VTR je na úpravy ideální protože je tam dost věcí na zlepšení a zároveň má motorka dost charakteru aby to mělo smysl. Samozřejmě to nikdy nepojede jako moderní sporty a nejvíc se to pozná na okruhu, ale dá se z toho postavit docela příjemná silniční motorka.
Většinu toho co na motorce proběhlo realizoval a někdy pomohl vymyslet assassin kterému patří dík
Napište i svoje zkušenosti.
úpravy v příspěvcích:
#1-7
#55
#71-74
Naposledy editováno 12.05.2012 23:33:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
assassin píše: tak stev chodi s jiz na nekolika jinejch exemplarich uspesne vyzkousenejma upravama, takze az tohodle bych se nebal....
tohle je seriovej díl jakože fabricky odlehčenej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
VlastíkPlamínek píše: tohle je seriovej díl jakože fabricky odlehčenej
aha, v tom pripade je to z italsky motorky
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Mileek píše: kua, ještě, že jsem tu mrdečku před čtyřma rokama prodal.. jinak bych teď do ní sypal a sypal a sypal pěkné úpravičky.. i když do RSVéček teď sypu taky no..
oni jsou majitele V2 tak nejak podobne postizeni nezavisle na konretnim modelu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
petrvtr_new píše: Loziska predniho kola 40000 km.
Olej v predni vidlici 40000 km.
Retezovka 56000 km.
Loziska rizeni 57000 km.
Rozvodaky a napinaky 67000 km - zbytecne, na rozvodakach zadne meritelne vytazeni, stacily by byvaly napinaky.
Loziska zadniho kola a 2 ks lozisek prepakovani 75000 km.
Olej + futra + gufera predni vidlice + znova loziska predniho kola 80000 km.
Predni brzdove trmeny 81000 km - vyrezle pistky.
Kontrola lamel a pruzin spojky v 78000 km - jako nove.
Kotouce vsechny puvodni.
Edit: Zapomnel jsem na baterku, puvodni z roku 2001 se odporoucela 2007
Hele a ty napinaky si delal preventivne nebo protoze uz nak bylo slyset ze nenapinaj? Nepamatujes jestli to nebylo takove tiche klapani mezi 2000 a 3000 otackami?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
SirIndy píše: Hele a ty napinaky si delal preventivne nebo protoze uz nak bylo slyset ze nenapinaj? Nepamatujes jestli to nebylo takove tiche klapani mezi 2000 a 3000 otackami?
delal je preventivne, oni ty mechanicke jsou trosku hlucnejsi ted, nesponuje to ten retez tak nafest jako ty automaticke, je to takovy specificky chrasteni, tezko soudit takhle na dalku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
assassin píše: delal je preventivne, oni ty mechanicke jsou trosku hlucnejsi ted, nesponuje to ten retez tak nafest jako ty automaticke, je to takovy specificky chrasteni, tezko soudit takhle na dalku...
Ptam se petrvtr, ne Steva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
SirIndy píše: Hele a ty napinaky si delal preventivne nebo protoze uz nak bylo slyset ze nenapinaj? Nepamatujes jestli to nebylo takove tiche klapani mezi 2000 a 3000 otackami?
Trochu slyset to bylo a po vymene to zmizelo, takze uz mozna bylz pruziny slabsi, ale rozhodne byly oba plne funkcni a pri porovnani stary a novy v ruce jsem zadny rozdil nepoznal, kazdopadne se to ztisilo. Ted, 20000 km po vymene to zacina zas, ale seru na to minimalne dalsich 20000 km1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
petrvtr_new píše: Trochu slyset to bylo a po vymene to zmizelo, takze uz mozna bylz pruziny slabsi, ale rozhodne byly oba plne funkcni a pri porovnani stary a novy v ruce jsem zadny rozdil nepoznal, kazdopadne se to ztisilo. Ted, 20000 km po vymene to zacina zas, ale seru na to minimalne dalsich 20000 km
A je to jenom v tech otackach priblizne jak pisu? Co vlastne hrozi kdyz s tim takhle budem jezdit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
Stev píše: Doufám že ty údaje co jsem napsal jsou správný, měl bys mít delší a lehčí chod páčky, ale je možný že to nebude špatná kombinace. Koukni zespoda na pumpu, měl bys tam mít napsanej průměr pístku kterej by ty čísla mohl částečně potvrdit
Porad mi vrtalo hlavou jak si chvalis brzdice a pumpu z 954, tak pocitam ze velmi podobny pomer ploch pistku trmenu a pumpy by mely mit origo trmeny s 16 mm pumpou, tak jsem na jednu z cbr600FS 2002 prihodil na ebay a jsem zvedavej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
SirIndy píše: A je to jenom v tech otackach priblizne jak pisu? Co vlastne hrozi kdyz s tim takhle budem jezdit?
ano, nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
petrvtr_new píše: ano, nic
Ted nevim jestli si delas srandu. Zrovna dneska tu je vlakno jak nekomu asi preskocil na VTR rozvodak a motor KO.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
SirIndy píše: Ted nevim jestli si delas srandu. Zrovna dneska tu je vlakno jak nekomu asi preskocil na VTR rozvodak a motor KO.
Lehky cvrlikani je u tehlech motoru v techto otackach normalni, delaly to vsechny co jsem slysel vcetne varadera. Co to ale dela u tebe jsem neslysel. Tak co ti mam na to napsat? Me to delalo 70000 km a jak jsem napsal tak napinaky normalne fungovaly. To ze nekomu preskocil rozvodak muselo byt zpusobeno nahlym a fatalnim selhanim napinaku - asi praskla pruzina. Nevim jesli se tohle muze dopredu nejak projevovat, myslim ze ne. Ja jsem klidej, moje napinaky maj najeto 20000 km a pravdepodobne je vymenim preventivne az budu mit na nich 40, driv ne. Presne stejnej projev mel treba kamosuv blackbird...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
petrvtr_new píše: Lehky cvrlikani je u tehlech motoru v techto otackach normalni, delaly to vsechny co jsem slysel vcetne varadera. Co to ale dela u tebe jsem neslysel. Tak co ti mam na to napsat? Me to delalo 70000 km a jak jsem napsal tak napinaky normalne fungovaly. To ze nekomu preskocil rozvodak muselo byt zpusobeno nahlym a fatalnim selhanim napinaku - asi praskla pruzina. Nevim jesli se tohle muze dopredu nejak projevovat, myslim ze ne. Ja jsem klidej, moje napinaky maj najeto 20000 km a pravdepodobne je vymenim preventivne az budu mit na nich 40, driv ne. Presne stejnej projev mel treba kamosuv blackbird...
Ja vychazel z toho ze si napsal: Trochu slyset to bylo a po vymene to zmizelo
To ze je to normalni si nenapsal. Poslechnout si i moje klidne nekdy muzes, jsme od sebe par kilaku - btw to by me docela zajimalo kde tady jezdis - sem po koupi zjistil, ze tu na tu motku neni moc vhodnych tras
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
SirIndy píše: Ja vychazel z toho ze si napsal: Trochu slyset to bylo a po vymene to zmizelo
To ze je to normalni si nenapsal. Poslechnout si i moje klidne nekdy muzes, jsme od sebe par kilaku - btw to by me docela zajimalo kde tady jezdis - sem po koupi zjistil, ze tu na tu motku neni moc vhodnych tras
assassin píše: fungovat to bude.. jestli sedi ze jsou trmeny rozdilne tak nejak na pul cesty mezi serri a tim co jsem popsal..(mensi sila na pacce, delsi chod) ale bude kazda strana brzdit jinak, myslim ze to nebude tak velkej rozdil aby to melo zpusobovat nakej negativni efekt, ale asi bych dal oba trmeny stejny i ja (a to mam momentalne v prednich brzdach mix desticek nissin a gold fren, v kazdem trmenu kazdou desku jinou)
Vcera odzkouseno a funguje to ku spokojenosti ;). Naopak me trapi jina vec, ze mi to jakoby v jistych otackach vynechava. Zitra jdu vymenit svicky, snad to budou ony :(. Jedete to hrozne ucukane a strili to prehnane do vyfuku, takze symptomy by byly :).
Stev: na tu nadrzku kouknu. dik
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
Jinak ještě postnu graf po brzdě s tou dírou ve středních otáčkách, jsou tam dvě křivky s různejma tryskama a papírovým a BMC filtrem.
a nějaký aktuální fotky, na vzhledu jsem nic moc neměnil a je to ve stavu v jakym jsem to koupil, jen jsem dodal blatníček od Pyramid Plastics
Naposledy editováno 24.09.2011 13:00:07
Na ten jsem zapomněl, je tam ten nejdelší od Trible Performance s bočním uchycením. Rejd hezky využívá celou dráhu tlumiče a přijde mi to lepší řešení než to bastlit nad nádrž, navíc montážka je hezky jednoduše řešená bez množství duralu.
Otázka je jestli ho vtr potřebuje, nepamatuju že by se mi někdy rozklepaly řídítka při akcelerace, ať už s úpravama nebo bez, ale tak lepší ho tam mít i kdyby ta situace měla přijít jednou za život. Je možný že po montáži bylo trochu jistější řízení. Každopádně myslím že nutnej ten tlumič není.
2 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Úpravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravy VTR1000F
petrvtr_new píše: Jo na minulym VTR jsem mel cestovni ermax a kupodivu to bylo mnohem horsi..
Co se stalo s minulym VTR? Cestovni by melo bejt dobre jen na nizsi rychlosti, takze bych koukal spise po nejakem racing.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |