1 reakcí na tento příspěvek S2R & KN Filtr
assassin píše: tak to nebude zas takova veda vyskubnout airbox a dat tam misto toho tyhle filtry, ale evidentne tam je power commander a bude se to muset naladit-vzhledem k tomu ze dvouvalce jsou na tyhle zmeny sani/vyfuku celkem haklivy... to uz bude podstatne vetsi orisek nez ta montaz tech filtru...
Tak a hlavně nastavit důkladně každej válec zvlášť.
1 reakcí na tento příspěvek S2R & KN Filtr
z-x-r píše: S2R.Tom - Myslim si ze s aerboxem a kn vlozkou to bude nastejno...toto bude lapat teplej vzduch
nekde tyhle filtry funguji lip nez origo airbox s vlozkou, ale kazdopadne bych tam udelal do ramu naky odstineni tepla, nakou pricku... jestli by treba z toho airboxu neslo na to pouzit jen dno, nebo vyrobit neco v tom smyslu..
2 reakcí na tento příspěvek S2R & KN Filtr
Už jsem to dělal.
Murkin píše: Na tyhle Monstery se dělá otevřený sání tak,že se dá normální airboxovej filtr(KN,BMC) a vrchní díl airboxu,kterým se airbox zavírá,se komplet vyřízne,že z něj zůstane jen rámeček pro přichycení filtru.Ale bohužel pak se kompletnímu nastavení řídící jednotky nevyhneš.
Už jsem to dělal.
Máš na mysli tohle, že jo?
Mám to, a funguje to bezva.....akorát že mám M900 na karburátorech s Dynojetem Stage2 od DK racing. A s otevřenejma Arrowsama i sakra zvuk!!
Do těch otevřenejch filtrů bych z důvodů, jak tu bylo uváděno, taky nešel...bude to žrát všechno teplo od motoru, je to téměř přímo nad ním. I když za jízdy by to už vadit nemělo.