Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit
Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW
http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html
Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
psal si že nemáš při rychlý jízdě čas ani na tacho, prosímtě mě je jedno jak jezdíš, v kolika řadíš a podobně ale když plácneš kravinu tak se v tom aspoň neztrácej
Co se týče otáčkoměru jsem ti k tomu svoje řekl, pokud ti vyhovuje je mi to putna
jo a gratuluju, seš jedinej o kom vím že si dává o zub míň na rozetu
Naposledy editováno 22.08.2011 19:01:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
PS: Když jsem chtěl červenou rozetu Supersprox tak origo počet zubů neměli jen o zub menší, tak jsem jí vzal.
Naposledy editováno 22.08.2011 20:15:04
Hummer píše: GRASSEL> Řekl bych, že se v tom plácáš spíš Ty. To víš, Ty znáš jen ty hustokrutý střelce co dávají menší kolečka, nebo větší rozety a pak si myslí jak tím přidali koně a jak jsou rychlí.
PS: Když jsem chtěl červenou rozetu Supersprox tak origo počet zubů neměli jen o zub menší, tak jsem jí vzal.
díky, vlastně už nemám co bych dodal
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Bubrak ZX10R píše: ujedou, jezdil sem proti Farosovi 04 sprinty, celej rocnik preboru CR Street 10,5, a bylo to uplne zretelny, co sem ztratil na startu, tak sem dohnal na konci s prstem v nose, kolikrat sem kolem nej prolit ve 180 ze pak neveril a smutne mi v cili rikal 'hele ja myslel ze stojim jak si prolit'
sprint neni tak uplne bezny jezdeni po okreskach.... a myslim ze i na sprintu se pilot pozna dost...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
..Roko.. píše: Souhlasím s Assasinem. Popravdě mrak dělá taky kolik tacho proměřue a jak moc velkýho řváče máš. Je to všechno jako divadlo co odvádí pozornost. Na silnici se podle mě maximální výkon dá ověřit až ve vysokých rychlostech třeba 240-250+ (řadovej litrovej 4vál). Když se člověk sveze na okruhu, teprve pochopí jak i desítky koní navíc neudělají až takovou parádu, jakou si myslel a přitom každejch 10km/h navíc je obrovský rozdíl. Tak velký a přitom je na silnici absolutně zanedbatelkný. Příklad: kamarád měl ZX6RR a na cílovce (Brno) dal nejvíc 240 deď má ZX10R 2010 a na cílovce max 260. Vím, že je to není až tak dobré srovnání, protože ze ZX10kou nemá tolik najeto, ale jenom potvrzuje fakt, rozdíl koní (nevím +/- 60) udělá 20km/h. Já Když jel prvé v Brně,tak s Fárošem na cílovce uplnej top 253km/h. (jenom dodám, vše dle tacho na origo převody)
jasny, rozdil ve vykonu se pozna az ve velky rychlosti... ja zkousel 72kW vs 92kW v TL.. striha se drat na ridici jednotce a mel sem na nem vypinac.. samo ze jsem nekde na rovince po okresce drtil 1-2-3.. na plnej do omezovace .. cca do 220 a nepoznal sem zadnej rozdil.. bylo to znat na sestku ve 180-200 kdyz se dal plnej na 72kW tak to uz nic nedelalo, 92kW se jeste trochu rozjizdela....
jinak ze V2 dela velky divadlo ikdyz ve finale jede hur nez naka obyc sestka mi nevadi.. jezdim jen pro zabavu a jde mi o ten pocit ne nekomu ujet o 10m, respektive to ze to pri pocitu hrozny strelby vlastne jede pomalu je spis plus:)
kdybych se pokousel zavodit tak je jasny ze je to na dromu naopak, radeji pocit klidu a bezpece a toho ze to vypada ze to nejede, ale dobry casy
Prasouš píše: S tímhle názorem nesouhlasím... Na okruhu je rozdíl až extrémní, prostě rozdíl do 08 těžká, velká, "nejela" a najednou od 08 úplně jinde jak jsem už psal... Papírově rozdíl malej, pocitově neskutečnej... Jinak co se týče vzhledu, tak máš pravdu...
možná mi úplně nesedla měřím 195cm a tak ty nový malý stroje jsou pro mě pocitově jinde..o víkendu jsem měl možnost osedlat BMW S1000RR a je znát rozdíl akurát mi příjde až úzkoztlivě pasení po váze plasty nemaj ani 1.5mm a je to tak že když zachytneš hadrou při mytí tak máš pocit ,že to popraská...jinak motor podvozek a brzdy jsou supr a to je pravda ..akurát čeho dych se bál je všechna ta elektronika to je kábel na káblu a nedejbože jak se to začne srát...jo a ještě spotřeba byla také impozantní 227km 2 nádržeassassin píše: sprint neni tak uplne bezny jezdeni po okreskach.... a myslim ze i na sprintu se pilot pozna dost...
ale od 150 uz se jen drzi plyn, tam uz to roli nehraje
proto sem psal, ze na startu mi ujel, protoze sem blbej pilot na start
ale motorka mela znatelne vic vykonu aby to dohnala
4 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
DonyR1 píše: Že vas to furt baví se hádat stěma výkonama...Předminuly tyden sem mluvil s klukem kterej mel zx-10 04 a tet má 2010 a když to privez domu byl ztoho špatnej,že to vubec ,,nejede´´ proti ty 04,než zjistil že to jen POCIT a na stejnym useku je daleko rychlejší.a vše jen proto že to zrychluje plynule proti stary.A přesně vtom tady spočívá 90% toho místního legerdárního slova NEJEDE
To je pekna blbost, na 08 (coz je 2010) sem jezdil 4 hodiny a 15 koni navrch nahore je sakra znat. A zrychluje to uplne stejne, ve smyslu ze to ma nastup od 7-8tis a dole nic moc. Asi by mel ten kluk vic jezdit a pak teprv davat na svoje pocity. Kdo totiz vic jezdi, tak pozna 5kg rozdil (treba pul a plna nadrz) a 10koni rozdil. Nebo 4mm na predni gume, nebo 6% rozdil v prevodu s jinym rozmerem zadni gumy. 08 ma o 15 koni vic a o 9kg vic a jestli to nekdo nepozna, tak ma volsovy ruce.
A jak sem psal, proti CBR 2004 sem jezdil sprinty, a ze ta motka ma o 15-20 koni min je zcela zretelny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Jiri-Z píše: DonyR1> Pro mně zatím nejlepší nazor...
Skoda jen ze je to ouplnej nesmysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Jinak 2V spodek právě moc nemaj, ve spod cukaj a pak zaberou ale třeba taková tvoje R1 s funkční přívěrou nebo K1 maj srovnatelnej, neli větší
akorát ta R1 pak taky ztratí dech.
Naposledy editováno 24.08.2011 09:10:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
CBR 1000 rr 08-09/10-11 "technical ... Honda CBR 1000RR Fireblade | meti | 2 | 28.7.2024 v 18:31 SLEEPER |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |