globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget


Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:09 | Nahoru | #151

DMC.motobiker píše: A co třebas Moto-Guzzi Norge? Taky nic?

Ale voni taloši holt na to cestování asi moc nejsou - no ale proč taky někam cestovat, když bydlíš v Itálii...


Ty Guzziny jsou všeobecně cesťáčky jako z praku. Třeba Stelvio, tebou zmíněný Norge, Breva. Cagiva měla Navigátora.... je toho víc. Aprilka taky něco spáchala....(Futura)Nová Multoška je supééér, teď už si ale na nic nevzpomenu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:15 | Nahoru | #152
Marex> Novou Multošku docela můžu , celkem se jim dle mého povedla...

Jen např. při cestě kolem světa nevím, kde bych třeba v Mongolsku hledal servis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:16 | Nahoru | #153

šméčko píše: no na tohle mám celkem objektivní názor jakožto uživatel, jezdím čínu letošní sezónu a naprosto se stotožňuji s tím co na první straně napsal Milos1, je vidět že alespoň ví fakta a nemele tu kraviny jak půlka uživatelů, kteří to viděli max. na fotce. Když jsem tu svou kupoval měl jsem po pár kilometrech naprosto optimistickej pohled teď po skoro půl roce už vidím, že je to fakt peklostroj ale nedám na něj dopustit. K závadám asi tolik, prosakující svary na nádrži, po x-pokusech jak to pořešit jinak než svařováním jsem to konečně zalepil epoxidem kterej vypadá že bude držet, prasklej rám (horní nosník tlumiče) opravdu špatně vymyšlené uložení zadního tlumiče, kterej je na horní nosník připevněnen jakože nakrut a po jednom tvrdym dopadu to prdlo a celý se to vyklonilo, neulomilo se to úplně na závadu jsem vlastně přišel tím, že motorka šla dolu, nestála na stojanu stabilně a po sundání plastů když jsem to spatřil bylo jasno, vařeno za 200,- otázka 10min. ovšem motorku jsem musel skoro celou odstrojit tzn. zadní kolo,veškeré boční plasty a taky motor. S kamarádem jsem to dovezli na káře skoro holý krom předku. Po týdnu když jsme to zase složili zas vesele lítám ovšem praskající plasty to je věčnej boj. Snažím se nepadat a bejt na ně opatrnej, špatnej je hlavně zadní blatník, kterej jde v terénu hned do kopru páč tim houpáním skáče a stále více napraskává aktuálně ho mám staženej provázkem k nosiči, což je celkem fixní poloha pro blatník při jízdě aby dál neskákal a nenapraskával. Dalších pár závad za který může spíš počasí než číňan - před fabrikou mi před pár týdny řachla ze stojanu na zem když se k večeru zvednul nějákej tajfun a normálně to těch 126kg hodilo na zem výsledek, vylámanej levej přední blinkr, zlomená spojková páčka, sedřenej grip a levý boční plast. Tohle byla opravdu smůla a motorce to nezazlívám nebyla to její chyba a tentokrát jsem byl i za ty lammy čínský plasty vděčnej když jsem viděl jak byl pod tou povalenou motorkou skroucenej přední blatní byl jsem mile překvapen když jsem po zvednutí zjistil že bude vpoho nějákej origo na yamaze už by byl určitě na sračky XD, jinak další závada špička přední brzdové páčky se ulomila po pádu na místě na hlínu (asi se píchla do země a zůstala tam, cca. 2cm z páčky, všiml jsem si až doma, na fukčnost nemá žádný vliv, není nutná výměna) předevčírem se asi odporoučel tachometr, který přestal měřit, ale možná jen někde něco vypadlo ještě pořešim až bude čas, předpředevčírem prasklá gumová hadička od hlavy motoru na výfukový plyny, výměna hadičky za jinou co byla v garáži.. neustále se namotorce objevují menší nebo větší závady ale nikdy to není nic co by nevyřešil domácí kutil z pár věcí co najde garáži, takže nákladný to neni krom těch věcí jako páčky apod. který kupuju v krámě do toho dávám prachy hlavně za benzín, takže pohoda ale jak říkám člověk nemá nikdy klid ale na druhou stranu to docela proháním off-road takže je jasné že tam asi vzniká většina chyb jezdit to na silnici myslím že by držela, i když na těch českejch je to taky takovej spíš off-road :D jinak motorově je velice spolehlivá motor ještě neudělal chybu je to 4T 150ccm a jede fakt parádně super akcelerace klidně i do kopce vytáhne naprosto všude, převodovka funguje taky dobře, je tichá a plynulá s ukazatelem rychlostního stupně je to špica tohle má ta motorka opravdu k dobru a je škoda že třeba ta kostra je tak blbě dělaná, jmenovitě třeba u toho tlumiče kde nechápu jak mohli vymyslet něco tak blbýho, stačilo by vymyslet jinak uložení a nebyl by problém ale takhle je to jen otázka času

sám za sebe bych tu motorku hodnotil spíš kladně, tím věčným spravováním si defakto čím dál víc osvojuji techniku, což je taky velké plus a s lehkou šikovností se dá všechno nějak opravit.
Příští rok bych si chtěl koupit japonce, přemejšlim nad klx 650 hrozně mi padla do oka, tak potom uvidíme kde je pravda, protože na číně se serou samý kraviny a všichni si z toho dělaj prdel, ale když se pak vysere něco vážnýho na japoncovi tak všichni maj hned milión důvodů proč to neni vina továrny a za každou cenu to je prostě kvalita jen protože je to made in japan a nakonec je stejně jedno jestli si koupíš na půl čínu nebo napůl japonce



Ty bláho. Tohle všechno se ti přihodilo na jedný mašině?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:19 | Nahoru | #154

DMC.motobiker píše: Marex> Novou Multošku docela můžu , celkem se jim dle mého povedla...

Jen např. při cestě kolem světa nevím, kde bych třeba v Mongolsku hledal servis...


Pokud by jsi jel přes Rumunsko, Mongolskej servis by jsi nepotřeboval. Jak by ji místní viděli, Multoška by byla v ......
A kdyby jsi se Rumunsku vyhnul.....By sis to nechal poslat poštou a místní servisáci by to tam heftli. Osobně bych ji proháněl spíš po asfaltu a do Mongolska bych si vzal LC4.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:42 | Nahoru | #155
Marex> Nerad to tu veřejně říkám , ale já bych si do Mongolska vzal raději to BMW!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:46 | Nahoru | #156
DMC.motobiker> hele, jak je možný, že před nějakou dobou byla nejprodávanější motorka v itálii hornet? tolik cizinců tam zase není a všichni si taky asi horníka nekupovali....

a Norge, jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:48 | Nahoru | #157
VeFeRák> Já nevím, byl asi levnej, ne?

Edit: Každej Ital taky asi nejezdí do práce ve Ferrari...

Naposledy editováno 30.08.2011 21:48:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:49 | Nahoru | #158
DMC.motobiker> levnej byl bezpochyby, ale takhle? kde je nějaká národní hrdost?

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:58 | Nahoru | #159
VeFeRák> Tak u nás byla nejprodávanější taky nějaká jebka, ne?

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:22 | Nahoru | #160

VeFeRák píše: DMC.motobiker> hele, jak je možný, že před nějakou dobou byla nejprodávanější motorka v itálii hornet? tolik cizinců tam zase není a všichni si taky asi horníka nekupovali....

a Norge, jo?



Hornet ale není tak úplně Japonská mašina (tušíš, na co narážím?)..... ale hlavně je to o ceně.

2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:24 | Nahoru | #161
Zajímavé video z asi čínské fabriky od bikes. Docela by mně zajímalo, jak vypadá výroba v kdysi světově proslavené fabrice JAWA. Mám JAWU 650 Klacík a myslím, že dnešní výrobky těch lepších čínských továren ji ve všech směrech překonávají. Vždyť i motor do BMW 650 GS už místo Rotaxu vyrábí pro BMW čínská fabrika Loncin. A nemusíme chodit moc hluboko do historie. Přesně tak jako Číňani dnes se "včera" chovali Korejci no a "předevčírem" Japonci. Taky jen kopírovali a až se to naučili, tak nám dali na prdel. Mám čínskou čtyřkolku s licenčním motorem Honda 110 ccm. Je to taková přerostlá dětská čtyřkolka. Mám na ní tažné zařízení a používám ji jako malotraktor pro odvoz trávy, smetí apod. Bez problémů tahá "na kouli" po polní cestě až 300 kilo. Jen dolévám benzín a když si vzpomenu, tak 1x za rok vyměním olej. Přiznám se, že jsem si loni ani letos nevzpomněl. Takže za mně: Čínu ano, ale zatím ještě ne každou.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:31 | Nahoru | #162
já čínu v pohodě jo
když ti sedne a dělá radost
kdo chce zkusit jezdit a nechce moc investovat dobrá volba,

mám hondu choper, kros čínu a dám si ještě čtyřkolku čínu spíš pracovní sníh a sem tam vyjížka

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:32 | Nahoru | #163

Marex píše: Ty bláho. Tohle všechno se ti přihodilo na jedný mašině?!



jen takovej lehkej výčet, máme se rádi no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:34 | Nahoru | #164
PapáPepé>

tak en olej prosímtě hned vyměn

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:42 | Nahoru | #165
felixxx> proč?

