ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
mezi PDS a přepačkem je rozdíl pravě v tom přepačku.PDS je přimo na kivce a dostava zátěž přímo,takže složitější konstrukce celeho tlumiče a stejně nedocílí učinosti a schopnosti tlumiče s přepačkem,ma prostě menší učinost a vižaduje přesnější nastaveni.vimislela si to KTM a i ta uš vot toho u novích modelu upustila,sama přiznala že s těším jezcem to byl problém.zřejmě chtěli ulechčit zakazníkovi s technicky složitějšim a na servis drašim přepačkem což bil plus u PDS.
PŘEPAKOVANÍ to ma v nazvu,páka,ta umožní lepčí přenos sil na tlumič,nevižaduje tak dukladné nastavení aby spravně a učině fungoval,ma lepčí uhel uložení,jeho konstrukce není omezena delkou-ma věčí zdvih.nevíhodou je že ma vic mist kde se muže vitvořit vule nebo vijebat ložisko, je jich tam 6 navíc U CRF .oproti PDS S JEDNIM NA HOŘE A KLOUBKEM DOLE.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
roberto.cz píše: Jaký je kurva rozdíl vlastností mezi PDS a kloubem?
Na to ti určitě odpoví spousta zdejších KTM borců. Ale to co píše Luboš25 je z 20% pravda a ze zbývajících 80% kravina.. Samozřejmě to má (měl by mít) sposutu jiných výhod. Prvně konstrukční - je ta naopak mnohem jednodušší než přepáčko, je to mnohem kompaktnější, nic ti netrčí dolů a je vyšší světlá výška motorky, ke tlumiči se krásně dostaneš a nemusíš sundávat půl motorky pro jeho demontáž. NA XR bych musel kvůli demontáže tlumiče sundat komplet kyvku. Výměna PDS kloubku je velice rychlá. (Pokud není totálně zarezlý, ale to by byl problém i u obyč. ložisek.)
Někteří říkají, že s PDS je motorka tvrdá. Mě přijde měká, nemůžu se nazvat nai amatérem a navíc to mám týden, ale podvozek je měký, komfortní (mám naklikáno na orig. stav) ale přesto pobírá krásně díry a skoky. Takže podle mě je jedno jestli přepáčko či PDS, jezdec to na 95% nepozná, z hlediska údržby je PDS jasně lepší.