prostě druhé řidítka mi nepřijdou jako vhodné řešení, jízda sólo po naučení na civčišti mi přijde mnohme lepší
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
Jak zachrání školitel žáka při jízdě, když nedá přednost zprava ale frčí dál? Vypnuté zapalování ani neustálá komunikace stačit nemusí
Když se to dělá takhle v západní evropě, znamená to, že je to moderní?
(jen se ptám, jsem v tom laik )
první jízdy nebýt někoho kdo mě zezadu korigoval asi bych zpátky nesla tu motorku na zádech pravda že pak už mě ne zrovna subtilní učitel a asi dvoumetrový komisař spíš znervózňovali .... takže tak 50:50
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
Jo a nesrovnávej dobu před mnoha lety, kdy na motorce, pincku, simsonu, nebo čemkoli co mělo motor sme jezdili po polích, lesních cestách, loukách a tak. Dneska mi do autoškoli chodí naprostá většina lidí co tu motorku nikdy neřidila, nebo to zkusili někde u garáží kolečko a dost. Div se za ty tresty co sou za řízení bez řidičáku. Ty by sis troufnul někoho takovýho poslat na motorce samotnýho byť na nějakou cestu mezi vesnicema? To je přece úplná blbost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
Gal píše: Už se to tu řešilo docela dostkrát. Ve svý podstatě ještě nikdo nic lepšího než druhý řídítka nevymyslel. Sem instruktor, vim o tom svoje. Na druhou stranu je dobrý, když ten člověk jezdí sám. Ten legislativní guláš by chtěl trochu učesat. Podle mě ideální stav : cvičiště, motorka s dvojím řízením, případně poté motorka solo, udělat zkoušky z ovládání motocyklu a předpisů a pak do provozu solo s instruktorem na druhém stroji na vysílačce. A vidim i jako pozitivní možnost jet na svém stroji.
Jo a nesrovnávej dobu před mnoha lety, kdy na motorce, pincku, simsonu, nebo čemkoli co mělo motor sme jezdili po polích, lesních cestách, loukách a tak. Dneska mi do autoškoli chodí naprostá většina lidí co tu motorku nikdy neřidila, nebo to zkusili někde u garáží kolečko a dost. Div se za ty tresty co sou za řízení bez řidičáku. Ty by sis troufnul někoho takovýho poslat na motorce samotnýho byť na nějakou cestu mezi vesnicema? To je přece úplná blbost.
No já si troufnul to spoustě lidí tu motorku rozmluvit a jejich kariéra skončila už v autoškole, ale sou živí. Píšeš že si instruktor, těch sem tu poznal spoustu, ale znám v Praze jen čtyři který na motorkách opravdu umí. Ty co sem to naučil já, nepotřebovali druhé ovládání, tak že za mě ano troufnul bych si je pustit samotné na vysílačce. Už jen musí být fajn pro padesátikilovou drobnou ženskou, když se má tahat ze stokilovým chlapem za sebou.
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
A navíc, potkáš mladý hovado, co si řekne, že udělá Jackass a v autoškole pojede jak prase, vyseká se...a máš po instruktorování...)
Naposledy editováno 12.09.2011 11:09:18
2 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
bledemon píše: Jak to dělaj v tom Německu, když se musí začátečník rychle rozjet na rušnou hlavní silnici a školitel za nim v autě do křižovatky nevidí a ani neovlivní případné pouštění spojky?
Jak zachrání školitel žáka při jízdě, když nedá přednost zprava ale frčí dál? Vypnuté zapalování ani neustálá komunikace stačit nemusí
Když se to dělá takhle v západní evropě, znamená to, že je to moderní?
(jen se ptám, jsem v tom laik )
Tak zrovna v Německu, se z výcvikového placu na rušnou silnici nedostaneš, dokud neovládáš dokonale motorku a vyhlášku. Nejde o to co je moderní, takhle se vyučuje jen v Rumunsku a u nás.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
bledemon píše: Jestli nějakou změnu, tak povinnost instruktora váži
t do 80kg
To splňuju, a pak by to chtělo myslící žáky.
DJwasabi píše: Zaprvý nechápu, proč tě to tak sejří, ale to neni podstatný.Navíc já jsem docela alergickej na názor "jinde to už maj, tak to uděláme taky",ale to je taky jedno.Zadruhý je jiná doba, ono to zas tak častý už neni, že mladý řáděj na motorkách jako my. Např. já sem v autoškole uvítal dvoje řidítka, v ničem mi to nevadilo, a vzhledem k tomu, že sem měl nervy abych něco nezkurvil tak super. Jediný řešení je začít na 2 řidítkách a třeba v půlce autoškoly přejít na samostatnou...
A navíc, potkáš mladý hovado, co si řekne, že udělá Jackass a v autoškole pojede jak prase, vyseká se...a máš po instruktorování...
Mě to nesejří, já se ptám...a ostatně já už nechci tak nějak vyučovat na motorkách, tak že mě je učitelák tak nějak ukradenej
bledemon píše: Jestli nějakou změnu, tak povinnost instruktora vážit do 80kg
Moc mě neser, překračuju o třicet kilo ale třeba v čtvrtek, pátek sem jezdil s holčinou 48 kilo, na fazeru a poradila si s tim úplně bez problémů, ani jednou neměla problém s váhou motorky včetně mě. Nikdy neřídila, ale prostě k tomu má vlohy. Daleko větší než většina kluků se kterejma sem jezdil.
Ale kdyby se učilo ve fázích legislativa, cvičák, zkoušky a pak do provozu a znova zkoušky tak by to asi bylo o něčem jinym. Samozřejmě prednostne na vlastni motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
Gal píše: SCANDAL> Jestli chceš řešit kvalitu instruktorů na motorku, tak to ti musim dát za pravdu. Stojí za howno. Ale myslim, že to je poněkud jiná věc. Myslel sem, že chceš řešit systém výuky. Víš co bych ti přál? Třeba před nedávnem sem měl kluka co nejezdí ani na kole a prostě trval na tom, že tu motorku chce. Na tom kole nejezdí, protože z něj padá, protože neudrží rovnováhu. Přes moje přemlouvání, majitele autoškoly přemlouvání, prostě nedal jinak. Chci absolvovat kurz a přes to nejede vlak. Co bys asi tak dělal s takovým troubou? Podle tvých měřítek by ho nejspíš autoškola vůbec neměla přijmout, ale víš co pak o tobě bude takovejhle člověk rozhlašovat? Podle mě si to představuješ jak Hurvínek válku. Nevim jak dlouho jezdíš autoškolu ty, já víc jak 12 let, ale tvoje názory mi přijdou "nedospěle radikální". V podstatě ani neřekneš jak bys navrhoval ten systém změnit a jen se obouváš do lidí co trochu oponujou, ale přitom taky řikaj že jezdit solo k něčemu je. A zamyslel ses taky nad ekonomickym dopadem na tu autoškolu při změně? Víš kolik bude pak stát?
Já zatim nechci nic řešit, já se zatím pouze ptám a napsal jsem svůj názor a ten nemusí být pro všechny směrodatný. Takových klučinů co ty popisuješ jsem tu měl spousty a nepřijmul jsem je do výcviku, nechtěl jsem je mít na svědomí. A tady oponuju pouze proto, abych se k něčemu buď pomalu dopracoval, a nebo se na to vykašlal, já se zeptal a od Tebe zatím chodí pouze hodnocení mě.
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
jetam píše: asi nej varianta by bylo někde na cvičisti ve dvou pokud je člověk poleno a pak solo....ale otázka o kolik by stoupla cena už tak drahý autoškoly, jak to mít pojištěný
Ono je to otázka co je drahý, když sem vzal kalkulačku tak mi vychází, že řidičák v zemích EU stojí 65% průměrného výdělku. V Čechách píšou že je průměrný plat 23000,-Kč z toho 65% je necelých 15000,-Kč. Autoškoly v Čechách tedy nejsou drahý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
většina lidí do autoškoly de pro papíry a né se naučit řídit bohužel.... pokud tede neberu techniku - tohle je brzda, tohle plyn
jasně je to o výběru autoškoly, ale většina stojí za prd
1 reakcí na tento příspěvek Zas ta autoškola
Mě spíš na autoškolách vadí jiná věc a to je kvalita a množství té výuky, autoškola člověka naučí opravdu jen ty největší základy, ale jízdu na motorce prakticky vůbec Jak se naklápět do zatáček, kudy je projíždět, jestli pod plynem nebo bez... jak se krizově brzdí... jak se zvedá motorka když upadne - na nic z toho mi autoškola nikdy odpověď nedala - naopak když jsem v 18 dělal rozšíření, tak na mě instruktor hučel ať motorku tak neklopím v zatáčkách