1 reakcí na tento příspěvek 2T s Turbem
Přece na oxid je potřeba i druhá tryska na obrovské obohacení směsi.. čistej oxid to akorát zadusí, nebo snad ne?
Jurawood>ADD Bombičky, četl jsem to vícekrát a myslím že to je fake.
Přece na oxid je potřeba i druhá tryska na obrovské obohacení směsi.. čistej oxid to akorát zadusí, nebo snad ne?
jsou dva systemy "mokrej" a "suchej" jedno je samotnej plyn, druhy plyn+palivo.. kdyz zagooglis najdes info spousty..
1 reakcí na tento příspěvek 2T s Turbem
Seikos>Jen musis dat turbo za karburator, aby ti to tlacilo uz pripravenou smes
no tak ono stejne tak jde utesnit karburator a dat ho za turbo, pripadne to cele schovat do "foukaneho" boxu... u 2t je ale problem i s tim ze kdyz pist otevre prepousteci kanal tak to otevre i vyfukovej a natlakovana smes vylita do vyfuku, asi zustava neco malo ve valci navic proti atmosfere..ale moc velkej prinos to nema... myslim ze ten motor se na naky efektivnejsi preplnovani musi upravit vic.. rozvod pres soupatko?
BTW karbec za turbem uz zpusobi brutalni turbo diru , reakce na plyn kilometr dlouha u motorky pro rekord v rychlosti je tohle ale sumak (foto motoru) jinak je ucel dostat skrtici klapku co nejbliz sacimu kanalu...
Naposledy editováno 05.02.2010 10:24:01
Ale nevím kde bych vzal pohon pro kompresor když tam není žádnej řemen jednině někde za řetěz což je blbost.tak neví.Chtěl bych se podívat do muzea budto u jawy nebo v technickym jeto cervená predválečná jawa 350 doutakt pro croos.pokud by někdo zvás mněl nějaký schéma tak hose pls hodte dik.