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 22:44 | Nahoru | #166
Boze to je tak srandovni tema jak tu nekteri majitele chvali sve cinske stroje jak rikaji jak jsou skvele ze ji maji od novoty a jen obcas neco upadne,sem tam prosakuje nadrz a praska ram.A kdyz si to trochu upravi a vymeni pulku motorky tak je vcelku bezproblemova ja kdyz kupoval 10let stareho srada tak jsem jen vymenil olej gumy,retezovku a lital a zadne problemy do dneska nemel a to ji mam 4 roky.to ze nejezdim za 3,5 litru ale za 8 je mi jedno,zase jezdim i daleko pres 200km/h a aspon nic nemusim opravovat,muzu jezdit opravdu pro radost,ne jen se premistovat z bodu A do bodu B od toho mam auto (italskeho bezproblemoveho puntocha ktery jezdi za 6litru lpg-levnejsi provoz jak vase ciny)

Naposledy editováno 30.08.2011 22:45:25

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 23:20 | Nahoru | #167
Já mám v Jawě 250 Travel motor vyrobený v číně, je to kopie staré Hondy CB a co do výkonů a spolehlivosti je to s Hondou totožné. Radost z toho, že to není motor Jawa nemám, ale funguje to skvěle Najeto jen 20 tis. km, ale otáčky pod 6500 mám jen v obci. Problémy s rámem a plasty nemám, to je domácí produkce prověřená desítky let na Jawách 350.
Celou čínskou motorku asi ne (viz. časté problémy majitelů s plasty, sváry, různými úhchyty).

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 23:22 | Nahoru | #168
Mam Číňanku - Yuki CSR250 - ale zatím krátce.
No hned po 3km po odjezdu z prodejny mi vypadl náhon od tachometru - opraveno na místě, po ujetí 35 km jsem už nenastartova a svítila stále červená kontrolka - musím pochválit přístup pana Meškana z místího zastoupení Yuki v Třeboni, hned druhý den si motorku odvezl a zhruba po hodince mi ji přivezl zpět s konstatováním, že se spálila pojistka na palivovém čerpadle (čangoši tam měli jestě takový ty starý typy pojistek, tak mi to předělali na nožovku) Další vyjížďka - najeto 136 km bez jakéhokoliv problému - motor si už sedl a začíná to být velmi příjemné poježdění. Takž za mou osobu prozatím ANO. Čínu ano, proč ne

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 05:43 | Nahoru | #169
Hery22: tedy nevím, cos ze svého příspěvku vyeditoval, ale meleš kraviny. Na své motorce jsem kromě řetězovky zatím nic nevyměnil. Vše je původní, to že podložíš plast nebo převaříš svar, někoho může i bavit nechodím s olejem, ventily, destičkami apod. do servisu... vařit rámy sice u japonců většinou nemusíš (i když svolávačka na praskající krky řízení u šestikulí K6 tu už byla, jak všichni víme, já to jen věděl dřív, protože jsem překládal bulletin výrobce), nicméně motorka mi slouží dobře. A jezdit 200 km/h na čopru, tos opravdu upadl z jahody naznak - taková věc mi nechybí a věřím, že nechybí ani nikomu jinému. V profilu mám fotku letadla, kterým lítám dálky... buď trochu soudný a uznej, že letět 200 km/h rovně nebo po dálnici (jinde to asi nedáš, ne? jmenuj nějakou zatáčku okruhu, kde jedeš přes 1´200..) je prostě nuda.

Pokud jezdím za 3 a ty za 8, tak po 50 000 km (najedeš je vůbec? Já za další 3 roky ano) budu mít díky rozdílu ve spotřebě dvě čínské motorky zadarmo a to se spoustě lidem vyplatí. Mohu si je rovnat do garáže a vnuci jednou zbohatnou prodejem zajímavé sbírky kuriozit.

Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 06:29 | Nahoru | #170
Čína - NE. A vím o čem mluvím.

Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 07:02 | Nahoru | #171
Na čínu by se mělo uvalit embargo.

Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 07:23 | Nahoru | #172
Prosím vás nesrovnávejte Čínu s Japonci v začátcích. Japonci se prosadily díky tomu, že jejich kopie měli od začátku stejnou néli lepší kvalitu než konkurence. Což nikdy žádná čína ještě neměla...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 07:54 | Nahoru | #173

Malcik_CZ píše: Jo málem bych zapomněl, kapotáže můžeš kupovat každý den místo chleba, práskají vo sto péro.

mam opačný zkušenosti, po 3 letech prodírání terénem a minimálně 10 pádech, z toho jeden fakt těžkej, a na plastech neni jediná prasklina. Jsou pevný a pružný. Asi mam fakt nějakej lepší kus

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 08:43 | Nahoru | #174

Hery22 píše: Boze to je tak srandovni tema jak tu nekteri majitele chvali sve cinske stroje jak rikaji jak jsou skvele ze ji maji od novoty a jen obcas neco upadne,sem tam prosakuje nadrz a praska ram.A kdyz si to trochu upravi a vymeni pulku motorky tak je vcelku bezproblemova ja kdyz kupoval 10let stareho srada tak jsem jen vymenil olej gumy,retezovku a lital a zadne problemy do dneska nemel a to ji mam 4 roky.to ze nejezdim za 3,5 litru ale za 8 je mi jedno,zase jezdim i daleko pres 200km/h a aspon nic nemusim opravovat,muzu jezdit opravdu pro radost,ne jen se premistovat z bodu A do bodu B od toho mam auto (italskeho bezproblemoveho puntocha ktery jezdi za 6litru lpg-levnejsi provoz jak vase ciny)


Taky sem měl SRADa, taky bezproblémový stroj, krom teda že vždycky na jaře sem musel vyměnit svíce, jinak nejela(což čína nezná), aniž bych opravoval, vyšel mě provoz dráž než na číně A čína mi nežere 3,5 ale 2lA navíc SRAD v terénu neni to pravý ořechový a jezdit 200 po českejch silnicích? Jezdil sem i 300 a už ne-e, silnice u nás jsou čim dál horší a děkuji Bohu, že jsem to přežil. Na 2 kolech už jedině mimo asfalt

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 09:06 | Nahoru | #175
Tak tak, tohle má kámoš na Kawě 750, na těch pár set km, co ročně ujede, vždy na jaře nové svíce za 1200 (origo osazení NGK a jiné bohužel nechce zkusit). A to se vyplatí zkoušel mít svíčky v mašině, mimo mašinu, na topení... startovat přes kabely - bez šance. Může točit, jak dlouho chce, a nic. Vymění svíce, nesahá na kohout ani karby, a okamžitě startuje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 09:10 | Nahoru | #176
pro všechny :
Všem přeji hezké dobré jitro a děkuji za příspěvky
Omlouvám se že jsem včera nereagoval na příspěvky, ale využil jsem krásného odpoledne
A vyjel jsem ,,trhat šrouby a plasty na číně“, abych věděl co je to tedy doopravdy zač.
Ať jsem konkrétní CSR 250 koupena 03/11 najeto cca 5tis. km.
Takže výlet z Plzně do Berouna a okolí, staré lomy nad Královákem, zákoutí podél Berounky a kopečky, louky, lesy nad Zdicema, Vraní skála s bezva výhledem. Krajina byla krásně po větru a deštích vymydlená bezva dohlednost nádherná panoramata. Baterky ve foťáku dostali zabrat, ale stálo to za to . Nazpátek jsem to střihnul po dálnici a světe div se předjel jsem i všechny kamiony /Ó/ Sakra to je úspěch. A ani jsem nepřekážel žádným ,,japoncům „. Potkal jsem akorát krásnou ducinu, nějakého skútra a taťku na Babetě s hráběma ve vsi. Kde jste všechny kluci? Sezóna přeci nekončí !
Tak najeto dalších 145 km, pohled do nádrže po dojetí ,sakra ono tam je jak skoro před týdnem. No ale abych nechválil jenom, ten tachometr příšerně kecá těch 120 mil za hod jsem určitě nejel . To je stejně hezká kuriozita , označení v mil, když jsem kontroloval na cejchovacím úseku 5km tak počitadlo km ukázalo 5250m, dobrá to bych bral, ale ta rychlost, hihi. Tak podle odhadu podle autobusů, kamionů ,tak max 115 ale km !!! Ale mít 70kg a dát menší rozetku, motor by to taky zvládnul. Ale nejezdím po dálnicích zas tak často, tak necháme jak je. O těch ledkách pod sklíčkem, co mají informovat o funkcích tedy nic dobrého , za slunečného počasí je člověk zmatený jak maturant bez taháku, to tedy bylo vytaženo opravdu ze zásob elektrotechnického materiálu až s toho nejspodnějšího šuplete.
A co mně příjemně překvapilo byla docela stabilita při jízdě za kamionem a nebo předjíždění, to když porovnávám s ČZ 180, tak tam jsem chtěl kolikrát vystoupit, co to dělalo s řidítkama.
Tak a končím , žádná další chvála na čínu nebude, strávili jsme spolu hezký a zajímavý podvečer, toť vše.
Chválit budu dožije-li 5 let a aspoň 40tis km, řeknu stálo to za ty prachy zatím je to jen
,,jeden velký otazník. „

Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 09:13 | Nahoru | #177
Mě se tu líbí jak tu občas někdo vykřikne "čínu nebrat" ale nenapíše co je to za konkrétní typ, takovej příspěvek je shit sám o sobě. A pak jsou hustý ty hlášky typu "kámošovi upadlo na poli kolo" Já teda jediný upadlý kolo za jízdy viděl letos při závodu WSBK, kdy Maxu Bergerovi ulítlo zadní kolo na jeho Ducati... Taky bych řek, že stín na čínskou motoprodukci dost vrhaj 2 faktory. Za prvý prodejci a servismeni, ve většině jsou to naprostý diletanti, v některých případech bych řek, že jsou zralí i na odebrání občanky. Byl jsem svědkem, jak jeden prodejce kompletoval na krámě čerstvou várku dirtbiků, kteří přijdou polorozebraný v kontejnerech. I cvičenej šimpanz by to smontoval líp... Druhej faktor jsou zákazníci, kteří si myslí, že na motorce se jen jezdí a slovo údržba a servis je pro ně španělská vesnice. Zahřát motor, než mu začnu dávat kotel? Kdepak, seru na to... Mytí a mazání? Seru... Po roce je z toho vyrachtaná jebka s vůlema a zrezlym rámem a dotyčný brečí že čínu již nikdy...

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 09:30 | Nahoru | #178
Je to jako se šlapkama,můžeš mít levnou,které tě sice taky udělá,ale musíš mít zavřené oči a myslet na jinou.Nebo si připlatíš za pořádnou a zažiješ pořádnou jízdu.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 09:33 | Nahoru | #179

Forget píše: Tak najeto dalších 145 km, pohled do nádrže po dojetí ,sakra ono tam je jak skoro před týdnem. No ale abych nechválil jenom, ten tachometr příšerně kecá těch 120 mil za hod jsem určitě nejel . To je stejně hezká kuriozita , označení v mil, když jsem kontroloval na cejchovacím úseku 5km tak počitadlo km ukázalo 5250m, dobrá to bych bral, ale ta rychlost, hihi. Tak podle odhadu podle autobusů, kamionů ,tak max 115 ale km !!! Ale mít 70kg a dát menší rozetku, motor by to taky zvládnul.
...Tak a končím , žádná další chvála na čínu nebude, strávili jsme spolu hezký a zajímavý podvečer, toť vše.
Chválit budu dožije-li 5 let a aspoň 40tis km, řeknu stálo to za ty prachy zatím je to jen
,,jeden velký otazník. „



1. odstavec - Přesně tak, to někteří strašlivě drsní motorkáři nedokážou pochopit, že jízda v limitech může být zábavná. Každému co jeho jest, ale při stavu českých cest a mozků místních řidičů raději živý a odpočatý než rychlý a vyhrkaný
2. odstavec - Jezdíš podle tacho nebo podle citu? v každé vesnici je radar, takže na těch +15 km/h, co ukazuje budík, si snadno zvykneš, ne?
3. těžší převod jsem instaloval předminulý víkend, bohužel Průhonice ho nenabízejí, ale složit/sehnat se dá, a pak je to paráda - vyšší cestovní průměr a ještě nižší spotřeba. Za prvních 1650 km (najeto za týden) se řetěz DID nepovytáhnul ani o milimetr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

31.8.2011 v 09:45 | Nahoru | #180

Forget píše: pro všechny :
[b] A ani jsem nepřekážel žádným ,,japoncům „. Potkal jsem akorát krásnou ducinu, nějakého skútra a taťku na Babetě s hráběma ve vsi. Kde jste všechny kluci? Sezóna přeci nekončí !

asi vsichni jezdi jinde a v jiny dny, kdyz jsem se byl v nedeli projet, jsem az nechapal kolik lidi jsem potkal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist