po prvnich 1000km na DR-Z400S (model 07) davam na garancku a chtel bych zaroven motorku posefovat tak aby byla o neco obratnejsi v terenu.
Premyslel jsem o vymene kolecka v motoru - tusim, ze jsem nekde tady cetl, ze 14ka je optimalni pro zvyseni kroutaku v nizsich otackach. Co vy na to?
Dalsi veci je vyfuk. V RAZZU maji E2 od White Bros za 11tis. Netusim o kolik se zvedne vykon...ma vubec cenu investovat do tohoto ladaku?
Diky
ja mam na SMku Scorpiona, kterej se tady prodava taky za 11 tis, a ty prachy bych za to nedal
vykon to trosicku zvedlo, ale fakt nepatrne, jediny co jsem poznal je, ze to jede vic ve vrchu a da se to vic tocit
mas nekoho znamyho v USA? tam prodavaji komplet od yoshimury za 440USD...
a jestli chces tech 11 tis utratit, tak bych radsi poridil karburator (FCR MX 39mm)
hodne toho najdes tady http://www.thumpert...orumdisplay.php?f=25
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
ten vejfuk asi poresim.
Co to kolecko?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
Nejak jsem nepochopil co se vyrabi u Pribrami?
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
Výkon veskrze +- stejný.
Já řešil stejný problém,také jsem byl rozhodnutý pro Yosh,ale naskytla se neodolatelná nabídka na Pro circuit včetně titan svodu a bylo rozhodnuto.
Jestli je koník,dva navíc nepoznám,ale subjektivně motor lepší"dejchá" a i ten zvukovej vjem je jednoznačně pozitivní.
Investice do karburace od Keihinu ( viz rada od Anttona ) je tak trochu na dlouhý loket.Není to jen výměna systému,ale hlavně to následný odladění na dynamometru s lambdou,aby to mělo význam.A pokud spočítáš koncovka příp. i svod,karburace,filtr-náklady jsou někde jinde.Pak třeba napadne i výměna válce za 450ccm.
To už lepší koupit 450 RMZ .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
Leo Vince X3 jsem viděl na hodně endurech. se koupí jako open nebo s homologační vložkou a pak si jen sám zvolíš jakej použijech, taky zvažuju úpravu, ale nakonec jsem koupil jen blastry od polisportu a liju tam benzín a tím to nejlíp doladíš :thmubup:
jo a taky mám 14-44 a nemůžu si stěžovat, ani pomalý ani rychlý a nemusíš zkracovat řetěz když necháš origo rozetu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
Dunlop 208SM dojíždím sadu,před tím Bridgestone 090 z D sada cca 6.Byly o třídu lepší než Dunlop.
Dál uvidím.Chci zkusit Schinko supermoto slick.Mám nahříváky takže no problem s prohřátím před jízdou.
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
Když ti vadí že to má menší výkon proč sis nekoupil silnější motorku??
A menší kolečko zvýší krouťák v nižších otáčkách? Co to je za blbost?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
Ladak ne?? proc? ...kdyz teda opomenu vetsi hlucnost. I kdyz s vlozkou ma 96db
Rad si necham objasnit co udela mensi kolecko? Myslel jsem, ze prevodove to je lepsi do terenu - na druhy strane se snizi maximalka...jak to teda je? Dix
Navíc DR-Z když se vytuní tak pak má dost menší trvanlivost - viz Kaštan na Dakaru to měl vyladěný na 55k a odvařil dva motory.
pokud chceš třeba sílu odspoda tak doporučuji XR650R, to je nášlap. Nebo KTM 530. Ale DR-Z je spíš taková hračka.
Laďák - 96 dB je dost kravál, ono se to nezdá ale originál mají motorky 82 dB a těch 14 i když to na papíře vypadá málo tak je kravál jak cyp. To je myslím jen pro enduro závody, že motorky nesmí mít víc jak 100, ale nerad bych kecal.
Laďák tomu trochu pomůže odspoda, ale DR-Z je z podstaty točivej motor takže ve výsledku to je jedno, spíš ještě budeš točit míň a pojedeš pomaleji protože to bude dělat brajgl a bude ti to blbý tomu dávat někde u zahrádek (nebo v horším případě ti to bude jedno :P )
Menší kolečko udělá to co říkáš, ale nenazýval bych to zvýšení krouťáku odspoda. Ale do terénu to je dobrej nápad, pokud ti v trialových pasážích připadne jednička a ve výjezdech dvojka moc dlouhá a cuká ti to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
S tim laďákem si myslim, že ti odspoda půjde trochu líp - ale nečej nějakej velkej rozdíl. Osobně bych ji nechal jak je. Hodně lidí si podvědomě myslí, že jim jede víc, když slyší ten rámus z vejfuku. Je to věc názoru a přístupu k okolí - jestli chceš, aby se za tebou každej otáčel, tak ho tam lupni - jako hodně mejch kámošů. Já osobně jsem kvůli hluku (kterej vadil mě i sousedum) sundal výfuk ostrý DR-Z, kterej fakt řval - teď se respektujem, ale to už je zase téma do jiný debaty.
Co se týče převodu, tak jsem naopak přešel na převod 14/40 - štvala mě moc malá maximálka u převodu 14/52, teď je to v poho do lesa, i když další převod dam asi 14/44 (třeba na trať to tak bude určitě lepší)
Ještě k tomu tunění - já osobně jsem nevědomky koupil motorku s upravenou řídící jednotkou pro SM závody(myslim že si někdo hrál s omezovačem) a po 14 dnech mi prdla ojnice. Nicměně teď, už najeto po opravě dalších 2000 km a žádnej problém - ale nechci tě strašit, protože po kladnejch zkušenostech všech! ostatních a u SM verze (já mam Ečko)se toho snad bát nemusíš :thmubup:
Mě osobně se víc a víc začíná zamlouvat nová KTM 530, ale kde na ní mam kua vzít :mad: :mad: :mad: :mad:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poladeni DR-Z
1 reakcí na tento příspěvek Poladeni DR-Z
No, mozna ze to dopadne ale ve finale tak, ze za rok/dva to stejne strelim a pujdu do neceho ostrejsiho