paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozeta
 
30.9.2007 v 21:49
Zdravim.
Pomalu zjistuji, ze mam velice atypickou motorku Honda VFR 400, ´88. Pokousim se sehnat retezovou sadu, ale potykam se s problemem. Dle výrobce mám mít zadní rozetu s 45 zuby, ale obchodníci, ktere jsem oslovil, mají maximalne s 44 zuby. Jaky by byl rozdil pri pouziti rozety s 44 zuby. Nebudou zde nejake bezpecnostni zhorseni? Ci neco podobneho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozeta

30.9.2007 v 21:55 | Nahoru | #1
kubik.8>Neboj se jeden zub v zadu nic moc neřeší bude to jen trochu rychlejší

(reakce na) Rozeta

30.9.2007 v 22:30 | Nahoru | #2
kubik.8>Akorát to bude spřevodované víc do rychla a mín do síly.

(reakce na) Rozeta

30.9.2007 v 22:44 | Nahoru | #3
Desmik>No, u 400 bych neřekl, že to bude rychlejší. Lepší by bylo, kdyby dělali jen 46. Ale ono to ta motorka i pilot nějak přežijou...

Rozeta

30.9.2007 v 22:51 | Nahoru | #4
asi fakt trochu míň síly a víc rychlosti, ale nemělo by to být moc poznat

Rozeta

1.10.2007 v 11:39 | Nahoru | #5
to nemůžeš poznat ani na rychlosti ani na síle prostě to bude to samé.Teoreticky by měla bejt rychlejší ale ale ale

Rozeta

1.10.2007 v 11:50 | Nahoru | #6
Pri jizde to bude mozna lehce znat, ale nic zavaznyho. Spis bych resil delku retezu, ktera by diky jinemu poctu zubu mela byt o jeden clanek nizsi, nez original - coz je bez prechodoveho clanku nesmysl. Takze se napred podivej, jestli potrebujes retez stejne delky, nebo zda bude mozne pouzit o dva clanky kratsi - podle toho, co umoznuji napinaky retezu. Tak jako tak ti ale budou kecat znacky vytahani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist