globalmoto_kveten





Téma: 2T s Turbem
 
4.2.2010 v 22:07
Montuje se na nejakej 2T motor v serii Turbo nebo Kompresor ??

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:09 | Nahoru | #1


PRVNÍ

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:11 | Nahoru | #2
druhej

Naposledy editováno 04.02.2010 22:21:58

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:20 | Nahoru | #3
treti

Naposledy editováno 04.02.2010 22:21:05

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:24 | Nahoru | #4
Já jsem slyšel, že někteří ladiči dávají na Jawu 50 sifonové bombičky a nebo rovnou celé šlehačky ve spreji. Plnění je přímo do válce, tudíž je to vlastně přímé vstřikování! Nahrazuje to vlastně systém NOS, jen za to nemusíš dát nehorázné peníze těm zlodějům v obchodě! Takže v případě potřeby jen zatáhneš za lanko a chvilkově naroste výkon až o 2,66 kW. Mínus této úpravy spočívá v menší výdrži motorů. Ovšem pokud závodíš nebo potřebuješ udělat dojem, rozhodně do toho jdi! Ten obdiv a vůně jako další efekt za to určitě stojí!

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:25 | Nahoru | #5
paty

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:26 | Nahoru | #6
No hele uz jsem o necem takovym i slysel a to myslim vazne. Jestli te to vazne zajima napis uzivateli WenCa a on snad bude vedet vic.

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:37 | Nahoru | #7

2T s Turbem

4.2.2010 v 22:38 | Nahoru | #8
Ano, montuje. Treba do sneznych a vodnich skutru.

Naposledy editováno 04.02.2010 22:39:02

2T s Turbem

5.2.2010 v 07:00 | Nahoru | #9
na modelarsky RC motory se taky obcas davaji superchrgery:

2T s Turbem

5.2.2010 v 07:11 | Nahoru | #10
Přeplňovanej dvoutakt jsem naposledy viděl v ruské lokomotivě . Dvanáctiválec , asi 168 litrů obsahu , dvě turba , jedno rotsovo dmychadlo (kvůli startování a nízkejm otáčkám) ale byl to nafťák

1 reakcí na tento příspěvek 2T s Turbem

5.2.2010 v 08:07 | Nahoru | #11
ADD Bombičky, četl jsem to vícekrát a myslím že to je fake.
Přece na oxid je potřeba i druhá tryska na obrovské obohacení směsi.. čistej oxid to akorát zadusí, nebo snad ne?

(reakce na) 2T s Turbem

5.2.2010 v 08:33 | Nahoru | #12

Jurawood>ADD Bombičky, četl jsem to vícekrát a myslím že to je fake.
Přece na oxid je potřeba i druhá tryska na obrovské obohacení směsi.. čistej oxid to akorát zadusí, nebo snad ne?



jsou dva systemy "mokrej" a "suchej" jedno je samotnej plyn, druhy plyn+palivo.. kdyz zagooglis najdes info spousty..

1 reakcí na tento příspěvek 2T s Turbem

5.2.2010 v 10:17 | Nahoru | #13
Jen musis dat turbo za karburator, aby ti to tlacilo uz pripravenou smes

(reakce na) 2T s Turbem

5.2.2010 v 10:22 | Nahoru | #14

Seikos>Jen musis dat turbo za karburator, aby ti to tlacilo uz pripravenou smes



no tak ono stejne tak jde utesnit karburator a dat ho za turbo, pripadne to cele schovat do "foukaneho" boxu... u 2t je ale problem i s tim ze kdyz pist otevre prepousteci kanal tak to otevre i vyfukovej a natlakovana smes vylita do vyfuku, asi zustava neco malo ve valci navic proti atmosfere..ale moc velkej prinos to nema... myslim ze ten motor se na naky efektivnejsi preplnovani musi upravit vic.. rozvod pres soupatko?

BTW karbec za turbem uz zpusobi brutalni turbo diru , reakce na plyn kilometr dlouha u motorky pro rekord v rychlosti je tohle ale sumak (foto motoru) jinak je ucel dostat skrtici klapku co nejbliz sacimu kanalu...

Naposledy editováno 05.02.2010 10:24:01

2T s Turbem

14.8.2011 v 09:56 | Nahoru | #15
jawem slyšel o jawje 350 z kompresorem a tak mně napadlo namontovat to na novější 350ku.
Ale nevím kde bych vzal pohon pro kompresor když tam není žádnej řemen jednině někde za řetěz což je blbost.tak neví.Chtěl bych se podívat do muzea budto u jawy nebo v technickym jeto cervená predválečná jawa 350 doutakt pro croos.pokud by někdo zvás mněl nějaký schéma tak hose pls hodte dik.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist