Předem díky za vaše názory a případné srovnání pramenící z vaší zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Takhle jsem zapadl na jaře
a taky jsem se s toho dostal .
opravdu mě baví s tímhle strojem jezdit a silnice dává docela slušně ( aji tu dálnici) letos jsem objel čr. ve 2 plně naloženy a docela v poho. prdel bolí na každé mašině.
furt píše: http://www.youtube.com/watch?v=McqzErFoL_w
Takhle jsem zapadl na jaře
a taky jsem se s toho dostal .
opravdu mě baví s tímhle strojem jezdit a silnice dává docela slušně ( aji tu dálnici) letos jsem objel čr. ve 2 plně naloženy a docela v poho. prdel bolí na každé mašině.
No to si moc nerozumíme páč todle mě spíš odrazuje páč na něčem míň hovadským bys to projel a nezahrabal se tam jak krtek Na to se dobře dívá, ale kdybys to měl takhle tahat půl dne každejch 5min tak chcípneš na tohle mordování bylo už těžký i moje KLR
Ale je jasný že nic novýho nevykoumáme páč už je to všechno odzkoušený prostě Afrika, Supertenerka, Brambora GS a KTM Adventure jediný opravdu trochu použitelný mašiny na dlouhý cesty a terén
k terénu : ... viděli jsi někdy Hajného na Africe jak jezdí ? Není to o stroji je to o pilotovi .. chce to trošku posilovat a jezdit a pak Ti těch 40kg oproti dakaru ani nepřijde
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: seikos> Jak jsem psal hned na začátku, já potenciál Dakar nevyužiju ani z poloviny. za to bych využil větší zátah na silnici. Dakar je tak 60% terén a 40% silnice a já bych rád obrácený poměr. Něco co bude lépe akcelerovat při předjíždění a lépe udrží rychlost 140km/h na dálnici (kdybych chtěl jezdit rychleji pořídím si cesťáka a ne silniční enduro)
Pod to se podepíšu. Sám jsem V-Stroma vlastnil a na posledním výletě mimo civilizaci společně s TA650 se právě Alp ukázal jako naprosto skvělá, univerzální motorka. Malej strom je sice super mašina, ale největší omezení je v jeho světlé výšce. Právě proto, že podobné expedice mě chytly plánuju výměnu za něco víc do terénu. Zřejmě nakonec vyhraje KTM LC8
fotky zde
Jé elefant Italky se mě celkově líběj, akorát mě odrazuje ten ducati motor. Nevěřím na ty bludy o italskej motorkách co se tu šířej. Ale servis mě odradil třeba od 999 na jaře která mě teda jinak okouzlila!
A co ten tvůj elefant jak to s ním je taky se tam musej měnit ty udělátka na vačkách plus rozvody a td... ? Já teda spíš koukal na elefanty 900 ale moc jich není
Je to dobrá maotorka,jen stojí ve stínu svých komerčněji úspěšnějších kolegyň.Pokud půjdu někdy zpět k dvouválu,tak jedině devítku Elefanta.
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
V lete cestovni gumy, Albanice, Maroko apod neni problem, dalnice jezdim 120km/h (idelane do 130km/h nebo dat o zub vetsi kolecko/mensi rozetu)...
Podzim-jaro nazuto na crosove gumy a da se jezdit po lesnich cestickach, na ukrajinu apod...
konkurecne je pouze v motech LC8, BMW 800GS a novy 800 tiger... Strom je prevleceny SVcko, to uz bych sel rovnou do "cestaku" nez si hrat na endurko.
p.s. kazdej resi kilometry misto servisu - myslite ze bude mit nejaka afrika mene nez 30, 50tis km? 90proc ma 70-100tis. Ja mam najeto 110tis, v 95tis jsem udelal rozvody, olej si to nebere, vic neresim....
Tom.
amp00 píše: Problém u 21' kol je ten, že mají hmotnost soustředěnou na větším poloměru než kola menší. To má za následek větší osový moment setrvačnosti a následně menší ochotu k překlápění v zatáčkách. Mou SuperTenere musím v rychlostech nad 120 km/h už hodně přemlouvat.
OK ... ale já se nebavil o rozdílu mezi malým a velkým kolem... ale o stejným alias o technickém stavu výpletu - který značně může vyvodit "subjektivně" rozdílné chování za pohybu.
Ještě k tomu přemlouvání, určitě bude záležet na tvaru zaoblení pneumatiky (a ten má právě každý výrobce rozdílný). Samozřejmě úhlů řízení a dalším (viz. tvůj udaný větší poloměr), ale to jsou věci dané a neměné u konkrétní motorky....
over píše: Pod to se podepíšu. Sám jsem V-Stroma vlastnil a na posledním výletě mimo civilizaci společně s TA650 se právě Alp ukázal jako naprosto skvělá, univerzální motorka. Malej strom je sice super mašina, ale největší omezení je v jeho světlé výšce. Právě proto, že podobné expedice mě chytly plánuju výměnu za něco víc do terénu. Zřejmě nakonec vyhraje KTM LC8
fotky zde
Pěkný fotečky
A ještě sem koukal na fotky s váma jelo Pegaso, to to zvládalo jak?
Naposledy editováno 27.10.2011 15:45:38
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: Nu do finále jdou 1100ka GSo a DL650. Asi to bude tak, že když seženu GS v dobrém stavu se serviskou od soudruhů z NDR tak půjdu do něj. Když ne, tak do Stromka.
a jsme zase na zacatku, ze Raube?
zapomnel jsi zavolat...
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Možno by ti vedel pomôcť,je zamerany na tieto motorky.No a bude zaležať aj od toho,aky ročnik si vyberieš.Pretože posledne modeli 98-čky - 99-tky určite za tu sumu nezoženieš a ak ano,jedine bez dopnkov.Byť tebou,hladam model z ABS.Tak držim palce.
Naposledy editováno 29.10.2011 09:06:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: Massik> vole ale kde tě ukecal aby jsi si Ty bramboru koupil? No jak už to bývá, druhým poradti dokážu a sobě ne
Co to meles? K tomu jsem dospěl sám za přispění zkušeností mého šéfa, zatímco ty sis hrál s autíčkama na vojáčky. A hlavně, já věděl, co hledám, ale ty se stále nenachazíš. Sežeň prachy a už kup něco pořádnýho. Rezervy máš, můžeš se mě zeptat kde. Rád ti to zopakuji po 1001.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Naposledy editováno 29.10.2011 13:07:40
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
a jinak si mysím že rozdíl mezi GS 1100 a GS1150 je žádnej já osobně sem si kupoval 11ku páč se mě nechtělo vyhazovat o X desítek tisíc víc za 6tku a hezčí předek!
Naposledy editováno 29.10.2011 16:21:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
otajs ZX9R píše: Já ještě uvidím ještě sem zahrnul do hledáčku Triumpha Tigera
a jinak si mysím že rozdíl mezi GS 1100 a GS1150 je žádnej já osobně sem si kupoval 11ku páč se mě nechtělo vyhazovat o X desítek tisíc víc za 6tku a hezčí předek!
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raube, Raube, zase spatne. Nikdy jsem nerekl, ze 1100 je spatna motorka!!
Rekl jsem, kup si konecneneco poradnyho, ne nekupuj 1100 !!!
S tim litrovym Stromkem mas pravdu, chtel jsem ho. Ale protoze nebyl, sel jsem proste do toho nejlepsiho (ostatni prominou, ale pro me je GS zatim nejlepsi cestovni endurko).
To ze mam jit do bawa, jsi nerikal jen ty. To ti rekne kazdy druhy. Ale tady jde o jiny problem a ty vis o jaky, ne?? Rekl jsem ti to po telefonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |