včem spočívá smysl laděných svodů z Titanu z nerezi apod. oproti klasice železu? Samozřejmě vypadá to super, nerezne to apod, ale je to o tolik lepší? Nějakou teorii mám v čem by to bylo lepší, ale raději ji vypouštět do světa nebudu
Popřípadě kde bych sehnal svody na Srada 750?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
savon píše: Značkuju taky sem zvedavej co se tady o tom dozvim. Jinak myslim ze to zmaknou i v Creptusu
No není problém ty svody nechat udělat ZDE ale nechce se mi dávat za výfuk 15tis našel jsem něco TAKOVÉHO už jsem ho kontaktoval a vypadá to na dobré cestě
Jinak má teorie ve zvýšení výkonů spočívá vtom že oproti železným svodům se titanové nebo nerezové zahřívají méně tudíž odpor proudění spalin je menší a tudíž...
Možná že je to blbost
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
Naposledy editováno 16.10.2011 20:33:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné svody, smysl?
4star píše: Velice zjednodusene diky "optimalni" delce a tvaru jednotlivych vetvi maji efektivnejsi odvod spalin a taky maji vetsinou vetsi prurez
No ale tuto optimální delku a tvar mohou mít i železné svody v tom bude ten matroš než délka a tvar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
4star píše: Hele dívej se ... řeknu ti to asi takhle seriové svody jsou obvykle celkem restriktivní a tak jsou zde výkonové ztráty značné, protože píst musí spaliny doslova přetlačovat, aby je dostal ven. Proč je ale výrobci dělají a montují na auta nebo motorky???? Jsou velmi levné a snadno vyrobitelné.
Takže když budou z titanu nebo z nerezu odpor přetlačování bude měnší a tím pádem spali pujdou lépe ven? takže se potvrzuje má teorie
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
Hlavní je: Tvar, délka, průřez, snížení turbulencí.
Naposledy editováno 16.10.2011 21:04:10
4star píše: Ve své podstatě na samotném materiálu až tak nezáleží, de i o snížení turbulencí při průchodu plynů svody a tak dále, proto sou svody leštěné zevnitř. Esi jsou z titanu nebo z nerezi už je celkem fuk.
Hlavní je: Tvar, délka, průřez, snížení turbulencí.
Takže čistě teoreticky kdybych udělal svody z oceli tak aby tvarem a průměrem odpovídali laděným svodům a pak je nechal třeba pochrmovat tak docílím stejných vlastností? Pořád si myslím že matroš bude hrát první roli a tvar a průměr bude vedlejší.
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Laděné svody, smysl?
Výkonovej nárůst je vcelku jednoduchej, jde o snažší průchod spalin a snížení ztrát tedy zpětného tlaku a motor se v zásadě "líp vys*re" .
Jinak důvody proč to tam nedávaj sériově???
- Cena, takovej matroš je pak o x desítek tisíc na mašině víc a to kazí tabulkové prodeje
- Hlukové a emisní limity (v dnešní době stěžejní věc)
- a další věci co mě momentálně nenapadaj
Naposledy editováno 16.10.2011 22:39:19