Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
t_freedom píše: marekparek> Já nemusím to se dělá jen u těch ekonomicky výhodnejch Japonců
no pochybuju ze ti to brzdi nejak vyrazne jinak nez CBR nebo R1 .... spis to jen nejede jako tyhle 4valce tak se ty brzdy zdaj tak silny :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše: no ale ta fabka se dostala na litrovej vykon co maj motorky v serii... tzn vnitrnosti se prekopaly na podobnej standard jako je u motorek beznej (13-14ky motory v motorkach maj kolem tech 200ps) jak sam rikas, dostat to nad tech 200ps uz by byl problem.. tzn i u te motorky kde uz je to na tehle urovni v serii nebude jednoduchy dostat se vejs, z motocyklovejch motoru dostat naky znatelny vykony navic neni moc lehky...
Amen ...
Jako dodatek...ano jde. Odlehčením vnitřních částí, kvůli setrvačnostem a tepelný odolnosti, zásahem do plnění a výfuku(převrtání hlavy a nový ventily) no a pak to můžeš ještě trochu roztočit a zatopit tomu. Jenže základ, klika, ložiska atd je furt to samý - tááákže, lágrovat to každejch 3000 - 5000km.
Nahnat prostě 15%-25% výkonu jen vejfukem, sáním a mapou...to je pohádka, který věřej hlavně majitelé těch bajků.
Naposledy editováno 31.08.2011 12:08:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Já měl 6tipísty Tokkika, zkoušel jsem Nissiny (myslím na R1) ...brzdí to sqvjěle ... ale ty Bremba mě posadili na zadek(tedy postavili na předek )
Jsou fakt moc dobrý a hádám, že nejsou zas tak daleko od závodních...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
t_freedom píše: assassin> a už si ty Bremba z S4RSka ochutnal ? (když seš tak vtipnej až se za břicho popadám )
Já měl 6tipísty Tokkika, zkoušel jsem Nissiny (myslím na R1) ...brzdí to sqvjěle ... ale ty Bremba mě posadili na zadek(tedy postavili na předek )
Jsou fakt moc dobrý a hádám, že nejsou zas tak daleko od závodních...
nezkousel, ja abych pravdu rekl moc kousavy brzdy nemusim, kdyz to lehkym zmacknutim vypada jak kdyz do neceho narazis tak je to efektni, ale radsi mam kdyz je nastup pozvolnej a jak pritahujes tak to linearne pridava na brzdym ucinku, kdyz to tenhle trend udrzi i pri brzdeni z vysoko nad 200kmh je to podle me ok brzda a to splnuje spousta dnesnich biku, u nekterejch tech motorek s brzdama ala ta tvoje duc jsem mel proste pocit ze to kotvi az moc (ale zkousel jsem je na lehouckejch SM, tyhle "drahy" duc sem nemel moznost vyzkouset)... ja nebrzdim tak ostre, spis ale hluboko do zatacky, takze me jde spis o presne davkovani nez o absolutni ucinek brzdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Problem někdy je, když meziplynuju a vrtím zápěstím s palcem kolem heftu, že i ten malej pohyb co mi jde do prstů mi "přibrzdí" o něco víc...chce to ale jen cvik. Jinak jsou jak máslo. Všechno ostatní pak vnímáš jako "tupý"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
t_freedom píše: assassin> hele ale to není kousavý vůbec... chce to vyzkoušet... je to spíš daleko víc citlivější. Ale nemá to vůbec tendence nejak blokovat...dost malou intenzitou síly lehce konroluješ účinek.
Problem někdy je, když meziplynuju a vrtím zápěstím s palcem kolem heftu, že i ten malej pohyb co mi jde do prstů mi "přibrzdí" o něco víc...chce to ale jen cvik. Jinak jsou jak máslo. Všechno ostatní pak vnímáš jako "tupý"
jo je to vec zvyku.. ja treba stejne na motorce brzdim vsema prstama bez malicku teda a to ze by brzdy sly vic zlehka mi tudiz neni k nicemu.. pritom na kole zas nedokazu brzdit jinak nez jednim prstem....
ad to kolo, na svym kole jsem mel vzadu 180mm kotouc a docela linearni brzdy (formula oro k24) a krasne se mi brzdama darilo regulovat mrtvej bod pri jizde na zadnim.. kolo mi ukradli a mam pujceny brachovo kolo, ten ma vzadu 208mm plovouci kotouc a brzdy shimano XT ktery jsou mnohem jedovatejsi a stale si na ten rychlej nastup ucinku nemuzu zvyknout... pritom jako celek je to brano jako "lepsi" brzda nez sem mel ja...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše: no ale ta fabka se dostala na litrovej vykon co maj motorky v serii... tzn vnitrnosti se prekopaly na podobnej standard jako je u motorek beznej (13-14ky motory v motorkach maj kolem tech 200ps) jak sam rikas, dostat to nad tech 200ps uz by byl problem.. tzn i u te motorky kde uz je to na tehle urovni v serii nebude jednoduchy dostat se vejs, z motocyklovejch motoru dostat naky znatelny vykony navic neni moc lehky...
no tak oproti motorce je jinej výměnou pístů a klikovky už to byla 16tka a může někdo oponovat že CRX VTI 16 měla taky 160koní a dala se poladit klidně lehće na 175 ale ten projev motoru a nástup do otáček je úplně jinde ... a z motorkou to tak společné není u auta to točí 7700ot spíš jde o to že u motorky je všechno miniaturní a tenké a musí se vše řešit s jiných materiálů a dost jinak .. na autě si poradíš a vstupů pro motory (dílů existuje mnoehm více) a některé se používají přeupravené třeba z M3 nebo jiných motorů.. prostě u auta to jde u motorky neseženeš jentak větší vstřiky plnící tlak benzínem uprvit pumpou ale jakou? že když nikde není místo , vačky atd vůbec nemluvě... a výfuk je pak to nejmenší (v uvozovkách)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše: no pochybuju ze ti to brzdi nejak vyrazne jinak nez CBR nebo R1 .... spis to jen nejede jako tyhle 4valce tak se ty brzdy zdaj tak silny :)
brzdy brzdí líp než seriové nissin nebo tokiko ...věř že bremba jsou daleko agresivnější ja třeba vyměnil kotouče pancířky i desky abych se rovnal alespoň z 90% to zas klobouk dolů1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
assassin píše: jo je to vec zvyku.. ja treba stejne na motorce brzdim vsema prstama bez malicku teda a to ze by brzdy sly vic zlehka mi tudiz neni k nicemu.. pritom na kole zas nedokazu brzdit jinak nez jednim prstem....
tak brždění dvouma prstama nebo třeba ovládání spojky se dá naučit za pár stovek kilometrů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
marekparek píše: brzdy brzdí líp než seriové nissin nebo tokiko ...věř že bremba jsou daleko agresivnější ja třeba vyměnil kotouče pancířky i desky abych se rovnal alespoň z 90% to zas klobouk dolů
jo viz vyse... "argesivnejsi" pokud to znamena co si myslim tak to mi prave u brzd moc nesedi...
jinak ruzny bremba sem zkousel na ruznejch motorkach taky, a sam mam pancerky spiegler a aftermarket sestipistovy brzdice nissin (misto origo tokico) takze co se tyka neseriovych resenich brzd tak uz sem taky sem tam neco vyzkousel...
Naposledy editováno 31.08.2011 12:55:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Stev píše: tak brždění dvouma prstama nebo třeba ovládání spojky se dá naučit za pár stovek kilometrů
no jak rikam, na kole brzdim jednim a vadilo by mi brzdit vice prstama, na moto zas i na takovy na ktery to jde brzdit jednim, dvema stejne brzdim celou rukou... a nejak se nutit to delat nejak jinak nemam duvod
marekparek píše: no tak oproti motorce je jinej výměnou pístů a klikovky už to byla 16tka a může někdo oponovat že CRX VTI 16 měla taky 160koní a dala se poladit klidně lehće na 175 ale ten projev motoru a nástup do otáček je úplně jinde ... a z motorkou to tak společné není u auta to točí 7700ot spíš jde o to že u motorky je všechno miniaturní a tenké a musí se vše řešit s jiných materiálů a dost jinak .. na autě si poradíš a vstupů pro motory (dílů existuje mnoehm více) a některé se používají přeupravené třeba z M3 nebo jiných motorů.. prostě u auta to jde u motorky neseženeš jentak větší vstřiky plnící tlak benzínem uprvit pumpou ale jakou? že když nikde není místo , vačky atd vůbec nemluvě... a výfuk je pak to nejmenší (v uvozovkách)
no podle me principy jsou stejne, jestli chces z danyho objemu dostat vetsi vykon tak se da nejak potimalizovat proudeni (upravy sani, vyfuku) a nejak bojovat se ztratama v ulozenich apod... ale tam uz od naky hranice je prinos velice malej na to kolik se nad tim stravi casu/vlozi penez ... pak uz jde vykon dostat jen zvysovanim otacek a jsou NA motory u aut co se tocej dost podobne jako motorky.. s2000 uz v serii toci vic jak 7700, i ten CTR tusim... u zavodaku byly casto max otacky omezene nejakejma pravidlama te tridy, treba S42 motor v bmw 320 pro wtcc tocil dost pres 9tis a dokazal hodne pres 300koni u atmosferickyho dvoulitru, v zavode vsak byl omezen otackama 8500 jak stanovuji pravidla...
jinak u motorek je dilu spousta a moznosti uprav taky, jiny trysky, regulatory tlaku nebo cerpadla je pomerne bezna vec.. spis tim ze se asi pohybujes mezi lidma co upravuji motory aut tak ti to prijde ze u aut je to snazsi...
t_freedom píše: Bubrak ZX10R> jestli jsem psal 150-160HP na zadku nebyl jsem asi úplně vedle, ne?
Jasne, psal si 160-170 na klice, oni pisou 175 a 184 s naporem. To bylo k tomu, 160 ma na kole, to si byl uz ok.
Ja kupoval moji a v inzeratu bylo 192hp, pac to melo ladak a KN, takze narust 8 koni. Byl sem s tim na brzde a jen vymena koncovky dala rozdil skutecne 8 koni, mereno stejnym meridlem stejnej den. To ze mi zmeril 156 koni a pred lety u ZX9R 154 koni, pricemz je zcela evidentni ze ZX10 proti ZX9 ma koni hafo navic, neresim. Ale kazdej tu hlasa jak je dulezitej prubeh a rozdil krivek pri stejnym mereni u ruzneho nastaveni, tak tu udavam tech 8 koni co dala jen koncovka (v obou pripadech s KN).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
t_freedom píše:
Nahnat prostě 15%-25% výkonu jen vejfukem, sáním a mapou...to je pohádka, který věřej hlavně majitelé těch bajků.
Jasne pozor, tady je jen koncovka + ECU, narust 18 koni na kole
marekparek píše: nevím kdo se zmiňoval o zadním kole ... ehm otázku jsem nahodil záměrně protože je tu bubrak a ten zas ty kawy zna,,, jinak motory do závodních aut už jsem v rukou měl a vím že z motocyklového motoru dostat 50ps+ není jen o výfuku nebo ECU...
Pro zajímavost měl jsem 1.416v fabii (vw typ BBZ) překopaný v kaipanu 14tce na 179ps a 192nm... špičkový výkon by šel někam kolem 209ps ale to by dlouho nejezdil.. motor stavěli v albrechtmotorsport
cena 360tis +/- za kompletní přestavbu a zůstal jen blok motoru a všechno bylo jinak..
Výfuk na zakázku 35tis
Spojka a další náležžitosti 45tis...
aby se to rozeběhlo tak nová kabeláž a ECU za 27tis
aby se daly vyhodnotit údaje jako teplota motoru oleje , atd. přístroje za 40tis
sakum pikum dobrá morda a to nepočítám co stála střelená fabka kvůli tomu motoru elektronice adalším použitým věcem... a k tomu základní stavebnice od kaipanu a pak všechny podvozkový díly... atd... prostě nesmyslný balík peněz za takřka nefunkčí (neovladetelnou věc) a zabívam se právě jen autama a motorama kolem aut ... na motorky jsem žádné úpravy krom laufu origo power komandru a filtru nezkoušel a ani nehodlám ...podle slov s Albrechtmotorsportu kteří předminulou sezonu zkoušely upravit 600tky a Litry sami konstatovaly že u motorky je to už zase jinde a jine hrachy
mě šlo o to aby si tady kámoš přečetl že to prostě nejde jen tak takže díky
Hlavně se pan Albrecht sám přesvvědčil,že je mu problematika motocyklových motorů dost cizí!Motor od něj,byl horší než série.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: Jasne pozor, tady je jen koncovka + ECU, narust 18 koni na kole
Bubráku,nežer to tolik
V pondělí mi dovezou ze slovenska novou ZX10,kterou jsem dělal,kitová elektrika,komplet titanový Akrap,185Ps na kole s náporem.
Budu předělávat hlavu,máme 3 druhy těsnění a hlavně kitové vačky od Kawa racing parts.Tak sem potom hodím výsledek cca za 14 dní.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Murkin píše: Bubráku,nežer to tolik
V pondělí mi dovezou ze slovenska novou ZX10,kterou jsem dělal,kitová elektrika,komplet titanový Akrap,185Ps na kole s náporem.
Budu předělávat hlavu,máme 3 druhy těsnění a hlavně kitové vačky od Kawa racing parts.Tak sem potom hodím výsledek cca za 14 dní.
Ale no tak dobre se na to kouka prece. Tech 185 se ti teda moc asi nepovedlo no, co k tomu rict. Esli ta elektrika nebyla uplne to ono treba co?
Na ty vysledky sem zvedavej. No kazdopadne stejne tu 2011 mam v poradi, neda se svitit.
Murkin píše: Bubráku,nežer to tolik
V pondělí mi dovezou ze slovenska novou ZX10,kterou jsem dělal,kitová elektrika,komplet titanový Akrap,185Ps na kole s náporem.
Budu předělávat hlavu,máme 3 druhy těsnění a hlavně kitové vačky od Kawa racing parts.Tak sem potom hodím výsledek cca za 14 dní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
marekparek píše:
No abych to shrnul, tech 210 hp je teoreticky s naporem na klice podle japonsky metodiky mereni klidne moznejch.
Vem si ze BMW pisou 193 a maj 185 na kole. ZX10 pisou 210 maj 170 na kole. Takze jestli pisou u 06 184, tak po tech upravach tech 210 japonskejch psanejch muze mit. Ale musis to brat tak jak to je. Totiz ze zmeris na kole 180 a u Murkina 170.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: Ale no tak dobre se na to kouka prece. Tech 185 se ti teda moc asi nepovedlo no, co k tomu rict. Esli ta elektrika nebyla uplne to ono treba co?
Na ty vysledky sem zvedavej. No kazdopadne stejne tu 2011 mam v poradi, neda se svitit.
Elektrika je Kawa racing,mám ještě udělané další dvě,komplet LeoVince,BMC,RapidEvo a obě cca 180Ps.
Ta kawa elektrika je fakt dobrá,hlavně kvůli možnosti sáhnout do předstihové mapy a hlavně kvůli nastavitelnosti trakce atd.
Jeste mam nachystanou radialni pumpu s upravou ala Assassin, ale zatim sem byl linej to vymenit a vyzkouset. Asi proto ze sem ted spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: No abych to shrnul, tech 210 hp je teoreticky s naporem na klice podle japonsky metodiky mereni klidne moznejch.
Vem si ze BMW pisou 193 a maj 185 na kole. ZX10 pisou 210 maj 170 na kole. Takze jestli pisou u 06 184, tak po tech upravach tech 210 japonskejch psanejch muze mit. Ale musis to brat tak jak to je. Totiz ze zmeris na kole 180 a u Murkina 170.
BMW píše 193 na motoru a po nastavení s komplet výfukem a přeprogramováním jednotky má kolem 190 na kole,což je cca 10%.
Kawa bohužel nikdy neměla to co uváděla,a můžu měření přepnout i do japonských norem.Oni tam totiž strašně kecaj s náporem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Murkin píše: BMW píše 193 na motoru a po nastavení s komplet výfukem a přeprogramováním jednotky má kolem 190 na kole,což je cca 10%.
Kawa bohužel nikdy neměla to co uváděla,a můžu měření přepnout i do japonských norem.Oni tam totiž strašně kecaj s náporem.
To je zajimavy no. Takze se stejnejma upravama ma BMW 190 na kole a ZX10 185 ? Ale ZX10 by mela mit o dost nizsi vahu ne? Normalne bez ABS ma byt o 7-8kg lehci a jelikoz ma Bawor v zakladu ladak vyfuk, tak ZX usetri dalsich nekolik kil na vyfuku, je to tak?
Jinak ale japonci kecaj vsichni podobne ne? Ze jen Bawor to ted zacal oznacovat jinak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |