globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventily
4.2.2009 v 17:33
Zdravim vsechny,nevy nekdo jestli se u CBR1000F serizuji ventily sroubkem nebo podlozkou rv.91 Dik.

Ventily

4.2.2009 v 18:54 | Nahoru | #1
Ja to nevYm.. Ale urcite to najdes v servisnim manualu k motorce z netu.. a cbr je dost vyzraly stroj na sroubek

Ventily

4.2.2009 v 18:58 | Nahoru | #2
Podlošky

Ventily

4.2.2009 v 19:03 | Nahoru | #3
No tak neni vyzralej

Ventily

4.2.2009 v 19:11 | Nahoru | #4
Tak dik,to jsi me nepotesil

Ventily

4.2.2009 v 20:48 | Nahoru | #5
Zdar jestli si trochu šikovný tak to zvládneš sám,ale musiš mít dobrého znameho soustružnika at ti ty podložky z brousí.Na netu určitě najdeš podrobny navod .

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

4.2.2009 v 22:53 | Nahoru | #6
jsou tam stavěcí šroubky

Ventily

5.2.2009 v 01:00 | Nahoru | #7

Ventily

5.2.2009 v 07:25 | Nahoru | #8
právěže podložky jsou lepší, vůle se zmenšuje a stačí podloožku pravidelně obrušovat

(reakce na) Ventily

5.2.2009 v 07:31 | Nahoru | #9

martin1310>jsou tam stavěcí šroubky



Souhlas,jsou tam šroubky

Ventily

5.2.2009 v 14:56 | Nahoru | #10
Ja myslel ze podlozky horsi pac musis koupit nove Ale jestli staci zbrousit tak jeto OK

Ventily

5.2.2009 v 15:08 | Nahoru | #11
U 16V se mi vždy podaří aspoň půlka různě popřehazovat - zbytek nechávám brousit

Ventily

5.2.2009 v 15:30 | Nahoru | #12
nejde o to co je lepší kvůli seřízení, jde za
1) o hmotnost
2) o zatížení vačky a vahadla

prot časem motory cbr u hondy i gsx u sůzi (kawu a yamu neznám)
přešli ze šroubků na podložky kolem roku 92-93

Ventily

6.2.2009 v 08:37 | Nahoru | #13
Myslíš samo GSX-R , protože GSX a GSX-F má šroubky furt

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

6.2.2009 v 10:00 | Nahoru | #14
Zdar si myslim že tam jsou určitě podložky je to silny motor šrouby se davaly na nějake nahače polokapoty.Zhod ventilove viko a uvidiš jestli tam jsou šrouby a nebo podložky.Stejne tet nebudeš jezdit tak o nic nejde a kdyby sis na podložky netroufl tak daš to viko zpátky a nic se neděje

Ventily

6.2.2009 v 10:04 | Nahoru | #15
Pro některý typy lidí je nutný psát fakta několikrát a VÝRAZNĚ - TAKŽE :

CBR 1000 F MÁ ŠROUBY - podložky tenhle motor neviděl ani z letadla

Ventily

6.2.2009 v 10:31 | Nahoru | #16
gsx_f změnil hlavu ze šroubků na podložky asi v roce 1993
Na vačce přibil dvojnásobek nosů, zmizli zdvihátka a podobný chuloviny. Přdtím měli problém s vydíráním vaček protože 1 nos vačky otvíral 2 ventily

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

6.2.2009 v 11:06 | Nahoru | #17
Zrovna študuju manuál na GSX/GSX-F 750 98 ... a jsou tam ..... šroubky

Ventily

6.2.2009 v 13:54 | Nahoru | #18
Takže šroubky,dik vsem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily

6.2.2009 v 16:06 | Nahoru | #19
Camča_v> tak se podívej co dávali na rok 97 a potom na rok 91

(reakce na) Ventily

6.2.2009 v 22:47 | Nahoru | #20

webr>Zdar si myslim že tam jsou určitě podložky je to silny motor šrouby se davaly na nějake nahače polokapoty.Zhod ventilove viko a uvidiš jestli tam jsou šrouby a nebo podložky.Stejne tet nebudeš jezdit tak o nic nejde a kdyby sis na podložky netroufl tak daš to viko zpátky a nic se neděje

Někdo se tu na něco ptá a chtěl by to vědět. 90% odpovědí jsou bláboly, včetně tvého příspěvku. Byla to jednoduchá otázka - když nevíš nepiš(hlavně nemyslet)

(reakce na) Ventily

9.2.2009 v 09:38 | Nahoru | #21

Jurawood>Camča_v> tak se podívej co dávali na rok 97 a potom na rok 91



GSX-F šroubky od počátku věků do jejich konce

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

9.2.2009 v 09:48 | Nahoru | #22
cemča v: heleď nebudem se dohadovat. Jen pro tvoji informaci, já to prostě vím, moto sem měl, měnil sem hlavu kvůli vačkám ze starýho typu na novej (ze šroubků na podložky)
hawk

Ventily

9.2.2009 v 09:54 | Nahoru | #23
Přece se nehádáme - já uznávám,že eFko šestka - kterou jak vidím měls - měla v prvních letech ty prapodivný podložky pod vahadlem,ale jinak celej zbytek všech eFek měl šroubky až na poslední 650,co maj konečně hrníčkový zdvihátka a normální podložky

1 reakcí na tento příspěvek Ventily

13.7.2009 v 04:47 | Nahoru | #24
zdravim vsechny kouknete na manual ode me tam je vse.... sice anglicky ale velikost vul e zvladne pecist i barbar :DDD arabske cislice . tedy v tomto motoru jsou pod vackou v podstate vahadylka se sroubeckem:DD a to ve vsech vyrobenych rocnicich tedy od roku 1987 do roku 2000... ostatne model roku 1987 se lisi jen v drobnostech respektiv emam na mysli motor kde veskere dily jsou kompaktibilni s pozdejsimi modely je vsak treba mit na pameti ze postupem casu se vymenil alternator..(vzhledove jiny jinak pasuje vsude) daále pak hlava se zmenila a to je pomere podstatne jelikoz se zmenil privod a odvor h2o jinak je taky stejna kdyz tedy pominu ze pri jeji pouziti je treba dbat na to aby se vymenila i s vackami jelikoz starsi modely naz mam ja maji odlisny prumer vacek... dale se postupem casu drobne modifikoval napinak, ktery je vsak zcela kompaktibilni... co se tyce napr. spojkove pumy maji novejsi modely na pumpe pridany náhon tacho jinak jsou opet kompaktibilni jo jeste starsi modely maji odlisne zapalovani ...... jinymi slovy tento stroj se za svou karieru prilis nezmenil pokud mate nejaky dotaz zeptejte se me mama takovy zvyk svuj stroj kazdy rok rozebrat do sroubku a opetovne slozit ...z cehoz vyplyva ze jej docela dobre znam a mel jsem jej 3* rozebrany":D ke stelovani ventilu ventily se daji nastelovat pokud odklopite nádrz ale pristup k vyfukovam ventylum nic moc:( a zvaladne to i cviceny simpanz:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily

8.8.2011 v 13:29 | Nahoru | #25
Mám dotaz cbr 1000f má na sto pro šrouby.jaké hodnoty naseřízení sací 15 výfuk 20? a ještě jedna věc dotažení hlavy válců se dělá na 30,60 a 90 nm ? dík za odpověď

(reakce na) Ventily

8.8.2011 v 14:10 | Nahoru | #26
Jurawood: GSX750F ročník 1997 - nevím jak ty, ale já tam vidím šroubky.

edit: A abych napsal něco k tématu, tak CBR100F 1991 má očividně taky šroubky.

Naposledy editováno 08.08.2011 14:13:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventily

8.8.2011 v 22:14 | Nahoru | #27
somki>
vůle ventilů(za studena)
sání (1987-2000) 0,10 +- 0,02mm
výfuk (1987-1992) 0,16 +- 0,02mm
(1993-2000) 0,18 +- 0,02mm
utahovací moment
hlava 45Nm
víko hlavy 10Nm

(reakce na) Ventily

9.8.2011 v 11:19 | Nahoru | #28
stva> ok moc dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru Honda CBR 1000F PetrWolfram 4 9.5.2024 v 16:25 grooll
Drážky na kufry Honda CBR 1000F LudekKautsky 7 21.9.2023 v 00:23 cugy
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... djpajovka 4 23.10.2022 v 03:55 finekohana45
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F Cožík 3 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok


TOPlist