty ramy jsou hodne tuhe a je otazkou,jestli je to dobre (zivotnost a unava materialu).Nehlede na to,ze u zeleza pokud neprekrocis urcity napetovy stav, tak ma neomezenou zivotnost. To u hliniku neplati.
EDIT : unavova mez u ocele taky casem klesa (ocel jak znamo starne) , takze neni pravda co tvrdis, casem i ocelovy svarenec ma mensi pevnost nez novy ram....taky ti v ramu vznikaj napeti ktery maji vliv na praskliny (je to markantni hlavne u mist kde vnasis do materialu napeti - mista kde je svareny)
Naposledy editováno 03.07.2008 13:25:20
No nevim nevim,ale tohle je od naseho unavare a ver,ze mu verim (dela to bratru nejakejch 20 let)
Ocel starne,tece a pod,ale do toho jsem nechtel zabrednout.
uz jsem to psal v jinem tematu - KDYKOLIV COKOLIV jsem shanel na TE410E rv 00 VZDY bylo skladem (cagiva praha 6)- plast,tesneni pod hlavu, rozvodak s napinakem, vidlicka razeni, kolecko do prevodovky.
A zeby se srala ci blbe startovala? No, rekl bych ze vubec, jedine co jsem resil byla ohla vidle razeni od predchoziho majitele...mmch, ted je na prodej
http://www.motoinzer...a/261279-te410e.html
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna TE 410
co na ni říkate
diky za každou odezvu
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna TE 410
Kobris píše: 50 je dost ale tyhle zachovalí E verze celkem držej na ceně.Aspoň vzhledově vypadá dobře. Za ostrou bych dal tak 30
Já si myslim, že právě E verze na ceně nedržej a nikdy nedržely. Ta motorka byla mrdka už v roce 2001 a dneska je konec roku 2011. Navíc to neni mašina do terénu- nesmyslně těžká, podmotorovaná atd. Každej kdo to koupí bude nešťastnej a už se toho nezbaví. Za ty peníze se koupí krásný LC4 kerý nabídne nesrovnatelně vyšší kvalitu i užitný vlastnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna TE 410
LEJSI. píše: zdarec borci uvažuji o koupi tohoto kousku http://www.motoinze...2-te-410-enduro.html
co na ni říkate
diky za každou odezvu