Téma: Husqvarna TE 410
 
26.6.2008 v 15:39
máte někdo náký informace o housce 410?jako váhu atd....zvažuju její koupi.+
Předchozí
1 2
Následující

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:59 | Nahoru | #31
ani ty ramy nedelaj nemci, i na slavneho velkeho mastodonta gs se delaji ramy v cechach..
vyrobce motocyklu vlastne neni vyrobce- je to pouze organizator vyroby,kterou dodava externo.. sedi tam par pilnejch ajtaku s kompjutrem pred ocima a drti od rana do vecera vypocty v proe a vykresovou dokumentaci rozesilaj do sveta..

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 11:09 | Nahoru | #32

Troj11>ani ty ramy nedelaj nemci, i na slavneho velkeho mastodonta gs se delaji ramy v cechach..



Tak rámy asi taky nedělají moc dobře......











Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 11:13 | Nahoru | #33
tak uz tu byl i prasklej krk ramu na novem fazeru behem jízdy po cca 150Km .. záruka yamahou neuznana nová motorka na smeťák. Takže to nebude problém jenom BMW :)

jinak prasklinka pěkná :) zalepil bych to sekunďákem :))

Naposledy editováno 01.07.2008 11:19:46

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 11:40 | Nahoru | #34
nojono odlitek..
stejny udelalo velky gs kdyz boural ale tehdy mu praskl stejne krehkym lomem bazmek co drzi rizeni (brejle).. v cca 60 prejel objekt asi jako 15cm klada a rizeni se poroucelo do vecnych lovist, kdyby vydrzely brejle tak by to ustal.. ale rizeni se stalo neovladatelne a na novym gs skoda za 290 000..
celkem smesne- kvuli usetrenejm par korunam misto vykovku udelali odlitek a takhle to dopadlo.. do afriky bych s tim nejel ani za zlaty prase, to samy se totiz muze stat kdyz clovek nabere nejakou vetsi diru..

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 12:05 | Nahoru | #35
před tejdnem sem byl u našeho známýho, kterej dělá tzaky husky.... a říkal jako s těma motorama, že to byl jenm rok myslim že kolem 1996 a jenom u těch šestikil.... ale je to prej strašný na díly, jako origo.... jinak ztřeba přes ebay je to stejný.

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 17:13 | Nahoru | #36
M6> já už jsem pár dílů kupoval a jak jsem psal v Cagivě (výhradní prodejce) měli zatím vše skladem!!! Pouze na ty ventily jsem čekal a jak jsem psal tak to byla nešťastná náhoda. Jinak Kotrba nakupuje díly samozřejmě od Cagivy, ale je schopnej udělat na to slevu a je výrazně příjemnější nez lidi z Cagivy. Samozřejmě jsou i díly, který ti Kotrba umí dodat i neoriginál, takže asi tak 2x levnější než v Cagivě.

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 13:26 | Nahoru | #37
RSWR>
Nevím kolik německého na BMW 450 je......, možná rám a sváry na něm. Motor je KYMCO China, tlumiče švédské OHLINS, plasty italské Acerbis, kola Excel japan atd.

To jsem nevěděl, že motory si nechávají dělat v Asii,bohužel globalizace a úspory dorazili už i do Bavorska a jak píšeš-dělají jim i motory 800GS,tak to asi tak špatné motory nebudou...
Yamaha dává do XT660R/X a XT660Z Tenéré motory vyrobené v Itálii značkou Morini,kterou myslím Yamaha vlastní.
To je holt dnešní doba...

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 14:40 | Nahoru | #38
ma delat mongol u pasu v nemecku nebo mongol u pasu v mongolsku? holt usoudili ze vysledek je stejny a naklady ctvrtinovy

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 16:59 | Nahoru | #39
jeste k tematu..
dily na hq asi k dostani budou..
kdyz tak obcas projedu inzeraty tak vsechny jsou po GO motoru

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 17:01 | Nahoru | #40
Troj11> neni nad ocelovej ram...co si budem povidat... ty odlitky jsou strasne tuhy a krehky....uz jsem par odlitku delal a moc moznosti nemas..kdyz ho udelas mekkci ,tak nema pevnost a kdyz ho udelas pevnej,tak je krehkej.

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 17:28 | Nahoru | #41
RSWR: tam dole co ulitl ten ram.. drzi co vidim stupacky a motor... to upadlo po dopadu z nakyho skoku?

jinak k tematu: TE410 mame doma... zatim se na ni asi za 3-4 roky nic nerozbilo (r.v.2000) ale je fakt ze se jezdi velmi malo... jestli to da 20mth za rok:)

jinak kamos jezdi 2007SMR a zatim vysypana prevodovka, regulator nabijeni, a nove rozskubly zapalko... motorka jezdi ale zavodne OPENY supermoto... dily se shanej pres Kvasnicku.

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 17:57 | Nahoru | #42
no, co já si pamatuju, HSQ byly vždycky sypáky.... Starší měly karburátory DelOrto a nechytaly. To jsou památné obrázky - na kántry všichni v prvním vinklu a minimálně čtyři chlapi skáčou po křoviňákách. Teď je tam tuším Mkuni a je to o poznání lepší. Ale třeba u 06tek 450 a výš se tak do 30 mth odporučela ojka. Jeden kolega to vychytal a vyměnil, druhý nevychytal, udělalo bác, škoda za 30 a neuznaná reklamace.... Jezdí teď Betu, huska stojí doma a soudí se. Zajímavé je, když se o tomhle člověk baví s Gotyšema - oni funglovky rozeberou do šroubku a znova seskládají. Taky jsou pověstní svýma velice častýma rozborkama-sborkama. To ale myslím pro hobíka není. No, ve vší úctě - já bych to doma nechtěl....

Husqvarna TE 410

2.7.2008 v 18:20 | Nahoru | #43
RSWR> videl jsem i Yamahu( WR ) s prasklym ramem proste vada z vyroby to se stane pri tak velke serii.... podobna situace jak u BMW. Asi tak ze BMW bude na podobne urovni jak Yamaha :o

Naposledy editováno 02.07.2008 18:23:55

Husqvarna TE 410

3.7.2008 v 13:07 | Nahoru | #44
Lenny55> jenze zelezo se ohne....odlitek se rovnou zlomi.
ty ramy jsou hodne tuhe a je otazkou,jestli je to dobre (zivotnost a unava materialu).Nehlede na to,ze u zeleza pokud neprekrocis urcity napetovy stav, tak ma neomezenou zivotnost. To u hliniku neplati.

Husqvarna TE 410

3.7.2008 v 13:21 | Nahoru | #45
spalovac> jjesli myslis zelezo jako ocelovej odlitek tak to potom jo protoze zeleznej odlitek jsem jeste nikdy nevidel

EDIT : unavova mez u ocele taky casem klesa (ocel jak znamo starne) , takze neni pravda co tvrdis, casem i ocelovy svarenec ma mensi pevnost nez novy ram....taky ti v ramu vznikaj napeti ktery maji vliv na praskliny (je to markantni hlavne u mist kde vnasis do materialu napeti - mista kde je svareny)

Naposledy editováno 03.07.2008 13:25:20

Husqvarna TE 410

3.7.2008 v 14:58 | Nahoru | #46
Lenny55> jam myslim ocel jako vseobecne( ohybance,svarky,odlitky,vykovky). Ja mam proste ocel rad z vyse uvedenych duvodu.

No nevim nevim,ale tohle je od naseho unavare a ver,ze mu verim (dela to bratru nejakejch 20 let)
Ocel starne,tece a pod,ale do toho jsem nechtel zabrednout.

Husqvarna TE 410

3.7.2008 v 18:08 | Nahoru | #47
hmm ocel sice stárne ale az bude natolik unavena aby zacala praskat tak hlinikovej ram bude uz 2x zrecyklovanej :)

Husqvarna TE 410

5.3.2009 v 07:16 | Nahoru | #48
zdar nemate někdo manual česky na husqvarnu te 410 r.v 2000??? diky

Husqvarna TE 410

5.3.2009 v 07:21 | Nahoru | #49
www.husqvarnaracingclub.cz

Husqvarna TE 410

5.3.2009 v 07:30 | Nahoru | #50
ajee, zase ta ohrana pisnicka...
uz jsem to psal v jinem tematu - KDYKOLIV COKOLIV jsem shanel na TE410E rv 00 VZDY bylo skladem (cagiva praha 6)- plast,tesneni pod hlavu, rozvodak s napinakem, vidlicka razeni, kolecko do prevodovky.
A zeby se srala ci blbe startovala? No, rekl bych ze vubec, jedine co jsem resil byla ohla vidle razeni od predchoziho majitele...mmch, ted je na prodej
http://www.motoinzer...a/261279-te410e.html

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna TE 410

9.11.2011 v 18:04 | Nahoru | #51
zdarec borci uvažuji o koupi tohoto kousku http://www.motoinze...2-te-410-enduro.html
co na ni říkate
diky za každou odezvu

Husqvarna TE 410

9.11.2011 v 19:15 | Nahoru | #52
myslim ze TE je uz hodne let davno za zenitem a nevyplati se to vubec kupovat :) a uz vubec za 50 a vice tisic.

Husqvarna TE 410

9.11.2011 v 19:39 | Nahoru | #53
navic to neni rok 2000 a je to verze E

Husqvarna TE 410

9.11.2011 v 19:54 | Nahoru | #54
Já myslim že ostrá TE 410 je pro obyčejného hobýka na blbnutí do lesa celkem ideální stroj,hlavně za pár kaček.Naprosto jednoduchej a spolehlivej stroj.
Záleží na co to má,na závody to ale moc neni no

Husqvarna TE 410

9.11.2011 v 20:01 | Nahoru | #55
hele dle me ma ta huska tak jako tka hodnotu do 40 tis max. Kdyz to srovnam s jakoukoliv motorkou co dneska koupis za 50 tak jsou to vsechno rocniky okolo 04 05.

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna TE 410

9.11.2011 v 20:07 | Nahoru | #56
50 je dost ale tyhle zachovalí E verze celkem držej na ceně.Aspoň vzhledově vypadá dobře. Za ostrou bych dal tak 30

(reakce na) Husqvarna TE 410

12.11.2011 v 01:04 | Nahoru | #57

Kobris píše: 50 je dost ale tyhle zachovalí E verze celkem držej na ceně.Aspoň vzhledově vypadá dobře. Za ostrou bych dal tak 30



Já si myslim, že právě E verze na ceně nedržej a nikdy nedržely. Ta motorka byla mrdka už v roce 2001 a dneska je konec roku 2011. Navíc to neni mašina do terénu- nesmyslně těžká, podmotorovaná atd. Každej kdo to koupí bude nešťastnej a už se toho nezbaví. Za ty peníze se koupí krásný LC4 kerý nabídne nesrovnatelně vyšší kvalitu i užitný vlastnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna TE 410

14.11.2011 v 06:13 | Nahoru | #58

LEJSI. píše: zdarec borci uvažuji o koupi tohoto kousku http://www.motoinze...2-te-410-enduro.html
co na ni říkate
diky za každou odezvu

Všishni tady mluvěj o ostré husce, ale tahle je cestovní !!Jinak jsem měl 3 ostré a když si jí uděláš tak tě na hoby ježdění nezradí. To startování jsem vyřešil ochuzovačem jako maj japonci. Dnes nemužeš ty motorky srovnáveat, Ten motor vychází z motokrosové 500 z roku 1981 !!! Základ je zrepasovaná ojka od Kotrby!!! Za 30-40 t. nic jiného nekoupíš !!!

(reakce na) Husqvarna TE 410

14.11.2011 v 18:36 | Nahoru | #59
ježkomura>Měl jsem několik let ostrou TE 410,teď mam TE 450 08 a občas mi připadá že na blbnutí po lese byla lepší 410,byl to hlavně naprosto jednoduchej stroj bez zbytečnejch píčovin co maj dnešní endura

Husqvarna TE 410

14.11.2011 v 18:59 | Nahoru | #60
Máš na mysli tu kupu elektriky kvuli vstrikování u 450 08? Nebo co jiného? Já zas měl tři roky starterovou 410 a bylo to bez problemu, pri koupi novej rozvodak, rolny a napínák a jezdila jak víno. Ten rozvodák jsem sice delal 2x za ty tri roky ale jinak pohoda..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist