Sadu na lepení jsem kupoval na jaře a pokaždé jsem to nechal zaschnout dýl než 15 min. které píšou v návodu. Tak ocením každou radu co dělám blbě a nebo doporučení lepidla a knotů které opravdu drží. Všem moc díky
2 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
to lepidlo je vulkanizator, kterej zvulkanizuje gumu a knot a cely se to spoji, samo muze drzet i knot bez 'lepidla' ale zas kamosovi vylitlo 6 knotu, nez ho napadlo pouzit lepidlo a pak uz to drzelo do dojeti
pokud nedrzi s lepidlem, tak je neco s gumou a mozna ze prave ten nesmyslnej ultraseal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s lepení pneu knoty
Opravné nýty OK se mohou použít pro opravy průpichů bezdušových
radiálních a diagonálních plášťů s malým poškozením nosné kordové
kostry a s kolmým sklonem osy defektu. Oprava pomocí opravných knotů
je v mnoha zemích klasifikována jako nouzová a pneumatika opravená knotem může po opravě ujet vzdálenost do nejbližšího pneuservisu, kde je provedena řádná oprava.
1. U opravného knotu sejmout ochrannou folii
2. Místo defektu vyčistit průtažníkem, nebo frézou
3. Knot provléknout otvorem vidlice a natřít vulkanizačním roztokem D
4. Opravný knot provléknout otvorem defektu
5. Vidlici vytáhnout opatrně ven z defektu a vyčnívající konce knotu odřezat
Takto opravený plášť je možné ihned namontovat a nahustit
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2011/28/25679_techno9.gif)
U jiných oprav se skutečně ale nechává vulkanizační roztok odvětrat, ale u knotů prostě nee.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
No..ten obr asi nebude, imgshack chce nějakou registraci nebo co... Prostě guma na kaši.
Naposledy editováno 14.07.2011 20:51:12
laďa prášil píše: No, na moto bych knotu nevěřil a to proto, že mi na mondeu knot vypadl ve 130 na dálnici z PP kola a jel jsem zrovna v levém pruhu, z gumy byly cucky, stáhlo mě to doprava až do odstavného a jen díky tomu, že nikdo nebyl okolo, tak to dopadlo dobře, mohl jsem i brzdit.. Tak rychlý únik na moto by byl průser, když beru v potaz možnou rychlost... Zase je fakt, že kostra moto pneu je tuhá a něco udrží i bez vzduchu... Knot bych viděl jako nouzové řešení na dojetí.
No..ten obr asi nebude, imgshack chce nějakou registraci nebo co... Prostě guma na kaši.
Kamosovi utekl knot z predni gumy na moto ve 240km/h a ustal to v pohode prej.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Dojel sem i 2x lepenej predek, i pri 280km/h , ale to bych si dneska uz rozmyslel, ale zadek je bez problemu.
Jinak nevím co je standard, ale tady mi v servise opravili kolo na passatu knotem s tím, že je to dnes běžná finální oprava (kolo jsem tam dovezl v kufru, takže neměl problém jej hodit na zouvačku) - nevím, podivil jsem se ale po zkušenostech s lepením na motce sklapnul podpatky a zaplatil.
Jo a ještě pro zajímavost, píchnul jsem u 9křížu, knoty měl muj mladej pod sedlem a sedlo jelo na vlaku z Popradu (jeli jsme z Rumunska a jelikož jsem se nevešel do vlaku , jel jsem po ose) cca v 150 mi udělal motka pšouk a přední bylo prázdný - co se děje v tyhle rychlosti na naložený motce s předním prázdným kolem je Vám asi jasný , stejně jako myšlenky na gumu, potažmo ráfek které vás po opadnutí prvního adrenalinového šoku napadnou.. Na pumpě knoty v prodeji nebyly a vzhledem k tomu jak moc a rychle ucházela guma (s připojeným kompresorem od pumpy jsem se nedostal nad 1 atm) něvěřil jsem antipichu. Výjezd servisního vozidla s knotem 3500,- . Usmlouváno na 2000 - týpek tam byl do 20min (takže cca 30km vzdalen) přijel ani nevypnul motor a fouknul do mista ktere jsem ukazal knot (cca 2min +knot). Byla sobota odpo. Takže materiál cca 30Kč + 60km(15kč/km) 900kč + 2min (řekněme každá započatá pulhodina v sazbě 300kč/h) 150kč + 950Kč sobotní příplatek .... pokud se nedohadujete, bude "sobotní příplatek" 2450Kč... přišlo mi to dost drahý a i když si jsem vědom zákonu trhu nabídka/poptávka, přijde mi to jako vcelku drsný.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
ale tech 10-15km s prazdnou predni bylo celkem v pohode, jeli sme tak 40km/h
Bubrak ZX10R píše: FishX3: to jo, pocitam celkem 2030,- te to stalo, lepsi mit knoty za 60,- pod sedackou co jinak me utekl predek na parkovisti mezitim co sme obedvali, prisel sem k motce a prazdna guma, v ni hrebik. takze sme vyrazili s moji prazdnou predni a jali se hledat kdo by to zalepil. pocitam tak po 10-15km sme narazili na servis, kde mi tam soupnul 2 knoty, rekl si asi 200,- myslim, no a predek sem dojezdil jeste asi 5tis km, i ve 280km/h
ale tech 10-15km s prazdnou predni bylo celkem v pohode, jeli sme tak 40km/h
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 15.07.2011 19:11:29
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
s prazdnou gumou sem vezl na lane z Plzne do Prahy Velorex, ja ridil Skodu 120, do kopce mi klouzala spojka, no a na Strahove se guma z velorexu svlikla a odkutalela se, tim jak se po ceste roztahla
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Nutno říct že jsem nezažil gumu, co by kvůli tuhé bočnici šla přezout tak špatně jako tahle. Tak hrozně se montpákama přezouvala snad jen guma z auta.
3 reakcí na tento příspěvek Problém s lepení pneu knoty
Richard68 píše: Používá někdo tento systém? A jestli ano, je lepší než knoty? http://www.bmwmotop...eumatik-p346 [/quote]
jednou sem to mel, nevidel sem zadnej rozdil oproti klasickym knotum.