Téma: Zkušenost s pacem oleje a olejů jiných motek
12.10.2011 v 22:12
Zdravím ..chlapi jak je možný že u motek od kawasaki cítím benzín v oleji? :-/ Cejtil jsem to u 636 2004 a ted u z 1000 -2007
Uzavřeno 15.01.2012 v 07:34 uživatelem Panchys
Uzavřeno 15.01.2012 v 07:34 uživatelem Panchys
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost s pacem oleje a olejů jiných motek
Nestraš.... budu si taky muset čuchnout, ale ještě to pár týdnů vydržím ať se neleknu. Konec sezóny je konec sezóny ;)
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenost s pacem oleje a olejů jiných motek
je to možný.nejspíš se ti nezavírá podtlakový ventil na benzín.vyměn kohout na benzin nebo jestli se dá sehnat do něj membrána a v motoru olej a vše by mělo být ok
MNo já spíš jestli jí mám koupit nebo ne .. zas na co kupovat motku do který chčije benzin do motoru ..ale zas ten olej je tam prejetej a nevim co s tim kdo delal ... motka ma najeto jenom 7500 km tak ze je tam asi puvodni prave nevim jestli to delaj vsechny kavy ale ja bych rek ze se mi to nezda benzin je benzin njovej oil voni treba po broskvych bo tak neco ale ani prejetej olej nesmrdi po benzinu je to strikacka tak ze nevim kudy by to tam mohlo protejkat ale zas zalezi kdo s tim co delal ono kdyz za to nakej idiot veme a turujeto kdyz je motor studenej a este prez sitic tak to taky nenjni dobry ,.. nevim schanim rady zkusenosti dik vsem
Jsou motorky , hm nebo spíš teda skůtry kde je to normální, třeba Aprilia Atlantic 500 která má běžně problém s termostatem a asi i celým vstřikováním a rapidně přibývá benzín v oleji, pár majitelů už takle "udělalo" motory.
1 - netěsný vstřik - benzin zkrz kroužky do oleje
2 - vadný termostat - delší běh na obohacenou směs(benzin neshoří a jde pod píst)
3 - vadná lambda sonda - podobně jako u termostatu
4 - jízda na krátké vzdálenosti, nebo jen startování na ukázku (benzin z oleje se nestačil teplem odpařit - benzín je v oleji vždy a to cca 4% - studené krátké jízdy )
5 - mázlé kroužky, píst - motorka by při chodu nadměrně kouřila (po uvaření je zapečená)
Pozor - nad cca 11% benzinu v oleji hrozí vážné poškození motoru a hrozí riziko vzplanutí.
2 - vadný termostat - delší běh na obohacenou směs(benzin neshoří a jde pod píst)
3 - vadná lambda sonda - podobně jako u termostatu
4 - jízda na krátké vzdálenosti, nebo jen startování na ukázku (benzin z oleje se nestačil teplem odpařit - benzín je v oleji vždy a to cca 4% - studené krátké jízdy )
5 - mázlé kroužky, píst - motorka by při chodu nadměrně kouřila (po uvaření je zapečená)
Pozor - nad cca 11% benzinu v oleji hrozí vážné poškození motoru a hrozí riziko vzplanutí.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 38 | 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |