paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure
Zdar,pište ktera je podle vas lepši a proč,zajima mě hlavně tereni vlastnosti.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 16:52 | Nahoru | #1
Pokud teréní vlastnosti ... není nad čím přemýšlet KTM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 16:55 | Nahoru | #2
Pertla> ALE SLYŠEL JSEM ŽE Je dosti nepohodlna na delši trasy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 17:05 | Nahoru | #3

gambrinus11 píše: Pertla> ALE SLYŠEL JSEM ŽE Je dosti nepohodlna na delši trasy

tak tu KTM teda škrni

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 17:07 | Nahoru | #4

Mirek12 píše: tak tu KTM teda škrni



nojo, jenze je dobra do terenu.... to je kurva dilema

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 17:08 | Nahoru | #5
v terénu je KTM jako doma delší cesty se taky daj v pohodě... 12ctka má zase měkký sedlo byt široký a bolí z nej prdel po pár stovkách km ...... pokud chces víc terén tak KTM

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 17:46 | Nahoru | #6
Tak si kup vobě a máš klid

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 18:14 | Nahoru | #7

gambrinus11 píše: Pertla> ALE SLYŠEL JSEM ŽE Je dosti nepohodlna na delši trasy



letos navrat z Francie cca 1 450 km v kuse a zadny vetsi problem (origo sedlo)

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

27.9.2011 v 18:23 | Nahoru | #8
Bacha na KTM!! Víc jim škodí, když se vypíná klíčem místo chcípákem, ale když do 2 sekund vypneš i chcípák, tak to prej tolik nevadí... U BMW je zas problém s tim, že v pravejch zatáčkách špatně maže, pač ve skříni je na pravý straně menší díra a pomalejc se to přelejvá z levý strany na pravou... takže pravej píst musíš pravidelně měnit vždy po ujetí 350tis. km, což je dle mého dost voser... a asi to poleze do peněz, zvlášť když to bude ten novej nezničitelnej píst od Touratechu... (kterej není v žádným katalogu, protože ho seženou jen ty, co do "BMW dělaj"..)
Taky jsem slyšel, že KTM má lak s nějakou mikrovrstvou, aby dýl vydržel na slunci, ale zase se na něj nachytá víc prachu, takže je to znát hned po ujetí každejch 5000tis.km že je víc zasranej než u BMW...
Jinak jsou to super motorky obě dvě, o tom žádná... ale tyhle drobný potíže někdy náladu holt zkazej, no...

2 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

28.9.2011 v 09:55 | Nahoru | #9
Jestli te zajima teren tak od BMW misto na velka GS koukej na F 800 GS a HP2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

28.9.2011 v 11:57 | Nahoru | #10
SirIndy> F 800 bych taky vynechal to spís F 650 dakar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

28.9.2011 v 12:07 | Nahoru | #11

jetam píše: SirIndy> F 800 bych taky vynechal to spís F 650 dakar



To uz je zase od te KTM na hony vzdaleno vykonove... Musi vice specifikovat na co to chce.

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

28.9.2011 v 12:41 | Nahoru | #12

SirIndy píše: Jestli te zajima teren tak od BMW misto na velka GS koukej na F 800 GS a HP2.

jo jo HPčko je ale hodně mastny: ale super sroj

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

28.9.2011 v 12:42 | Nahoru | #13

SirIndy píše: To uz je zase od te KTM na hony vzdaleno vykonove... Musi vice specifikovat na co to chce.

ukrajina-rusko

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 07:25 | Nahoru | #14
jedině ktm, delší cesty nejsou problém, to se jen tak říká páč lidi sere že je ta motorka dokonalá a oni ju nemaj

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 07:27 | Nahoru | #15

Mat píše: jedině ktm, delší cesty nejsou problém, to se jen tak říká páč lidi sere že je ta motorka dokonalá a oni ju nemaj



KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 17:55 | Nahoru | #16
Hele na pohodlí ser .. prdel si zvykne po nějaké době na všechno ..

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 17:55 | Nahoru | #17
Mat:

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 20:23 | Nahoru | #18
no mně jediný co se mi na KTM nelíbí, tak malej dojezd na nádrž, při její spotřebě ji měli udělat alespoň na 50 l a zase jediná věc která se mi nelíbí na zmíněným BMW je její pořizovací cena a proto jsem rád, za to co už doma dlouhé léta mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 20:33 | Nahoru | #19

šindy píše: no mně jediný co se mi na KTM nelíbí, tak malej dojezd na nádrž, při její spotřebě ji měli udělat alespoň na 50 l a zase jediná věc která se mi nelíbí na zmíněným BMW je její pořizovací cena a proto jsem rád, za to co už doma dlouhé léta mám



dojezd mam 300km (i s rezervou), nadrz by mohla byt klidne vetsi, ale radeji takovouhle pri zachovani obratnosti a vyvazenosti masiny.

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 21:10 | Nahoru | #20
kurna co bych za to dal, ja mam 170km + rezerva :(

2 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

29.9.2011 v 21:57 | Nahoru | #21
takže gs asi vynecham, ta ktm asi ma něco o sobě,ale to zaludny HP2 nemužu dostat z hlavy ale ta cena

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 06:48 | Nahoru | #22

gambrinus11 píše: takže gs asi vynecham, ta ktm asi ma něco o sobě,ale to zaludny HP2 nemužu dostat z hlavy ale ta cena



promysli si poradne kde budes jezdit a vyzkousej si vsechny masiny, co te zajimaji... treba se stane, ze tvuj horky favorit ti proste nesedne a naopak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 07:18 | Nahoru | #23
Eso_Rimmer> přesně tak, když jedu normálně cestovně tak najedu cca 300km, jednou jsem měl extrém a najel 370km, ale od 300km mi svítila rezerva, pěkně jsem se potil aby už byla benzinka
jinak se s ní dá jet i za víc, je to o ruce a chuti, o té asi hlavně, protože jak dáš ještě otevřený laufy, nutí tě to za to tahat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 07:19 | Nahoru | #24

Mat píše: Eso_Rimmer> přesně tak, když jedu normálně cestovně tak najedu cca 300km, jednou jsem měl extrém a najel 370km, ale od 300km mi svítila rezerva, pěkně jsem se potil aby už byla benzinka
jinak se s ní dá jet i za víc, je to o ruce a chuti, o té asi hlavně, protože jak dáš ještě otevřený laufy, nutí tě to za to tahat



tak to je ale hodne slusny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 07:26 | Nahoru | #25
Eso_Rimmer> to bylo hned první rok a hned první dovolená, ve dvou lidech a s kuframa ve francii, nevěřil bych že je tam na dálnici úsek kde nebude tak dlouho benzinka, myslím že byla až po 120 nebo 140km
na letošní sezónu jsem dal konečně akrapy a už jsem s dojezdem jen kolem 220-250km (myslím do rezervy a cestovně)

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 07:32 | Nahoru | #26

Mat píše: Eso_Rimmer> to bylo hned první rok a hned první dovolená, ve dvou lidech a s kuframa ve francii, nevěřil bych že je tam na dálnici úsek kde nebude tak dlouho benzinka, myslím že byla až po 120 nebo 140km
na letošní sezónu jsem dal konečně akrapy a už jsem s dojezdem jen kolem 220-250km (myslím do rezervy a cestovně)



jj, je to presne o tom, jak clovek jede. nekdy se clovek proste neudrzi a paky by tu benzinku potreboval pomalu na kazdym rohu ale stoji to za to v tomhle jsem uvital prijemnou funkci nove navigace (Navigon 70), kde staci jen dat ruku i s rukavici pred displej a hned tam vyskoci vzdalenost k prednastavenym (zobrazuje tri ruzne body, ktere se samozrejme muzou prenastavit, podle toho, co kdo preferuje) bodum na trase, takze se nemusi zastavovat, tukat a hledat

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 07:49 | Nahoru | #27
to umi kde co, garmin 660 to ma taky

(reakce na) KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 07:50 | Nahoru | #28

KubaLC8 píše: to umi kde co, garmin 660 to ma taky


to je mi jasny, jen jsem se o tom proste zminil

KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 09:53 | Nahoru | #29
na cestu RT1200 a do terenu EXC alebo 690 Enduro

a ked nemozes mat dve, tak potom LC8

2 reakcí na tento příspěvek KTM 990 adv.dakar e. Vs BMW gs 1200 adventure

30.9.2011 v 11:47 | Nahoru | #30


Naposledy editováno 30.09.2011 11:56:43
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 3 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 8 22.9.2024 v 19:00 FrancisR
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 26 22.9.2024 v 10:30 Ivos
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure denisga44 20 9.9.2024 v 09:49 Deadman
Přední brzda/motor BMW R 1200 GS Adventure Trilip 2 3.9.2024 v 11:10 MartasUS


TOPlist