Téma: Ford Tranzit 2001 problém
1.11.2011 v 23:22
Zdravím, mám problém sice se to týká aut, ale je tu určite dost zkušených automechaniků. Ford tranzit 2001 tekl z toho olej. Teklo to z krytu rozvodů dole u šroubu. Bylo to zhnilé tak sme celý kryt vyměnili motor sundali ze silembloků a svěsili ho dolů na heveru. vyměnili zatmelili zpátky dali na silemblok. Dali klínové řemeny. A nastartovali. Motor chytil na prvni otočení. Nechali jsme ho na volnoběh a začali uklízet vercajk. Zničeho nic motor zdechl jako kdyby do něj nešla nafta. Nyní se motor točí ale ani zaboha nechytá. Prostě nemá ani snahu jen s ním točí startér ( je to diesel). Má rozvody dělané řetězem tak sme ho chtěli roztlačit na laně. Na trojku neměl snahu chytit. Zdá se mi že do něj neteče nafta. Prosím zkuzte poradit, říct vaše názory. A hlavně jak postupovat při hledání závady, díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Ford Tranzit 2001 problém
Může to být shoda náhod a ucpané naft. čerpadlo ovšem před ním jsou filtry tak jestli nejsou ucpány ty ..
Naposledy editováno 02.11.2011 16:18:56
Naposledy editováno 02.11.2011 16:18:56
1 reakcí na tento příspěvek Ford Tranzit 2001 problém
...někde se ti při svěšování motoru vytáhl konektor...
1 reakcí na tento příspěvek Ford Tranzit 2001 problém
A proměřovali jste? Vzít schéma a jede se ..
2 reakcí na tento příspěvek Ford Tranzit 2001 problém
Jestli jde do čerpadla proud??Vstřik čerpadlo je honěný elektrikou??Lidi,zamyslete se než něco napíšete.
1 reakcí na tento příspěvek Ford Tranzit 2001 problém
Konkretne Ford Transit som nerobil.Neviem presne ak tym je motor.No Iveca som robil a mali niekedy podobny problem.Mali totiž dve čerpadla.Jedno hlavne,to bolo na motore a to druhe bolo v pal. nadrži.A prave toto,niekedy proste odišlo.Akurat sa to dalo poznať tak,že ked si zapol klučik,tak to čerpadlo v nadrži zabzučalo (naťahalo naftu).Neviem ako je to vyriešene u Tranzita,no napadlo ma toto,či to nahodou nemôže byť aj u toho Forda.
Ak nie,začal by som tym,čo ti piše Kopi .
Napadla ma ešte jedna vec.Kedže,ste mali motor von a pisal si,že motor chytil hned a potom zdochol,po akej dobe zdochol?Bolo to po chvilke alebo po dlhšej dobe.Či to je odvzdušnene,ak sa jedna o starši motor.Ak to ale ma pomocne čerpadlo ako to moje spominane Iveco,tak sa to odvzdušni same,no ak nie,tak je možne,že si naštartoval iba z toho,čo bolo v pal. filtri.
Ak nie,začal by som tym,čo ti piše Kopi .
Napadla ma ešte jedna vec.Kedže,ste mali motor von a pisal si,že motor chytil hned a potom zdochol,po akej dobe zdochol?Bolo to po chvilke alebo po dlhšej dobe.Či to je odvzdušnene,ak sa jedna o starši motor.Ak to ale ma pomocne čerpadlo ako to moje spominane Iveco,tak sa to odvzdušni same,no ak nie,tak je možne,že si naštartoval iba z toho,čo bolo v pal. filtri.
Dělal jsem motory kamionů. Myslím že ti nejde elektrický čerpadlo v nádrži jak píše black. Tím jak jsi odpojil motor spadla nafta z nízkotlakýho potrubí. Po nastartování to spálilo naftu z filtrů ta je tak na dvě minuty.Jelikož to čerpadlo nemá samonasávací účinek tak to prostě další naftu nenatáhne.
1 reakcí na tento příspěvek Ford Tranzit 2001 problém
Jestli jsi měl svěšený motor, odpojoval jsi hadice od nafty co vedou od vstřik. č. do filtru? jestli ne tak si zkontroluj zda se moc nenatáhly a nepopraskaly ty rychlospojky co jsou na koncích, pak to přisává vzduch a nejede.
Takže nevieš,či pred tym,ked si zapol klučik,ti niečo nebzučalo,ako to čerpadlo?
Ked si mal filter vonku,jednoznačne si ho už mohol vymeniť,nie vyčistiť,ide zima,takže motoru by si pomohol.
V prvom rade treba zistiť,či nemaš nahodou to pomocne čerpadlo v prdeli.Ak to tvoj Ford ma.Najjednoduchejšie,čo môžeš skusiť je toto:vyhod pal. filter a nalej do neho naftu.Skus potom štartovať.Ak ti chyti, daj mu trochu vyššie otačky a drž ho vy tych otačkach a počuvaj motor,či nezačne vynechavať ak ano,stale ho drž,až kym sa otačky nezrovnaju.Ak ti to aj tak vypne,hladal by som chybu v tom čerpadle
Naposledy editováno 02.11.2011 09:22:13
Ked si mal filter vonku,jednoznačne si ho už mohol vymeniť,nie vyčistiť,ide zima,takže motoru by si pomohol.
V prvom rade treba zistiť,či nemaš nahodou to pomocne čerpadlo v prdeli.Ak to tvoj Ford ma.Najjednoduchejšie,čo môžeš skusiť je toto:vyhod pal. filter a nalej do neho naftu.Skus potom štartovať.Ak ti chyti, daj mu trochu vyššie otačky a drž ho vy tych otačkach a počuvaj motor,či nezačne vynechavať ak ano,stale ho drž,až kym sa otačky nezrovnaju.Ak ti to aj tak vypne,hladal by som chybu v tom čerpadle
Naposledy editováno 02.11.2011 09:22:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ford Tranzit 2001 problém
chroby> no zde možná bude chyba hadice jsme neodpojovali. Dnes na to kouknu.
black333> tohle vyzkouším vyloučí mi to hodně faktorů. Protože toho tranzita měl nějaký pacient který kontakt šel spravit lepící páskou tak to spravil. Pojistky přemostil a podobně. Jinak ten tranzit není můj kamarád nevěděl co s tím olejem tak mi ho dal at se na to podívám.
E: jinak toho čerpadla jsem si nevšiml. Ale dneska na to kouknu. Už mi tam ten tranzit stojí 4 dny... Plech byl nesehnatelný. Na šrotištích nic. v technách taky nic. Jediná možnost to bylo koupit od forda. A když se to konečně složí tak zase nějaký problém.
Naposledy editováno 02.11.2011 09:49:08
black333> tohle vyzkouším vyloučí mi to hodně faktorů. Protože toho tranzita měl nějaký pacient který kontakt šel spravit lepící páskou tak to spravil. Pojistky přemostil a podobně. Jinak ten tranzit není můj kamarád nevěděl co s tím olejem tak mi ho dal at se na to podívám.
E: jinak toho čerpadla jsem si nevšiml. Ale dneska na to kouknu. Už mi tam ten tranzit stojí 4 dny... Plech byl nesehnatelný. Na šrotištích nic. v technách taky nic. Jediná možnost to bylo koupit od forda. A když se to konečně složí tak zase nějaký problém.
Naposledy editováno 02.11.2011 09:49:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ford Tranzit 2001 problém
Kopi píše: Jestli jde do čerpadla proud??Vstřik čerpadlo je honěný elektrikou??Lidi,zamyslete se než něco napíšete.
Á pán je zřejmě odborník.
Do čerpadla samozřejmě proud jde a bez něj to nejede.
,,Lidi, zamyslete se než něco napíšete."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ford Tranzit 2001 problém
Krsmen_> Některé Tranzity mají na levé straně motoru (strana u řidiče) úplně vzadu až kde se motor spojuje s převodovkou podávací pumpu a ta občas blbne. Jednou se mi stalo že jsem přehodil motor a pumpa z ničeho nic nešla.
Vypadá takhle.
Nevím ovšem co tam máš za motor a tudíž jestli tam tu pumpu máš.
Naposledy editováno 02.11.2011 21:32:31
Vypadá takhle.
Nevím ovšem co tam máš za motor a tudíž jestli tam tu pumpu máš.
Naposledy editováno 02.11.2011 21:32:31
LovecTaťka> Pumpa na fotce je z předchozího modelu Transita 89-00, z motoru 2,5 D OHV....V roce 2001 už má Transit motor Puma 16V buď dvoulitr, pro pohon přední nápravy, nebo 2,4 pro pohon zadní.....A podávacím čerpadlem je tento motor vybaven individuálně a je umístěno na tělese NF filtru. Jinak si naftu táhne samo vstřikovací čerpadlo....Pokud čistil naftový filtr ještě před nastartováním, je potřeba systém jen odvzdušnit...Pokud to zdechlo bez předchozího zásahu do palivového systému, chce to načíst diagnosticky......pokud tam bude chyba časování, mohlo se něco udát na rozvodech.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|