Na jar som si kúpil motorku BMW F 800R a bezproblémov (teda až na pokazený prepínač dialkového svetla) som na nej najazdil 11 000km. Motor má cca 23 000km. Všetko bolo super až do chvíle, kým som nenavštívil letisko, ktoré je poblízku a učil som sa tam jazdiť na zadnom kolese. Skúšal som to asi 20 minút a začalo sa z motora ozývať veľmi nepríjemné klepanie. Motorky sa vraj dobre nemažú, keď sú postavené na zadnom kolese, tak dúfam, že som nepridrel motor. Keď som sa pomaličky vracal domov, tak za jazdy pri vymačknutí spojky začne blikať kontrolka mazania. Vedel by mi prosím vás niekto poradiť, čo to klepanie spôsobuje? Ďakujem
3 reakcí na tento příspěvek BMW F 800R motor klepe
Cokoliv čínského se nikdy nevyrovná západním výrobkům, protože oni na to prostě nemají zakořeněný ten systematický technický způsob myšlení, díky kterému jsme dostali techniku tam kde je.
Deadman píše: Od té doby, kdy BMW nechává vyrábět některé své motory v Číně, nebo je skládá z v číně vyrobených komponent, už musíš dávat velký pozor, co kupuješ, jinak koupíš čínskou mrdku!
Cokoliv čínského se nikdy nevyrovná západním výrobkům, protože oni na to prostě nemají zakořeněný ten systematický technický způsob myšlení, díky kterému jsme dostali techniku tam kde je.
Ty 800 jsou Rotaxy a myslim ze se nedelaj v Cine, tam tusim BMW nechalo delat jen nejake G650.
wario píše: čekal jsem od 800 větší spolehlivost , nakonec jsem si koupi ST 800 rozmyslel když jsem slyšel kolik jich má motor vyměněný v záruce . kor když v reklamě na F800R se jezdí po zadním a 50%času tam jsou záběry Ch. Pfifer ...
Deadman píše: Od té doby, kdy BMW nechává vyrábět některé své motory v Číně, nebo je skládá z v číně vyrobených komponent, už musíš dávat velký pozor, co kupuješ, jinak koupíš čínskou mrdku!
Cokoliv čínského se nikdy nevyrovná západním výrobkům, protože oni na to prostě nemají zakořeněný ten systematický technický způsob myšlení, díky kterému jsme dostali techniku tam kde je.
kecy, na tom nesejde jestli nějaký díl vyrábí ukrajinec v česku, turek v německu nebo žluťásek někde v prdeli, záleží na technologii a tu můžeš umístit třeba na saharu... pro kupující je nejdůležitější ten poslední článek před prodejem tzn.kontrola kvality,funkční zkoušky,záruka na prodej a servis kolem...proti ceně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800R motor klepe
wario píše: čekal jsem od 800 větší spolehlivost , nakonec jsem si koupi ST 800 rozmyslel když jsem slyšel kolik jich má motor vyměněný v záruce ...
Ano, motory F800 nejsou zrovna etalonem spolehlivosti spíž naopak, v reichu na forech nejsou defekty těchle rotaxů nic vyjímečnýho...
Naposledy editováno 08.10.2011 22:53:28
Deadman píše: Od té doby, kdy BMW nechává vyrábět některé své motory v Číně, nebo je skládá z v číně vyrobených komponent, už musíš dávat velký pozor, co kupuješ, jinak koupíš čínskou mrdku!
Cokoliv čínského se nikdy nevyrovná západním výrobkům, protože oni na to prostě nemají zakořeněný ten systematický technický způsob myšlení, díky kterému jsme dostali techniku tam kde je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800R motor klepe
Váňa píše: Ano, motory F800 nejsou zrovna etalonem spolehlivosti spíž naopak, v reichu na forech nejsou defekty těchle rotaxů nic vyjímečnýho...
to je nesmysl, už snad každý pochopil v čem je problém
proto možná BMW už nevyrábí F800S bo ty jdou na zadní vcelku lehce a divil bych se kdyby u nových F800R nebyl už tento problém odstraněn...
Naposledy editováno 09.10.2011 06:48:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800R motor klepe
Anti píše: čydlo> A co kdybys už konečně skousl že "soudruzi" z BMW šlápli vedle?Holt i mistr tesař se utne.Vývoj motoru je komplexní záležitost,a vzkázat případnému kupci že s motorkou nesmí jezdit po zadním je úsměvné.
a proč by mělo ST jezdit po zadním? to mě nikdy ani nenapadlo, na to jsou jiné motorky
vůbec nemám problém s tím že BMW udělá něco špatně nebo kde něco takového vidíš? nejsem fanoušek značky a nikdy jsem nebyl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800R motor klepe
Váňa píše: čydlo>
Je to samozřejmě nesmysl a protože "němci jsou kokoti" tak si vše zlomyslně vymysleli...
Třeba:
tady
tady
tady
tady
jo tak jsme se dostali od F800S přes ST a R k F800GS... první 3 odkazy jsou na F800GS a poslední dokonce F650GS... ano základem je pořád rakouský rotax, ale máš ponětí kolik těhle motorek bylo od roku 2008 na německém trhu prodáno? a ty jsi našel 4 co mají problém s motorem přesněji řečeno nějaký nick to napsal na forum
němci jsou kokoti? ty jsi rasista nebo žid?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800R motor klepe
čydlo píše: jo tak jsme se dostali od F800S přes ST a R k F800GS... první 3 odkazy jsou na F800GS a poslední dokonce F650GS... ano základem je pořád rakouský rotax, ale máš ponětí kolik těhle motorek bylo od roku 2008 na německém trhu prodáno? a ty jsi našel 4 co mají problém s motorem přesněji řečeno nějaký nick to napsal na forum
němci jsou kokoti? ty jsi rasista nebo žid?
Je vidět že ty odkazy jsi nečetl, respektive jen nadpisy. Tu představu mám docela reálnou, schválně kolik? Jako že ty odkazy popisují 100% případu?
Německý moto-fora docela čtu a např. baworáků řady R1150,1200 bylo prodáno násobně více a defekty motoru se témeř nediskutují...
S kokoty v německu, jsi přišel Ty, jen jsem to použil
Naposledy editováno 09.10.2011 10:12:28
Váňa píše: Je vidět že ty odkazy jsi nečetl, respektive jen nadpisy. Tu představu mám docela reálnou, schválně kolik? Jako že ty odkazy popisují 100% případu?
Německý moto-fora docela čtu a např. baworáků řady R1150,1200 bylo prodáno násobně více a defekty motoru se témeř nediskutují...
S kokoty v německu, jsi přišel Ty, jen jsem to použil
Ale není kokot jako kokot Kokot je jen ten němec který dá přednost nové TDM před novým ST za stejnou cenu
Ale vážně, jestli je pravda že se ten Rotax může zadřít při ježdění po zadním a bylo se o něj staráno tak jak má, pak je to prasárna. To jednoznačně.
Ovšem abych si koupil TDM místo F800 abych mohl jezdit po zadním je obzvlášť mazané
Já sem ty odkazy nečetl to je fakt, ale stejně mám pocit že zbytečně mícháš všechno dohromady a zobecňuješ nějakou "nespolehlivost" motorů F800. A víš jak to je forech
2 reakcí na tento příspěvek BMW F 800R motor klepe
Naposledy editováno 09.10.2011 13:26:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 800R motor klepe
adosmoto píše: Nic proti ale mít olej v motoru mezi riskama, takže uprostřed a učit se jízdu po zadním? Magořina né? Učit se po zadním tak tam dám aspon o 1-2 deci oleje nad horní rysku ale i tak nemám jistotu že se mě to nekousne po pár pekelně dlouhých zadárnách. Proto si stundrideři upravují mazání. Já kdybych mě olej na spodní rysce u R1 a zkoušel zadárny tak můžu čekat to samý. Na učení si kupte rsv 1000. Ta maže pořád i když jedete po zadním
Myslel jsem si že to tak nějak bude, ale nemám s tím žádné zkušenosti...tak jestli jen tohle je ta poruchovost motorů F800 tak to jsem vklidu.
čydlo píše: Myslel jsem si že to tak nějak bude, ale nemám s tím žádné zkušenosti...tak jestli jen tohle je ta poruchovost motorů F800 tak to jsem vklidu.
Nejsem nějaký technik a servisák ale prostě vím že pokud je olej v motoru na minimum nebo mezi ryskama tak je trénování po zadním risk u každé moto co nemá upravené mazání. Mazání se suchou skříní jakou má aprilia rsv je v pohodě. Doporučuje se dát lehce nad risku max. Ale i to neznamená že to po hodně dlouhých zadárnách nezadřeš na klice. Prostě pokud už si magor bud koupíš další motor a nebo si necháš upravit mazání. Ale normání lidi co nepotřebují jezdit po zadním 1 km a víc a jen si to občas zvednout na pár metrů to myslím nějak extra nevadí. Jen nějaké motory na to můžou být víc náchylné. Třeba to Bmw f 800 r. S normální jízdou pohoda.
Naposledy editováno 09.10.2011 18:22:07
No každopadne,rozobrať to musi a tymto tu nevyriešime absolutne nič.
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800R motor klepe
RomanRX píše: cafe racer: kamarát mi to tiež povedal. Veď chcem tam zaslať dopis so žiadosťou o pomoc, len neviem či to mám poslať do BMW alebo do Rotaxu (výrobca motora). Nevieš ako by som mal postupovať? Myslíš, že stačí ak tam pošlem dopis?
Urcite do BMW a email by mel stacit...
adosmoto píše: Nic proti ale mít olej v motoru mezi riskama, takže uprostřed a učit se jízdu po zadním? Magořina né? Učit se po zadním tak tam dám aspon o 1-2 deci oleje nad horní rysku ale i tak nemám jistotu že se mě to nekousne po pár pekelně dlouhých zadárnách. Proto si stundrideři upravují mazání. Já kdybych mě olej na spodní rysce u R1 a zkoušel zadárny tak můžu čekat to samý. Na učení si kupte rsv 1000. Ta maže pořád i když jedete po zadním
Bingo.
RomanRX - Sefiku nejsi prvni ani posledni kdo pridrel motor ze zadama.
Tech kluku je to vice a je jedno zda bmw nebo honda.
Ale tak vyplatilo se to ne?
MArne si vzpomina na jeden vyborny film bylo tam: Nemazes Klepe to!
Jaky si tam daval olej?
Naposledy editováno 22.12.2011 13:46:15
1 reakcí na tento příspěvek BMW F 800R motor klepe
Nejaký Castrol.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia Shiver 750 x BMW F800R Aprilia SL 750 Shiver, BMW F 800 R | QuincyMax | 29 | 20.1.2024 v 16:06 dracek117 |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT | petrosolsobě | 2 | 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě |
Čep brzdové páčky F 800 R 2009 BMW F 650 GS, BMW F 800 GS, BMW F 800 R | Vitor | 6 | 16.6.2023 v 10:11 Vitor |
Litva Lotyšsko obytňák BMW F 800 R | Rebel245 | 2 | 10.5.2023 v 19:44 JoeKTM |