mam dotaz, zda bych mel s koupi motorky pockat jeste na zimu, nebo do toho jit uz ted. Co jsem koukal na prilozeny graf o prubehu cen konkretne u modelu CBF 500, tak to vypada ze prizniva cena se pohybuje jeste pred zimou. Resim mozna hloupost, ale nasel jsem zajimavy inzerat na CBF-ko s ABS. Tak me to laka, stejne tak i predstava ze se v listopadu jeste projede :) pokud se vyjadrite i k inzeratu samotnemu tak budu rad. Diky a jinak preju klidny uzavirani sezony.
viz zde .
Naposledy editováno 05.10.2011 12:12:58
1 reakcí na tento příspěvek kupovat ted nebo jeste pockat
Na jare bude castecne prebrano + vyssi ceny protoze kazdy chce jezdit.
Edit: graf je generovany ze vsech cen nabizenych motorek v bazaru pro dany model a rocnik.
Naposledy editováno 05.10.2011 12:33:11
1 reakcí na tento příspěvek kupovat ted nebo jeste pockat
1 reakcí na tento příspěvek kupovat ted nebo jeste pockat
Prodával jsem jí v roce 2008 za 85000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kupovat ted nebo jeste pockat
1 reakcí na tento příspěvek kupovat ted nebo jeste pockat
Edit:písmenko
Naposledy editováno 05.10.2011 18:32:24
wario píše: pánové tohle nemá cenu řešit , vzhledem k situaci v evropě a recesi mi připadají ceny motorek stejné jak na jaře tak na podzim situace se bude zhoršovat ceny pudou ještě dolů a nabídka se bude zvětšovat protože si to hobby nebude moc dovolit tolik lidu .
to je tezky rict a je to vesteni z koule - nikdo ted nevi co bude. Pravdepodobny je spis zamrznuti trhu a tam kde nebude poptavka tak nebude ani nabidka - proste se motorky nebudou stridat co rok nebo dva ale kazdej si rozmysli jestli vymenit a pustit do toho dalsi penize.Tezko se asi stane, ze treba polovina majitelu motorek se najednou rozhodne prodat a ziskat jen zlomek ceny protoze z prebytnu nabidky by sla cena dolu - podobne jako v roce 2008 kdy se to taky nestalo...
Floo píše: Stewe> a to si na ni zacinal, nebo jsi mel predtim uz nejaky zkusenosti z jawky bo tak ? jako druheho kandidata jsem mel Er6N. Ale na zacatek mi to prijde trochu uz divocejsi.
Měl jsem předtím MZ 251, tam jsem jen motal šroubovákem CBF mělo 25 kW, jelo to jen 160 (byl doraz na plynu), pak jsem ji "otevřel" - rozbruskou a na pár měsíců zase bylo po starostech. Přešel jsem potom na FZ6 S S2, to bylo jiný kafe a můžu říct, že začít bych si na tom taky troufnul. Jinak k tématu, pokud se ti nějaká moto konkrétně líbí a ty si ochotnej za ni zaplatit tu určitou částku, tak neváhej, protože takovejch lidí jako ty je hafo a muže se ti lehko stát, že tvoje vysněná bude už u spokojenýho majitele.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |