Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: storeman> to sám poznáš nejlíp, jak se motor chová a jestli mu sem tam nechybí trocha toho benzínu.
jak by se to chovalo, kdyby tomu chyběl benzín?
zatím mi to připadá OK. Jezdil jsem chvíli kolem garáží a svezl se na tom i Marek (jel KVJET č.1 na LC4) a připadá nám to v pořádku.
Tedy až na podstatnou změnu hluku
Už tak nějak z logiky věci, když z výfuku odstraníš všechny možný přepážky (tím, že tam dáš otevřenou absorpční koncovku) změní se určitý poměry a 100% to má vliv na složení směsi. Ty to třeba nepostřehneš a zdá se ti, že je to OK, ale v nějakým spektru otáček to může mít třeba chudou směs a pokud to bude při tebou nejpoužívanějších otáčkách, mohl by z toho být za krátko malér.
Zkus se zeptat Matesa, ten nedávno "ladil" FMX a možná bude mít kontakt na někoho, kdo by se ti na to mrknul. Častý problém třeba bývá, že po akcelerci a zaklapnutí plynu se ozve rána. Skoro bych se divil, kdyby to tobě nedělalo, ale možný to je. Na druhou stranu je dobře, že cítíš nějaký ten nárůst výkonu nebo spíš krouťáku .
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Hlavně z kraje jde motor mnohem lépe do otáček. Z origo výfukem, když jsem šimral dvojku na málo otáček a prudce jsem přidal, motor zabouchal a nechtělo se mu. To bouchání podtočeného motoru zmizelo!
Třeba když jedu po louce a chci přeskočit stružku a prudce přidám, mnohem lehčeji se přizvedává předek. Dříve se jí vůbec nechtělo.
Samozřejmě vrknou plynem a jít na zadní jako lehké ostré to nikdy nedokážu.
Motor si poprskává do výfuku při ubrání plynu stejně jako z origi výfukem, akorát je to více slyšet.
Vypadá to, že na tento výfuk je motor a karbec nastavený! A z origo výfukem byl moc udušený.
Koncovka Laďáku šla do plastového rámečku SPZtky
a tak jsem SPZ posunul do leva
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak už vím co je s motorem. Celkem taková blbost (podle mě tedy). Co mi povídal Pepa Šnobl tak se povolila matka na primárním převodu a nějak se tam sekla a nic se nezničilo jiného. Takže to jest celé. :)
Jinak když jsme v tom motoru tak dám nový rozvodáky a nějaký jakoby dráhy pro ty rozvodáky. Jinak je motor ok a vypadá dobře takže to nakonec dopadlo nejlíp jak to mohlo být.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Až mi to pojede :) Před týdnem jsem si udělal řidičák na velkou motorku takže v podstatě mě nic nemůže už zastavit a můžeme vyrazit kamkoliv. Já jezdím ještě s kámošem ten má to samé za motorku takže vše je o domluvě. A už začíná období bahna a deštů to bude radost jezdit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Motor si poprskává do výfuku při ubrání plynu stejně jako z origi výfukem, akorát je to více slyšet.
...stejně bych na bohatosti směsi-šroubkem trošku přidal.
Matess727x píše: ...stejně bych na bohatosti směsi-šroubkem trošku přidal.
Bez debat
Storeman: Ten šroubek je na karburátoru pod přírubou mezi karburátorem a motorem. Stačí vzít šroubek M5x50-60mm s šestihrannou hlavou a konec závitu nabrousit do tvaru šroubováku - standardním dlouhým šroubovákem se tam nedostaneš. Šroubkem bohatosti jde točit rukou. Takže stačí povolit třeba jen o půl otáčky od nastevení, který tam je a je to.
Nebo je lepší šroubek dotáhnout (rukou) a povolit na základní nastavení (v manuálu) a poté povolit o půl otáčky a vyzkoušet. Tahle metoda je lepší v tom, že přesně víš, o kolik si to povolil. Když to uděláš tím šroubovákem udělaným ze šroubku, můžeš ten šestihran, který ti na konci zústane, použít k přesnýmu odměření o kolik si šroubek povolil.
Ten silný spodek je super . Časem se to určitě naučíš dávat i na zadní kolo , musí to jít i s KLR.
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ale byla to paráda , jen se musím naučit pracovat se spojkou, jinak bych hodně odhazoval a mít něco silnějšího, bylo by to úplně v řiti. Projel jsem si místa, kde to normálně dávám tak 50 na 50, abych to vyzkoušel na eRku a šlo to vcelku snadno . Ty kila jsou prostě znát.
Přesto půjde Kadeloidovo eRko k reinkarnaci . Tlumičema zušlechtím svoji Kawu a použiju doufám i další díly jako přední kolo, zadní kyvku a 18" kolo, ....
Motor, rám a další drobnosti půjdou do inzerce. Je to možná škoda ji rozebírat, ale dávat ji do nějakýho "A" stavu by se asi nevyplatilo. Přeci jenom bazarových dílů moc není a kupovat nový je blbost. S touhle myšlenkou jsem ji ostatně kupoval.
Pokud někdo chcete nějaký díly, který nevyužiju, písněte PMkem a dejte tam i nějakou cenu, co jste ochotný dát, nechci na tom vydělat. Do týdne potom dám inzerát.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
[img]
Tohle jde na zadek na trojku jen když za to vezmu a na pětku to jde taky když tomu pomůžu Jen to řazení je nezvyk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Klucí co to vyvádíte
Já koupím pitomej vejfuk a tady se píše že se svět zbláznil a vy tady předvádíte takový kotrmelce.
Teď už chybí jen to, aby Matess prodal KTMku a koupil chopera
Naposledy editováno 11.09.2011 21:50:26
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Kawa jde opravdu na zpevněný cestě plynem na trojku na zadní bez jakýkoliv pomoci. Stojím normálně ve stupačkách. Na měkkým za dva je na zadním skoro pořád, stačí jen vzít za plyn. Nic jsem s karburátorem nedělal, ale chtělo by to. Třeba když je motor úplně ohřátý a potřebuju nastartovat, musel jsem dát sytič a prošlápnout to tak 3x a potom jsem sytič zaklap a chytla na první šlápnutí. Něco jako studený dvoutakt. Jinak jsem mohl šlapat do alejulá a nechytla. Už jsem myslel, že ji budu domů tlačit, ale potom jsem vyzkoušel to se sytičem a frčel jsem jako pán . Taky se mi na 20 vteřin rozsvítilo světlo a šel i větrák, ale potom zas nic.
Storeman: Byla to taková rychlá akce skoro ze dne na den, tak mně ani nenapadlo ti volat. Jel jsem opravdu jen na otočku. Koupit jsem ji opravdu koupil , nabídka byla hodně slušná .
Teď už by to bylo, abych z toho tu kosu na KTM nepostavil .
Janek: Má to 6 kvaltů. Nevim proč. Stačilo by to maximálně do čtyrky. Ale na šestku to jede docela i rychle. Řekl bych že víc jak kawa Na offech bych určitě rychlostně stačil, ale na výdrž asi ne. Tady se stojí ve stupačkách pořád. Sednout sí, to je vo koule A to světlo je fajn že se rozsvítilo. Já to vidim na nějaký probíjení. Ve drátu proud bude ale někam se ztratí než dojde ke světlu.
Co se ale týče jízdy, tak podvozek je na enduro jízdu parádní. Jen nevim, jestli je to dobrý i pro trial. Ale řek bych, že snad jo. To se uvidí, až jestli se něco naučim. Zatim mám plán jen rovnováhu a nějak to solidně dávat na zadek. Výjezdy ale sou s tim dobrý.
E: Taky sem to zkoušel dávat na předek, ale asi by to chtělo silnější brzdu. Je to jednopístek a ještě k tomu plnej kotouč, tak to nějak moc nebrzdí a já se bojím za to brát jak hovado Jo a taky hůř vystavuje spojka, ale to počítám budou zasekaný lamely do koše. Chci sundat výko a mrknout na to.
Naposledy editováno 11.09.2011 21:55:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: Kadeloid: Pěknáááá. Kdy budeš doma?...se zajedu podívat.
také bych se té "veřejné převáděčky" zůčastnil
nemám po odpolednech co dělat a navíc potřebuji uplně sjet zadní drapák
Kadeloid:
něco takového jsem z bezprostřední blískosti ještě neviděl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
E: Chtělo by to aby mates taky koupil něco takovýho. Bych měl dobrýho učitele
Naposledy editováno 11.09.2011 22:02:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
kadeloid píše: storeman>
E: Chtělo by to aby mates taky koupil něco takovýho. Bych měl dobrýho učitele
...já jsem přemýšlel, že bych koupil na "hraní" Yamahu Tricker 250,...takový "trialový endurko", ale jsou kurevsky drahý.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
a tak jsem objel pár koleček a nostalgicky zavzpomínal na Kadeloidovu Kawu, které se tady moc nevedlo a bohužel už nebude mít možnost toto prokletí prolomit.
Snad alespoň některé její životaschopné orgány pomůžou Jankovi vyladit to jeho kladivo na KTMky
No a trialová Betka
zajímavý stroječek , štíhlá kočka z motůrkem jak z křiviňáku, který se ale dovede pěkně rozvohnit
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Pegos píše: TAk dnes jsem objedna Trailer či jak se to píše a pomalu budu kompletovat TA.
Co a k čemu to je ten Trailer? Papíry k motorce ti ty dovedové už poslali?
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
motos88 píše: ahoj,chci si koupit KLR nebo KLX 650,mohl by někdo nějakou doporučit? neznáte někdo tuhle? motorky.bazos.cz/inzerat/11240935/kawasaki-klx-650.php
...jj,...tu znám. Ta by myslím byla dobrá.Podívej se...TADY
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 4 | 6.6.2024 v 19:49 PETARDAK |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |