paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kolísavé otáčky volnoběhu
5.4.2009 v 20:33
Mám takový problém.Na Viragu 1100 po přidání plynu a následném ubrání se otáčky drží asi 7sec. na 1500ot/min. než se vrátí na původních 900.Za jízdy to pak způsobuje při zavřeném plynu problaftavání do výfuku.Není to žádné razantní střílení,ale ta dočasná vysoká bohatost tam prostě je a nevím co to způsobuje,Karburátory jsou seřízené,filtr je nový.Jediné co mě napadá je snad vysoká hladina paliva v karbecích.Hladinu jsem totiž neseřizoval sám,ale přenechal jsem to "autorizovanému"servisu YAMAHA.Díky za každou radu!

Kolísavé otáčky volnoběhu

5.4.2009 v 20:59 | Nahoru | #1
Kde dělali tu synchronizaci? Tohle dělávají právě rozhozené podtlaky, nebo přisávání falešného vzduchu. Holt nezbude, než to všechno překontrolovat znovu.

Kolísavé otáčky volnoběhu

5.4.2009 v 21:16 | Nahoru | #2
pokud by to přisavalo falešnej vzduch tak volnoběh bude trvale vysokej to by nepadaly otačky na normal,spíš bych skusil povolit plynový lanko,pokud nema na heftu vůli,nebo tahlo na druhej karbec,anebo přitahnout šroubek co reguluje množství vzduchu na volnoběch,býva mezi valcem a karburatorem zespoda na přírubě karbece,stačí o pul otačky dotahnout,pokud otačky neklesnou tak vratit a skusit druhej karbec anebo opačnej postup,povolit-to by volnoběžný otačky měly stoupnout a nasledně povolit šroub na štelovaní volnoběžnejch otaček,je to jenom o bohatosti směsi na volnoběch,rozhozený podlaky prskaj při prudšim přidaní plynu a špatně se to zbíra z volnoběžnejch otaček

1 reakcí na tento příspěvek Kolísavé otáčky volnoběhu

6.4.2009 v 19:44 | Nahoru | #3
Ty podtlaky by měly být v poho,Dělali jsme to u Kubiny v Hlučíně,byl jsem u toho,pomáhal jsem mu.Pak jsem měl mašinu v YAMAZE na Rudné a všichni kámoši se chytali za hlavu,takže je možné,že to tam domrvili.Zkusím tu bohatost volnoběhu,snad to najdu,bo kdo Virago zná,ví o čem mluvím .Když to nepomůže,zkusím to dát ke Schwarzovi.Tam by to mělo být na 100%.Díky za názory!!!

(reakce na) Kolísavé otáčky volnoběhu

6.4.2009 v 20:36 | Nahoru | #4
strach: Bohatost volnoběhu se nerozhodí sama od sebe. Pokud to dřív nedělalo a začalo to až teď, raději do toho nevrtej. Seřizovací šrouby jsou mizerně přístupné, jsou na karburátorech seshora za víčkem membrány a jsou pod krytkami, které jsou z gumy nebo plíšku. Plechové krytky se nedají odstranit bez demontáže karburátorů z motorky.
Jestli máš přední a zadní přírubu karburátoru propojenou hadicí (někdy je navíc odbočka do levé "bubliny" k dementnímu ventilu, který všichni vyhodili a pak ho už nedávala ani Yamaha), skřípli jste ji při seřizování podtlaků, aby sání válců nebylo propojené? Jestli ne, seřiď to znovu a tu hadici zmáčkni svorkou, aby byla při seřizování neprůchodná.
A jestli to dáš ke Schwarzovi, nespouštěj motorku z očí a nenechávej ji tam přes noc. Ladič je dobrý, ale klidně si z cizí motorky vybere potřebné díly. Doporučuju raději Suchánka v Porubě.

Kolísavé otáčky volnoběhu

8.4.2009 v 20:26 | Nahoru | #5
1100Virago:Nemáš,prosím Tě,na toho Suchánka kontakt?Asi bych ho zkusil,protože mě to fakt neba.Každý profík jak hrom a nakonec jsem si to doladil nejlépe sám
Mám na mysli bohatost směsi.

Kolísavé otáčky volnoběhu

14.4.2009 v 11:13 | Nahoru | #6
To by me zajimalo v cem budes mit problem, mam podobny na XT600Z a zatim nevim cim to je, jen mi nepadaji mezi 2-3tis a az po zahrati motoru.

Kolísavé otáčky volnoběhu

3.6.2009 v 16:56 | Nahoru | #7
Jen otázka bokem: 1100 Virago - jak dlouho se vám zahřívá, jak dlouho ji máte na sytiči? Ta moje se musí hřát celkem dlouho, řeknu třeba 5 minut kdy postupně povoluju sytič než ho můžu povolit úplně, jinak chcípne.
Nemám s kým to porovnat, nevím jestli je to normálka nebo ne...
Díky

Kolísavé otáčky volnoběhu

17.7.2011 v 21:11 | Nahoru | #8
nme tiež nechcely klesať otáčky, a plyn šiel tak trožku ztuha. sú tam použité dve lanká na plyn. nalial som do nich WD40 kým netiekla druhým koncom pootáčal plynom vysušil ten bordel čo z toho vytiekol napol obe lanká tak aby mali len menšiu vôlu a už to bežalo ako hodinky.

Kolísavé otáčky volnoběhu

23.6.2016 v 09:59 | Nahoru | #9
Nazdar chlapi, jsem tady novej a mám na své 1100 před měsícem koupené naprosto totožné příznaky - do písmene. Netroufnu si sám ale drbat do karburátoru, abych to ještě nezhoršil Nevíte na koho se obrátit v Brně, aby mi to poladil? díky za typy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 27 29.4.2024 v 11:20 Weisner
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73


TOPlist