Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
ted v patek bychom meli byt v brne s nejakejma nemcema.. tak si musim tu okruhovku konecne poprve vosahnout
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dan675 píše: to perna: mel bych na tebe perno dotaz, jak mas nastavenej QS, mam taky HM . zajimala by me hlavne citlivost. diky
Citlivost si nastav presne na svuj motocykl,zalezi i jake mas paky na prepakovani. Chce to nastavit presne podle toho,kdy dojde k odpojeni(dignalizuje to display na razeni) nesmi to byt moc citlive,ale melo by to odpojovat tesne pred tim,nez se opres kulisou do radici vidlicky.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MichaelaZX636 píše: kluci musim se zeptat..... da se nekde sehnat ten konec toho razeni delsi??? pri prevraceni na to tisicihranu mi to nevychazi a cely reversni set se mi kupovat nechce
jestli myslis tu hridelku tak tu tezko, ta packa co se na ni nasazuje by sedala upravit, kdyz to otocis nahoru tak soupes o viko jo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: jestli myslis tu hridelku tak tu tezko, ta packa co se na ni nasazuje by sedala upravit, kdyz to otocis nahoru tak soupes o viko jo?
jo to proste prakticky nejde obratit ale ted me znamej poradil ze prej jedine musim uriznout kus vikaNaposledy editováno 30.08.2011 16:04:50
MichaelaZX636 píše: jo to proste prakticky nejde obratit ale ted me znamej poradil ze prej jedine musim uriznout kus vika
no moznosti je vic, ale je ze neco jednoduchyho co zvladnes i bez vybaveni me moc nenapada... ono teda i kdyby se ti to podarilo otocit tak to vypada ze to tahlo by celkem kolidovalo se samotnou packou...
ale jestli je to jen kryt kolecka tak bych sehnal nakej z bouracky a tenhle riznul.. pripadne udelal drzak na ten senzor rychlosti a ten kryt shodil uplne...
neco v tomhle smyslu:
edit, nez sem nasel foto tak uz me kolda predbehl:)
Naposledy editováno 30.08.2011 16:15:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dan675 píše: to perna: mel bych na tebe perno dotaz, jak mas nastavenej QS, mam taky HM . zajimala by me hlavne citlivost. diky
Čoeče, tak to si úplně přesně nevybavuju. Snad nějakých 55% - prostě zkusmo, jak velkou silou tlačím na páčku (kdy už by pomalu mohla vidlička do záběru), tak aby to vyplo..
Každopádně mám po Těrlicku převodovku "kaput" a jsem rád, že jsem nešel na držku a nebylo to ve velký rychlosti.. Nejspíš jsem ji dával dost zabrat spíš při podřazování a taky už má něco za sebou
Jen doufám, že to stihnu do CEC v Mostě mít v kupě. Celkem blbý být jen "divákem" na závod, na který se čoek těší.. A že se já na road-race vždycky těším
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Čoeče, tak to si úplně přesně nevybavuju. Snad nějakých 55% - prostě zkusmo, jak velkou silou tlačím na páčku (kdy už by pomalu mohla vidlička do záběru), tak aby to vyplo..
Každopádně mám po Těrlicku převodovku "kaput" a jsem rád, že jsem nešel na držku a nebylo to ve velký rychlosti.. Nejspíš jsem ji dával dost zabrat spíš při podřazování a taky už má něco za sebou
Jen doufám, že to stihnu do CEC v Mostě mít v kupě. Celkem blbý být jen "divákem" na závod, na který se čoek těší.. A že se já na road-race vždycky těším
Tak proto jsem tě marně hledal ve výsledcích... škoda... jsem zvědav kdy přeteče pohár trpělivosti a vyjedeš zase na sterilním, bezduchém, bezcharakterním stroji z produkce šikmookých minilidí...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: Technický dotaz...jak se projeví ,myslím při jízdě a stylu,špatná/myslím/, opotřebená řetězovka/kolečka nebo nepravidelně vytahaný řetěz nebo vše dohromady/???
cejtit to nebude dokud uz to nebude extremni, pak to muze cukat v zaberu, preskakovat v extremu .. bude to varovat i nestandardnima zvukama od retezu...
jinak samo retezovka(retez) ve spatnym stavu se projevi i na vykonu, ale myslim ze tech par koni co retez "zahubi" moc lidi nepozna
Naposledy editováno 31.08.2011 10:08:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: cejtit to nebude dokud uz to nebude extremni, pak to muze cukat v zaberu, preskakovat v extremu .. bude to varovat i nestandardnima zvukama od retezu...
jinak samo retezovka(retez) ve spatnym stavu se projevi i na vykonu, ale myslim ze tech par koni co retez "zahubi" moc lidi nepozna
....jo ,tak přesně to cukání v záběru za konstantních otáček /cca 6.000/ pociťuju !..jako když jde špatně palivo!...pří "zátahu" vše v pořádku,nebo to není spíše cítit!
....tedy přesně jedu na okruhu ,nájezd do zatáček ...odřazeni o dva kvalty dolů,brutální náklon,držím otáčky ,perfektně vykružuji rádius v ideální stopě a "cukání" to mě "rozhodí" a jsem mimo stopu,vše v prdeli a ještě nepříjemný pocit!
..takže asi je to jedna z možných příčin....a může to mít vliv i na nepřesnost řazení!?
Naposledy editováno 31.08.2011 10:14:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: ....jo ,tak přesně to cukání v záběru za konstantních otáček /cca 6.000/ pociťuju !..jako když jde špatně palivo!...pří "zátahu" vše v pořádku,nebo to není spíše cítit!
....tedy přesně jedu na okruhu ,nájezd do zatáček ...odřazeni o dva kvalty dolů,brutální náklon,držím otáčky ,perfektně vykružuji rádius v ideální stopě a "cukání" to mě "rozhodí" a jsem mimo stopu,vše v prdeli a ještě nepříjemný pocit!
..takže asi je to jedna z možných příčin....a může to mít vliv i na nepřesnost řazení!?
muze to byt ale i tim palivem, vstrikovani/karbce se v tom "ustalenem" rezimu pri prujezdu zatackou chovaj trosku jinak nez pri akceleraci....
myslim ze kdyby to ten retez delal takhle citelne ze bys musel zpozorovat ten problem i kdyz bys jen tocil kolem na stojanu.. jakoze se tam dejou naky nepristojnosti.. ze retez nabiha na zuby a pak teprv spadne do prohlubne, ze jde kus volnej a kus lehcejc apod...
assassin píše: muze to byt ale i tim palivem, vstrikovani/karbce se v tom "ustalenem" rezimu pri prujezdu zatackou chovaj trosku jinak nez pri akceleraci....
myslim ze kdyby to ten retez delal takhle citelne ze bys musel zpozorovat ten problem i kdyz bys jen tocil kolem na stojanu.. jakoze se tam dejou naky nepristojnosti.. ze retez nabiha na zuby a pak teprv spadne do prohlubne, ze jde kus volnej a kus lehcejc apod...
..zatím jen teoretizuji !
..moto ještě v dodávce, jdu to vyndat a zjistím jestli je to vytahané..což by bylo to nejlepší z možných závad!
...jestli nebude..tak bude závada někde hlouběji..začnu palivem a "karburací"!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda. píše: Tak proto jsem tě marně hledal ve výsledcích... škoda... jsem zvědav kdy přeteče pohár trpělivosti a vyjedeš zase na sterilním, bezduchém, bezcharakterním stroji z produkce šikmookých minilidí...
Čeče, aktuálně mám žebříček motorek po Těrlicku takto - SUZUKI K7 nebo K9, FireBlade 09, Yamaha R1 2008 a ikdyž ZX10 2011 vyhrála absolutně, tak se mi nelíbí.. Takže před ní dávám BMW Ale tohle mě míjí, já se bavím na V2 a ikdyž někdy skřípu zubama, tak je to fajn vybočit z řady a zkusit taky "něco jinýho".. Ono stejně už ze mě hvězda Moto GP nebude
Zrovna v Těrlicku vím určitě, že bych byl na 4V rychlejší. Konečně jsem si taky přesně změřil maximálku a jak jsem podezíral originál tachometr a jeho paměť maximálky, tak jsem dělal správně.. Originál tacho 254 Km/h a skutečná max.rychlost dle GPS STARLANE ATHON byla 275 km/h. Ovšem 4V potvůrky v Těrlicku údajně přes 310 Km/h, což je kalup a je to dobře patrné i na videu mýho bratránka! Jel výbornej čas, přesto ho některý naladěný biky na rovince objížděly... Asi tak jako já, když jsem se blížil k DUC 996, smál jsem se do helmy a jen si řekl: "Tak pojď hochu, já ti ukážu na cílovce, kdo je tady závodník ..."
Tady vídejo a zákus mojí převodovky ve třetím kole druhé kvalifikace, kde jsem se pomalinku už rozjížděl..
A tady neskutečně povedená jízda mého kolegy (bratránka) Míry Pažitnýho! Pro mě největší "hvězda" letošního Těrlicka mezi CZ jezdci. Dal v kvalifikaci sotva 16 kol a pak v závodě druhý z čechů absolutně a čas jen o desteinku horší, než Kamil Holáň - 2:18.5!!! Dojel na 7.místě právě za Kamilem (absolutní špička českýho road racingu)..
Motorka série, včetně podvozku, výfukový systém ARROW, Powercommander III a quickshifter! Pneumatika po mně z Mostu otočená do protivky (KR108) a předek cca 20 kolovej Michelin.. Zkrátka není to jen o technice
Naposledy editováno 31.08.2011 17:45:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
letěl suprově pravě jsem ho nemohl zařadit a ejhle Perňuv (učeň) Gratulka Mírovi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V road racingu to mají nováčci o dost těžší - je jen málo času na vstřebání tratě a nesmí se udělat chyba.. A to jde tak trochu proti sobě. Zvládnul to skvěle
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
sem zkouknul i to druhy a bratranek je fakt rychlej.. z toho zavodu jde teda az strach..
Naposledy editováno 01.09.2011 07:59:37
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36027 | Dnes v 22:23 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 633 | Včera v 20:37 BlackSabbath |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |