paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.


Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 20:18 | Nahoru | #19471
djevoo> i některý dvoutakty maj spodek ale pak si asi nasereš CR500, KX500

já teda nevím ale i ačkoliv jsem v terénu mrdal jezdím ve vrchu, i když jsem jel na CRF exc....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 20:31 | Nahoru | #19472

GRASSEL píše: djevoo> i některý dvoutakty maj spodek ale pak si asi nasereš CR500, KX500

já teda nevím ale i ačkoliv jsem v terénu mrdal jezdím ve vrchu, i když jsem jel na CRF exc....

no rikam jsi stejne budu ad kdyz utahnu financne tu dvacu tak uz vbc neutahnu 4t asi v to mlednu koupim tu dvacu a asi ktm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 20:52 | Nahoru | #19473
hanys888> spodek mam lepší protože novejši mota to maji taky záleží co máš za převody,jakou rozetu a hnací kolečko a taky záleží na retězu ty kvalitnejši řetezy ti sice dyl vydrži ale ubira to vykon cca3-5 koní.A ty meně kvalitnejši dražši ti zase výkon přidají tedka si vyber co bys raši kvalitu nebo výkon viš jak to myslím.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 22:06 | Nahoru | #19474

daneček píše: hanys888> spodek mam lepší protože novejši mota to maji taky záleží co máš za převody,jakou rozetu a hnací kolečko a taky záleží na retězu ty kvalitnejši řetezy ti sice dyl vydrži ale ubira to vykon cca3-5 koní.A ty meně kvalitnejši dražši ti zase výkon přidají tedka si vyber co bys raši kvalitu nebo výkon viš jak to myslím.



Pravdepodobne si u retezu nemel na mysli kvalitni/nekvalitni ale s tesnicimi krouzky a bez nich

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 22:16 | Nahoru | #19475
to je vůůůl ubírá výkon motoru prej to možná ubírá výkon na zadním kole,ale ne výkon motoru celkově ten je furt stejnej

RESP. na výkonu motoru nezáleží na řetězu

Naposledy editováno 12.10.2011 22:17:20

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 22:24 | Nahoru | #19476

Víťas-P píše: to je vůůůl ubírá výkon motoru prej to možná ubírá výkon na zadním kole,ale ne výkon motoru celkově ten je furt stejnej

RESP. na výkonu motoru nezáleží na řetězu



Nikde nepsal "vykon motoru" ale psal blbost ze to delaji "kvalitnejsi retezy" Delaji to tesnici krouzky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

12.10.2011 v 22:30 | Nahoru | #19477
djevoo> akorát tě nechápu proč 2t žereto víc jak 4t a přes zimu do toho vložíš majlant když se nic nevysere...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 00:11 | Nahoru | #19478

galOs píše: djevoo> akorát tě nechápu proč 2t žereto víc jak 4t a přes zimu do toho vložíš majlant když se nic nevysere...



Protoze zadne caste vymeny oleje a filtru, serizovani ventilu, starosti s rozvodama?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 07:34 | Nahoru | #19479

SirIndy píše: Protoze zadne caste vymeny oleje a filtru, serizovani ventilu, starosti s rozvodama?



přesně tak, náklady na údržbu jsou podstatně menší a co se týče zimy z mejch známejch neměl nikdy nikdo problém.....

Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 08:35 | Nahoru | #19480
no pravda ja chci minimalni naklady na udrzbu takze chci ten 2t sice zere ic ale to menevadi u 4t jak rikal ventyly rozvody, ojel. to je taky drahe.U 2t to je pist nikasil atd to je minimum oproti 4t. Takze 2t.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 18:35 | Nahoru | #19481
SirIndy> ja sem to blbe popsal ale myslel sem tak jak si to ty napsal dik

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 18:37 | Nahoru | #19482
Víťas-P> mi to je jedno když si piča tak si piča normalní člověk to pochopí

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 19:48 | Nahoru | #19483
daneček> jasný sem si musel kecnout špatná nálada už je to cajk :) sorry

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

13.10.2011 v 19:48 | Nahoru | #19484
daneček> jasný sem si musel kecnout špatná nálada,sorry už je to cajk

3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 14:39 | Nahoru | #19485
djevoo> No tk to si připrav pěknou hromádku peněz taková 2t dvacka ti sežere i 12l na sto plus olej do benálu, navíc s tim nesmíš jezdit na malý točky, jinak to zapečeš, tomu musíš nakládat, takže úsporně se s tim jet nedá. Další věc je GO, která neni zadarmo, musí se čistit a mazat přívěra, měnit olej v převodovce co 10 až 20mth, spojka na malym dvoutaktu dostává extra zabrat, páč se hodně spojčí třeba při výjezdu ze zatáčky. Na 2t se taky musí víc brzdit, páč to nebrzdí motorem jako 4t, takže destičky se mění častějc. Pak tu jsou pneu, ty taky něco stojí. Zkrátka oproti 4t to je o něco levnější, ale ne zas o tolik. Je to furt hodně o penězích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 15:45 | Nahoru | #19486

Vito_Corleone píše: djevoo> No tk to si připrav pěknou hromádku peněz taková 2t dvacka ti sežere i 12l na sto plus olej do benálu, navíc s tim nesmíš jezdit na malý točky, jinak to zapečeš, tomu musíš nakládat, takže úsporně se s tim jet nedá. Další věc je GO, která neni zadarmo, musí se čistit a mazat přívěra, měnit olej v převodovce co 10 až 20mth, spojka na malym dvoutaktu dostává extra zabrat, páč se hodně spojčí třeba při výjezdu ze zatáčky. Na 2t se taky musí víc brzdit, páč to nebrzdí motorem jako 4t, takže destičky se mění častějc. Pak tu jsou pneu, ty taky něco stojí. Zkrátka oproti 4t to je o něco levnější, ale ne zas o tolik. Je to furt hodně o penězích.



Sry ale menit olej v prevodovce takhle casto je imho k nicemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 17:11 | Nahoru | #19487
Vito_Corleone> přesně tak , kámošovi sežere 250 2t 17 litru za 2 dni , a pokud ten 2t netočíš tak tije k hovnu páč to nejede , ae stejnak já budu na jaro přestupovat na 125 asi ješte se uvidí ....

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 17:30 | Nahoru | #19488
já s tím úsporně jezdím jen jak jedu někde na trať dál nebo se jen tak projet 6ka a trošku plynu ono to jede pořád a i když se to dusí tak to je jedno, olej jsem v převodovce měnil tento rok 2x takže pohoda a spojka pořád funguje a to spojkuju často třeba na zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 18:21 | Nahoru | #19489
hanys888> přesně tak at tu nekdo nevykláda že se neda jet usporně dycki se dá ale musí se chtít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 18:38 | Nahoru | #19490

SirIndy píše: Sry ale menit olej v prevodovce takhle casto je imho k nicemu.



To neni muj výmysl, je t v manuálu k ostrý 2t KTM...

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 18:39 | Nahoru | #19491

hanys888 píše: já s tím úsporně jezdím jen jak jedu někde na trať dál nebo se jen tak projet 6ka a trošku plynu ono to jede pořád a i když se to dusí tak to je jedno, olej jsem v převodovce měnil tento rok 2x takže pohoda a spojka pořád funguje a to spojkuju často třeba na zadní



A kolik si najel mth?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 18:41 | Nahoru | #19492

daneček píše: hanys888> přesně tak at tu nekdo nevykláda že se neda jet usporně dycki se dá ale musí se chtít



Jasně, že se to nemusí furt točit, ale nejde s tim jezdit jak se čtyřtaktem, kdy si jen vrkáš v malejch otáčkách a jedeš v poho, takle by si dvoutakta zapek na kroužkách.

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 19:16 | Nahoru | #19493

david...... píše: Vito_Corleone> přesně tak , kámošovi sežere 250 2t 17 litru za 2 dni , a pokud ten 2t netočíš tak tije k hovnu páč to nejede , ae stejnak já budu na jaro přestupovat na 125 asi ješte se uvidí ....



Ty na 125? Proc?

Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 19:25 | Nahoru | #19494
Kvuli zavodům ae uvidíse , ale to 250 je slabé na rychle trati třeba v kopci

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 19:45 | Nahoru | #19495

Vito_Corleone píše: djevoo> No tk to si připrav pěknou hromádku peněz taková 2t dvacka ti sežere i 12l na sto plus olej do benálu, navíc s tim nesmíš jezdit na malý točky, jinak to zapečeš, tomu musíš nakládat, takže úsporně se s tim jet nedá. Další věc je GO, která neni zadarmo, musí se čistit a mazat přívěra, měnit olej v převodovce co 10 až 20mth, spojka na malym dvoutaktu dostává extra zabrat, páč se hodně spojčí třeba při výjezdu ze zatáčky. Na 2t se taky musí víc brzdit, páč to nebrzdí motorem jako 4t, takže destičky se mění častějc. Pak tu jsou pneu, ty taky něco stojí. Zkrátka oproti 4t to je o něco levnější, ale ne zas o tolik. Je to furt hodně o penězích.


no něco takového jsem myslel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

14.10.2011 v 20:47 | Nahoru | #19496
Vito_Corleone> Gumy snad kupuješ na každou ne?! Ten 2T vyjde podstatně levnějc, to si říkej co chceš mám okolo sebe CRF450, EXC450, SX150, SX125, RM250.....
Ty se čtyřtaktama dávaj pálky jako kráva oproti těm na dvoutaktech i kdyby jim to žralo třeba 25litrů

a to nemluvím o svezení, to je kurevskej zážitek ty 2T....
ať si každej koupí co chce, já mám jasno

Naposledy editováno 14.10.2011 20:50:28

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2011 v 07:05 | Nahoru | #19497
GRASSEL> mám na to stejný názor jako ty :

1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2011 v 10:03 | Nahoru | #19498
GRASSEL: Jasně, že gumy odcházej na každý, tady sem chtěl jen upozornit dotyčnýho, jesli ví do čeho jde. Ono s prázdnou kapsou se blbě jezdí.. Ale jak řikám, to je každýho boj. Ale jak znám některý ty mladý kluky z okolí, co maj tyhle jetý 2t dvacky, tk furt jenom generálkujou a šetřej na benzín, nebo nejezděj, že nemaj na benzín.. To bych raděj jezdil na slabší motorce, která mi sežere 1 litr za odpoledne a místo čumění do nádrže raděj jezdim

Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2011 v 10:58 | Nahoru | #19499
Tk už máme motory v rámech, to je jediný, co pasuje

Pokec pro pitbike/dirtbikery

15.10.2011 v 11:00 | Nahoru | #19500
a ještě ixbéčko

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist