paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A zase ty gumy
Už je to asik omleté, nicméně zeptám se na zkušenosti. Jezdím na SF Super corsy III a nemůžu si stěžovat. Drží jak přibité, akorát že je zadek po cca 3tis. km v hajzlu. Existuje na tuhle motorku jiná guma, která příliš nezkurví jízdní vlastnosti, obstojně drží, ale najede více km? Co třeba Pirelli angel?

Uzavřeno 14.10.2012 v 08:42 uživatelem drippera

(reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 07:58 | Nahoru | #31

freddy32 píše: ty vole tady je to samej závodník . když sme před 20lety začínali s japonskejma suerbikama tak sme jezdili na tom co dům(nebo kámoš)dal a já to mam dodneška. dokonce sem měl mišelinku macadam na tušim tenkrát gsxr1100. troufnu si tvrdit že s každou gumou se dostanu až na hranu,ta guma ti dá vědět že je na limitu,ten kdo umí číst odezvu ví.letos sem měl obuto pirelli slick,mich.power one a teď tam mam nějaký cestovní conti a každou zatáčku projedu ůplně stejně rychle. jen vždy zkusim na známej trase jak drží(sem takovej nedůvěřivej) a pak zjistim že drží fšecky v podstatě stejně. všecko ty 2 a 3směsi a já nevim co eště je fuck marketing.



To víš stoupá životní úroveň..., ale jinak souhlasím, dobrej jezdec co umí číst gumu a podvozek si zajezdí na všem, akorát nemůže čekat, že některý gumy si to v každé situaci přeberou, když se nechá unést, prostě jsou lepší a horší gumy...

A zase ty gumy

6.9.2011 v 08:25 | Nahoru | #32
klidně obuj dunlop qulifier 1 najedeš na zadku tak 3500 a je to za pár kaček a gumy fungujou dobře... jinak odzkoušené mám Sportsmarty a jsou dobré akurát když je chladno tak se musí více ohřát jinak střed proklouzne při tvrdém rozjezdu... ale na zatáčky sedí dobře ... zadek 4900km ... předek 5650km ... všechno jeté na litrech 150ps + .... odzkoušel sem prirelky supercorsy pro , mišulinky piloty 2ct a jiné ale podle mě nejvíce za těch pár kače udělají službu dunlop qualifier ... dá se zajet i jak říkaj na touringových gumách je to o hlavě a pak taky vědět že když je chladno tak se za to nesmí hned tahat nic víc...

(reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 11:19 | Nahoru | #33

z-x-r píše: To jsou rady

BT016ka stoji za hovno a jeste vydrzi kulove...A jestlize neni zanovni rdikalne se meni chovani v zatackach (na hovno)
BT003 race guma vydrzi jeste mene a na nahace tuplem k hovnu jestli nejezdis okruh.
Super corsy III zase race gumy co hovno vydrzi a jejich limity na normal silnici nevyuzijes tedy na normal silnic k nicemu.(dela ti to jen dobrej pocit v hlave ze jakoze neklouznou
Jak zde pise i slecna.
Sportsmart neni zadna cestovni guma ale sport (ne race)pro i obcasne vyuziti na okruhu a vydrzi z nich nejvice.

Bejt tebou kdyz pirelli tak diablo rosso a nebo sportsmart.



No předpokládám,že nejezdí jak posranej,tudíž netuším,proč by neměl využít limitů SC.Na běžný silnici žádnej problém a vydrží překvapivě hodně (ke 4000km) a drží i při nížších teplotách
BT 003RS není race guma,je homologovaná pro silniční provoz,na naháče toho typu jak dělaná,jediný mínus je,že rychle mizí,u mě cca 3000km.
Sportsmart ani zdaleka neposkytuje takovou ovladatelnost díky profilu a víc gripu taky není na škodu.Lepší,než kdyby nedejbože chyběl....

Naposledy editováno 06.09.2011 14:35:11

A zase ty gumy

6.9.2011 v 14:33 | Nahoru | #34
U gum je strašně důležitá ještě jedna věc - tlaky. Měkké sportovní gumy je potřeba foukat podstatně míň, než je předepsané v manuálu od motorky, protože tam počítají s cestovní pneumatikou. Jezdil jsem Supercorsy SC1 na 2,3 zadek 2,1 předek a nedávno jsem obul Bridgestone bt003 a foukal stejně - klouzalo to a taky to bude možná jeden z důvodů, proč mi ujela. Foukat se nemá univerzálně podle manuálu, ale podle výrobce pneu! Podhuštění není zase takový průser, protože ho člověk pozná a chová se podle něj. Přefouknutou gumu naopak nejde poznat - pozná se to, až ustřelí - trochu pozdě!

Při přefouknutí se taky navíc stane to, co zakladateli vlákna, odejde hrozně brzo střed.

A zase ty gumy

6.9.2011 v 15:08 | Nahoru | #35
ještě bych chtěl doplnit, že životnost gumy je značně závislá na nastavení podvozku!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 15:11 | Nahoru | #36
drippera> Ahoj, myslím si, že Diablo Rosso Corsa budou dobré lepivky, ale samo Pirelli deklaruje na svých stránkách oproti Corsa III jenom 10% nárůst životnosti (takže najedeš kolik - 3850? ). Měl jsem na Monsteru Corsa III a sjely se rovněž poměrně rychle, cca 4500km. Původně jsem vybral, že půjdu do Diablo Rosso II, tedy řada pod Diablo Rosso Corsa, která dle mne bude výkonově více než dostačovat (alespoň na litrového Monstera), ale najedu na ní více km. Už jenom když se podívám na vzorek RossoII, tak je v podstatě téměř totožný jako stará CorsaIII a pokrok nezastavíš, tedy dnešní RossoII bude mít dle mého názoru stejnou přilnavost jako stará CorsaIII. No náhoda a rychlý odjezd do Alp tomu chtěla, že jsem byl nucen znovu skončit na Dunlopech, tentokráte SportSmart a jsem mimořádně spokojený. Přilnavost po ohřátí velmi dobrá a nynějších 1200km na nich není vůbec, ale vůbec vidět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 15:14 | Nahoru | #37

motormichal píše: drippera> Ahoj, myslím si, že Diablo Rosso Corsa budou dobré lepivky, ale samo Pirelli deklaruje na svých stránkách oproti Corsa III jenom 10% nárůst životnosti (takže najedeš kolik - 3850? ). Měl jsem na Monsteru Corsa III a sjely se rovněž poměrně rychle, cca 4500km. Původně jsem vybral, že půjdu do Diablo Rosso II, tedy řada pod Diablo Rosso Corsa, která dle mne bude výkonově více než dostačovat (alespoň na litrového Monstera), ale najedu na ní více km. Už jenom když se podívám na vzorek RossoII, tak je v podstatě téměř totožný jako stará CorsaIII a pokrok nezastavíš, tedy dnešní RossoII bude mít dle mého názoru stejnou přilnavost jako stará CorsaIII. No náhoda a rychlý odjezd do Alp tomu chtěla, že jsem byl nucen znovu skončit na Dunlopech, tentokráte SportSmart a jsem mimořádně spokojený. Přilnavost po ohřátí velmi dobrá a nynějších 1200km na nich není vůbec, ale vůbec vidět.



Když on ten SF je přeci jenom daleko náchylnější na utržení a citlivější na brzdy,tady hledat životnost,pokud chci trošku kravit,je volovina.Je to prostě jiná motorka,než Monster.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 15:22 | Nahoru | #38
verybusy> Dal jsem si na stránkách Pirelli, že chci gumy na SF a na jejich doporučení se zobrazilo Diablo Rosso II... Počítám, že ví, co doporučují, navíc se Rosso II dávají i na Diavel... Ano, vím, že Diavel je jiná charakteristika moto, ale já bych se toho vůbec nebál... Samozřejmě souhlasím, že SF je divočejší než Monster a Rosso Corsa budou větší jistota. Nicméně pokud chci částečně pořešit i životnost, je tady Rosso II a podle mě fungovat bude...

(reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 20:06 | Nahoru | #39
motormichal> No je fakt, že když jsem si tak zkoušel krizové brždění s pořádně ohřátýmá gumama, podařilo se mi párkrát ten předek utrhnout, ale jen tak nenápadně, trošku to zakvičelo, lehce odskočilo, ale to bylo dáno spíš nerovnostmi vozovky a párkrát s emi ta motorka krásně začala stavět na přední. Ten tlak je tak obrovský, že jsem cítil,jak mi lezou oči z důlků. 'učinek té přední brzdy je až nebezpečný a to už mám kua něco najeto. Jednou nám tam vlítnul borec s oktávkou z boční, já to ve dvou asi ve 120km/h zaklap(instiktivně) a to jste měli vidět ten kouř od přední pneu. Naštěstí motrku to nijak nevyvedlo z míry, já trošku povolil, zapřel se do stupaček a do řidítek a normálně jsme cca asi na 10ti metrech zastavili. Asi nebudu moc šetřit a koupim zase něco lepivého, páč asi nám to i párkrát docela pomohlo...

(reakce na) A zase ty gumy

6.9.2011 v 20:41 | Nahoru | #40

VlastíkPlamínek píše: M5 na Classikovi za 5500km KO



Prvni sada mi vydrzela 8400, a druha ma ted najeto 5100 a na pravo se blizi ke znackam (most a brno rulez), na stredu vydrzi jeste dlouuuuho :)

Naposledy editováno 06.09.2011 20:50:36

A zase ty gumy

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2011 v 20:41 | Nahoru | #41
Jinak o gumach uz jsem psal mockrat, tak odkazu na starsi prispevek do jineho vlakna. Takhle to vidim ja, ber nebo nech byt

Naposledy editováno 06.09.2011 20:50:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 06:03 | Nahoru | #42

motormichal píše: verybusy> Dal jsem si na stránkách Pirelli, že chci gumy na SF a na jejich doporučení se zobrazilo Diablo Rosso II... Počítám, že ví, co doporučují, navíc se Rosso II dávají i na Diavel... Ano, vím, že Diavel je jiná charakteristika moto, ale já bych se toho vůbec nebál... Samozřejmě souhlasím, že SF je divočejší než Monster a Rosso Corsa budou větší jistota. Nicméně pokud chci částečně pořešit i životnost, je tady Rosso II a podle mě fungovat bude...



Tím si nebuď tak jistej,třeba honda na Firebladea je schopná dábat v sérii BT021,čili skoro turistický obutí.... Pár gum už jsem odjel a ten rozdíl je obrovskej,jak pocitově,tak funkčně včetně ovladatelnosti motorky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 07:30 | Nahoru | #43
verybusy> No protože to na toho Blade pro normální silniční využití zcela stačí. Pokud chceš jezdit trochu víc na okruh, nebo stále na okruh a potřebuješ špičáky a nebo pokud s tím chceš dělat kraviny apod. tak si kup něco jiného. Nicméně gumu neberu jen podle lepivosti, to bychom všichni jezdili SuperCorsy... Nehledě na to, že se mně poměrně dost stává, že nejezdím pouze za sucha a tam se pak výkon "polookruhovek" typu Diablo Corsa citelně propadá... Vím jak byly teď nervozní ty Corsa III na mokrém. SportSmart oproti nim s přehledem, je to taky rozdíl další generace pneu a o tom to právě je. Nepřesvědčíš mě o tom, že za sucha bude mezi Rosso II a Rosso Corsa na běžné silnici citelný rozdíl, nebavíme se o okruhu, za mokra naopak ano. Tady jde spíš o ten tvůj pocit... Navíc jsem teď viděl test tuším časopisu PS, kde se právě tyto dvě gumy + hromady dalších utkaly proti sobě a vítězem celého testu byla Rosso II, právě proto, že na suchu téměř nezaostávala, kdežto na mokru oproti Corse doslova excelovala. Corsa byla uvedena jako tip na okruh. Dnešní moderní sportovně-cestovní obutí má přilnavost a odezvu jak hypersportovní guma před 10 lety, do úzkých ji přivedeš jen v extrému a snese víc, než ty si dovolíš na motorce.

1 reakcí na tento příspěvek A zase ty gumy

7.9.2011 v 07:40 | Nahoru | #44
Přední MP Road většinou ani nesjedu do další dovolené a vyhazuju za novou,když měním celou sadu. Dobrý je to,že se nesjíždí do špičky. Zadní dává 8-10tis.km Kdybych ji sjížděl na plátno,tak víc...

(reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 07:46 | Nahoru | #45

motormichal píše: verybusy> Dnešní moderní sportovně-cestovní obutí má přilnavost a odezvu jak hypersportovní guma před 10 lety, do úzkých ji přivedeš jen v extrému a snese víc, než ty si dovolíš na motorce.



Naprostý souhlas!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 08:00 | Nahoru | #46

motormichal píše: verybusy> No protože to na toho Blade pro normální silniční využití zcela stačí. Pokud chceš jezdit trochu víc na okruh, nebo stále na okruh a potřebuješ špičáky a nebo pokud s tím chceš dělat kraviny apod. tak si kup něco jiného. Nicméně gumu neberu jen podle lepivosti, to bychom všichni jezdili SuperCorsy... Nehledě na to, že se mně poměrně dost stává, že nejezdím pouze za sucha a tam se pak výkon "polookruhovek" typu Diablo Corsa citelně propadá... Vím jak byly teď nervozní ty Corsa III na mokrém. SportSmart oproti nim s přehledem, je to taky rozdíl další generace pneu a o tom to právě je. Nepřesvědčíš mě o tom, že za sucha bude mezi Rosso II a Rosso Corsa na běžné silnici citelný rozdíl, nebavíme se o okruhu, za mokra naopak ano. Tady jde spíš o ten tvůj pocit... Navíc jsem teď viděl test tuším časopisu PS, kde se právě tyto dvě gumy + hromady dalších utkaly proti sobě a vítězem celého testu byla Rosso II, právě proto, že na suchu téměř nezaostávala, kdežto na mokru oproti Corse doslova excelovala. Corsa byla uvedena jako tip na okruh. Dnešní moderní sportovně-cestovní obutí má přilnavost a odezvu jak hypersportovní guma před 10 lety, do úzkých ji přivedeš jen v extrému a snese víc, než ty si dovolíš na motorce.



Zas ti musím oponovat-co je normální ježdění se superbikem???BT021 je kritická guma v oblasti přilnavosti i pro mýho naháče,nikdy jsem necítil tolik nejistoty co se gumy týče.Každej normální jedinec,kterej se neplouží a netahá jen na rovinách tuhle gumu okamžitě přezuje.Za mokra-to je jiná otázka.Jezdím velmi nerad a silně mě to nebaví,tudíž mi v tu chvíli bohatě stačí cokoliv.Právě v tomhle případě "mokré" vlastnosti třeba právě Rosso II téměř nikdo nevyužije,páč na to lidi nemaj koule.Mě nevyjímaje,přiznávám.
Rozdíly mezi gumama v jednotlivých kategoriích jsou zanedbatelné,je nutný sebekriticky zhodnotit jízdní styl a zvolit tu správnou kategorii.A pořád je lepší mít rezervu v přilnavosti,než se někde válet s gumou s dlouhým nájezdem.A zakladatel vlákna nevypadá jako někdo,kdo by se chtěl kochat turistickým tempem,to by SF degradovalo na samý dno jeho schopností.Takže zvolit kategorii gumy,homologovaná/okruhovka,jetá/nová a cena/užitná hodnota.Tohle si musí projít každej sám,podle svýho nejlepšího vědomí a svědomí...

(reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 08:02 | Nahoru | #47

lopata75 píše: Přední MP Road většinou ani nesjedu do další dovolené a vyhazuju za novou,když měním celou sadu. Dobrý je to,že se nesjíždí do špičky. Zadní dává 8-10tis.km Kdybych ji sjížděl na plátno,tak víc...



Vidíš a já najedu 10.000 na Supercorsách levněji,než ty koupíš jednu sadu MP.A teď babo raď...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 08:29 | Nahoru | #48
verybusy> Víš co je normální jízda na superbiku? Tak jak tady jezdí 95% populace na těchto strojích. Na rovince tahaj, v zatáčkách jim stačíš v pohodě aj se slabším naháčem... Těch co jezdí hranu je velmi málo, pokud mají v tomto provozu a na našich cestách trochu rozumu. Na to jim stačí aj RoadAttack první generace, což byla hodně špatná guma... A kolik jich ji jezdilo. Většina lidí nepadá kvůli gumám...
Mokro taky nevyhledávám, ale teď se mi podařilo dát asi 500km... Částečně po Alpských cestách, částečně po dálnici... Z předchozí cesty se mi zase 100km "poštěstilo"... Pokud nejezdíš kolem komína tak, že než dopadne čtvrtá kapka, tak jsi v garáži, tak tě to zajímá. Já nikoho nezrazuji z koupi lepivějších pneu, to v žádném případě, ale stejně tak říkám, že 95% moto a jízdních stylů ti s velkou rezervou pokryjí pneu nižších (silničnějších) řad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 08:37 | Nahoru | #49

motormichal píše: verybusy> Víš co je normální jízda na superbiku? Tak jak tady jezdí 95% populace na těchto strojích. Na rovince tahaj, v zatáčkách jim stačíš v pohodě aj se slabším naháčem... Těch co jezdí hranu je velmi málo, pokud mají v tomto provozu a na našich cestách trochu rozumu. Na to jim stačí aj RoadAttack první generace, což byla hodně špatná guma... A kolik jich ji jezdilo. Většina lidí nepadá kvůli gumám...
Mokro taky nevyhledávám, ale teď se mi podařilo dát asi 500km... Částečně po Alpských cestách, částečně po dálnici... Z předchozí cesty se mi zase 100km "poštěstilo"... Pokud nejezdíš kolem komína tak, že než dopadne čtvrtá kapka, tak jsi v garáži, tak tě to zajímá. Já nikoho nezrazuji z koupi lepivějších pneu, to v žádném případě, ale stejně tak říkám, že 95% moto a jízdních stylů ti s velkou rezervou pokryjí pneu nižších (silničnějších) řad.



Já na Supercorsách jel v Tatrách dva dny v lijáku a bez nejmenšího problému....
Co se týče těch litrů,pak by bylo pro 95% majitelů zbytečný si je pořizovat.U spousty to tak skutečně je,těm pak bohatě stačí tvrdší směs.Pro ten zbytek je třeba zralé úvahy,jestli chci v klidu cestovat,nebo kravit.A já jen nabyl dojmu,že s SF to na velký cestování a vyklidněnou jízdu není....

2 reakcí na tento příspěvek A zase ty gumy

7.9.2011 v 10:04 | Nahoru | #50
To Verrybusy: Já kupuju sadu MPR za 4000,- Kč. Tak si nemyslím,že je to špatná cena a právě u nich mám ten pocit super přilnavosti a odezvy od předního kola. Proto MPR jezdím.

Naposledy editováno 07.09.2011 10:05:06

(reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 10:07 | Nahoru | #51

lopata75 píše: To Verrybusy: Já kupuju sadu MPR za 4000,- Kč. Tak si nemyslím,že je to špatná cena a právě u nich mám ten pocit super přilnavosti a odezvy od předního kola. Proto MPR jezdím.



A kolik na nich najedes? Ja bych se bal ze je to starsi guma co uz se nevyrabi a tudiz velka sance ze dostanes nakej lezak...

(reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 10:07 | Nahoru | #52

lopata75 píše: To Vaječník: Já kupuju sadu MPR za 4000,- Kč. Tak si nemyslím,že je to špatná cena a právě u nich mám ten pocit super přilnavosti a odezvy od předního kola. Proto MPR jezdím.



Taky jsem je kdysi jezdil,není to špatná guma,to v žádným případě,ale kvalit třeba Supercorsy,nebo Dunlop D211 nedosahuje ani omylem.Za 4000 je to slušná cena,kde je mají???
Přítelkyni jsem sehnal Pirelli Angel na šestku a jevěj se taky dobře,neubejvaj a celkem držej.Jen jsem je nevyzkoušel v mezní situaci...

2 reakcí na tento příspěvek A zase ty gumy

7.9.2011 v 10:49 | Nahoru | #53
me prijde hloupy bavit se ve spojeni se SF o gumach jako michelin pilot road. jako na bezny jezdeni to je nejspis skvela guma, ale spousta lidi ma svoji oblibenou kroucenou trasu kam chodi kravit a nekdo se i obcas rad podiva na okruh kde jsou takovyhle gumy proste nedostatecny. je hezky ze drzej az do kraje ale drzej na tom kraji taky pod plynem a nebo na brzdach? kamarad si ted udelal na okruhu z gixera spoustu trsatek protoze michelin pilot power proste rozpalena nefunguje a neudrzela zadni kolo na trojku. ja tam se svejma qualifierama uz taky jel v zatacce bokem. proste myslim ze dat kazdej rok 3000,- do gum na vic je levnejsi nez se valet ve spitalech a resit na motorce skodu za desitky tisic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 10:57 | Nahoru | #54

verybusy píše: Já na Supercorsách jel v Tatrách dva dny v lijáku a bez nejmenšího problému....
Co se týče těch litrů,pak by bylo pro 95% majitelů zbytečný si je pořizovat.U spousty to tak skutečně je,těm pak bohatě stačí tvrdší směs.Pro ten zbytek je třeba zralé úvahy,jestli chci v klidu cestovat,nebo kravit.A já jen nabyl dojmu,že s SF to na velký cestování a vyklidněnou jízdu není....



Jasný, to už každý musí vědět sám za sebe, jak zostra jezdí... Obzvlášť na dvouválci, který té gumě dokáže dávat po kulách mnohem víc...

(reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 10:59 | Nahoru | #55

motormichal píše: Jasný, to už každý musí vědět sám za sebe, jak zostra jezdí... Obzvlášť na dvouválci, který té gumě dokáže dávat po kulách mnohem víc...



No jasně,navíc ty brzdy kladou na předek taky celkem vysoký nároky,nejde to srovnávat s běžnou produkcí.

(reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 11:05 | Nahoru | #56

pylot píše: me prijde hloupy bavit se ve spojeni se SF o gumach jako michelin pilot road. jako na bezny jezdeni to je nejspis skvela guma, ale spousta lidi ma svoji oblibenou kroucenou trasu kam chodi kravit a nekdo se i obcas rad podiva na okruh kde jsou takovyhle gumy proste nedostatecny. je hezky ze drzej az do kraje ale drzej na tom kraji taky pod plynem a nebo na brzdach? kamarad si ted udelal na okruhu z gixera spoustu trsatek protoze michelin pilot power proste rozpalena nefunguje a neudrzela zadni kolo na trojku. ja tam se svejma qualifierama uz taky jel v zatacce bokem. proste myslim ze dat kazdej rok 3000,- do gum na vic je levnejsi nez se valet ve spitalech a resit na motorce skodu za desitky tisic.



3000,- navic? To asi nepocitas s tim ze nekdo za rok najede treba 15000. A to uz je potom kurva rozdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 11:08 | Nahoru | #57

pylot píše: me prijde hloupy bavit se ve spojeni se SF o gumach jako michelin pilot road. jako na bezny jezdeni to je nejspis skvela guma, ale spousta lidi ma svoji oblibenou kroucenou trasu kam chodi kravit a nekdo se i obcas rad podiva na okruh kde jsou takovyhle gumy proste nedostatecny. je hezky ze drzej az do kraje ale drzej na tom kraji taky pod plynem a nebo na brzdach? kamarad si ted udelal na okruhu z gixera spoustu trsatek protoze michelin pilot power proste rozpalena nefunguje a neudrzela zadni kolo na trojku. ja tam se svejma qualifierama uz taky jel v zatacce bokem. proste myslim ze dat kazdej rok 3000,- do gum na vic je levnejsi nez se valet ve spitalech a resit na motorce skodu za desitky tisic.



Jasný, to je další extrém, ona se ta debata přehoupla už do obecnější roviny a nikdo necpal na SF Pilot Roady. Já jsem zastával názor, že pokud doteď jezdil na SF Diablo Corsa III, tak můžu jít do Diablo Rosso Corsa, ale s životností si moc nepomohu a nebo na normální silnice do Diablo Rosso II, kde získám velmi podobný grip, ale delší použitelnost. Jestli chci jezdit okruhy, je to jiný... Ale nejsem stále přesvědčený, že ať na cestě nebo na okruhu - kvůli typu gum se obvykle nepadá... Na okruhu je to trochu větší alchymie než jenom typ gumy... Na cestě v podstatě nedostaneš gumu na svoji hranu... Tam je taky tisíc a jeden daleko prozaičtějších důvodů...

A zase ty gumy

7.9.2011 v 11:32 | Nahoru | #58
Teď na svym pinďovi mam SportSmarty a řek bych,že sou v poměru k výkonu moto až "zbytečně" dobrý a na nějaký svižnější jezdění v provozu s občasnou návštěvou okruhu bych je klidně nazul i na SF.Trochu dýl se zahřejvaj,ale pak držej.
Málo koní mam,ale aspoň sem těžkej a i tak vydržej 8000km určitě.Na SF bych to tipoval tak 5-6000km.

p.s. Proč když si občas přečtu testy nějakejch pneumatik třeba typu RoadSmart,tak s nima jezdci zajedou bez problému lepší čas,než na kterej by se dostalo 99% suprsportrychlíků i na těch nejlepších lepidlech....?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 11:34 | Nahoru | #59
motormichal> znam cloveka co po projizdce na brnenskym dromu prohlasil ze vetsina lidi tam jezdi takovy celkem silnicni tempo. takovej clovek asi uzivi poradny gumy i v provozu. jako ja osobne si zadnou gumu z kategori supercors nekoupim protoze ji nepotrebuju a moje motorka ani nema vykon aby to vyuzila, ale zacinaj mi lizt na nervy takovy prohlaseni jako ze i roadsmart jde az na hranu tak na co lepivejsi gumy a ze to stejne nikdo nevyuzije. lidi co tohle rikaj vedi prd jak jezdej ostatni a tyhle prohlaseni jsou skoro nebezpecny.

SirIndy> no jo kdo chce jezdit takovy najezdy na to musi mit prachy. nic neni zadarmo. ja najedu za rok asi tak 5-7 tisic a mam se rad. spis resim otazku abych koupil gumy ktrery dokazu provozovat v takovym pasmu kde fungujou. jezdil jsem diablo strady a ty byly proste malo, ted jezdim qualifiery. ale treba D211 bych zase neudrzel teply a ve vysledku by byly nebezpecnejsi nez ty qualifiery...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ty gumy

7.9.2011 v 12:16 | Nahoru | #60

pylot píše: motormichal> znam cloveka co po projizdce na brnenskym dromu prohlasil ze vetsina lidi tam jezdi takovy celkem silnicni tempo. takovej clovek asi uzivi poradny gumy i v provozu. jako ja osobne si zadnou gumu z kategori supercors nekoupim protoze ji nepotrebuju a moje motorka ani nema vykon aby to vyuzila, ale zacinaj mi lizt na nervy takovy prohlaseni jako ze i roadsmart jde az na hranu tak na co lepivejsi gumy a ze to stejne nikdo nevyuzije. lidi co tohle rikaj vedi prd jak jezdej ostatni a tyhle prohlaseni jsou skoro nebezpecny.

SirIndy> no jo kdo chce jezdit takovy najezdy na to musi mit prachy. nic neni zadarmo. ja najedu za rok asi tak 5-7 tisic a mam se rad. spis resim otazku abych koupil gumy ktrery dokazu provozovat v takovym pasmu kde fungujou. jezdil jsem diablo strady a ty byly proste malo, ted jezdim qualifiery. ale treba D211 bych zase neudrzel teply a ve vysledku by byly nebezpecnejsi nez ty qualifiery...



Já myslím, že sis odpověděl sám... Ano, většina lidí jezdí celkem silniční tempo a pak jezdecká chyba - výsledek je ten, že to přičítaj gumám. A jinak zrovna RoadSmarty tu nikdo nezmiňoval... Si pleteš asi SportSmart a RoadSmart... SportSmart - vhodné na občasnou návštěvu okruhu, konstrukce kostry je dimenzovaná na použití při nízkém tlaku apod. Možná, že jsi nepostřehnul začátek diskuze... Řešila se i životnost. Proto některé názory. A třeba Pirelli předek u Rosso II je téměř totožný s Rosso Corsa, aby i u silnějších strojů byla jistota na brzdách, je použita pouze jedna měkká směs atd. Zadek v důsledku delší životnosti jinak, ale pokud je s rezervou dostatečný na Diavel, bude dostatečný i na SF. Já myslím, že ti gumaři vědí co dělají... A když pořád se bavíme o kategorii supersport, ne o kategorii cestotvrdosměs
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist