všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Obecně nedoporučuji stroje značky Honda , protože nemají koule...
Ale zase pokud člověk nemá cit a začíná, tak je i Honda dobrá!
Tak to chceš jako říct, že VTR 1000F Firestorm nemá koule ?
Tak to víš velký Hovno !!!
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
Capt.Spaulding píše: Aprilia nejlepčejší motorky nedoporučil bych yamahu páč jak už tu bylo naznačeno dělaj PYJána a serou se do motorek.
Joo dobrý a proto vlastně Aprilia jezdí moto GP a Yamaha né
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??
DMC.motobiker píše: Obecně nedoporučuji stroje značky Honda ,protože nemají koule...
Ale zase pokud člověk nemá cit a začíná, tak je i Honda dobrá!
co se týče mýho CBR tak je to pravda má to tak lineární křivku krouťáku až se zdá že to nejede ale teda musím říct že to trochu jede, jen se to nezdá
Každopádně je blbý, že místo toho,aby ti sem někdo napsal něco konstruktivního, každej sem píše svoje subjektivní dojmy. Osobně jsem vlastnil Kawu ER-5- spolehlivá. Teď mám Cagivu Raptor 650- spolehlivá. Derbi Sonar- těsně po záběhu, zatím O.K. Začínal jsem na babetě a ta potřebovala občas pomoc,ale CF, to byl teda skutečnej nářez!!!!!
Ps: Kámošovi vystřelily ventily z BMW K 1200S a to jej měl nové, servisované v BMW. Každá mašina může "překvapit",ale u některé je to jistota.
Jawamaha píše: Joo dobrý a proto vlastně Aprilia jezdí moto GP a Yamaha né
Jenže v MGP mají ty motory jakésik očubané o 200 kubíků. : )
Hele, už jsem to psal. Je to subjektivní. Kámoš jezdí Japonce a za 2 měsíce od nákupu jej prodá. Na jaře, nebo v létě koupí jiného. Já jezdím Taloše a mám ho přes 4 roky a nemůžu najít nic, co by se mi víc líbilo. Je to subjektivní. Je to subjektivní. JE TO SUBJEKTIVNÍ!!!!
Kazy píše: Tak to chceš jako říct, že VTR 1000F Firestorm nemá koule ?
Tak to víš velký Hovno !!!
Ježíšku na křížku , zrovna takovej vydechlej cesťák! Ještě bych pochopil třeba VTR SP1/2/3 či kolik jich je , ale eFko?
richiv> Virago bohužel koule nemá , proto ho taky už nejezdím!
malčus77 píše: Pozor u Hondy už neodcházej regulátory ale alternátory. Máme 2Cbfky rok 2006 a u obou už odešel altík , u jedné v 36tisících předloni a mě letos v 45tisících .Oprava vyšla na 2600 převinutí altíku , novej stojí 11tis.
Honda kvalita
1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Za to nejhorší považuju italský dvoutakty. Za ně bych zařadil čínskou produkci, pak Jawy a všechny dvoutakty, potom zbytek italský produkce, pak ostatní evropany a na vrchol japonská provenience s tim, že Honda na bramboře, třetí Yamaha, druhá Kawa a Suzi pomyslnej vrchol. Pozor, to je jen muj názor Kdo bude křičet kde je HD, tk americký parodie na motorky já neuznávám, to bych pak moh počítat i Dněpry a čtyřkolky, tříkolky a ostatní homovozidla.
Docela mě ale překvapuje, kolika lidem se serou nový Báwa... holt i "značka" muže bejt někdy sračka
2 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??
Suzuki gsxr predni brzdy
Yamaha sporty hlučné převodovky. Yamaha T-cat jedna z motorek kde je převodovka 1-2stupeň nejdiskutovanější téma.
Ital obecně se prý sere...
Spousta z mýtů jsou jen omleté naučené fráze.
Já za sebe a co jsem měl možnost projet tak říkám:
Honda: CBR600 motorka pro prcky, která svým průběhem výkonu opravdu nějak extra adrenalin neudělá,ale na druhou stranu jede to stejně rychle, ale ten pocit tam občas chybí.
Yamaha T-cat: opravdu hlučná a problémová převodovku u 1. a 2. stupně
Suzuki GSXR srad nejvíc bídná přední brzda u K1 to bylo lepší, ale brzdy od Yamahy to je jiná liga.
tot výčet toho co můžu já kníže první,král parketu,lev salonu, půlič žen osobně potvrdit.