chtěl bych se čistě ze zajmavosti zeptat, jak moc je složité naradit motor 4TX za starší model 3VD?
Předem děkuji za různé názory a rady
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek Náhrada 4TX za 3VD
Tím že mají motory jinak přesazenou kliku budeš potřebovat i jiné zapalování.
Pak je drobný rozdíl v karteru na straně zapalování. Budeš potřebovat jiný úchyt motoru.
Navíc oba motory mají jinak poskládané převody, takže tě asi neminou hrátky se sekundárním převodem
Naposledy editováno 04.11.2011 18:40:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
Ty motory mají naprosto stejný neduhy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
jinak motorek na díly je pořád celkem dost. pokud ti pán ten motor nastartuje a bude OK tak bych ho bral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
1 reakcí na tento příspěvek Náhrada 4TX za 3VD
Jestli Ti motor papá olej, tak je to dost ohraná písnička-to je prostě NORMÁL pokud máš TDM 850.
Ať vyměníš co chceš v motoru, tak Ti bude stejně ve finále nějaké množství oleje brát(vlastní zkušenost).
Pokud motor nebere 1l oleje na tisíc km, tak bych to neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
Problematika spotřeby oleje se tady dost hojně řeší, takže vím že to je u TDM celkem běžná věc. Takovou věc bych určitě zas tak nehrotil, s tím se dá docela slušně jezdit, jen si člověk musí dát pozor na olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náhrada 4TX za 3VD
1 reakcí na tento příspěvek Náhrada 4TX za 3VD
Nehlídal si hladinu oleje v motoru a přišel den a při předjíždění os. auta se mu z motoru začly linout silně kovové zvuky a na 1dnom válci dojel ješte cca 15Km domů.
Po rozebrání motoru byla zjištěna závada přidření kluzného ojničního uložení na klice.
Repase klikového mechanismu a vyúhlování ojnice + mat. ojničního uložení stálo 12000,-.
Mat. investice do opravy motoru se vyšplhala na cca 20000,-(koupě těsnící sady,rozvodový řetez byl na hranici životnosti také, olej+filtr atd.
Počítej ještě nějaký ten peníz za práci mechanika,no a když to potom zvážíš, tak můžeš mít doma buď na ND jiný celý stroj, nebo vyřešený problém na motoru a jezdíš dál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |