A ještě mám dotaz, když jedu a chci třeba podřadit a chytnu spojku tak motor jakoby zdechne, ja podřádím, pustím spojku a strašně to cukne, jakoby se motor zase nastartoval ale tahem kola. Dokonce mi to takhle jednou chcíplo, že se kolo už neprotočilo ale smyklo... ani se nedovím. I na volnoběh to začalo hůř držet ale to vše až doma asi po ujetí 5KM. Moto má nějaké štelování volnoběhu... takové jakoby lanko s kterým když pootočím, tak se zvyšuje volnoběh, nemůže to být tím že se mi to za jízdy pootočilo a kvůli tomu mi to chcípá?
Za odpovědi a rady děkuji.
Jo a ještě, když uberu plyn z xxx otáček tak mi docela praská ve výfuku, je to normální?
Naposledy editováno 12.07.2011 20:37:14
Jinak to je to DRko, co o něm napsal c.j.
"To je dobrá náhoda, je to motorka od kluka odtud Jednou jsem se s ním byl projet, dokonce jsem na ní i jel. Bylo to před rokem, kdy jsem měl ještě XLR250. Jel se mnou jen jednou, pak už ne, že takové šílenosti nejezdí.. Tu motorku si nějak koupil na půl s bráchou, ale jelikož dodělvá výšku a zároveň pracuje (jako profi fotograf) a navíc se odstěhoval na byt, tak motorku už rok nemá čas.. Původně za ní chtěl více, proto je v inzerci dlouho. Konkrétně tahle motorka jela velice pěkně, motor jen ševelil, je to eRková USA verze, nejlehčí model ze všechy vyráběných DR350, má plastovou nádrž, nemá od výroby budíky, blinkry, spínačku.. a přesto je takhle homologována k provozu. Je o 17kg lehčí než běžné verze. O motorky se stará pečlivě, předtím měl CR250. Já měl jen problém ji nakopnout, mu to šlo napoprvé..."
Pokud na ní nikdo dlouho nejezdil, mohl by to dělat klidně starý benzín.
To "takové jakoby lanko" je nejspíš na seřízení volnoběhu, když otočíš po směru ručiček, přidáš volnoběh a naopak.
Pokud to po ubrání plynu nějak střílí do výfuku, mohla by být chudá směs. To tím volnoběhem nevyřešíš. Nejdřív začni od dobrýho benzínu, čistýho vzducháče a potom se až dej do nějakýho seřizování.
Já jen nechápu, že seš xtý, kdo si koupí motorku a hned potom, co si ji odveze domů, řeší problémy se základními problémy, jako je startování a běh motoru. To sis to nemohl víc projet, nechat motor pořádně ohřát,...???
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
K manuálnímu dekompresoru - pokud motorka déle stála, tak ho zmáčkni, prokopni 4-5x motor. Pusť dekompresor, pomalu šlapej startpákou (asi budeš muset 2-4x) dokud nenajdeš horní úvrať - místo s největším odporem, pak opatrně zatlač na páku, dokud ten největší odpor nepřekonáš a až pak na to skoč silou.
Já měl na této DR problé ms tím, že jsem jako by šlapal do prázdna a motor neprotočil Tvrdil mi, že musím kopnout rychleji a je pravda, že když on to kopl jako by "s rozběhem " tak mu to chytlo napoprvé.. Stejně startuje kámoš KX125, taky při normálním kopnutí to jako by přeskakuje přes zuby, musí se to udělat fakt rychle, jinak nezabare.. Na XR stačí se na páku postavit a chytne..
Ohledně toho startování ti líp poradí, kdo s tím má zkušenosti. Já bych asi nešlapal před horní úvratí při druhý době - stlačení. Postavit to na horní úvrať a šlápnout, aby motor dostal nějakou setrvačnost a kick při tom nebyl tak namáhaný.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
Naposledy editováno 12.07.2011 22:11:43
c.j. píše: no podobně mi motorka v nízkých otáčkách škubala, když byla moc vysoká hladina benzínu v karbci a motor se tím vždy utopil a zakuckal..
Tak tak to samí mi dělalo DR, krom snížení hladiny jsem musel i přetryskovat
Naposledy editováno 12.07.2011 22:25:29
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
A ještě jeden dotaz, taky vám to tak topí? Mně úplně šíleňě koukám že jsou roztavené i boční plasty od výfuku, je pravda že tam nejsou ty oddalovátka ale topí to nehorázně... dojezdil jsem před dvěma hodinama a ještě teď je motor horký... Když jsem jezdil tak okolo motorky bylo tak 45°C :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
Naposledy editováno 12.07.2011 22:25:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
Naposledy editováno 13.07.2011 09:04:48
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
Edit: ale tvůj spůsob startování používá vicero lidí a je fakt že každý má trochu jiný grif startování, dělal jsem stejnou chybu dokut jsem to neseřídil
Naposledy editováno 13.07.2011 09:03:27
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
Naposledy editováno 13.07.2011 12:56:15
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
Naposledy editováno 13.07.2011 20:02:27
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 350 R dotazy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
kawajawa píše: to je právě blbě seřízený dekompres, protože při vracení startpáky do výchozí polohy, bys měl slišet cvaknutí což znamná vracení, vypnutí dekompresu a při opětovným sešlapnutí ( píst v horní ouvrati - největší odpor) by měl dekopres opět sepnout a vymáčknout výfuk. ventil, takže bys měl startovat bez většího odporu, jinak hrozí prasknutí start. hřídele
Edit: ale tvůj spůsob startování používá vicero lidí a je fakt že každý má trochu jiný grif startování, dělal jsem stejnou chybu dokut jsem to neseřídil
U XR ale myslím nijak seřídit dekompresor nejde Ale co já vím, jsem v tomhle celkem mimo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
nomex: možný je všechno ten štolovák by měl být jištěný pružinkou, která by měla zabraňovat jeho vytáční, samozřejmě volnoběh musíš seřídit na teplým motoru, protože po zahřátí má motor chudší směs než studený a tím se ti mění i jeho chod.
c.j. co jsem koukal na rozkrez XR tak na pravý straně, pokud na to koukám správně, ventil. víka máš páku dekompresu, za kterou tahá lanko, a tam se to nastavuje dorazem lanka.
Naposledy editováno 14.07.2011 00:03:17
kawajawa píše: ač jsem zaměstnancem Hon.y, taky nevím jak to vypadá u XR protože dělám Marinu lodní motory, stabyláky atd. ty mají automatický dekompres zabudovaný přímo ve vačce je to jen tokový závažíčko který při startování vymačkává ventil a po nastartování se odstředivou silou sám vypne, pokud ti k hlavě nevede žadný lanovod tak to bude obdobné provedení a to se nastavuje seřízením ventil. vůle.
Jo, tak u XR to je stejně.. Sice jsem ještě neměl dole ani ventilové víko, ale je to tak jak píšeš, na vačce je nějaký automatický dekompresor, takové kolečko ve kterém je asi něco jako odstředivá spojka, nebo to zábažíčko.. Ventily seřízené mám správně. No dost hondy, mě to startuje, vyřeště tu jeho DR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
kawajawa píše:
co jsem koukal na rozkrez XR tak na pravý straně, pokud na to koukám správně, ventil. víka máš páku dekompresu, za kterou tahá lanko, a tam se to nastavuje dorazem lanka.
To mám zcela (jako 90% majitelů XR) odpojené, protože to má i automatický dekompresor na vačce.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 350 R dotazy
Nomex píše: Tak jsem to teda nastavil a bylo to tím, ale po ujetí 2km, má Moto zase tendenci zdechnout pri pridrzni spojky.. je mozne ze se to jizdou pomalu a samo otaci?
To mi je fakt hodně zvláštní.. A jak se chovají volnoběžné otáčky po zahřátí? Když to začně chcípat po zmáčknutí spojky, tak by to logicky nemělo udržet ani volnoběh na neutrál, je to tak?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 | Jakuub_CZ | 17 | 12.9.2023 v 17:38 Hrosin |
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 | Repsolis | 4 | 4.4.2022 v 09:08 Pedl |
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | 820825 | 4 | 22.8.2021 v 00:30 combust |
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | Simon456 | 6 | 18.4.2021 v 14:00 vlkivo |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |