Líbí se mi to kuva. FEST!!!
Uzavřeno 04.04.2012 v 21:59 uživatelem Marex
1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Jinak nice!!!
Naposledy editováno 05.10.2011 21:47:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Navíc Beneli je celkově taková maličká. Malinký stupačky, malinký páčky, malinký všechno. Pro malinký Italy. Od známého itala jsem onehdá slysel že i italové sami Beneli nekupují, protože se ji bojí kvůli spolehlivosti. Vloni na podzim jsem seděl na několika modelech v Miláně a fakt divná motorka. Jen pro lidi co se chtějí extrémně odlišovat a jsou za to ochotni trpět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
LovecTaťka píše: Jen bych dodal, že výrobcem těchto ,,italských krámů" je čínská firma.
Beneli se stále vyrábí v Itálii. Čínská firma je jen majitel. Stejně jako majitel Volva, Jaguaru a za nedlouho Saabu. To je jako bys řekl že KTM je indické, když má indického majoritního akcionáře
seikos píše: Beneli se stále vyrábí v Itálii. Čínská firma je jen majitel. Stejně jako majitel Volva, Jaguaru a za nedlouho Saabu. To je jako bys řekl že KTM je indické, když má indického majoritního akcionáře
To já samozřejmě vím, že se vyrábí neustále v Itálii, jen jsem chtěl podotknout že majitelé jsou Číňani.
seikos píše: Od známého itala jsem onehdá slysel že i italové sami Beneli nekupují, protože se ji bojí kvůli spolehlivosti.
Slyšel jsem přesně to samý.Jinak, já sem na tom "jenom seděl", a to asi 5 vteřin, ale už to je pro mě nezapomenutelnej zážitek, tak si ani nedovedu představit, jaký to na tom je jezdit, natož to vlastnit. To, že je to malý mi přišlo taky, ale u mě to bylo spíš tim, že jsem velkej do všech stran, pro normálního člověka mi to přišlo v normě. A abych odpověděl na to, na co se ptáš v názvu topicu - "Ano, protože Benelli - Ne, protože Benelli.
1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Loni jsem byl v Milánu taky a třeba Tre-k mi moc malej nepřipadal a to měřim 194cm...Jinak co o tom vim já,tak to "jenom" trochu víc žere jinak je to naopak od převzetí číňanama kvalitnější,jenom má ta fabrika trochu osobitej přístup....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
zmulin píše: ...a já jsem si vždycky myslel,že majoritní akcionář vlastní většinu....
Loni jsem byl v Milánu taky a třeba Tre-k mi moc malej nepřipadal a to měřim 194cm...Jinak co o tom vim já,tak to "jenom" trochu víc žere jinak je to naopak od převzetí číňanama kvalitnější,jenom má ta fabrika trochu osobitej přístup....
A zrovna na tom Treku co tam stál u zdi jsem tam seděl taky . To byla nějaká zvýšená verze Amazonas. Jediné co na něm bylo veliké, byla výška sedla. Jinak vše malinké a fórové. Třeba zrovna ty stupačky, velikost jen na půl podrážky. Na to že to má být cestovní "enduro", asi by se to rozpadlo i při rychlejším přejezdu kolejí. Obyčejná verze byla ještě drobnější. A to mám 172cm.
Naposledy editováno 05.10.2011 23:02:28
1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Napiš uživateli "Scandal"
za mě? Benelli 1130? Pojď do mě a honem!!!! fofrníky pod zadkem, suchá spojka...
1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Co jsem v Děčínskym MotoArte vyzvídal,tak dnešní Benellky už pár let žádný zásadní problémy nemaj.Jenom to prostě žere od 7-mi vejš.
Velký jako GSA to neni,aly myslim,že ty se tam zrovna podle fotek za origo plexi vpohodě schováš a řidítka úzký taky moc nejsou...
Ostatně srovnání je jasný : http://srovnani.kat...onas/yamaha-tdm-900/
2 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Motorka jede vskutku dobře, když jede... Jen co vím o jeho nejhorších problémech: Od začátku problém s poddimenzovaným alternátorem, jakmile se sepnou ventilátory (ve městě běžej skoro non-stop), zhasínaj světla. Problémy se startem - ohřátý motor absolutně ne a ne. Sem tam to chcípne samo od sebe (ne během jízdy, jen na neutral) Motor sám o sobě je bez obtíží, ale eletrika je opravdu zbastlená a to doslova. Stačí přijít blíž a mrknout na hlavní kabel. svazek
Teď už asi 3 měsíce nejezdí - pro změnu KO volnoběžka.
Souhlas, že motorka je to opravdu nádherná, kompaktní, super ovladatelná a ta spotřeba není až tak hrozná, jak se řiká. Kámoš jezdí za cca 7,5 (motorka v serii, bez laďáku, KN filtru apod.) - svižnější ale pořád normál tempo do cca 140-150km/h, pak už to leze nahoru jako u každý motorky.
Pokud ji budeš brát, určitě sáhni po novějším ročníku, měl by být prost většiny problémů.
Kdyžtak napiš přímo jemu - uživatel Buteo tady v databázi
Jen si neodpustím poznámku na závěr... TNT 1130 jede o malinkej chlup méně než Tuono 2006+, tím nemyslím na top speed, ale pružnost motoru v různých rychlostech - osobně vyzkoušeno
Dobře vyber
W.
VlastíkPlamínek píše: si myslím, že bys měl napsat PMka lidem co jí měli/mají. Tady je to samý kdesi cosi...
Napiš uživateli "Scandal"
za mě? Benelli 1130? Pojď do mě a honem!!!! fofrníky pod zadkem, suchá spojka...
Bebecko ji ma taky...
Takže za mě kupovat bežne mototorky které v sevisu aspoň 5 x do roka vidí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
Wilder píše: Kámoš ji má třetí sezonu, první jahr výroby 2004 a je pravda, že nějaké problémy (spíše větší než menší) s tím má prakticky neustále od doby co ji koupil. Ty pozdější ročníky už ale byly opravdu vychytanější.
Motorka jede vskutku dobře, když jede... Jen co vím o jeho nejhorších problémech: Od začátku problém s poddimenzovaným alternátorem, jakmile se sepnou ventilátory (ve městě běžej skoro non-stop), zhasínaj světla. Problémy se startem - ohřátý motor absolutně ne a ne. Sem tam to chcípne samo od sebe (ne během jízdy, jen na neutral) Motor sám o sobě je bez obtíží, ale eletrika je opravdu zbastlená a to doslova. Stačí přijít blíž a mrknout na hlavní kabel. svazek
Teď už asi 3 měsíce nejezdí - pro změnu KO volnoběžka.
Souhlas, že motorka je to opravdu nádherná, kompaktní, super ovladatelná a ta spotřeba není až tak hrozná, jak se řiká. Kámoš jezdí za cca 7,5 (motorka v serii, bez laďáku, KN filtru apod.) - svižnější ale pořád normál tempo do cca 140-150km/h, pak už to leze nahoru jako u každý motorky.
Pokud ji budeš brát, určitě sáhni po novějším ročníku, měl by být prost většiny problémů.
Kdyžtak napiš přímo jemu - uživatel Buteo tady v databázi
Jen si neodpustím poznámku na závěr... TNT 1130 jede o malinkej chlup méně než Tuono 2006+, tím nemyslím na top speed, ale pružnost motoru v různých rychlostech - osobně vyzkoušeno
Dobře vyber
W.
Dík. Tohle mě zajímá.
Co se týče Tuňáka, tak ten se mi nelíbí. Není to v podstatě ani naháč. Jen odstrojili silnici a oplastovali nevzhledná místa....takovej sérovej street fighter.
Už jsem dokonce přemýšlel o Speed Triplovi,ale nějak mi to nesedí opticky...... je to málo hranatý.
Superduke by mě sežral i s botama.....
Těžký to mám... těžký.
Naposledy editováno 06.10.2011 18:07:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
V nějakym testu jsem o TNT čet,že trochu víc hrčej větráky,páč ty chladiče po stranách maj víc práce.Každopádně tomu na rozdíl od Tuona určitě brzdí líp zadek,jestli ho aspoň trochu používáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
zmulin píše: Marex> Ještě k těm plastům.V Motoarte mi taky u nějaký karbon verze připadaly fórový,načež mě mechanik ujistil,že je to vpoho,protože jsou jenom zlehka namontovaný a ne napevno napasovaný,jak by to udělal před následnym prodejem v rámci předprodejního servisu a je fakt,že ta vedle byla uplně vcajku,takže tam bych taky moc problém neviděl.
V nějakym testu jsem o TNT čet,že trochu víc hrčej větráky,páč ty chladiče po stranách maj víc práce.Každopádně tomu na rozdíl od Tuona určitě brzdí líp zadek,jestli ho aspoň trochu používáš.
Jestli používám zadní brzdu? Většinu ubrzdí motor (V2) a zbytek nechávám na zadním kole, ať je nějaká zábava.
2 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
"nekdy jsem tady na m.cz cet jak nekdo psal, ze ma kamose kterej se ale boji jezdit na vyjizdky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč ano, proč ne?
zmulin píše: lichořešnice> Někdo má a tají,jinej zas aspoň hodně čte a ptá se http://translate.go...0-88988.html [/quote]
anebo se podívá do starších diskuzí, je tam toho dost, aby si udělal obrázek
Naposledy editováno 09.10.2011 11:23:21
1 reakcí na tento příspěvek Proč ano, proč ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 | MTNT | 3 | 2.9.2014 v 11:53 kennypool |
Na co si dat pozor pri koupi TNT Benelli TNT 1130 | valdavalda | 13 | 19.6.2013 v 14:08 Buteo |
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 | jelelen | 2 | 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos |
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S | Ryuichi | 215 | 28.2.2013 v 19:36 zmulin |