paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget


Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 12:04 | Nahoru | #271
Ježiš už se na to vyserte.
Pokud se o stroj umíte starat, poslouží dobře. Jezdím na tom přes 4 roky a nikdy se s tim nic závažnýho nestalo.

Kdo nemá na lepší nebo se potřebuje naučit, proč nekoupit...? Na jaře chci kupovat novou, ne čínskou, a nepřijdu si za ty 4 roky nijak ochuzená, nasraná či podobně.

Takže asi tak

Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 12:14 | Nahoru | #272
Tak "čínu" jsem měl. Bylo to spáchané na Tchajwanu a jmenovalo se to Kymco Xciting 500i.
Kromě výměny plynového lanka, které prasklo se tomu nic jiného nestalo a sloužilo to. Každopádně existuje jak průměr, tak průser, takže neexistuje jednoznačné China ANO/NE to může říct jen někdo, kdo zkusil vše a takovej tu mezi námi upřímně není Takže když člověk dobře vybere, tak i čajna bude fungovat.

Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 12:17 | Nahoru | #273
tchajwan a čína to je možná stejnej stát, ale úplně jiná liga

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 13:21 | Nahoru | #274
Marex> Tak já myslím, že vím přesně na čem jezdím. Byl jsem i na exkurzi u výrobce, mluvil od ředitele, až po hlavního servismana. Viděl jsem ty motory rozdělané i po 30 tis. km atd.

Jen nevím, kdo a kde nějaké součástky vyrábí a z jakých surovin odkud dovežených, pod žárovkou jakého výrobce smontovaných
To bych musel jít do důsledku ve všem. Kamarád konstruuje v Anglii něco pro Jaguára. V teamu jsou Španělé Rusové atd. Auto je poskládané z dílů celého světa a vymýšlí se "berličky" Na staré se nalepí nové, z šestiválce su udělá zalepením dvou děr čtyřválec atd. Aby se ušetřilo. Tohle kdyby věděli patrioti, konzervativní Angličani, tak nevim nevim.

Neodchylujme se moc od tématu - "Čínu ano/ne". Když má něco kvalitu a není jiná možnost, tak beru kvalitu. A to i z Číny a klidně i kopii, licenci, jak chceš. Jak poznat kvalitu, viz. výše.

Pokud bude někdo pro omezení dovozů ze zemí, kde se nedodržují lidská práva a základní ekologie výroby nebo mezinárodní smlouvy, patenty, tak zvednu ruku vždy. Když ale příjdu na krám, nebudu tohle všechno zjišťovat, na to nemám kapacitu, informace, čas.

A na "jedna paní povídala" nebo "kámoš kámoše měl strejdu a tomu to furt nejelo", už jsem dost starý.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:05 | Nahoru | #275

Sukin píše: Starous68> Tak já souhlasím s tím, že japonci nepřišli s ničím extra novým---Haha akorat poslednich 40 let udavaji krok.


Udávají krok? A v čem jako? Japonci se už posledních 40 let akorát tak drží "své" koncepce převzané od MV-Agusty a celej Japonskej čtyřlístek jede vlastně to samé... Něco nového tam přináší vždy jen nějaká západní značka, které se zrovna začne dařit a Japonci k tomu samozřejmě chtějí hned nabídnou "svou" alternativu , resp. taky se na tom chtějí trochu přiživit... Posledních 30 let se snažili např. okopírovat HD a povedlo se jim to až teď nedávno... Asi proto, že už zvedají cenu na úroveň konkurence a nemusí to už díky tomu tak šidit - třeba takovej DragStar 650 se dá objektivně označit skoro za plagiát , protože kdybys tam dal motor z HD, tak už ani v Milwaukee nepoznají, že to nepostavili tam...

Ale že by někde určovali směr? Směr začne určovat vždy někdo ze západu...

Naposledy editováno 01.09.2011 15:06:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:09 | Nahoru | #276

Váňa píše: DMC.motobiker> Proč je nejaponská motorka opravdovější?



třeba Ducati- kopírovala německé dalekohledy, pak ji vybombardovali, začla dělat motorky, nic zajímavého oproti zaběhlým angličanům, no a největší sláva přišla, když obšlehla rám z Agusty, vzala letmák z RVF a výfuky z NR a přišla v 748/916...pak obšlehli VFR celé, dali tam půlku motoru a udělali cestovní řadu ST...no tak to je v kostce originálním dlouholetém výrobci...

i sám DMC uznává, že Anglie je kolébka všeho...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:16 | Nahoru | #277
Tak všem hezky den a zase se tu pokusím o malé shrnutí příspěvků a děkuji všem přispěvovatelům do této diskuze. I když tady znovu asi píchnu do vosího hnízda,ale od toho přeci diskuze jsou.
Rozhodně není mým záměrem tu dělat propagaci čínském výrobkům ,ale prostě bral jsem to jako fakt ,že tu jsou a lidi je kupuji a mají o něm zájem. Trochu oddělit zrno od plev, jak ve výrobcích tak hlavně prodejci . Sami jistě víte, jak záleží na dovozci, prodejci, servisech a to jsou hlavně češi a ne číňané !
TO BYLO TO HLAVNÍ O CO TADY ŠLO.

1/ Myslím, že přesto je u nás dost lidí , kteří berou motorku jako dopravní prostředek i jako spotřební zboží a je jim vcelku jedno, jaká ta bude značka, požadují láci, bezporuchovém provoz, pokud možno za co nejmíň peněz a slušný servis. Stejně jako si asi nekoupím Hummera na dojíždění pro nákup nebo do školy, pokud nemám papá arabským šejkem .
A ani si nekoupím zrcadlovku Nikona za 50 litrů, když potřebuji udělat pár snímků do alba , či pro vzpomínku . A ten Nikon sám ze mně fotografa neudělá, k tomu je potřeba víc. Stejně je to i v motorismu, pokud získám ambice pro něco dál , zaměřím se konkrétně na určitém typ a značku podle toho, co chci jezdit.

2/ Je mi jasné , že porovnání špičkové technologie a návrhářství / potažmo i ceny/ je bezpředmětné . I když každý víme , že i u těch ,,krasavic a milenek “ nás občas něco zazlobí a co to stojí pak peněz. A při pohledu s okna na blížící se mraky zatlačíme zpátky do garáže přiznám, že pak se i hodí ,,děvečka pro všechno“ , které nám není líto.

3/ Poruchovost , ano je dána výzkumem,vývojem , testy, technologickým zpracováním, kvalitou výroby a kontrolou a taky cenou vše něco stojí, že.
Asi nemůžu chtít stejné parametry třeba na Yuki TR 250 a nebo KTM či jiné zavedené značce. Na kole z obchoďáku asi taky nikdo soudný nepojede Tour de France, nebo horský závod. Ale třeba na chatě na houby , na koupání, dojet si pro holku s vedlejší vesnice přes meze, nebo polňačkou mu to postačí a může si užít taky dost zábavy.
Poruchovost je dána výrobcem, to v každém případě ,ale ta větší část je v nás jak se ke stroji chováme, jak ho udržujeme a na co ho používáme. I ze spolehlivé ,krásné mašiny dokáže někdo udělat totální vrak během pár dní.

4/Bezpečnost i tady se za vše platí , lepší brzdy, pneumatiky, pružení , výkonnější motor , ergonomie, to dává všechno předpoklady k bezpečnější jízdě to ano. Ale taky ke tragičtějším následkům. Ne každý se dokáže pohybovat na hraně fyzikálních zákonů , chce to spoustu času, tréninku, srdce a hlavně myšlení, předvídavosti. Uvědomit si že i na hlavní musím počítat s tím , že mne někdo přehlídne , nedá přednost, že mi pod kolo skočí vesnickém oříšek , nebo srna v lese, nebo díra olej na silnici a jiné a jiné.
Ta bezpečnost už začíná v té garáži , kouknout jestli je všechno jak má být, světla, náplně, gumy dotažené šrouby , řetezovka, funkční lanka atd.

A když nahlédneme do statistik tak ta technika není určitě až na prvním místě , je to většinou přecenění svých schopností , nepřiměřená rychlost vzhledem k poměrům , nezvládnutí stroje , nedání přednosti , jízda v pruzích, předjíždění a na to bohužel doplácíme nejvíc my. Ale ono je to taky těžké, když se tomu strejdovi objeví na hlavní na horizontu motorka s otáčkoměrem nahoře, tak než mu dojde o co jde , tak mu ležíte na kapotě . A on ještě přemýšlí v tomto okamžiku, jestli měl jet pro rohlíky a nebo připustit králíka. /vyzkoušeno osobně/.
A k tomu se v poslední době přidává i dávka bezohlednosti agresivity, arogance.Lidi jsou utahaní, nemyslej ,jedou setrvačností.
Tak to chce prostě používat mozek a předvídat a jezdit, znát dokonale stroj co mám co umí ,co zvládne a co zvládnu i já. I při tom všem je to o i té pověstné klice.
4/ nechci tady dávat v potaz jakékoliv politické diskuze, natož ekonomické , proto jsou snad jiné sloupky.
5/Takže nadále přivítám rád konkrétní připomínky mám to a to od tohoto dovozce mám s tím zkušenosti takové a takové. To považuji za přínos a nedělám to pro sebe, děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:19 | Nahoru | #278

VeFeRák píše: ...pak obšlehli VFR celé, dali tam půlku motoru a udělali cestovní řadu ST...


Co mají STčka společnýho s VFR (původně závodní ČZ model 860) , to teda fakt netuším...

Ale když to říkáš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:25 | Nahoru | #279
DMC.motobiker> tak pokud VFR motor je ČZ, tak Ducatí 90° je z JAPu, nebo co to bylo...

no já tam inspiraci vidím, to samé futura...

jinak jsem asi dospěl k rozhodnutí, že příští máša (druhá) bude Bonnevill...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:29 | Nahoru | #280

AlešT. píše: Marex> Tak já myslím, že vím přesně na čem jezdím. Byl jsem i na exkurzi u výrobce, mluvil od ředitele, až po hlavního servismana. Viděl jsem ty motory rozdělané i po 30 tis. km atd.

Jen nevím, kdo a kde nějaké součástky vyrábí a z jakých surovin odkud dovežených, pod žárovkou jakého výrobce smontovaných
To bych musel jít do důsledku ve všem. Kamarád konstruuje v Anglii něco pro Jaguára. V teamu jsou Španělé Rusové atd. Auto je poskládané z dílů celého světa a vymýšlí se "berličky" Na staré se nalepí nové, z šestiválce su udělá zalepením dvou děr čtyřválec atd. Aby se ušetřilo. Tohle kdyby věděli patrioti, konzervativní Angličani, tak nevim nevim.

Neodchylujme se moc od tématu - "Čínu ano/ne". Když má něco kvalitu a není jiná možnost, tak beru kvalitu. A to i z Číny a klidně i kopii, licenci, jak chceš. Jak poznat kvalitu, viz. výše.

Pokud bude někdo pro omezení dovozů ze zemí, kde se nedodržují lidská práva a základní ekologie výroby nebo mezinárodní smlouvy, patenty, tak zvednu ruku vždy. Když ale příjdu na krám, nebudu tohle všechno zjišťovat, na to nemám kapacitu, informace, čas.

A na "jedna paní povídala" nebo "kámoš kámoše měl strejdu a tomu to furt nejelo", už jsem dost starý.



konzervativni anglani muzou byt spatni uz jen z toho kdo ted toho jaguara vlastni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:40 | Nahoru | #281
VeFeRák> No jo, inspirace jak stehno , ale zase si vem, že pan Honda se nejdřív snažil okopírovat Electra Glide od HD (což se mu ve finále s pozdějším GoldWingem celkem povedlo - mimochodem takto si představuju konkurenci - odpověď na klasickou Glajdu moderním Golďasem , sice je to humáč, ale je celkem originální ) a když už měli Glajdu, museli postavit ještě něco levnějšího... K tomu se jim perfektně hodil motor z ČZty, kterej se jim nepodařilo pořádně okopírovat, protože to pořád moc nejelo (tak složitej motor a přitom s takovým obsahem má podobnej výkon i každej druhej naháč od Ducati s polomotorem ) a do sporta by to bylo asi o ničem... Naštěstí už jim to ale aspoň mazalo, tak to kopli do cesťáka... (Tím to nijak nehaním, je to určitě dobrá motorka a na cestování lepší jak Ducati...) A jinak, když už mluvíš o té okopčené 748/916/996, tak se zkus podívat, co stavěli Japonci za sportovní mašiny do té doby... Samej bachratej cesťák s váhou přes 250Kg a šířkou naložený Glajdy s kuframa... Ducati byla totální revoluce , byla štíhlá, relativně lehká a do detailu propracovaná...

Jinak Triumph Bonneville dobrá volba , ale já bych raději Scramblera...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 15:48 | Nahoru | #282
DMC.motobiker> nesouhlasím s tím bachratým sporťákem- VFR750 bylo lehčí než 916...je pravda, že nevím, jak na tom byly 851/888...a co dělali japka a dukny před 88 snad ani nevím...

na Scramb. se mi nezdají ty výfuky, asi vzpomínka na spáleninu od Simsona Enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 16:03 | Nahoru | #283
VeFeRák> Já bych právě takovou retro mašinu chtěl jako vzpomínku na staré dobré časy na Jawách, kdy jsem ještě bez papírů lítal po polňačkách a různě v terénu za městem - to byla asi moje nejkrásnější doba... A na to byl určitě lepší ten Scrambler...

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 18:00 | Nahoru | #284
Forget: pěkně shrnuto, ale pořád to není vše. Důvodem mé volby třiapůly z číny bylo, že potřebuju dlouhou motorku, po zlomenině kolena musím mít nohy dopředu, proto BMW /nohy na válcích/ a teď Daytona 350... předkopy v sérii, na tu motorku se pohodlně srovnají dva normální lidi.

Což na japonskou šestikuli ani náhodou, tam jsi v jednom zlámaný jak suchá větev na machrování hodinu, dvě dobré, ale na celodenní výlet totálně k ničemu. Každý má prostě jiné požadavky na mašinu. Pokud se chceš kochat krajinou, tak trsátka ani zmrzliny nejsou to pravé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 20:48 | Nahoru | #285
rrss> To je taky věc názoru! Třeba na Monsteru má jezdec polohu skoro stejnou jako na běžném Japonském supersportu (srovnáváno s R1 r.v. 2000 = +/- stejné, jen na Monsteru jsou asi o 10ccm výše řidítka ) a na cestování je to naprosto ideální věc... Pro mě osobně bylo tedy mnohem nepohodlnější a únavnější cestování na čopru s předkopama než na naháči... Z těch předkopů mě braly křeče do nohou a bolela mě z toho prdel , na Monsteru mám váhu pěkně rozloženou a jediné, co mě po půldenní cestě v sedle bolelo, bylo opravdu mírně rameno... Ale pokud to zdravotní stav nedovoluje, tak už je to zase o něčem jiném - také mám známého s kovovým kolenem a ten by se na naháče ani sporta už nesložil, takže jezdí taky čopra...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 22:01 | Nahoru | #286
DMC.motobiker> Pokud myslíš originál ze 70 let, tak

Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 22:46 | Nahoru | #287
Mám takovej pocit, že tenhle server se čím dál tím víc podobá novinkám. Pořád tady kafráte a nadáváte a přitom většina na činský motorce nikdy nejela. Beru argumenty lidí co maji s motorkou nějaký zkušenosti ( a je jedno jestli špatné a nebo dobré) zbytek akorát mele hubou a neví o čem ( kamarádovi se rozbila, fotřík měl chopra atd.) tomu se směju :D

Já mám čínskou motorku , uznávám neni to žádná střela je to v pohodě enduro a můžu říct, že bych neměnil a ani si nekoupil žádnou ojetou motorku. Mám záruku, všechno drží, jediné co mě trochu ted zlobí je baterka ( ale jak zde někteří psali tak maji s gelovkou taky problémy) to se dá, ale snadno vyřešit. Takže za mě čínu ano , sice nedosahuje kvalit japonských výrobců, ale za cenu za kterou se prodává japonský zboží nedostanu 3krát tak dobou motorku nemluvě o tom , že čína dělá malý objemy takže motorku má většina uživatelů krátkou dobu.

Anketa mluví sama za sebe 114 lidí má s motorkou určitě špatné zkušenosti, buhužel většna nemá žádné , jste jako hádavý báby před konzumem.

Čínské motorky ano či ne ?

1.9.2011 v 23:57 | Nahoru | #288
Motorka s plnokrevným čínským motorem (Lifan) mě letos dovezla přes půl Evropy 2.000km bez poruchy, přes 35° pláně v Maďarsku, propršenýma Alpama a bez jediné závady. A i kdyby, vše se dá opravit takřka v ruce.
Druhá čínská v garáži, pohoda,.. do školy. Čína dělá slušný věci, když na to někdo nemá koule a radši si za nějákou imaginární jistotu připlatí, tak ať si čínskou motorku nekupuje,..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 05:17 | Nahoru | #289
[quote=DMC.motobiker]Pěkně napsáno, prostě je spousta faktorů, pro někoho značka, pro jiného pohodlí, pro třetího charakter motoru. Víš, půldenní výlet není cestování. Cestování je třeba 800 km každý den nebo obden, takových cest mám pár za sebou, Dukla na otočku, Balt, Jadran, ostrov Man. Proto jsem měl BMW - když tě to na dlouhé cestě už nudí, klidně si za řidítka můžeš lehnout (je zde jeden člověk, který to viděl na běžné vyjížďce) a frčet dál. Není to u mě žádné nové rozhodnutí - jak BMW, tak Yuki jsou o znatelný kus delší než všechny ostatní japonské a evropské "cestovní" a "sportovní" motorky.

Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 05:19 | Nahoru | #290
Dodávám ne pro každého zjevnou paralelu mezi BMW a Yuki - obojí dvouválec, obojí zátah od dvojnásobku volnoběhu až na samý vršek, bez kopanců, prostě "elektromotor". Neměnil bych.

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 06:49 | Nahoru | #291
jezdil jsem junlin 250 choper ram se polamal moc tenkostene trubičky. nepravidelny chod motoru po jizdě kontrola šroubu nebo doplnit ztracene.už nikdy činu

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 07:17 | Nahoru | #292
Kdyz cinu, tak jedine Loncin, nic jineho zadne jine slataniny 50ti znacek jako treba Yuki....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 07:45 | Nahoru | #293
Někde se stala chyba

www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 09:27 | Nahoru | #294
DMC udivuje mě tvoje Italská zarputilost nic zvláštního v tom není ... už sem ti psal že sem měl i Bimotu ...prostě všechno je dobrý pokud je konkurence a to ve všem ...druhou stránkou je že v rámci prodejních úspěchů jsou značky bojující cenou a ty druhé kvalitou a značkou nebo pocitem odlišnosti- v tom jsou italové mistři ...viz Ferrari , Lambo atd... proč třeba Ferrari dnes není prodávané se značkou Fiat ? asi proto že by se nedalo střelit za 5mega a proč třeba lambo není audi ? a proč vlastně audi má R8 když motor z lamba /audi V10 je i v RS 6 ...no jde o to že se právě drží toho že si někteří kupují to ke které značce tíhnou... nic víc .. myslím si že na 3pici je Honda a Yamaha z japonské strany... už podle prodejní ceny a zpracování ať se nikdo nezlobí ale třeba GSXR 1000má o poznání jinak provedené komponenty a jejich tvary či provedení detailů v kapotáži to samé kawa ...

Ale kvalitativně jsou všechny na stejné úrovni to bezesporu...

Mě ty Italsko japonsko německý hádky vůbec žíly netrhaj kupuju si to co mi sedí a teď se koukám po nový CBR 1000RR 012 ...prostě vypadá tak jak se mi to líbí a počkáme jak pojede až vyjede, ale věřím že ne hůř než starší modely ..

¨Co se týče Japonců a všech Asiatů jsou to nejrychleji se rozvíjejcí národy a mají úplně jinou mentalitu než Evropan či amík ... abychom mi začly vymýšlet něco sami od sebe moc nehrozí a navíc nás musí vždycky něco nakopat do prdele oni jsou jiní a proto jsou na špici ...vyzkoušely všechno a dělaj všechno a myslím že dobře.. evropan má 40let stejnou koncepci a pořád se ji drží a jen přidává něco novějšího protože musí.. kdyby neměl konkurenci tak si myslím jezdíme ještě na strojích o 20let zpět ..

A tak je to z auty.. koupúil sem si hondu v roce 2003 a ta měla v základu už EL okna , zrdcátka , abs, 6x airback atd. (civic) a Fabia nabízela tak přední okna v el mototor 50kw ,možná mlhovkly a jeden pytel cca auta kolem 350tis kč obě no tak nevím no...

Pak sem koupil accorda 2004 (rv2001) a ten měl 4el okna , klimu, el sedačky, zrdcátka , el šíbr, audio 8x repro CD changer , a jiné věci a to vše v druhé nejvyšší výbavě, metlu atd.

rozhodoval jsem se nad novou oktávkou která měla za 590tis 2xel okna, klimu manual, 1.9TDI 66KW, El špígly, a cd přahrávač .. v té době ten accord stál 675tis nový ...takže to co ti dnes nabízí v oktávce nebo audi měly japonské auta už v roce 2OO1 jako standardní výbavu.. kup si japonce dnes .. můj příklad CX7 2.2tdi = 590tis (bez dph) pohon 4x4 , 2 výbava v pořadí, polokůže ,vše v elektrice , digi klima, cd mp3 , mlhovky, park. senz.,xenony (9900příplatek),prostě to co múžeš mít ve škodovce Scout za pouhých 696tis /bez dph ...nehledě na to že škodovka je přecejenom menší než CX7 ... takže A´t mi někdo vykládá že japonci kopírujou... v denšní době každá firma kopíruje protože vymýšlet vymyšlené nemá smysl...

Vem si lexuse začal s hybrydem a dnes jede hybrydní vlna u AUDI , BMW a jiných ale kdyby to nenastartovaly rejže tak to dodneska jebou v 3.0TDI nebo 3.0D či 4,2TDI a\ť chceš nebo ne prostě trendy určují momentálně šikmoocí... by mě zajímalo zda máš doma třeba Italskou nebo nějákou evropskou telku nebo domácí kino? ... a ve všem jiném spotřebním je to stejné...a to jsou i ty motorky auta atd.

Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 09:49 | Nahoru | #295
Ještě jedna věc pro ty porovnávačky je kolik jich jezdí po cestách ...

Třeba každý druhý říká renaultem bych nejezdil atd. a jezdí jich tolik a jezdí dobře a sem tam se kazí protože jich jezdí mraky jsou levný.. ale když mluvím třeba o Audi 3.0TDI nebo tuaregu .. kterých není taková masa tak často slýchám sem měl a už nikdy furt na hromadě ale to začnou ty lidi říkat až to prodaj dokud to maj doma tak je to nejlepší auto na světě faktem je že není vyjímkou upadnuté rozvodové kolo , elektronika motoru v hajzlu, nepochopitelné závady kdy se měni svazky káblů protože to prostě přestalo jet atd.. je to všechno subjektivní pocit a hodně dělá reklama nic víc nic míň a zažil sem lidi co nadávaly na fiat nebo Renault a teď jezdí do servisu a vykládaj jak je to bomba auto že nemaj problémy a tak jim řeknu vždyť je to renault přeci jste říkal nikdy tohle auto ... odpověď skoro stejná vždycky... ale za ty peníze to fakt není špatný ... Koupil sem firemního roomstra 1.416v a po 16000tis km se rozskočila převodovka ... konstatování ve škodovce ... no podle vin kodu máte v tom autě špatnou šarži ložisek(čínský) v převodovce se stává že odchází mno ..vyměnily a jelo se dál ... pak odešla ECU motoru ...joo tam se dávaly nějáky co měly špatný tišťák o tom se ví tak vám ji vyměníme ... další odešla ECU komfortka ... jojo to je to samí pane... takže auto do 25tis km bylo hodně často v servisu - sice vše na záruku, ale co když třeba ta jednotka vydrží někomu 3roky a převodovka taky no se bude divit až bude po záruce a bude platit ty šupy... japonci maj aspoň slušnej přístup Na autě se projevila závada ta a ta stahujeme 5000tis aut vše vyměníme ... málo kterej evropan tohle přizná a v servisu pak odšktnou auto ze seznamu vin kodu se špatným dílem a když se tam neobjeví jen dobře aspoň nevyhodíme zbytečně prachy.

Takže moje zkušenosti jsou celkově rozdílný u Evropy a Japonsko-Asíjských výrobků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 10:15 | Nahoru | #296

DMC.motobiker píše: Jasné , bo kdo nemá "R" ten je amarérrr... Čím víc "R" tím víc Honda!

Jinak to zrovna nevím jestli je Cebro "lepší" než Mito / RS! Spíš bych řekl, že v tomhle věku je to pro začátek rozumnější volba s nesrovnatelně levnějším provozem (pokud budou ty 2T otevřené) a delší životností... Ale určitě to není "lepší" volba , však to má motor ze sekačky, né? Jinak ale já sám bych si také pořídil 4T a nebo Jawu...

Měli sme Mito v baráku a kolega měl zas RS. Obojí šílený poruchový mrdky, proti tomu je moje čína Porsche, co se týče spolehlivosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 10:21 | Nahoru | #297

Vito_Corleone píše: Měli sme Mito v baráku a kolega měl zas RS. Obojí šílený poruchový mrdky, proti tomu je moje čína Porsche, co se týče spolehlivosti...


Co dodat , za výkon se platí...

Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 10:28 | Nahoru | #298
Pro toho dotyčného, co tady v nějakém příspěvku psal, že čínu bude uznávat až budou jejich stroje jezdit závody, nebo tak nějak to formuloval - nebaví mne to hledat - Čínský tým jezdí DAKAR a i motoGP. Např. takový holandský Shineray team jezdí motokros s čínskými motorkami od Shineray a porážejí i světoznámé značky. Jezdil jsem na takové motorce od Shineray a od Xmotos a fakt jim to funguje. Ale také jsem měl možnost jezdit na mopedu Shineray a klidně mohu říct, že bych to nechtěl. Mám tady v současnosti dvě motorky - endurka na silnici, Stingrey z Kentoye - je to Apollo Orion a Xmotos XB 33 a rozhodně bych osobně raději Xmotos. Jsou si hodně podobné, ale až do chvíle než nasednete a svezete se.

Nedivím se, že někdo nadává a již čínu nechce. Jsou tam rozdíly, ale to jsou i u jiných značek.

Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 10:30 | Nahoru | #299
nevím ja je na mosteru posez monstrˇozní ale mě to příjde jako malá 6tka nic víc ... jiný monster je S4R nebo jak se to píše ... ono tyhle streety jsou od těch FZ1 , cb1 všechny posedem okruhem s vysokýma řidítkama ... podle mě motorka srdcovka byla pro mě ještě VTR SP1-2 to byl kus mašiny ... dodneska mě cuká si ji pořídit jen natrefit na pěkný kousek

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

2.9.2011 v 10:45 | Nahoru | #300
marekparek> No jo, ale vem si to zase z druhé strany - jak jsou staré Asijské civilizace? Na ten svůj rozvoj měli o pár tisíc let delší dobu a bez doby temna či náboženského útlumu vědy a kde by dneska byli bez Evropy? Byli by na tom stejně jako před stovkou nebo tisícem let... Jinak to co píšeš s tou základní výbavou u Hondy - tohle všechno mělo v základu už Volvo 760 v roce 1984 i s přijatelnou cenou a nebo Cadillac Eldorado v padesátých letech... Ale taky se při tom musím pousmát, když vidím jak tady dělaj u koncernovejch plechovek velkou revoluci z toho, že dali do základu přední okna v elektrice... Jinak co se týče elektroniky - tam už holt dost často nejde nepořídit Japonskej výrobek, protože i když většina toho co máme doma je pod Německou značkou, stejně v tom budou určitě levné součástky z Japonska... To samé třeba foťáky - originál je cenově úplně někde jinde a tak když si člověk už chce občas něco vyfotit, musí se holt spokojit i s tím Japkem no... Co se ještě té spolehlivosti plechovek týče, tak my jezdíme vlastně nejméně spolehlivé značky - Volvo, Ford, Fiat a Škodu - Škodovka klasika největší jebka , Fiat celkem drží i v drobnostech a Ford zatím úplně bez problémů... Ale co jsem viděl dřív u Civiců, to zůstává rozum stát, kára po pěti letech běžného provozu totálně na odpis , asi by raději měli zůstat jen u těch sekaček... A co se toho přístupu týče - tak ono je to dost blbý, když si to auto začně dělat co chce a pár lidí se v tom kvůli tomu rozmaže, nechat to jen tak... To by to za chvilku už nikdo nekupoval, takže stáhnout to museli... To už není ani o té ochotě a přístupu, ale o budoucnosti Tojoty...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist