Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
já teda nevím ale i ačkoliv jsem v terénu mrdal jezdím ve vrchu, i když jsem jel na CRF exc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
GRASSEL píše: djevoo> i některý dvoutakty maj spodek ale pak si asi nasereš CR500, KX500
já teda nevím ale i ačkoliv jsem v terénu mrdal jezdím ve vrchu, i když jsem jel na CRF exc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
daneček píše: hanys888> spodek mam lepší protože novejši mota to maji taky záleží co máš za převody,jakou rozetu a hnací kolečko a taky záleží na retězu ty kvalitnejši řetezy ti sice dyl vydrži ale ubira to vykon cca3-5 koní.A ty meně kvalitnejši dražši ti zase výkon přidají tedka si vyber co bys raši kvalitu nebo výkon viš jak to myslím.
Pravdepodobne si u retezu nemel na mysli kvalitni/nekvalitni ale s tesnicimi krouzky a bez nich
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
RESP. na výkonu motoru nezáleží na řetězu
Naposledy editováno 12.10.2011 22:17:20
Víťas-P píše: to je vůůůl ubírá výkon motoru prej to možná ubírá výkon na zadním kole,ale ne výkon motoru celkově ten je furt stejnej
RESP. na výkonu motoru nezáleží na řetězu
Nikde nepsal "vykon motoru" ale psal blbost ze to delaji "kvalitnejsi retezy" Delaji to tesnici krouzky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: djevoo> akorát tě nechápu proč 2t žereto víc jak 4t a přes zimu do toho vložíš majlant když se nic nevysere...
Protoze zadne caste vymeny oleje a filtru, serizovani ventilu, starosti s rozvodama?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Vito_Corleone píše: djevoo> No tk to si připrav pěknou hromádku peněz taková 2t dvacka ti sežere i 12l na sto plus olej do benálu, navíc s tim nesmíš jezdit na malý točky, jinak to zapečeš, tomu musíš nakládat, takže úsporně se s tim jet nedá. Další věc je GO, která neni zadarmo, musí se čistit a mazat přívěra, měnit olej v převodovce co 10 až 20mth, spojka na malym dvoutaktu dostává extra zabrat, páč se hodně spojčí třeba při výjezdu ze zatáčky. Na 2t se taky musí víc brzdit, páč to nebrzdí motorem jako 4t, takže destičky se mění častějc. Pak tu jsou pneu, ty taky něco stojí. Zkrátka oproti 4t to je o něco levnější, ale ne zas o tolik. Je to furt hodně o penězích.
Sry ale menit olej v prevodovce takhle casto je imho k nicemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: Sry ale menit olej v prevodovce takhle casto je imho k nicemu.
To neni muj výmysl, je t v manuálu k ostrý 2t KTM...
hanys888 píše: já s tím úsporně jezdím jen jak jedu někde na trať dál nebo se jen tak projet 6ka a trošku plynu ono to jede pořád a i když se to dusí tak to je jedno, olej jsem v převodovce měnil tento rok 2x takže pohoda a spojka pořád funguje a to spojkuju často třeba na zadní
A kolik si najel mth?
daneček píše: hanys888> přesně tak at tu nekdo nevykláda že se neda jet usporně dycki se dá ale musí se chtít
Jasně, že se to nemusí furt točit, ale nejde s tim jezdit jak se čtyřtaktem, kdy si jen vrkáš v malejch otáčkách a jedeš v poho, takle by si dvoutakta zapek na kroužkách.
david...... píše: Vito_Corleone> přesně tak , kámošovi sežere 250 2t 17 litru za 2 dni , a pokud ten 2t netočíš tak tije k hovnu páč to nejede , ae stejnak já budu na jaro přestupovat na 125 asi ješte se uvidí ....
Ty na 125? Proc?
Vito_Corleone píše: djevoo> No tk to si připrav pěknou hromádku peněz taková 2t dvacka ti sežere i 12l na sto plus olej do benálu, navíc s tim nesmíš jezdit na malý točky, jinak to zapečeš, tomu musíš nakládat, takže úsporně se s tim jet nedá. Další věc je GO, která neni zadarmo, musí se čistit a mazat přívěra, měnit olej v převodovce co 10 až 20mth, spojka na malym dvoutaktu dostává extra zabrat, páč se hodně spojčí třeba při výjezdu ze zatáčky. Na 2t se taky musí víc brzdit, páč to nebrzdí motorem jako 4t, takže destičky se mění častějc. Pak tu jsou pneu, ty taky něco stojí. Zkrátka oproti 4t to je o něco levnější, ale ne zas o tolik. Je to furt hodně o penězích.
no něco takového jsem myslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Ty se čtyřtaktama dávaj pálky jako kráva oproti těm na dvoutaktech i kdyby jim to žralo třeba 25litrů
a to nemluvím o svezení, to je kurevskej zážitek ty 2T....
ať si každej koupí co chce, já mám jasno
Naposledy editováno 14.10.2011 20:50:28