Předem díky za vaše názory a případné srovnání pramenící z vaší zkušenosti
Naposledy editováno 22.10.2011 11:53:08
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Neuvažoval si třeba o stařičkým, přesto kvalitním nástroji jako je BMW R 1100 GS popř. 1150GS?
Z vlastní zkušenosti ti můžu doporučit BMW R 1200 GS ADV., jenže tam není cenovka 85000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: VeVeRák> To vážně netuším, proto se tedy ptám. Dakar gel max. 150, ale to bylo totálně na krev a dost o hubu. Ideální rychlost u něj byla kolem 120 km/h. Víc nebylo ani příjemné ani bezpečné a to vše pouze v jednom člověku s bagáží.
Proč nechceš Yamaha XTZ 750?Ta je jak Africa ze silnějším motorem1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Naposledy editováno 22.10.2011 12:16:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Naposledy editováno 22.10.2011 12:09:31
Raub píše: Coolasice> Já ti nevím, A) se mi tolik nelíbí B) dost baští a na to jsem krapet citlivej přeci jen Dakar jezdil za 3,9L. Já vím, že ani Africa není oproti Dakaru nijka spořivá,ale dle různých reportů jezdí od 5L do 7L s rozumným tempem. Strom si vezme tak o 0,5 - 1 litr méně.
Já se ted díval na spotřeby udávané výrobcem a Africa ujede na litr paliva 16.4km a Tenérka 16.5km.To znamená že Tenérka má menší spotřebuJe to tuctovka,ale jsem moc rád že ho mám
Jinak na cestu pohoda, klídek dá se jet kolem 150.... v terénu je nízká, ale kolikrát koukám co s nim kluci projedou no a spotřeba 4,2-5,5 s kufry ve dvou
Naposledy editováno 22.10.2011 13:17:07
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
SuperTenere je problematický stroj. Oproti Africe výkonný, ale reálná běžná spotřeba je tak 7L, k tomu se tomu rádi zanášejí svíčky, pokud jedeš dlouho na pohodu a netaháš za plyn. Navíc to po delšim stání špatně startuje, dlouho si to pumpuje benzín do karburátorů podtlakovou pumpou. Pokud bych chtěl jezdit klidně a ne sportovně, určitě bych dal přednost Africe před SuperTenere.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Chtěl bych jezdit plánovitě max. asi toto: cesta
Rozhodně se s ním nechystám někam do písečných dun apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: Deadman> No vše je asi otázkou jak kdo z nás definuje terén.
Chtěl bych jezdit plánovitě max. asi toto: cesta
Rozhodně se s ním nechystám někam do písečných dun apod.
s poměrem 60 silnice a 40 terén na V-stroma opravdu zapomeň. Kup Africu nebo LC8. Jen počítej že Africa jede cca podobně jako Dakar. Ano, je silnější, ale taky výrazně těžší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: Deadman> No vše je asi otázkou jak kdo z nás definuje terén.
Chtěl bych jezdit plánovitě max. asi toto: cesta
Rozhodně se s ním nechystám někam do písečných dun apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: seikos> No nyní jsi narazil právě na to, čeho se obávám. Je vůbec Africa krokem kupředu oproti Dakaru? Je-li tam rozdíl do 10% asi bych se cítil hloupě, že jsem ten krok dělal. Přeci jen Dakar má těžiště hdoně dole a je lehčí skoro o 40kg. Bohužel víc jak 100tis za motorku dát nechci ani vlastně nemohu a další v této kategorii jsou výrazně nad. Jak GS1150 tak KTM LC8
Hele Baworáka koupíš do sto tisíc uplně v pohodě1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Naposledy editováno 22.10.2011 14:16:49
Raub píše: Coolasice> tak to mi hoď jedinej inzerát na R1150 GS pod 100tis:) já nenašel jedinej:) navíc by byl hodně podezřelej:) a 1100ky se pohybují sice níž, ale mají taky nalítané kolem 80tis
Já to popletl,jsem myslel tu 1100Gs.Má jedno hranaté světlo Ján měl na polnačky a les Hondu CR 500 ve dvoutaktu ale ta se 100kg je někde jindesoft offroad
koupání :)
Naposledy editováno 22.10.2011 14:23:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: seikos> No nyní jsi narazil právě na to, čeho se obávám. Je vůbec Africa krokem kupředu oproti Dakaru? Je-li tam rozdíl do 10% asi bych se cítil hloupě, že jsem ten krok dělal. Přeci jen Dakar má těžiště hdoně dole a je lehčí skoro o 40kg. Bohužel víc jak 100tis za motorku dát nechci ani vlastně nemohu a další v této kategorii jsou výrazně nad. Jak GS1150 tak KTM LC8
já si myslím že Afrika je rozhodně krokem dopředu. Ten 2V jede úplně jinak, i podvozek je výrazně lepší a celkově je lepší na cestování. Jen nepočítej s tím že to bude lepší v terénu. Spíš horší. Tam BMW boduje svou nízkou hmotností. V zásadě není problém s Afrikou vyjet kamkoliv, jen to je horší když tu čtvrttunu potřebuješ někde z vyšší rychlosti ubrzdit.
Co se týče 80 tis km u BMW R, tak to je údaj úplně v pohodě. BMW (boxerový) motory mají výrazně vyšší životnost, už jen proto že se v olejové náplni neválí spojka. Tam je suchá.
Já být v tvé situaci, tak ještě počkám a došetřím na R1150GS. 1100 je už docela stará (a pro mě i dost nevzhledná) ludra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Naposledy editováno 22.10.2011 14:31:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: seikos> Jak jsem psal hned na začátku, já potenciál Dakar nevyužiju ani z poloviny. za to bych využil větší zátah na silnici. Dakar je tak 60% terén a 40% silnice a já bych rád obrácený poměr. Něco co bude lépe akcelerovat při předjíždění a lépe udrží rychlost 140km/h na dálnici (kdybych chtěl jezdit rychleji pořídím si cesťáka a ne silniční enduro)
Afrika akceleruje cca podobně jako Dakar. Tam si moc nepomůžeš. Ale na dálniční přesuny je ten dvouválec určitě lepší. V-strom jede o něco víc. Výrazně lépe i chrání proti počasí a větru. Kde u Dakara do tebe mlátí turbulence, v-strom je kvalitou plexi úplně jinde. A v zásadě, projedeš s ním taky všude, kde s Afrikou. Je to víc o rukách. Jen Afrika má větší enduro potenciál. Je vyšší než V-strom a přední 21" taky dělá v terénu své. Ale kde je 21" přínosem v terénu, je to horší na silnici. Tam je lepší ta 19". Tak jestli chceš víc jezdit dálky a do terénu (lehkého) jen občas, tak bych asi volil ten V-strom. Strom má tu výhodu že má příjemně pružnej motor. A vysoký rozsah otáček. Takže např. na čtyřku s ním můžeš jet v pohodě 40 stejně jako 140. Je to takovej trochu šicí stroj. To Afrika je malinko libovější, jsou v ní za jízdy větší emoce a zábava.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |