Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Pokud se o stroj umíte starat, poslouží dobře. Jezdím na tom přes 4 roky a nikdy se s tim nic závažnýho nestalo.
Kdo nemá na lepší nebo se potřebuje naučit, proč nekoupit...? Na jaře chci kupovat novou, ne čínskou, a nepřijdu si za ty 4 roky nijak ochuzená, nasraná či podobně.
Takže asi tak
Kromě výměny plynového lanka, které prasklo se tomu nic jiného nestalo a sloužilo to. Každopádně existuje jak průměr, tak průser, takže neexistuje jednoznačné China ANO/NE to může říct jen někdo, kdo zkusil vše a takovej tu mezi námi upřímně není Takže když člověk dobře vybere, tak i čajna bude fungovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Jen nevím, kdo a kde nějaké součástky vyrábí a z jakých surovin odkud dovežených, pod žárovkou jakého výrobce smontovaných
To bych musel jít do důsledku ve všem. Kamarád konstruuje v Anglii něco pro Jaguára. V teamu jsou Španělé Rusové atd. Auto je poskládané z dílů celého světa a vymýšlí se "berličky" Na staré se nalepí nové, z šestiválce su udělá zalepením dvou děr čtyřválec atd. Aby se ušetřilo. Tohle kdyby věděli patrioti, konzervativní Angličani, tak nevim nevim.
Neodchylujme se moc od tématu - "Čínu ano/ne". Když má něco kvalitu a není jiná možnost, tak beru kvalitu. A to i z Číny a klidně i kopii, licenci, jak chceš. Jak poznat kvalitu, viz. výše.
Pokud bude někdo pro omezení dovozů ze zemí, kde se nedodržují lidská práva a základní ekologie výroby nebo mezinárodní smlouvy, patenty, tak zvednu ruku vždy. Když ale příjdu na krám, nebudu tohle všechno zjišťovat, na to nemám kapacitu, informace, čas.
A na "jedna paní povídala" nebo "kámoš kámoše měl strejdu a tomu to furt nejelo", už jsem dost starý.
Sukin píše: Starous68> Tak já souhlasím s tím, že japonci nepřišli s ničím extra novým---Haha akorat poslednich 40 let udavaji krok.
Udávají krok? A v čem jako? Japonci se už posledních 40 let akorát tak drží "své" koncepce převzané od MV-Agusty a celej Japonskej čtyřlístek jede vlastně to samé... Něco nového tam přináší vždy jen nějaká západní značka, které se zrovna začne dařit a Japonci k tomu samozřejmě chtějí hned nabídnou "svou" alternativu , resp. taky se na tom chtějí trochu přiživit... Posledních 30 let se snažili např. okopírovat HD a povedlo se jim to až teď nedávno... Asi proto, že už zvedají cenu na úroveň konkurence a nemusí to už díky tomu tak šidit - třeba takovej DragStar 650 se dá objektivně označit skoro za plagiát , protože kdybys tam dal motor z HD, tak už ani v Milwaukee nepoznají, že to nepostavili tam...
Ale že by někde určovali směr? Směr začne určovat vždy někdo ze západu...
Naposledy editováno 01.09.2011 15:06:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Váňa píše: DMC.motobiker> Proč je nejaponská motorka opravdovější?
třeba Ducati- kopírovala německé dalekohledy, pak ji vybombardovali, začla dělat motorky, nic zajímavého oproti zaběhlým angličanům, no a největší sláva přišla, když obšlehla rám z Agusty, vzala letmák z RVF a výfuky z NR a přišla v 748/916...pak obšlehli VFR celé, dali tam půlku motoru a udělali cestovní řadu ST...no tak to je v kostce originálním dlouholetém výrobci...
i sám DMC uznává, že Anglie je kolébka všeho...
Rozhodně není mým záměrem tu dělat propagaci čínském výrobkům ,ale prostě bral jsem to jako fakt ,že tu jsou a lidi je kupuji a mají o něm zájem. Trochu oddělit zrno od plev, jak ve výrobcích tak hlavně prodejci . Sami jistě víte, jak záleží na dovozci, prodejci, servisech a to jsou hlavně češi a ne číňané !
TO BYLO TO HLAVNÍ O CO TADY ŠLO.
1/ Myslím, že přesto je u nás dost lidí , kteří berou motorku jako dopravní prostředek i jako spotřební zboží a je jim vcelku jedno, jaká ta bude značka, požadují láci, bezporuchovém provoz, pokud možno za co nejmíň peněz a slušný servis. Stejně jako si asi nekoupím Hummera na dojíždění pro nákup nebo do školy, pokud nemám papá arabským šejkem .
A ani si nekoupím zrcadlovku Nikona za 50 litrů, když potřebuji udělat pár snímků do alba , či pro vzpomínku . A ten Nikon sám ze mně fotografa neudělá, k tomu je potřeba víc. Stejně je to i v motorismu, pokud získám ambice pro něco dál , zaměřím se konkrétně na určitém typ a značku podle toho, co chci jezdit.
2/ Je mi jasné , že porovnání špičkové technologie a návrhářství / potažmo i ceny/ je bezpředmětné . I když každý víme , že i u těch ,,krasavic a milenek “ nás občas něco zazlobí a co to stojí pak peněz. A při pohledu s okna na blížící se mraky zatlačíme zpátky do garáže přiznám, že pak se i hodí ,,děvečka pro všechno“ , které nám není líto.
3/ Poruchovost , ano je dána výzkumem,vývojem , testy, technologickým zpracováním, kvalitou výroby a kontrolou a taky cenou vše něco stojí, že.
Asi nemůžu chtít stejné parametry třeba na Yuki TR 250 a nebo KTM či jiné zavedené značce. Na kole z obchoďáku asi taky nikdo soudný nepojede Tour de France, nebo horský závod. Ale třeba na chatě na houby , na koupání, dojet si pro holku s vedlejší vesnice přes meze, nebo polňačkou mu to postačí a může si užít taky dost zábavy.
Poruchovost je dána výrobcem, to v každém případě ,ale ta větší část je v nás jak se ke stroji chováme, jak ho udržujeme a na co ho používáme. I ze spolehlivé ,krásné mašiny dokáže někdo udělat totální vrak během pár dní.
4/Bezpečnost i tady se za vše platí , lepší brzdy, pneumatiky, pružení , výkonnější motor , ergonomie, to dává všechno předpoklady k bezpečnější jízdě to ano. Ale taky ke tragičtějším následkům. Ne každý se dokáže pohybovat na hraně fyzikálních zákonů , chce to spoustu času, tréninku, srdce a hlavně myšlení, předvídavosti. Uvědomit si že i na hlavní musím počítat s tím , že mne někdo přehlídne , nedá přednost, že mi pod kolo skočí vesnickém oříšek , nebo srna v lese, nebo díra olej na silnici a jiné a jiné.
Ta bezpečnost už začíná v té garáži , kouknout jestli je všechno jak má být, světla, náplně, gumy dotažené šrouby , řetezovka, funkční lanka atd.
A když nahlédneme do statistik tak ta technika není určitě až na prvním místě , je to většinou přecenění svých schopností , nepřiměřená rychlost vzhledem k poměrům , nezvládnutí stroje , nedání přednosti , jízda v pruzích, předjíždění a na to bohužel doplácíme nejvíc my. Ale ono je to taky těžké, když se tomu strejdovi objeví na hlavní na horizontu motorka s otáčkoměrem nahoře, tak než mu dojde o co jde , tak mu ležíte na kapotě . A on ještě přemýšlí v tomto okamžiku, jestli měl jet pro rohlíky a nebo připustit králíka. /vyzkoušeno osobně/.
A k tomu se v poslední době přidává i dávka bezohlednosti agresivity, arogance.Lidi jsou utahaní, nemyslej ,jedou setrvačností.
Tak to chce prostě používat mozek a předvídat a jezdit, znát dokonale stroj co mám co umí ,co zvládne a co zvládnu i já. I při tom všem je to o i té pověstné klice.
4/ nechci tady dávat v potaz jakékoliv politické diskuze, natož ekonomické , proto jsou snad jiné sloupky.
5/Takže nadále přivítám rád konkrétní připomínky mám to a to od tohoto dovozce mám s tím zkušenosti takové a takové. To považuji za přínos a nedělám to pro sebe, děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
VeFeRák píše: ...pak obšlehli VFR celé, dali tam půlku motoru a udělali cestovní řadu ST...
Co mají STčka společnýho s VFR (původně závodní ČZ model 860) , to teda fakt netuším...
Ale když to říkáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
no já tam inspiraci vidím, to samé futura...
jinak jsem asi dospěl k rozhodnutí, že příští máša (druhá) bude Bonnevill...
AlešT. píše: Marex> Tak já myslím, že vím přesně na čem jezdím. Byl jsem i na exkurzi u výrobce, mluvil od ředitele, až po hlavního servismana. Viděl jsem ty motory rozdělané i po 30 tis. km atd.
Jen nevím, kdo a kde nějaké součástky vyrábí a z jakých surovin odkud dovežených, pod žárovkou jakého výrobce smontovaných
To bych musel jít do důsledku ve všem. Kamarád konstruuje v Anglii něco pro Jaguára. V teamu jsou Španělé Rusové atd. Auto je poskládané z dílů celého světa a vymýšlí se "berličky" Na staré se nalepí nové, z šestiválce su udělá zalepením dvou děr čtyřválec atd. Aby se ušetřilo. Tohle kdyby věděli patrioti, konzervativní Angličani, tak nevim nevim.
Neodchylujme se moc od tématu - "Čínu ano/ne". Když má něco kvalitu a není jiná možnost, tak beru kvalitu. A to i z Číny a klidně i kopii, licenci, jak chceš. Jak poznat kvalitu, viz. výše.
Pokud bude někdo pro omezení dovozů ze zemí, kde se nedodržují lidská práva a základní ekologie výroby nebo mezinárodní smlouvy, patenty, tak zvednu ruku vždy. Když ale příjdu na krám, nebudu tohle všechno zjišťovat, na to nemám kapacitu, informace, čas.
A na "jedna paní povídala" nebo "kámoš kámoše měl strejdu a tomu to furt nejelo", už jsem dost starý.
konzervativni anglani muzou byt spatni uz jen z toho kdo ted toho jaguara vlastni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Jinak Triumph Bonneville dobrá volba , ale já bych raději Scramblera...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
na Scramb. se mi nezdají ty výfuky, asi vzpomínka na spáleninu od Simsona Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Což na japonskou šestikuli ani náhodou, tam jsi v jednom zlámaný jak suchá větev na machrování hodinu, dvě dobré, ale na celodenní výlet totálně k ničemu. Každý má prostě jiné požadavky na mašinu. Pokud se chceš kochat krajinou, tak trsátka ani zmrzliny nejsou to pravé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Já mám čínskou motorku , uznávám neni to žádná střela je to v pohodě enduro a můžu říct, že bych neměnil a ani si nekoupil žádnou ojetou motorku. Mám záruku, všechno drží, jediné co mě trochu ted zlobí je baterka ( ale jak zde někteří psali tak maji s gelovkou taky problémy) to se dá, ale snadno vyřešit. Takže za mě čínu ano , sice nedosahuje kvalit japonských výrobců, ale za cenu za kterou se prodává japonský zboží nedostanu 3krát tak dobou motorku nemluvě o tom , že čína dělá malý objemy takže motorku má většina uživatelů krátkou dobu.
Anketa mluví sama za sebe 114 lidí má s motorkou určitě špatné zkušenosti, buhužel většna nemá žádné , jste jako hádavý báby před konzumem.
Druhá čínská v garáži, pohoda,.. do školy. Čína dělá slušný věci, když na to někdo nemá koule a radši si za nějákou imaginární jistotu připlatí, tak ať si čínskou motorku nekupuje,..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Ale kvalitativně jsou všechny na stejné úrovni to bezesporu...
Mě ty Italsko japonsko německý hádky vůbec žíly netrhaj kupuju si to co mi sedí a teď se koukám po nový CBR 1000RR 012 ...prostě vypadá tak jak se mi to líbí a počkáme jak pojede až vyjede, ale věřím že ne hůř než starší modely ..
¨Co se týče Japonců a všech Asiatů jsou to nejrychleji se rozvíjejcí národy a mají úplně jinou mentalitu než Evropan či amík ... abychom mi začly vymýšlet něco sami od sebe moc nehrozí a navíc nás musí vždycky něco nakopat do prdele oni jsou jiní a proto jsou na špici ...vyzkoušely všechno a dělaj všechno a myslím že dobře.. evropan má 40let stejnou koncepci a pořád se ji drží a jen přidává něco novějšího protože musí.. kdyby neměl konkurenci tak si myslím jezdíme ještě na strojích o 20let zpět ..
A tak je to z auty.. koupúil sem si hondu v roce 2003 a ta měla v základu už EL okna , zrdcátka , abs, 6x airback atd. (civic) a Fabia nabízela tak přední okna v el mototor 50kw ,možná mlhovkly a jeden pytel cca auta kolem 350tis kč obě no tak nevím no...
Pak sem koupil accorda 2004 (rv2001) a ten měl 4el okna , klimu, el sedačky, zrdcátka , el šíbr, audio 8x repro CD changer , a jiné věci a to vše v druhé nejvyšší výbavě, metlu atd.
rozhodoval jsem se nad novou oktávkou která měla za 590tis 2xel okna, klimu manual, 1.9TDI 66KW, El špígly, a cd přahrávač .. v té době ten accord stál 675tis nový ...takže to co ti dnes nabízí v oktávce nebo audi měly japonské auta už v roce 2OO1 jako standardní výbavu.. kup si japonce dnes .. můj příklad CX7 2.2tdi = 590tis (bez dph) pohon 4x4 , 2 výbava v pořadí, polokůže ,vše v elektrice , digi klima, cd mp3 , mlhovky, park. senz.,xenony (9900příplatek),prostě to co múžeš mít ve škodovce Scout za pouhých 696tis /bez dph ...nehledě na to že škodovka je přecejenom menší než CX7 ... takže A´t mi někdo vykládá že japonci kopírujou... v denšní době každá firma kopíruje protože vymýšlet vymyšlené nemá smysl...
Vem si lexuse začal s hybrydem a dnes jede hybrydní vlna u AUDI , BMW a jiných ale kdyby to nenastartovaly rejže tak to dodneska jebou v 3.0TDI nebo 3.0D či 4,2TDI a\ť chceš nebo ne prostě trendy určují momentálně šikmoocí... by mě zajímalo zda máš doma třeba Italskou nebo nějákou evropskou telku nebo domácí kino? ... a ve všem jiném spotřebním je to stejné...a to jsou i ty motorky auta atd.
Třeba každý druhý říká renaultem bych nejezdil atd. a jezdí jich tolik a jezdí dobře a sem tam se kazí protože jich jezdí mraky jsou levný.. ale když mluvím třeba o Audi 3.0TDI nebo tuaregu .. kterých není taková masa tak často slýchám sem měl a už nikdy furt na hromadě ale to začnou ty lidi říkat až to prodaj dokud to maj doma tak je to nejlepší auto na světě faktem je že není vyjímkou upadnuté rozvodové kolo , elektronika motoru v hajzlu, nepochopitelné závady kdy se měni svazky káblů protože to prostě přestalo jet atd.. je to všechno subjektivní pocit a hodně dělá reklama nic víc nic míň a zažil sem lidi co nadávaly na fiat nebo Renault a teď jezdí do servisu a vykládaj jak je to bomba auto že nemaj problémy a tak jim řeknu vždyť je to renault přeci jste říkal nikdy tohle auto ... odpověď skoro stejná vždycky... ale za ty peníze to fakt není špatný ... Koupil sem firemního roomstra 1.416v a po 16000tis km se rozskočila převodovka ... konstatování ve škodovce ... no podle vin kodu máte v tom autě špatnou šarži ložisek(čínský) v převodovce se stává že odchází mno ..vyměnily a jelo se dál ... pak odešla ECU motoru ...joo tam se dávaly nějáky co měly špatný tišťák o tom se ví tak vám ji vyměníme ... další odešla ECU komfortka ... jojo to je to samí pane... takže auto do 25tis km bylo hodně často v servisu - sice vše na záruku, ale co když třeba ta jednotka vydrží někomu 3roky a převodovka taky no se bude divit až bude po záruce a bude platit ty šupy... japonci maj aspoň slušnej přístup Na autě se projevila závada ta a ta stahujeme 5000tis aut vše vyměníme ... málo kterej evropan tohle přizná a v servisu pak odšktnou auto ze seznamu vin kodu se špatným dílem a když se tam neobjeví jen dobře aspoň nevyhodíme zbytečně prachy.
Takže moje zkušenosti jsou celkově rozdílný u Evropy a Japonsko-Asíjských výrobků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
DMC.motobiker píše: Jasné , bo kdo nemá "R" ten je amarérrr... Čím víc "R" tím víc Honda!
Jinak to zrovna nevím jestli je Cebro "lepší" než Mito / RS! Spíš bych řekl, že v tomhle věku je to pro začátek rozumnější volba s nesrovnatelně levnějším provozem (pokud budou ty 2T otevřené) a delší životností... Ale určitě to není "lepší" volba , však to má motor ze sekačky, né? Jinak ale já sám bych si také pořídil 4T a nebo Jawu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Vito_Corleone píše: Měli sme Mito v baráku a kolega měl zas RS. Obojí šílený poruchový mrdky, proti tomu je moje čína Porsche, co se týče spolehlivosti...
Co dodat , za výkon se platí...
Nedivím se, že někdo nadává a již čínu nechce. Jsou tam rozdíly, ale to jsou i u jiných značek.