Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".
Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.
Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).
Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
250 4T je lépe ovladatelný, ale výjezdy budeš muset spojkovat, musíš ho taky víc zatočit a na polích (zvlášť v orbě) a podobném terénu potřebuješ výkon, 250 to sice odjede, ale na 450 máš prostě rezervu. Taky nebudeš dávat 450 takovej kouř a váhově se bude lišit jen o nějakých cca 5kg...
Jinak určitě bych doporučil EXC nebo WR. Z 450 určitě nemusíš mít strach z překoňování, se seriovým laufem je EXC odspodu hodné, nechcípá, ale táhne a až když ho popostrčíš plynem, bouchnou v něm saze
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
SirIndy píše: Gas Gas EC 300 verze se starterem?
Na 2T tohoto obsahu pozor! Málokomu opravdu sedne. Málokdo na tom fakt umí. Každej ,kdo to má si myslí,že ano,ale většina z těch,co jsem na tom viděl jet,na tom prostě neuměla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
prackarr píše: Na 2T tohoto obsahu pozor! Málokomu opravdu sedne. Málokdo na tom fakt umí. Každej ,kdo to má si myslí,že ano,ale většina z těch,co jsem na tom viděl jet,na tom prostě neuměla...
Ja jen nadhazuju velice chvalenou motorku, nerikam ze mu musi sednout...
2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Mlhos píše: Za mě Husaberg FE 550e
Na závody,jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Lubin> Konečně někdo, kdo má normální lidskou váhu heh. A máš WRko v originál stavu nebo nějako otevřený? A v porovnání s DRZ je na tom ta 250 jak (co se výkonu a spodku týká)?
Naposledy editováno 09.10.2011 22:03:45
jinak wrko je samozřejmě plně otevřený, v civilu to prej vůbec nejede, ale třeba EXC ej taková divočejší a obratnější, sice jsem se na ni vozil jen chvilu ale připadalo mi to tak a kamoš taky potvrdil...výkonu ani průběhu bych se u WRka nebál..každej sedlá 450 a potom z toho utíkaj na 250 když začnou jezdit. no váhově jsou to samozřejmě lehčí cca do 80 kg..
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
LubinWR píše: kamoš říká, že 450 je pro holky, že vyjede všechno
a to má kámoš pravdu!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
prackarr píše: Na závody,jo?
a proc ne?Ja je na tom jezdim bez problemu
Když se budu bavit o závodech/CC. Jestli vás zajímá jak která moto jede, mrkněte na výsledky z nějaké akce. Jaký je rozdíl mezi třídami E1/E/E3 a klidně přidejte i 85ccm...? Žádný, že Dokonce E1 mají mnohdy nejlepší časy, obvykle lepší než E3. To jen k tomu, kdyby měl někdo pocit, že nějaká moto "nejede". (Mimochodem na E1 lez udělat MS i absolutně)
Myslím, že je to tak, že každá moto pojede jen tak rychle, jak rychle ji dovedeš řídit. Pro mě jako hobíka je obvykle limitující hmotnost a ovladatelnost stroje Koně jsou až na druhým místě, v případě slabšího jezdce je velký výkon spíš na škodu (není nad to, když s 2T pičikolem proháníš 4T-450 )
RadoTP, netroufnu si doporučit ti nějaký stroj. Vždycky říkám, běž do toho, co se i líbí, co máš chuť zkusit Žádná moto není špatná (v příp.nového stroje není servis problém)! Je jen na tobě jak se k tomu postavíš, jak budeš makat, aby jsi na to dovedl jet.
F-T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.
Jindrs píše: a proc ne?Ja je na tom jezdim bez problemu
Jo a v jaký třídě jezdíš,díky obsahu? A jak se umístňuješ,že píšeš "bez problému". Končíváš na bedně?
Ta motorka je tak překoňovaná,že je dobrá tak akorát na hrabački,na závodech,nebo v ostrým enduru žádnou devizu nepřináší a myslím,že to víš taky. Stroj je to zajímavej,ale stejně jak u toho tříkila- kolik lidí ho má skutečně pod kontrolou?
prackarr píše: Jo a v jaký třídě jezdíš,díky obsahu? A jak se umístňuješ,že píšeš "bez problému". Končíváš na bedně?
Ta motorka je tak překoňovaná,že je dobrá tak akorát na hrabački,na závodech,nebo v ostrým enduru žádnou devizu nepřináší a myslím,že to víš taky. Stroj je to zajímavej,ale stejně jak u toho tříkila- kolik lidí ho má skutečně pod kontrolou?
Já!!! .....dle mě HSB 550 jako "motard" výborné...v terénu /náročném/ jen pro "mistry"!....a to já byl!! ...asi půl roku!!
... u nás to měl jednu dobu /asi 4 roky zpět/, snad každý..už to nemá nikdo a jedna stojí pořád na prodej!
Naposledy editováno 10.10.2011 08:30:32
1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.
koubas píše: Jednoznačná odpověď neexistuje a musíš si zkusit sám co ti nejvíc sedne. Já vidím trochu problém v hledání univerzální motorky na závody, trať, výlety, Rumunsko atd. Podle mě neexistuje a vždycky bude nějaká někde lepší nebo horší. Na CC pro hobíka amatéra jednoznačně a to i přes tvou váhu, motorku lehkou a naopak na delší výlet bude příjemnější velký čtyřtakt. Moje zkušenost je taková, že si poradit nenechám a tak už taky nějakou dobu hledám...
to je přesné..