Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
To že to má lepší vlastnost je sice pravda ale malý kola maj zas jiný lepší. Prostě pit má bejt na malejch kolech a nebo pak už jen enduro či cros
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
GRASSEL píše: Tak jsem 34 prodal a koupil 29 páč se mi líbí od začátku a ta 34 byla fakt taková koza, zas na druhou stranu tohle se vůbec nechce zvedat, jen to pořád hrabe na jakoukoliv rychlost. Je to 140ccm
ta 34 se zvedala i na trojku, stačilo se jen trochu posunout v sedačce
Ale takovej dotaz na vás, přes rok stála a nikdo na ní nejezdil takže to je na ní i vidět včetně téměř nefunkčních předních vidlicí který dokonce i jakoby vržou tudíš budu potřebovat vyměnit olej.
No a jde mi o to jakej tam dát a hlavně kde koupím kolečko tak o 1-2 zuby menší dopředu, eventuelně jeden zub menší a větší rozetu. Můžete mi sem někdo hodit nějakej odkaz pls?! Ta jednička je k hovnu a čtyrka se i do strmýho kopce vytočí úplně, je to fakt nahovno odstupňovaný a rozjíždím se na dvojku. Díky
Nechces to nahodou obracene - pridat na kolecku/ubrat na rozete - aby se prodlouzily kvalty a zvedla maximalka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
SirIndy píše: Nechces to nahodou obracene - pridat na kolecku/ubrat na rozete - aby se prodlouzily kvalty a zvedla maximalka?
Máš recht
napsal jsem to obráceně jak jsem zblblej z převodování silnic
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
[URL=
Naposledy editováno 05.10.2011 22:54:01
Můžeš bejt konkretnější v čem byl motor, kola, kotouče lepší?!
Já mám 140, 34 jsem měl 125 takže motor je jinde....
Vzducháč jsem sundal dnes za 5minut, je fakt že u 34 mi to trvalo tak minutu a přístup u 29 k filtru není nic moc.....
Za předním blatníkem ho nemám, mám vzducháč jakoby schovanej pod sedačkou (nádrží) přístup horší ale zas se tam dostane míň bordel.
xoblih píše: Vito_Corleone> držím palce a přeju hodně trpělivosti, jakož i hodně najetých motohodin
Díky ti! Budu průběžně informovat, jak to postupuje. Nemam na to moc čas, ale neska asi odstrojim dirta a možná i vyndám motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
GRASSEL píše: Jinak co se týče toho názoru ať někdo koupí pitbike na těch větších kolech tak můj názor je že pit má bejt na malejch kolech páč je to prostě pit, na těch větších to vypadá jak laciná napodobenina krosky.....
To že to má lepší vlastnost je sice pravda ale malý kola maj zas jiný lepší. Prostě pit má bejt na malejch kolech a nebo pak už jen enduro či cros
Hle olej do vidlí klasika nějakej tlumičák, já mam teď 5w, ale zdá se mi moc řídkej, až budu měnit, tk dám 10w.
Co se týče velikosti těch kol, taky sem chtěl klasickýho pita na 12/14 kolech, byl sem se na něj podívat v krámě a vedle něj stála ta xb33 na 14/17 kolech. A když sem se na to posadil, bylo jasno Mam 187cm a na tom pitu sem vypadal jak na minibajku a na tý 33 sem vypadal jak když sedim na simsonu, takže malá levná motorka, ale ne HODNĚ malá jako pit. Když se postaví vedle sebe, tk je tam rozdíl znát fest. A navíc byly za stejnou cenu Chtěl sem zkrátka malou, lehkou, jednoduchou terénní motorku a tohle bylo přesně co sem chtěl
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
PITBIKE má bejt prostě malej ať měříš dva metry nebo stopadesát cenťáků jasně že ty větší kola pro větší postavy jsou lepší ale PITBIKE je prostě PITBIKE, když se budu chtít na něčem cejtit super koupím si normální krosku
mám 187cm a 92kg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Víťas-P píše: hoši dotaz v čem jezdíte na pitu? normálně kecky nebo nějaký boty spešl pevný? plánuju závody,tak se ptám díky
v keckách, teplákách, tričku a 90% bez helmy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
GRASSEL píše: v keckách, teplákách, tričku a 90% bez helmy
Zrovna dneska jsem jel takovej singletrack a vzal za jizdy hlavou o strom Nemit helmu, fuj fuj...
Víťas-P píše: GRASSEL> řikám plánuju závody vim,že je to nejpohodlnější,ale nepotřebuju,abych sebou švihnul a nelítl do mě někdo kort mi vzít hlavu
Nesmíš bejt měkejš, normálně tam najeď v těhle hadrech, vystřel tam první místo a s lahváčem v ruce odfrč domů
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
david...... píše: no bez přilby na motorku fakt nesednu od te doby cosem mnel otřes mozku s přilbu ted mně v sobotu zachranil leatt brace vaz chrániče na motocros su základ
Bez přilby jedu víc opatrně a nebo jen kravnu na pár metrech. V terénu jsem mrdal už páč jsem posledních deset let jen na silnicích....
Ale třeba na sportu se rád projedu jen v helmě, gatích a tričku, je to výbornej relax....
A hlavně jedu opatrnějc než v hadrech protože se cejtím zranitelnej a rychlost se zdá o dost vyšší. Takže tam kde třeba bez hadrů jedu 100kmh jedu s hadrama dost za hranicí 200kmh. Výstroj tě sice uchrání ale taky ti dává falešnej pocit bezpečí kdy si myslíš že seš terminátor.
Vem si že dřív když třeba jezdil můj brácha a byla to éra čz a jawek který si každej upravoval co dal barák tak všichni jezdili jen maximálně v casidách nebo kokosech, casidu měla jen smetánka, motorka nebrzdila, měla strašnej podvozek ale přesto jí každej ždímal co to jde a úmrtí a vážných zranění bylo minimum.
Dneska jsou motorky se super podvozkem, prvotřídníma brzdama, maximálně bezpečný hadry za xxxxxx tisíc a stejně furt někdo umírá, mrzačí se atd.
Takže z toho mi pline to že když jedu na dobrý motorce málo oblečenej a jedu pomalu jsem na tom xx krát líp než v érách jawek a čezet a jak říkám, díky tomu že máš málo hadrů ti příjde ta rychlost několikanásobně větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Platí to u všeho ale samozřejmě že na závod nepříjdu v teniskách a tričku
Já jezdím na spoustě motorek který si zkouším a mezi nima i třeba na sx150, crf450, exc450 takže tak nějak vím, jinak jezdím od 4 let ale od 16 na sportech na silnicích a v terénu jsem fakt břídil
Jo díky, géčko bylo krásný, chtěl jsem si ho nechat už na stálo i když bych koupil další bajk a jen jsem do něj chtěl furt sypat, bohužel situace finanční a splacení dluhu mě donutila ho dát pryč i když jsem v něm utopil spousty prachů.
GRASSEL píše: Vito_Corleone> Hele já to nikomu nevyvracím ale pitbike má bejt prostě na malejch kolech, takový BMX s motorem, tak to prostě je a tamto mi k tomu nesedí. O 21 a 18 nebo 19 kolech se ani nebavím, to je strašný.....
PITBIKE má bejt prostě malej ať měříš dva metry nebo stopadesát cenťáků jasně že ty větší kola pro větší postavy jsou lepší ale PITBIKE je prostě PITBIKE, když se budu chtít na něčem cejtit super koupím si normální krosku
mám 187cm a 92kg
Hle to je asi tou dobou, chlapi roděj děti, ženskejm rostou péra, tk proč by nebyl pit na velkejch kolech.. Navíc už to neni pit, ale vlastně dirt s piťáckym motorem. Pro mě to je nezbytný ty velký kola, jezdim z domova po ose a třeba se přesunujem 5km po polňačkách na místa, kde pak jezdíme řádnej off. Takže na ten přesun nejsou malý kola nic slavnýho. Někdy taky jedem na delší trip a tam je to jen o přesunu. Ty malý kola, to je naložit do dodávky, zajet na nějakej pěknej plac a tam se vyblbnout.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jelikož mám zatím zkušenost jenom s fichtlem tak si ještě musím zvyka