Na svém Hornetu jsem nikdy nejezdil maximalku a ani nechci, spis chci troškou zvyšit pružnost motorky na okreskach. Proto jsem se rozhodl, ze zvolim jinou zadni rozetu, abych snizil maximalku z 230 na cca 180-200km/h poraďte mi někdo kolika zubou rozetu bych si měl koupit, abych dosáhl tohoto výsledku. Mám zjištěno že originál zadní rozeta má 42zubů. Nebo jestli někdo znáte nějaký vzorec pro výpočet zubů v poměru k rychlosti, prosím vás o něj.
Za všechny příspěvky děkuji
ale ja bych se na to vykaslal. budes muset vic radit a na motorce se mi prave libi dlouhy kvalty. zkousel jsem to na cbr a zezacatku super a po 1000 km jsem vracel origo.
abys nedopadl tak ze budes akorat jezdit vsude o kvalt nahore a vyjde to nastejno. krom toho ze bude nechutne kecat tacho...
Naposledy editováno 01.11.2011 13:54:03
Naposledy editováno 01.11.2011 13:53:42
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zadní rozetu na Horneta
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zadní rozetu na Horneta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
Alojs01 píše: Vzadu to nech jak to je a vepředu o jeden zub míň
kdyz bude davat novej retez tak je lepsi pridavat zuby vzadu.. s mensim koleckem se vic lame retez-je o neco malo vic namahanej a taky se vic opotrebovavaji kluzaky na kyvce...
dal bych tak ty tri zuby navic dozadu... (zhruba to bude odpovidat tomu o zub mensimu pastorku)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
Teď přesně nevím, ale není ten poměr náhodou obráceně, že jeden zub vzadu odpovídá 2-3 zubům vepředu?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
Kedar011 píše: racek> Každej ma jiné požadavky, ja jsem na Hornetu jel 200km/h 3x a to jen z donuceni, běžně jezdim max 150km/h takže mi to bude vyhovovat víc takhle.
ono nejde jen o maximalku, jde o to ze kdyz pak jedes treba delsi streku po dalnici tak ti to i pri 130ti na 6ku toci o cca tisc vic.. tzn to i vic zere.. tzn s tim musis taky pocitat:)
Alojs01 píše: assassin> Ten jeden zub vepředu není na to lámání zas tak strašný...
Teď přesně nevím, ale není ten poměr náhodou obráceně, že jeden zub vzadu odpovídá 2-3 zubům vepředu?
samo tak hrozny to neni, ale kdyz uz stejne kupujes novej retez tzn je moznost dat delsi tak proc to neporesit na rozete...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
assassin píše: ono nejde jen o maximalku, jde o to ze kdyz pak jedes treba delsi streku po dalnici tak ti to i pri 130ti na 6ku toci o cca tisc vic.. tzn to i vic zere.. tzn s tim musis taky pocitat:)
presne tak. taky me docela zarazilo, ze v brne na okruhu jsem byl +-stejne rychlej i kdyz jsem mel -1 zub na pastorku. pocitove byla moto zivejsi ale casy tomu neodpovidaly stejne tak maximalka na cilovce. asi si castejsi razeni vybralo svou dan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
racek píše: presne tak. taky me docela zarazilo, ze v brne na okruhu jsem byl +-stejne rychlej i kdyz jsem mel -1 zub na pastorku. pocitove byla moto zivejsi ale casy tomu neodpovidaly stejne tak maximalka na cilovce. asi si castejsi razeni vybralo svou dan
mno tak ty tam mas spoustu vykonu:) ja treba na TL jezdim o zub min na pastorku a je to ok, ale u TL vytocis 5 ku a na 6uz to nezrychluje.. takze tam ma to zkraceni docela opodstatneni..
u toho horneta to muze byt taky k uzitku, ale osobni zkusenost nemam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
racek píše: assassin> to jsem experimentoval jeste na cbr 600 gsxr to nepotrebuje. ale treba kamos mel na 1000rr -1 vpredu a +2 nebo 3 vzadu a bylo vylozene neprijemny na tom jezdit. furt v omezovaci a maximalka tak 250 max 260 a to mlatil omezovac na sestku. tam bych si musel zvykat radit jak na v2
jasny no, ja jezdim spis pomalejsi okresky a na origo prevod sem tam v podstate daval nejvejs trojku, ted obcas radim i 4:)
No ale ted je to aspon větší fun, max kolem 170 ale stovka je rychle a dá se nato zvyknout i když se stím nedá moc cestovat, zmizel mi celý jeden kvalt
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zadní rozetu na Horneta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
Hondza píše: Mě tedy přijde převod 15/46-48 už celkem "drsnej" na běžný ježdění, ale dej tedy potom vědět, jak budeš spokojený. Mimochodem - dvojka ti pak nedá ani to, co na litru jednička
nooo bude radit jako na V2, me vytocena dvojka da neco kolem 150 na budiku, takze tak 130real :)
jinak souhlas, nejdriv bych si vyzkousel nakou min brutalni zmenu prevodovyho pomeru....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
Hondza píše: assassin> Já mám zkušenost, že někteří naříkají na línou motorku, ale buď nejezdí v optimálně vysokých otáčkách (což je na šestce nutností..) a/nebo jezdí na půl plynu atd. Prostě nejdřív vypilovat pořádně jízdu a pak teprv laborovat s převody... můj názor...
a ty optimální otáčky jsou ... ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zadní rozetu na Horneta
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |