Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
GRASSEL píše: Snažil jsem se vyměnit olej ve vidlicích. Vyndal jsem vidle, vyšrouboval vršek s tím že tam bude nějakej olej, olej nevytek vůbec žádnej, pak jsem zjistil že ve spod vidlic je jakýsi ventilek kterej když zmáčknu vychcal nějakej olej. No a teď jsem úplně v prdeli páč vůbec nevím kam olej nalejt, jestli se tam vůbec má nějakej lejt, na co je ten ventilek a nevím vůbec nic.
Tk to tam nalej spodem, musíš odšroubovat celý ty spodky z tý trubky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888 píše: Vito_Corleone> kdy se na to chystáš to tam vložit ? a na kolik tě to vůbec vyšlo ten motor ?
14 litrů včetně elektriky. No jen tak to tam nedám, bude to ještě sraní. Musim sehnat jinej svod, předělat kryt pod motor, udělat držák na cívku atd. Má někdo zkušenosti s ohejbánim svodů?
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888 píše: včera se jedem projet a projíždíme pomalu kolem skupinky cca 10 lidí a jeden z nich chytne dvoumetrový klacek tak 5cm průměr a začne to jednomu strkat do kola, naštěstí se netrefil mezi špice a já jedu poslední tak mě s tim přetáhnul po zádech skurvysin, sice mám krunýř, ale to bylo do míst kde on končí takže to celkem bolelo, nebýt jich tam 10 tak ho tam asi zabiju
tvl taky tady mame takovy lidi jednou jsem jel s otcem kolem jednoho kokota otec jel na ctyrkolce ja na pitu a ja jel druhy otce nechal projet ale me si stoupnul do cesty se psem a palici otocil jsem to ale nastesti netrefil me jel jsem prez 2 metrove meze od neho divil jsem se ze to pit vydrzi takove curaky mam rad...a to jeste prselo..Kdyz sem se rozhodoval tak sem zkousel fox byli takovy tuhy a nesedeli mi na noze trosku vyzsi nez thor 50/50, thor si koupil nejdriv kamos docela se mi libili a i sedeli tak sem si je koupil taky do ted v nich jezdim pomer cena kvalita sou super, nedavno se mi naskytla moznost koupit alpinestars tech 2 za pekny penize a ty boty sou asi nejlepsi z nich, nejlepe chranena noha neomezujou pohyb jen maj vyzsi spicku takze musela jit nakopavacka o neco vejs, ve srovnani tak thor sou takovy lepsi kecky .
Na pitbika mam thor 50/50 a na fmx jezdim v alpinestars tech 2.
Naposledy editováno 10.10.2011 16:20:47
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Každopádně dvoutakt. Projel jsem i nějaký čtyřtakty jako crf 450 a exc 450 a nebralo mě to tolik jako ten nasranej dvoutakt kawa se mi líbí z crossů asi nejvíc ale bude rozhodovat hlavně stav vs cena vs rok výroby atd.
Takže příští měsíc bude snad dobrá vejplata tak koupím motokrosa, v sezoně samozřejmě zase sporta
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Co vidle, už si to vykoumal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
daneček píše: GRASSEL> dvaca jezdí nejlíp co mužu rict za sebe spodek to ma lepší než Hanisova kawa a vrch taky tak na poli na maximalku a Hanisem stejně 120-125 km/h to da upe s přehledem a neni ještě kopec co bych na ní nevyjel polepy budou nove plasty a asi laděný vyfuk určitě bych doporučil tlumiče uplně bezproblemove lehce seřiditelne
no ja se rozhoduju taky mezi dvacou nebo 250 ale ve 4t. kdybych bral dvacu tak me j ejdno jaka zncka ale podle stavu budu vybirat tedy krome kawi a hondy. Ale musim pockat do ledna unora .Vito_Corleone píše: GRASSEL> Já si za vejplatu kupuju běžně nový auta taky děláš europoslance?
Co vidle, už si to vykoumal?
jojo a k tomu mám ještě gigola, brigádně samozřejmě
Vykoumal jsem to čéče odvezl jsem to kámošovi co dělá motokrosy a pitbiky
Naposledy editováno 12.10.2011 17:51:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
djevoo píše: no ja se rozhoduju taky mezi dvacou nebo 250 ale ve 4t. kdybych bral dvacu tak me j ejdno jaka zncka ale podle stavu budu vybirat tedy krome kawi a hondy. Ale musim pockat do ledna unora .
Můžu se zeptat proč 4t?! Mě teda ani crf 450 a už vůbec ne exc450 nebavilo tak jako nasranej dvoutakt a co se týče nákladnosti servisu tak je dvoutakt jednoduchej a levnej, u 4t sice děláš intervaly dýl ale podstatně nákladnější....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
GRASSEL píše: Můžu se zeptat proč 4t?! Mě teda ani crf 450 a už vůbec ne exc450 nebavilo tak jako nasranej dvoutakt a co se týče nákladnosti servisu tak je dvoutakt jednoduchej a levnej, u 4t sice děláš intervaly dýl ale podstatně nákladnější....
no ja ych to bral jenom kvuli toho ze to na i sspodek. jinak chci 2t mam uz i jednu ktm 125sx na jaro domluvene ale je skoda ze 2t nema i spodek..